بیوگرافی آیسان اسلامی (آیسی) به همراه بررسی شغل و درآمد او

آیسان اسلامی متولد 26 دی 1367 می باشد. او در روستای چلندر مازندران به دنیا آمده است. شاید جالب باشد بدانید با وجود معروفیتی که دارد او خود را یک بچه روستایی معرفی می کند. این موضوع تواضع او را به مخاطبان رسانده است. در ادامه به صورت کامل بیوگرافی آیسان اسلامی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بیوگرافی آیسان اسلامی

بیوگرافی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی از مشهور ترین بلاگرهای ایرانی ۳۵ سال سن دارد و هم اکنون در کشور آمریکا زندگی می کند. اصالت آیسان به شهر مازندران بر می‌ گردد و اصالت شمالی دارد. پدر و مادر او تا ده سالگی باهم دیگر زندگی می کردند و بعد از آن از یک دیگر جدا می شوند.

بیزینس و شغل او در آمریکا تا همین اواخر به صورتدقیق مشخص نبود. در هر صورت باید بدانید او در آمریکا به مردم کمک می کند تا به آرزوهایشان برسند. بسیاری از مردم در آمریکا شرایط گرفتم وام را از بانک ندارند؛ شرکت آیسان اسلامی به مردم وام می دهد و کمک می کند.

در هر صورت باید بدانید بیشتر زمان و تایم آیسان اسلامی در باشگاه می‌ گذرد. او در اینستاگرام منبع درآمدی ندارد؛ زیرا علاقه او بیشتر فعالیت در حوزه بیزینس در حوزه سرمایه‌ گذاری است. قابل ذکر است که این فرد مشهور پیش از آنکه به آمریکا مهاجرت کند یک بار تصمیم داشته که به مقصد دبی ایران را ترک کند.

او بعد از بازگشت از دبی به ترکیه مسافرت می‌ کند و مدت کوتاهی در آنجا زندگی می‌ کند. بعد از آن او ترکیه را به مقصد آمریکا ترک کرده و برای همیشه آنجا ماندگار می‌ شود. زندگی او در آمریکا به گفته خودش کاملاً مطابق ایده آلش بوده و از زندگی در آنجا رضایت کافی را دارد.

آیسان اسلامی چگونه به شهرت رسید؟

آیسان اسلامی به دلیل رک گویی و لحجه بسیار خاص شمالی که دارد توانسته به محبوبیت و شهرت برسد. در ادامه این مقاله بیشتر با او آشنا خواهید شد. باید بدانید در ابتدا به خاطر یکی از لفظ هایش که می گوید، پسر شاه باشه! تصور شد آیسان نوه شاه می باشد. او در ادامه فعالیت خود توضیح داد که پدر او یک کشاورز است و هیچ رابطه ای با خانواده سلطنتی ندارد.

محل زندگی آیسان

این بلاگر کجا زندگی می کند؟

آیسان اسلامی در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند. او به خاطر شغلی که دارد گاها بین شهرهای آمریکا جا به جا می شود؛ اما طبق اطلاعات او در هیوستون که شهری در ایالت تگزاس آمریکا است زندگی می کند. آدرس دقیق خونه آیسان اسلام مشخص نیست با این حال با توجه به ویدیوهایی که آپلود می کند در یکی از مناطق عالی این شهر زندگی می کند.

کلیپ های این بلاگر را در کجا مشاهده کنیم؟

زمانی که یک بلاگر در اینستاگرام به شهرت می‌ رسد، پیج‌ های مختلف در این شبکه مجازی برای او فن پیج‌ های مختلفی را ایجاد می کنند. از طریق این فن پیج‌ ها می‌ توانید کلیپ‌ های مختلفی را از او مشاهده کنید. از این طریق قادر خواهید بود اطلاعات بیشتری از بلاگر مورد نظرتان به دست آورید.

همچنین در یوتیوب نیز چنل این بلاگر را پیدا کنید و به مشاهده تمام کلیپ‌ های منتشر شده از او بپردازید. در این کلیپ‌ ها او در باشگاه و مراسم‌ های مختلف حضور دارد و هنگام کار و بیزینس نیز کلیپ هایی از او منتشر شده است.

همچنین می‌ توانید در لایوهای اینستاگرامی آیسان نیز حضور داشته باشید و درباره او سوالاتی را به طور مستقیم از او بپرسید. بسیاری از دنبال کنندگان و طرفداران او از این طریق اطلاعاتی را از آیسان به دست آورده اند.

آدرس پیج اینستاگرام آیسان اسلامی چیست؟

یکی از دلایل به شهرت رسیدن آیسان در طی این سال ها، پیج اینستاگرامش می‌ باشد. زمانی که او به شهرت نسبی در فضای مجازی رسید پیج اینستاگرام خود را به طور جدی مورد توجه خود قرار داد تا با برقراری ارتباط با فالوورهایش به شهرت بیشتری دست پیدا کند.

همین موضوع به او کمک کرد تا بتواند در اینستاگرامش بیزینس های خود را معرفی کند و منبع درآمدی خود را چند برابر گرداند‌. همچنین به فکر راه‌ اندازی چنل یوتیوبش هم هست تا بتواند از این طریق به دلار درآمد بیشتری به دست آورد.

برای دنبال کردن او در اینستاگرام کافی است که نام او را در موتور جستجوگر اینستاگرام سرچ کنید. از این طریق قادر خواهید بود به پست‌ ها و استوری‌ های او دسترسی داشته باشید و شناخت خود را از او بیشتر گردانید.

عکس های آیسان اسلامی

عکس های آیسان اسلامی را در کجا می توان مشاهده کرد؟

آیسان مدت‌ هاست که در اینستاگرام با مخاطبانش به برقراری ارتباط نزدیک و صمیمی پرداخته است. از این رو با دنبال کردن او در اینستاگرام می‌ توانید عکس‌ ها و تصاویر متعددی از او مشاهده کنید و جزئیات بیشتری از زندگی او به دست آورید.

همچنین شما می‌ توانید به عنوان طرفدار او، نام آیسان اسلامی را در موتورهای جستجوگر گوگل سرچ کنید تا عکس‌ ها و تصاویر بیشتری از او را مشاهده نمایید.

خانواده آیسان اسلامی

پدر آیسان قدیر نام دارد و علاقه بسیار زیادی میان این پدر و پسر وجود دارد. به گونه‌ ای که او به سختی آیسان را بزرگ کرده و فداکاری های زیادی برای او انجام داده است. آیسان موقعیت کنونی خود را با تلاش خود به دست آورده اما همیشه قدردان پدر و مادر خود بوده است. در حال حاضر اما ارتباط چندان خوبی با پدرش ندارد و مدت زیادی است که او را ندیده است.

به هر حال او به تنهایی در آمریکا زندگی می‌ کند و خویشاوند نزدیکی در آنجا ندارد. او ده سال بیشتر نداشت که مادرش او و پدرش را تنها می‌ گذارد و به دلایل نامعلوم از هم جدا می‌ شوند. بنابراین آیسان از ۱۰ سالگی تا به الان بدون مادرش بزرگ شده و روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته است.

به هر حال او سختی‌ های بسیاری را پشت سر گذاشته تا بتواند در این لحظه موفقیت‌ های بیشماری را به دست آورد. آیسان اسلامی در آمریکا از وضع مالی بسیار خوبی برخوردار است و توانسته زندگی لاکچری برای خود بسازد. او تلاش و استمرار را در هر راهی لازم می‌ داند و به نظرش پشتکار راه رسیدن به ثروت است.

طبق گفته‌ های آیسان، او در جوانی تا کارتون خوابی هم پیش رفته و از صفر شروع کرده تا موفق شود و به این نقطه برسد.

پدر آیسان اسلامی کیست؟

جالب است بدانید که آیسان علاقه‌ بسیار زیادی به پدرش دارد تا جایی که در طول روز چندین بار اسم پدرش را می‌ آورد و یا جان او را قسم می‌ خورد. احترام و علاقه آیسان به پدرش باعث شده تا او در میان مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار شود. حال جالب است بدانید پدر آیسان نیز به واسطه این بلاگر در میان مردم از شهرت بسیار زیادی برخوردار شده است. قدیر اسلامی پدر آیسان است که در حال حاضر بیکار است و بیان شده که آیسان ماهیانه مبلغی را برای مخارج پدرش واریز می‌ کند.

همچنان باید متوجه شده باشید که مدتی قبل آیسان در یکی از استوری‌ های خود به شوخی بیان کرد کاش من هم زندگی قدیر را داشتم. چرا که قدیر قبل از من از طریق خرج کردن ارثی که به او رسیده بود به امرار معاش می‌ پرداخت. حال چندین سال است که من به جای پدرم کار می‌ کنم و ماهیانه مبالغی را به حساب او واریز می‌ کنم. هم چنین آیسان بیان کرد که در طول این سال‌ ها پدرش یک بار هم سر کار نرفته و هیچ کاری تا به اکنون انجام نداده است. به همین دلیل بسیار خوش شانس است.

در حال حاضر قدیر اسلامی ساکن مازندران است و طبق گفته‌ های آیسان تمایلی به مهاجرت و زندگی در آمریکا را ندارد. حال این موضوع را هم باید افزود که آیسان نیز تا به اکنون بارها بیان کرده است که تمایل دارد تا به ایران برگردد و در مازندران و در کنار پدرش زندگی کند. گفتنی است که آیسان اسلامی بچه روستا است و خودش را نیز روستایی خطاب می‌ کند که با تلاش‌ های فراوان توانسته به این جایگاه برسد. هم چنین او همیشه به اصلیت اش افتخار کرده و مازندرانی صحبت کردن آیسان اسلامی را می‌ توانید در استوری‌ هایش به خوبی مشاهده کنید. در نهایت ناگفته نماند که روستای آیسان اسلامی چلندر نوشهر مازندران است.

دوست دختر آیسان اسلامی کیست؟

آیسان به طور دقیق درباره اینکه در زندگی شخصی اش چه می گذرد، در اینستاگرام صحبتی نکرده است‌. همچینن از اینکه چه وقایعی در زندگی عاطفی آن ها رخ داده نیز اطلاعی در دست نداریم. می‌ دانیم که این بلاگر اعلام کرده که فعلاً قصد ندارد که ازدواج کند و مسئولیت جدیدی را وارد زندگی خود کند.

او اعلام کرده که مجرد است و ترجیح می‌ دهد که یک حریم شخصی را در فضای مجازی داشته باشد و درباره تمام جزئیات صحبت نمی‌ کند. بنابراین توصیه می‌ کنیم که اگر همچنان کنجکاو به شناخت بیشتر این بلاگر هستید او را در فضای مجازی دنبال کنید تا از طریق پست‌ ها و استوری‌ هایی که او در این فضا منتشر می‌ کند جزئیات بیشتری در دسترستان قرار گیرد.

مطابق حدسیات و گمانه‌ زنی‌‌ هایی که وجود دارد، گمان می‌ کنیم که هم اکنون این بلاگر در یک رابطه عاطفی و جدی قرار دارد که ترجیح می‌ دهد درباره آن صحبتی در فضای مجازی نداشته باشد.

صحبت های این اینستاگرامر در مورد ژاکلین دوست دخترش

صحبت های این اینستاگرامر در مورد ژاکلین دوست دخترش

آیسان اسلامی تا به اکنون دوست دخترهای متعددی داشته و با اشخاص مختلفی در رابطه بوده است. البته ناگفته نماند که طبق گفته‌ های آیسان تمام دوستی‌ های او کوتاه مدت بوده و تنها برای خوشگذرانی بوده است. هم چنین او بارها تاکید کرده است که تا به اکنون هیچگونه رابطه جدی نداشته است. گفتنی است که گاهی اوقات دوست دخترهای او از شهرها و یا حتی کشورهای دیگر برای دیدن آیسان به هیوستون سفر می‌ کنند. حال یکی از دوست دخترهای اخیر آیسان از اروپا برای دیدن آیسان چند روزی را به هیوستون سفر کرده بود که یکی از بلاگرهای ایرانی نیز بوده است.

گفتنی است آیسان معمولاً هیچگونه تصویر و یا کلیپی از دوست دخترهایش را در صفحه شخصی‌ خود منتشر نمی‌ کند تا به این گونه حاشیه‌ ای در پیرامون دوست دخترهایش به وجود نیاید. به همین دلیل آیسان در طول چند روزی که دوست دخترش در خانه او زندگی می‌ کرد. هیچگونه تصویر و یا کلیپی را از او منتشر نکرد و تنها نام ژاکلین را برای او انتخاب کرد و به همین دلیل به دوست دخترش ژاکلین می‌ گفت.

البته ناگفته نماند با توجه به این که چند روزی ژاکلین و آیسان در کنار یکدیگر بودند. به همین دلیل کاربران آیسان توانستند با کنجکاوی‌ های فراوان در نهایت پیج ژاکلین را پیدا کنند. به این گونه ژاکلین در مدت زمان کوتاهی مخاطبان بسیار زیادی را پیدا کرد. هم چنین پس از بازگشت ژاکلین به اروپا آیسان در یکی از لایوهای خود بیان کرد که ژاکلین الکی الکی به واسطه او و کنجکاوی کاربرانش توانست به شهرت بیشتری برسد و به یکباره فالووران او چندین برابر افزایش یافت.

حواشی مربوط به آیسان اسلامی

حواشی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی ملقب به عقاب، بدنساز ایرانی است که در فضای مجازی با این لقب شهرت بسیار چشمگیری پیدا کرده است. آیسان در پست آخر در پیج دومش اعلام کرده که با بخت آزمایی در آمریکا و پیروزی‌ در این زمینه قصد دارد که به مردم ایران از لحاظ مالی کمک کند و کسانی که با او و نیتش موافق بودند، در پست او کامنت‌ های محبت آمیز گذاشتند.

آیسان هم اکنون ۳۵ ساله است و در آمریکا زندگی می‌ کند و اصالت او شمالی است و به اصالت خود افتخار می کند. او از لحاظ خانواده در خانواده چندان ثروتمند بزرگ نشده است و هر چه دارد از تلاش خودش می باشد. پدر او قدیر نام دارد و با مادرش ارتباط چندان خوبی ندارد و این موضوع را چند بار در پیج خود مطرح نموده است.

همکاری آیسان اسلامی و حسین تهی

گفتنی است که آیسان اسلامی تا به اکنون بارها بیان کرده است که علاقه بسیار زیادی به خوانندگان و رپران دارد و با اکثر آن ها رفیق است. حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل آیسان و حسین تهی رپر مشهور از طریق فضای مجازی با یکدیگر آشنا شدند. سپس زمانی که آیسان برای تفریح به لس آنجلس سفر کرده بود به دیدار حسین تهی رفت و آشنایی آن ها منجر به یک دوستی عمیق شد.

حال پس از مدتی که رفاقت و دوستی خوبی بین تهی و آیسان شکل گرفت. تهی به ساخت آهنگ جدیدش به نام (اوه) پرداخت که در این آهنگ از تیک کلام آیسان استفاده کرده بود. از این رو از آیسان درخواست کرد تا در صورت تمایل این تیکه کلام را خودش در آهنگ بخواند. به این گونه همکاری آیسان اسلامی و حسین تهی در آهنگ جدید تهی به نام اوه شکل گرفت.

درآمد آیسان اسلانی چقدر است؟

آیسان اسلامی یوتیوب و چنل یوتیوبی فعال ندارد اما از او در این شبکه مجازی چندین کلیپ و ویدیو در دسترس است. طرفداران او درباره این بلاگر جستجو هایی انجام داده اند و از طریق کلیپ های موجود از او به اطلاعاتی دست یافتند. منبع درآمدی آیسان اسلامی اینستا یا یوتیوب نیست، اما به واسطه شهرتی که در این فضا پیدا کرده منابع درآمدی مختلفی به دست آورده است.

شغل آیسان اسلامی به طور دقیق مشخص نیست و چه در لایوهای آیسان اسلامی و چه در پیج اینستاگرامی او در این باره اطلاعاتی در دست نیست.

وارد شدن آیسان اسلامی به یوتیوب

فعالیت آیسان اسلامی در یوتیوب

یوتیوب آیسان اسلامی از موارد دیگری است که برای او حاشیه ساز شد. گفتنی است که در ابتدا آیسان اسلامی در اینستاگرام فعالیت خود را شروع کرد و صفحه شخصی‌ اش در اینستاگرام را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرد. پس از این که او فالووران بسیار زیادی را به دست آورد و از شهرت خوبی برخوردار شد یک چنل در یوتیوب راه اندازی کرد. در این باره نیز بیان کرد که تنها در این چنل لایوهایش را آپلود می‌ کند تا به این گونه افراد بتوانند با مراجعه به چنل او به مشاهده لایوهایی که او تا به اکنون برگزار کرده است بپردازند.

باید خاطر نشان شد که آیسان در آن زمان هیچگونه فعالیتی در یوتیوب نداشت و تنها فعالیت او در اینستاگرام بود. اما برای مدت زمانی پیج آیسان در اینستاگرام از دسترس خارج شد به همین دلیل او برای این که بتواند با طرفدارانش در ارتباط باشد مجبور شد تا فعالیت خود را در یوتیوب شروع کند.

البته این موضوع را هم باید افزود که آیسان با شروع فعالیتش در یوتیوب حاشیه‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد. چرا که خیلی از دشمنان او در این باره بیان کردند که آیسان از روی قصد صفحه شخصی خود را در اینستاگرام از دسترس خارج کرده است تا مردم را به یوتیوب بکشاند. سپس فعالیت خود را در یوتیوب شروع کند تا به این گونه بتواند از طریق بازدید ویدیوهایش یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. این صحبت‌ ها تا جایی ادامه پیدا کرد که حتی برخی از فالووران آیسان نیز به این باور رسیدند.

به نظر می‌ رسید که در این میان آیسان هیچگونه علاقه‌ ای به فعالیت در یوتیوب ندارد. چرا که استفاده از یوتیوب را سخت می‌ دانست و بیان کرده بود که اصلاً از محیط یوتیوب خوشش نمی‌ آید. البته بعد از گذشت چندین روز صفحه شخصی آیسان در اینستاگرام با پیگیری‌ های او و دوستانش دوباره اکتیو شد. پس از آن آیسان بیان کرد که از این به بعد در همین اینستاگرام فعالیت خواهد کرد و دیگر به یوتیوب نمی‌ رود مگر این که لایوهایش را آپلود کند.

هم چنین آیسان در یکی از استوری‌ های خود تمام صحبت‌ های دشمنانش که در رابطه با درآمدزایی او از طریق یوتیوب بوده است را تکذیب کرد. او در این باره بیان کرد خدا را شکر من شغل دارم و از درآمد خوبی هم برخوردارم. به همین دلیل نیازی به دروغ و فعالیت در یوتیوب را برای درآمدزایی ندارم. به هر حال زمانی که پیج اینستاگرام آیسان از دسترس خارج شد. به همین دلیل خیلی از مردم برای دنبال کردن فعالیت‌ های او به سابسکرایب کردن چنل یوتیوب آیسان پرداختند. از این رو آیسان اسلامی یوتیوب او در حال حاضر سابسکرایب‌ های بسیار زیادی دارد.

شغل آیسان اسلامی چه می باشد؟

شغل آیسان اسلامی چیست؟

گفتنی است که آیسان اسلامی تا چندین ماه که از فعالیتش در اینستاگرام گذشته بود هیچگونه صحبتی در مورد شغل و بیزینسش با مخاطبان خود نمی‌ کرد. او تنها بیان می‌ کرد در طول روز باید چند ساعتی را برای جمع کردن آذوقه سپری کند. به همین دلیل در اینستاگرام فعالیت نمی‌ کند.

این موضوع باعث شده بود تا خیلی از مردم به ویژه مخاطبان و طرفداران آیسان کنجکاو شوند تا در مورد شغل او اطلاعات بیشتری را به دست آورند. به همین دلیل هر از گاهی حاشیه‌ هایی در رابطه با شغل آیسان در فضای مجازی به وجود می‌ آمد. هم چنین هر چند وقت یکبار برخی از منابع بیان می‌ کردند که آیسان اسلانی فلان شغل را دارد و یا این که فلان بیزینس را می گرداند.

حال پس از این که حاشیه‌ های زیادی در پیرامون فعالیت و شغل آیسان به وجود آمد. به همین دلیل پس از گذشت مدتی آیسان تصمیم گرفت تا در یکی از استوری‌ های خود در مورد شغلش بگوید و آن را توضیح دهد. آیسان در این باره بیان کرد که شغل اصلی او که در کنار حاج آرش انجام می‌ دهد. این است که به افرادی که بنا به دلایلی نمی‌ توانند از بانک‌ ها وام بگیرند و یا به خرید خانه، ماشین و یا هر چیز دیگری که شما فکرش را بکنید بپردازند. او در ازای گرفتن مقداری سود که بیشتر از سود بانک است آن خانه، ماشین و یا هر چیز دیگری را به فردی که احتیاج دارد می‌ دهد.

پس از صحبت‌ های آیسان در مورد شغلش خیلی از افراد بیان کردند که این کار نزول خواری است و کار او مورد انتقاد خیلی از کاربران اینستاگرام قرار گرفت. اما پس از آن حاج آرش که او هم در این کار مشغول به فعالیت است. در یکی از استوری‌ های خود در کنار آیسان بیان کرد که این کار نزول خواری نیست و با نزول خواری در ایران متفاوت است و این کار به صورت رسمی در آمریکا انجام می‌ شود و حتی کمپانی‌ های مخصوص به خود را دارد.

ماجرای بین آیسان اسلامی و امیر تتلو چه بود؟

مدتی قبل امیر تتلو با توجه به فشار روانی که بر روی او بوده است و هم چنین جنجال‌ هایی که در پیرامون او به وجود آمده بود تصمیم گرفت تا به ایران بازگردد. حال بازگشت امیر تتلو به ایران حاشیه‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد تا جایی که پس از آن خیلی از مردم به ویژه سلبریتی‌ ها و حتی بلاگرها در مورد بازگشت تتلو به ایران به صحبت پرداختند. حال یکی از این افراد آیسان اسلامی بوده است.

آیسان نسبت به بازگشت امیر تتلو به ایران این گونه بیان کرد که امیدوار است هیچ گونه کاری با او نداشته باشند. چرا که تمام مردم ایران با آهنگ‌ های تتلو خاطره دارند و تتلو یکی از سلبریتی های پرطرفدار ایرانی است. هم چنین آیسان در ادامه صحبت هایش افزود روزی می‌ رسد که امیر تتلو به گذشته و آمدنش به ایران و بازداشت شدنش می‌ خندد و تمام این‌ ها برای او قطعاً خاطره خواهد شد.

خیلی از افراد این صحبت‌ های آیسان اسلامی در رابطه با امیر تتلو را خوشبینانه تلقی کردند. آن ها در این باره بیان کردند که آیسان باعث دلگرمی خیلی از فن‌ ها و طرفداران تتلو نسبت به بازداشت او شده است. ناگفته نماند که آیسان اسلامی تا به اکنون بارها بیان کرده است که از طرفداران بزرگ امیر تتلو است. هم چنین زمانی که در اوج بی‌ پولی بوده است تنها آهنگ‌ های امیر تتلو او را آروم می‌ کرده است. پس از صحبت‌ های آیسان در رابطه با تتلو هشتگ‌ های متعددی همچون آیسان اسلامی و تتلو و آیسان اسلامی تتلو در اینستاگرام ساخته شد. حال با جستجوی این هشتگ‌ ها با کلیپ‌ ها و مطالب جالبی رو به رو خواهید شد.

داستان دوستی این فرد و حاج آرش چیست؟

اگر فعالیت‌ های آیسان اسلامی را دنبال می‌ کنید قطعاً می‌ دانید تنها دوست صمیمی آیسان که در طول روز مدتی را نیز با او وقت می‌ گذراند شخصی به نام آرش درویش که این روزها با نام حاج آرش شناخته می‌ شود می‌ باشد. گفتنی است که حاج آرش به واسطه این بلاگر در اینستاگرام بسیار شناخته شده و معروف شده است و از محبوبیت بسیار زیادی هم برخوردار است. حال این موضوع را هم باید افزود که آیسان و حاج آرش از رفاقت و دوستی بسیار خوبی با یکدیگر برخوردارند و دوستی آن ها مثال زدنی است. به همین دلیل خیلی از افراد کنجکاو شدند تا داستان دوستی این دو فرد را بدانند.

حال با توجه به این که تا به اکنون خیلی از کاربران اینستاگرام از آیسان درخواست کرده اند تا داستان دوستی او و حاج آرش را بدانند. به همین دلیل مدتی قبل این بلاگر معروف در یکی از استوری‌ های خود بیان کرد به زودی قرار است یک لایو برگزار کند و در این لایو جریان کامل آمدنش به آمریکا و دوستی‌ اش با حاج آرش را تعریف کند.

البته او هنوز لایوی در این باره برگزار نکرده است. اما با این حال برخی از منابع در این باره بیان کردند که حاج آرش از فامیل‌ های دور آیسان اسلامی بوده است. حال زمانی که آیسان به آمریکا آمده است از طریق دختر عموی پدرش با حاج آرش آشنا می‌ شود. پس از آن نیز حاج آرش او را زیر پر و بال خود می‌ گیرد و راه و روش کار کردن را به آیسان یاد می‌ دهد. هم چنین در کمپانی که مشغول به کار بوده آیسان را نیز وارد می‌ کند. به این گونه کم کم رفاقت و دوستی این این دو فرد هم شکل می‌ گیرد.

حال بهتر است بدانید که آیسان تا به اکنون بارها از طریق صفحه شخصی خود بیان کرده است که حاج آرش و برادرش عارف کسانی بوده اند که به او راه و چاه در آمریکا را یاد دادند و او را به آیسان امروزی تبدیل کرده اند. حال جالب است بدانید که خیلی از افراد در کامنت‌ های پست حاج آرش بیان می‌ کنند که دنیا یک دوست همچون حاج آرش را به آن ها بدهکار است.

این اینستاگرامر با چه سلبریتی هایی دوست می باشد؟

این اینستاگرامر با کدام سلبریتی ها دوست شده است؟

بهتر است بدانید که آیسان اسلامی بر خلاف خیلی از سلبریتی‌ های مجازی که با حاشیه سازی و درگیری‌ های ساختگی سعی در جلب توجه و شهرت داشته‌ اند. با دوستی و رفاقت توانسته به شهرت برسد و محبوبیت بسیار زیادی را به دست آورد. حال این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر آیسان با خیلی از سلبریتی‌ های ایرانی همچون آرتیست‌ ها، هنرمندان، ورزشکاران، رپران و غیره دوست است.

هم چنین از طریق صفحه شخصی اش در اینستاگرام به حمایت و پشتیبانی از آن ها نیز می‌ پردازد. البته در این میان آیسان رفاقت بیشتری با افرادی همچون عرفان پایدار، بهزاد لیتو، شایع، حسین تهی و برخی از رپران نسل چهار دارد.

بچه دار شدن آیسان اسلامی

آیسان ادعا می‌ کند که تمام اتفاقاتی که در زندگی اش می‌ افتد را با مخاطبان خود به اشتراک می‌ گذارد چرا که آن ها خانواده او هستند. حال گفتنی است مدتی قبل آیسان در یکی از استوری‌ های خود به صورت کامل بیان کرد: مدتی است شخصی به او نامه می‌ نویسد که سال‌ ها قبل به دلیل رابطه ای که با آیسان داشته باردار شده است و بچه‌ اش را سقط نکرده و در حال حاضر چندین سال است که به بزرگ کردن فرزندشان می‌ پردازد. حال از آیسان می‌ خواهد تا به دیدار او و فرزندشان برود و آدرس و شماره تلفنش را هم در نامه نوشته است.

پس از آن آیسان بیان کرد که به احتمال زیاد این شخص تنها به دلیل شهرت و ثروت او این نامه‌ های دروغین را برای او ارسال کرده است و اگر هم فرزند دارد قطعاً فرزند او نیست. اما با این حال کنجکاو است تا در این باره اطلاعات بیشتری را به دست آورد. به همین دلیل شاید به آدرسی که برای او در نامه نوشته است برود تا به واقعیت پی ببرد. پس از آن در پیرامون زندگی آیسان اسلامی حاشیه‌ هایی در رابطه با زن آیسان اسلامی و فرزند آیسان اسلامی به وجود آمد.

این حواشی آیسان اسلامی باعث شد تا برخی از افراد کنجکاو شوند تا در رابطه با فرزند این چهره معروف اطلاعات بیشتری را به دست آورند. بهتر است بدانید که آیسان تا به اکنون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می‌ باشد. هم چنین او هنوز تایید نکرده است که واقعاً پدر فرزند این شخص می‌ باشد و یا حرف‌ های این شخص دروغ است.

افشاگری های امین فردین از آیسان اسلامی

امین فردین یکی از پاپاراتزی‌ های اینترنتی است که به افشاگری در رابطه با چهره‌ های مشهور می‌ پردازد. حال گفتنی است که مدتی قبل امین فردین به افشاگری در رابطه با شغل آیسان اسلامی پرداخت و در یکی از ویدیوهای خود به شغل این بلاگر معروف اشاره کرد.

جالب است بدانید که آیسان اسلامی از محدود بلاگرها و چهره‌ های مشهوری است که امین فردین تا به اکنون در رابطه با او به بدگویی و یا تهمت زدن نپرداخته است و حتی دوستی خوبی بین آن ها مشاهده می‌ شود. چرا که مدتی قبل آیسان و امین فردین یک لایو مشترک برگزار کردند و در این لایو به صحبت و گفتگو با یکدیگر پرداختند.

بررسی ماشین های آیسان اسلامی

بررسی ماشین های آیسان اسلامی

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید آیسان اسلامی از آن دسته از افرادی است که علاقه بسیار زیادی به ماشین‌ های لوکس و خاص دارد. این موضوع باعث شده است تا این بلاگر معروف پس از ثروتمند شدن ماشین‌ های مختلفی را در کلکسیونش داشته باشد. البته ناگفته نماند که در کلکسیون ماشین‌ های آیسان اسلامی تا به اکنون ماشین‌ های متعددی فروخته شده و جایگزین ماشین‌ های لوکس‌ تر شده‌ اند.

به هر حال بهتر است بدانید که در حال حاضر در کلکسیون ماشین‌ های آیسان اسلامی می‌ توانید ماشین‌ هایی همچون: یک ماشین رنجرور که با آن تنها به سر کار می‌ رود. یک ماشین رولز رویس که برای تفریحات شبانه‌ اش از این ماشین استفاده می‌ کند. یک ماشین بنز جی کلاس که برای دور دورهای خود و یا رفتن به کلاس‌ هایی همچون گلف از آن استفاده می‌ کند. هم چنین یک لامبورگینی و یک بنز قدیمی را مشاهده کنید. البته ناگفته نماند که در این میان آیسان ماشین‌ هایی همچون لامبورگینی و بنز قدیمی را با آرش شریک است.

حال این موضوع را هم باید افزود که آیسان به تمام ماشین‌ هایش علاقه بسیار زیادی دارد و زمانی که سوار هر کدام از ماشین‌ هایش می‌ شود به تعریف از آن ماشین‌ می‌ پردازد. آیسان تا به اکنون بارها بیان کرده است که تمام این ماشین‌ ها را با زحمت کشیدن‌ های بی‌ وقفه‌ اش خریداری کرده است. در نهایت ناگفته نماند که در میان تمام ماشین‌ هایی که آیسان تا به اکنون داشته است علاقه بسیار زیادی به ماشین رولز رویس دارد.

سوالات متداول

  1. آیسان اسلامی کیست؟

    آیسان اسلامی یکی از سلبریتی های اینستاگرام است که به واسطه لحجه و سبک بیانی که دارد بسیار معروف شده است.

  2. آیسان اسلامی چند سال سن دارد؟

    آیسان اسلامی ۳۵ سال دارد و متولد دهه ۶۰ می باشد.

  3. بیزینس آیسان اسلامی چه می باشد؟

    تا به این لحظه اطلاعات دقیق و واضحی از حوزه فعالیت آیسان اسلامی به دست نیامده و او تا کنون در این باره صحبت نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *