آنجلینا جولی کیست؟ عکس های جنجالی که زندگی آنجلینا را تغییر کردند

در این مقاله قصد داریم شما را با آنجلینا جولی یکی از زیباترین بازیگران هالیوود و و زیباترین زن دنیا بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا با بیوگرافی و زندگی این زن جذاب و زیبا بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی آنجلینا جولی

بیوگرافی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی ویت از سلبریتی های هالیوود در روز ۴ ژوئن ۱۹۷۵ در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر و مادرش، جان ویت و مارچلین برتراند هر دو بازیگر هستند. او خواهر جیمز هیون، بازیگر و همچنین خواهرزاده چیپ تیلور، خواننده و ترانه‌سرا است.

آنجلینا از طرف پدر، از نژاد آلمانی و اسلواکی است. در حالی که از طرف مادرش، او در اصل نژاد فرانسوی کانادایی، هلندی و آلمانی دارد. او دریافت‌ کننده افتخارات بسیاری از جمله یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب بوده‌ است. جولی چندین‌ بار پر درآمدترین بازیگر زن هالیوود نامیده شده‌ است.

آنجلینا پس از طلاق پدر و مادرش در سال ۱۹۷۶ با برادرش با مادرشان زندگی می‌ کردند. مادرش هدف‌ های بازیگری خود را رها کرده بود تا روی بزرگ کردن فرزندانش تمرکز کند. او در هفت سالگی نقش کمی در نگاهی به بیرون به نویسندگی پدرش داشت. آنجلینا تصمیم گرفته بود که می‌ خواهد بازیگری کند و در موسسه تئاتر لی استراسبرگ ثبت نام کرد. او در آن جا به مدت دو سال آموزش دید و در چندین اجرای بر روی صحنه حضور یافت.

اینستاگرام آنجلینا جولی

اینستاگرام آنجلینا جولی

اینستاگرام یکی از برنامه‌ هایی است که هنرمندان و سلبریتی های معروف زیادی در آن فعالیت می ‌کنند و توانسته اند با فعالیت در این برنامه فالوور زیادی را جذب نمایند. برخی از افراد تنها در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند و از این طریق به معروفیت رسیده‌ اند؛ اما بسیاری از افراد دیگر هم هستند که در عرصه‌ های مختلف فعالیت می‌ کنند که در این راستا می‌ توانیم به این سلبریتی معروف اشاره کنیم.

آنجلینا جولی از هنرمندانی است که در شبکه های اجتماعی زیاد فعال نیست. او یک پیج در اینستاگرام دارد که توسط خودش اداره نمی شود. شما می ‌توانید پیج اینستاگرام آنجلینا جولی معروف را با وارد کردن نامش در قسمت جست و جوی اینستاگرام تان پیدا کنید.

او در پیج اینستاگرامش حدود 945 پست تا کنون منتشر کرده است. وی تبلیغات زیادی هم در پیج اینستاگرامش منتشر می‌ کند. همین امر سبب می ‌شود تا او درآمد هنگفتی از طریق اینستاگرام به دست بیاورد. شما می‌ توانید عکس ‌های زیادی از این بازیگر را در پیج اصلی اینستاگرامش ببینید.

البته پیج اینستا این بازیگر معروف تیک آبی خورده است. تیک آبی به این منظور است که پیج اینستاگرام او فالوورهای زیادی دارد و فعالیت زیادی در اینستا دارد. چند سال قبل جولی با انتشار پستی که حاوی داستانی در مورد داعش بود در صفحات مجازی خود جنجال زیادی ایجاد کرد. این پست در واقع نوعی حمایت از مسلمانان بود.

پست اینستاگرامی آنجلینا جولی درباره جنگ اوکراین

پست اینستاگرامی آنجلینا جولی درباره جنگ اوکراین

متاسفانه مدتی است که کشور روسیه جنگ خود را با کشور اوکراین شروع کرده است و این موضوع باعث شده است تا خیلی از مردم اوکراین به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. در حال حاضر کشور اوکراین در وضعیت خوبی سپری نمی‌ شود. به همین دلیل مدتی است که خیلی از سلبریتی‌ ها و افراد مشهور در سراسر دنیا به حمایت و پشتیبانی از مردم اوکراین پرداختند و در صحبت‌ های خود بیان کردند روسیه باید جنگ خود را با اوکراین به اتمام برساند که یکی از این افراد آنجلینا جولی است.

5 فیلم مطرح آنجلینا جولی

5 فیلم مطرح آنجلینا جولی

آنجلینا یکی از بهترین بازیگران هالیوود است که تا کنون فیلم های زیادی بازی کرده است. او توانسته جوایز زیادی را به دست آورد. در این قسمت از مقاله برای شما چند تا از بهترین فیلم های این هنرمند جذاب و زیبا را نام می بریم و توضیحاتی در مورد فیلم برای شما بیان می کنیم.

سرقت در 60 ثانیه

اثر دامینیک سینا یکی از بهترین فیلم های آنجلینا جولی محسوب می‌شود که توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم موفق به جلب نظر مثبت منتقدین نشد؛ اما توانست با داستان جذابش مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌ های سینما جذب کند. در این فیلم بازیگرانی همچون نیکلاس کیج، آنجلینا جولی، رابرت دووال، جوانی ریبیسی و دلروی لیندو به ایفای نقش پرداختند. فیلم سرقت در 60 ثانیه با بودجه 90 میلیون دلاری تولید شد و حدود 237 میلیون دلار در باکس‌ آفیس فروش کرد.

مالفیسنت

این فیلم هم جزو بهترین فیلم های آنجلینا جولی محسوب می‌ شود که توسط رابرت اشترمبرگ کارگردانی شد. این فیلم به‌ هیچ عنوان نتوانست تحسین منتقدان را به‌ همراه داشته باشد. ولی موفق شد با جلب نظر مخاطبان به موفقیت‌ های تجاری گسترده‌ ای دست پیدا کند. آنجلینا جولی، شارلتو کوپلی، ال فانینگ، ایملدا استنتون و جونو تیمپل از جمله مهم‌ ترین بازیگرانی هستند که در فیلم مالفیسنت به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجه عظیم 260 میلیون دلاری تولید شد و حدود 758 میلیون دلار در باکس‌ آفیس فروش کرد.

بچه جایگزین

اثر کلینت ایستوود یکی دیگر از بهترین فیلم های آنجلینا جولی محسوب می‌شود که مورد استقبال قرار گرفت. این فیلم در جلب نظر مثبت منتقدان موفق عمل کرد. بسیاری از منتقدان بازی آنجلینا جولی را در این اثر قدرتمند توصیف کردند.

فیلم بچه جایگزین مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفت و فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم در مراسم اسکار سال 2009 تنها در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی آنجلینا جولی نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب آن نشد.

علاوه‌ بر آنجلینا جولی، بازیگرانی همچون جان مالکوویچ، جفری داناوان، ایمی رایان و جن لیلی نیز در فیلم بچه جایگزین به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجه 55 میلیون دلاری تولید شد و حدود 113 میلیون دلار در باکس‌ آفیس فروش کرد.

آقا و خانم اسمیت

جزو محبوب‌ ترین فیلم‌ های آنجلینا جولی به‌ حساب می‌ آید که توسط سیمون کینبرگ کارگردانی شد. این فیلم نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد. اما توانست فروش فوق‌ العاده‌ای در باکس‌ آفیس داشته باشد و مورد تحسین مخاطبان قرار بگیرد.

برد پیت، آنجلینا جولی، وینس وان، آدام برودی، پری ریوز، کری واشینگتن و جنیفر موریسون از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم آقا و خانم اسمیت با بودجه 110 میلیون دلاری تولید شد و حدود 487 میلیون دلار در باکس‌ آفیس فروش کرد.

دختر از هم‌ گسیخته

فیلمی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۹ به کارگردانی جیمز منگولد و با بازیگری وینونا رایدر، آنجلینا جولی، بریتانی مورفی و جرد لتو می‌ باشد. آنجلینا جولی برای بازی در این فیلم اولین و تنها اسکارش را در رشته بهترین بازیگری نقش مکمل در سال ۲۰۰۰ بدست آورد.

سریال هایی که آنجلینا جولی در آن ها بازی کرده است؟

سریال هایی که آنجلینا جولی در آن ها بازی کرده است؟

آنجلینا جولی یکی از معروف ترین و تاثیرگذار ترین زنان صنعت فیلم و سینما بوده است. او در تعداد قابل توجهی از فیلم های سینمایی حضور داشته و نقش ایفا کرده است. اما همان طور که مشخص می باشد، حضور چندانی در سریال نداشته است.

حاشیه های آنجلینا جولی

آنجلینا جولی که یکی از کراش های سلبریتی است، همیشه از داستان سازی و حاشیه آفرینی استقبال کرده است و فرزندانش تنها چیزهایی بوده اند که او سعی کرده زندگی آن ها را از چشم و تعقیب رسانه ها دور نگه دارد. از زمان جدا شدن او و همسرش، برد پیت، صحبت های زیادی در مورد علت اختلاف این دو عاشق و دلداده سابق شده است. از شایعاتی در مورد خیانت و ضرب و شتم گرفته تا حتی بی احساس بودن آنجلینا است.

یکی دیگر از حواشی جدید آنجلینا که در خیلی از شبکه ها و رسانه های خبری گسترش پیدا کرده این است که آنجلینا جولی در حال آماده شدن برای ازدواج با یک تاجر و خیرخواه 40 ساله انگلیسی که هنوز نام وی آشکار نشده است، می باشد. جالب است بدانید این مراسم در یکی از پناهگاه های پناهجویان دولت کامبوج انجام خواهد شد.

درخواست ازدواج این بیزینس من چندی پیش به آنجلینا رسیده، اما وی در این باره به صورت رسمی چیزی اعلام نکرده است. این موارد باعث شد که ما او را در لیست پرحاشیه ترین بازیگران هالیوود قرار بدهیم.

نظر آنجلینا درباره حشره خواری

جالب است که بدانید آنجلینا جولی و بچه هایش عاشق خوردن حشرات و عنکبوت ها هستند و سال هاست که این کار را انجام می دهند. آنجلینا می گوید که پسرانش عاشق خوردن جیرجیرک هستند. این سلبریتی معروف در سال 2011 هنگام ساخت یک فیلم مستند در کامبوج به بی بی سی گفت که پس از شروع با جیرجیرک، به سمت رتیل می رود. او در حال حاضر خوردن حشره را تبلیغ می کند.

همسر آنجلینا جولی کیست؟

همسر آنجلینا جولی کیست؟

همسر اول آنجلینا جولی، جانی لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد. همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در ماه می ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند. ولی سرانجام پس از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

جولی پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، با برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند. به خاطر باورهای شان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌ شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند.

آنجلینا به همراه برد پیت افزون بر سه فرزند بیولوژیکی خود، سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند. برد پیت در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۲ رسماً اعلام کرد که او و آنجلینا تصمیم به ازدواج دارند. آن ها بعد از چند سال زندگی مشترک به اختلاف شدید خوردند. آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۶ برای جدا شدن از برد پیت دادخواست داد که این کار دنیا هالیوود را در بهت و ناباوری فرو برد.

او دلیل کارش را اعتیاد پیت به الکل و مخدر اعلام کرد و در دادخواست او تنها خواسته‌ اش واگذاری سرپرستی ۶ فرزندش بود. در ماه مه ۲۰۲۱، پس از یک نبرد طولانی مدت بین آنجلینا جولی و پیت دربارهٔ گرفتن حضانت فرزندان شان در دادگاه، به پیت حق حضانت مشترک فرزندانش با آنجلینا جولی اعطا شد.

اسم بچه های آنجلینا جولی چیست؟

اسم بچه های آنجلینا جولی چیست؟

آنجلینا جولی تلاش می کند تا از بچه هایش در برابر اتفاقات دنیا، محافظت کند. به طوری که فرزندانش به جای درس خواندن در مدرسه، در خانه درس می خوانند. همچنین هیچ کدام به صورت روزمره و همیشگی در شبکه های اجتماعی حضور ندارند.

این پنهان کاری ها و رفتارهای محتاطانه، باعث شده است تا طرفداران بیشتر در مورد فرزندان این سلبریتی، کنجکاو شوند.

مدوکس جولی-پیت

آنجلینا جولی اولین فرزند خود را در سال ۲۰۰۲ میلادی، به سرپرستی گرفت. اولین فرزند او، پسری ۷ ماهه از کامبوج و با نام راث ویبول است. اما پس از گرفتن سرپرستی او توسط آنجلینا جولی، با نام مدوکس شناخته می شد. جولی که در آن زمان هنوز همسر بیلی تورنتون محسوب می شد، نام این کودک را مدوکس چیوان تورنتون گذاشت.

اما چهار سال بعد، برد پیت سرپرستی او را برعهده گرفت و نام خانوادگی او را به جولی-پیت تغییر داد. مدوکس حالا حدود ۲۰ سال سن دارد و در دانشگاه یونسی کره جنوبی مشغول تحصیل است.

پاکس جولی-پیت

آنجلیا جولی، پاکس ۳ ساله را در سال ۲۰۰۷ به سرپرستی گرفت. او پاکس را از پرورشگاهی در ویتنام به فرزندخواندگی خود پذیرفت. سپس در سال ۲۰۰۸، برد پیت هم سرپرستی پاکس را برعهده گرفت. معنی اسم پکس به لاتین و ویتنامی، آسمان صلح آمیز است. او تولد ۷ سالگی خود را در بالنی تفریحی در پاریس جشن گرفت.

در همان سال، آنجلینا جولی پکس را به ویتنام برد تا او را با کشور و فرهنگش بیشتر آشنا کند. او اکنون ۱۸ ساله می باشد و گفته می شود که به عکاسی علاقه دارد. همچنین او نقش کوچکی را در فیلم محبوب مالیفیسنت ایفا کرده است.

زهارا مارلی

در سال ۲۰۰۵ بود که آنجلینا جولی به کشور اتیوپی سفر کرد. در این سفر، سرپرستی زهارا را از پرورشگاهی در این کشور برعهده گرفت. جولی درست یک روز پس از روز استقلال، این تصمیم را عملی کرد. زهارا در آن زمان تنها ۶ ماهه بود. سپس در سال ۲۰۰۶، این دختر تحت سرپرستی برد پیت هم قرار گرفت.

زهارا در فیلم پاندای کونگ فو کار ۳، به جای یکی از شخصیت های این انیمیشن محبوب حرف زده است. او همچنین نقش کوتاهی را در فیلم مالیفیسنت اجرا کرده است. در سال ۲۰۱۱ آنجلینا جولی بنیادی به نام دخترش در اتیوپی تاسیس کرد. او با تاسیس این بنیاد تلاش های خود را برای مبارزه با بیماری ایدز و سل آغاز کرد.

شایلو نوول

آنجلینا جولی و برد پیت برای به دنیا آوردن اولین فرزند خونی خود، به کشور نامیبیا سفر کردند. در ماه می سال ۲۰۰۶ آنجلینا جولی، اولین فرزند خود را با نام شایلو نوول به دنیا آورد. گفته می شود مجله مردم چاپ آمریکا، برای انتشار عکس این نوزاد در کنار پدر و مادرش ۴ میلیون دلار پرداخت کرده است.

شایلو اکنون حدود ۱۷ سال دارد. گرچه جنسیت او در هنگام تولد دختر تشخیص داده شد، اما او این گونه فکر نمی کرد. او در سال ۲۰۱۴ به پدر و مادر خود اعلام کرد که ترجیح می دهد او را جان صدا کنند. شایلو سال ها است که کت و شلوار و لباس هایی پسرانه به تن می کند.

همچنین جولی در مصاحبه ای که در سال ۲۰۱۰ انجام داد که اعلام کرد به انتخاب های شایلو در مورد لباسش احترام می گذارد.

ناکس لیون و ویوین مارچلین

جولی و برد پیت، در سال ۲۰۰۸ صاحب دوقلو شدند. آنجالینا جولی در بیمارستانی در فرانسه، یک دختر و یک پسر دوقلو به نام های ویوین و ناکس به دنیا آورد. این دوقلوها اکنون حدود ۱۴ سال دارند و همانند خواهر و برادرهای شان، تجربه هایی در زمینه بازیگری داشته اند.

خصوصیات ظاهری و اخلاقی آنجلینا جولی

خصوصیات ظاهری و اخلاقی آنجلینا جولی

از خصوصیات ظاهری او می توانیم به خوش تیپ بودن و خوش لباس بودن او اشاره کنیم که همیشه لباس های آراسته و ساده به تن می‌ کند و سعی دارد بیشتر لباس های رسمی بپوشد و کمتر از لباس های اسپرت استفاده می کند.

از خصوصیات اخلاقی آنجلینا جولی می‌ توانیم به صبور بودن و مهربان بودن او اشاره کنیم که مهربانی او زبانزد همه است و همه از او صحبت می کنند. او به اشخاص زیادی کمک کرده است و همواره حامی افراد فقیر است. او هیچ گاه خودش را از کمک های بشر دوستانه عقب نمی‌ اندازد و همواره در حال دلجویی کردن و کمک رساندن به مردم دنیا است.

آنجلینا جولی بعد از عمل سرطان

آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب، احتمال ابتلای او به سرطان پستان ۸۷ درصد و ابتلا به سرطان تخمدان ۵۰ درصد می باشد. به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی پستان‌ برداری زد و سینه هایش را برداشت. جراحی ‌ها و مراحل درمانی او یک سال تمام به طول انجامید. با توجه به این عمل ‌ها احتمال سرطان پستان در او به زیر ۵ درصد رسیده ‌است.

آیا سرطان آنجلینا جولی درمان شده است؟

آیا سرطان آنجلینا جولی درمان شده است؟

آنجلینا درباره مادر خود می گوید: مادرم از بیماری سرطان در ۵۶ سالگی مرد. البته او آنقدر فرصت داشت تا اولین نوه خود را ببیند و او را در آغوش بگیرد. اما بقیه فرزندان من این شانس را نداشتند تا او را ببینند و بدانند که تا چه حد دوست داشتنی و جذاب بود. جولی می گوید که اغلب اوقات درباره مادرش با فرزندان خود صحبت می کند.

سپس تلاش می کند تا به فرزندانش درباره بیماری مادرش توضیح دهد. فرزندان او راجع به اینکه ممکن است چنین اتفاقی برای او هم بیافتد، می پرسند. آنجلینا در این مواقع می گوید که جای هیچ نگرانی نیست. آنجلینا جولی اعلام کرد که برای پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان، ناچار شده است تا هر دو پستان خود را به تیغ جراحی بسپارد.

آنجلینا جولی متولد چه ماهی است؟

آنجلینا جولی در سال ۱۹۷۵ به دنیا آمده است و تولد او به ۴ ژوئن باز می‌ گردد. اصالتاً این بازیگر آمریکایی می باشد و توانسته جوایز ارزنده ای را از طریق بازیگری نیز به دست بیاورد. آنجلینا جولی تصاویر جنجالی زیادی دارد که می توانید این تصاویر را در یوتیوب ببینید.

آنجلینا جولی قبل از عمل زیبایی

او از جمله بازیگرانی است که عمل های زیادی بر روی صورتش انجام داده است. اما هیچ گونه عملی بر روی بدنش انجام نداده است و فقط دست به عمل های زیبایی صورت زده است. او قبل از عمل چهره ای بسیار زیبا داشت اما توانست با عمل های زیبایی جذابیتش را چند برابر کند. آنجلینا جولی کودکی بسیار زیبایی داشت و به همین خاطر هم توجه خیلی از کارگردان ها را به خود جلب کرده بود. آنجلینا جولی قد وزن بسیار ایده آلی دارد.

آنجلینا جولی احمدی نژاد

آنجلینا جولی و احمدی نژاد

مدتی قبل در رابطه با آنجلینا جولی و احمدی‌ نژاد حواشی زیادی ایجاد شده بود. گفته شده بود که احمدی‌ نژاد از این بازیگر خوشش آمده است؛ اما همه این خبرها یک شیطنت رسانه ایی بوده و تمامی این اخبار شایعه ایی بیش نبوده است و احمدی‌ نژاد با این بازیگر توانمند هیچ رابطه ای ندارد.

آنجلینا جولی و اصغر فرهادی

اصغر فرهادی یکی از کارگردانان و تهیه کنندگان بسیار توانمند در صنعت سینمای ایران و جهان می باشد که اکثر فیلم‌ های او جوایز ارزنده ای را دریافت کرده است. مدتی قبل حواشی و خبرهایی مبنی بر همکاری این دو نفر بوده است و گفته بودند که اصغر فرهادی مایل است که آنجلینا جولی در یکی از فیلم های او بازی کند و با نقش آفرینی اش بتواند فیلم او را به اوج محبوبیت برساند. اما کمی بعد این حواشی تکذیب شد و این دو اعلام کردند که ما هیچ گونه رابطه ای با یکدیگر نداریم.

دانلود فیلم های آنجلینا جولی بدون سانسور دوبله فارسی

برای دانلود فیلم های آنجلینا جولی می توانید نام فیلم ها را در گوگل سرچ کنید و این فیلم ها را تماشا کنید. فیلم های بدون سانسور را هم می توانید در یوتیوب مشاهده کنید.

درآمد angelina jolie

درآمد angelina jolie

آنجلینا جولی یکی از بازیگرانی می باشد که از درآمد زیادی برخوردار است و توانست است چندین سال در هالیوود ثروتمند ترین و پردرآمد ترین بازیگر زن شناخته شود.او از این طریق می تواند کمک های بشر دوستانه زیادی را انجام دهد و به سازمان‌ های خیریه کمک کند.

کمک های مالی angelina jolie

آنجلینا جولی از بازیگرانی می باشد که کمک‌ های مالی زیادی به دیگران می کند و سرپرستی کودکان زیادی را به عهده دارد. زمانی که با برد پیت ازدواج کرده بود ۳ کودک را به فرزندی قبول کرده بود و تا کنون نیز در کنار آنان زندگی می‌ کند. علاوه بر این کارها به بی سرپرستان آفریقایی نیز کمک های ویژه ای می کند و توانست جوایز ارزنده ای نیز بابت این کمک‌ های مالی به دست بیاورد. او را یکی از زنان خیر در دنیا بشناسند.

حقایقی درباره آنجلینا جولی

حقایقی درباره آنجلینا جولی

در ادامه حقایقی که کم تر کسی از آنجلینا جولی می داند را در اختیار شما قرار خواهیم داد. لازم به ذکر است که در بالا تر به تعدادی از آن ها اشاره شده است. اما در این قسمت توضیحات کامل تری را بیان خواهیم نمود.

  • اصل و نسب آنجلینا ترکیبی از ۵ تبار غیر آمریکایی و یک تبار آمریکایی می باشد. تبار آمریکایی او به بومیان شمال آمریکا، ایروکواها بر می گردد. همچنین او از تبارهای فرانسوی، آلمانی، اسلواکیایی، هلندی و کانادایی است.
  • مادر او برای جلوگیری از حضور دخترش در پارتی های خارج از خانه و گرایش به مواد، کار عجیبی انجام داد. او به آنجلینا اجازه داد تا در ۱۴ سالگی با دوست پسرش در اتاقش زندگی کند.
  • او یک خالکوبی میان تیغه های شانه اش دارد که می گوید حقوقت را بدان. گفته می شود این خالکوبی عنوان یکی از ترانه‌ های گروه محبوبش، کلش است.
  • اولین خالکوبی او روی بازوی چپش می باشد که در حضور مادرش انجام شد. جمله خالکوبی شده، دعایی برای وحشی های دل که گرفتار قفسند، است. این جمله از سخنان تنسی ویلیامز الهام گرفته شده است.
نظر آنجلینا جولی در مورد ایران

نظر آنجلینا جولی در مورد ایران

آنجلینا جولی یکی از چهره های سرشناس جهان به شمار می رود. او به سفر کردن علاقه دارد. از این رو به کشورهای بسیاری سفر می کند و درباره فرهنگ آن ها کنجکاو است. او تا کنون به کشورهای بسیاری سفر کرده است که می توان به ویتنام، اتیوپی، کامبوج و… اشاره کرد.

اما او هیچ وقت به ایران سفر نکرده است. در یکی از مصاحبه هایش می گوید که دوست دارد روزی به ایران سفر کند. همچنین از علاقه اش برای فهمیدن درباره فرهنگ ایرانی می گوید.

آنجلینا جولی چه جوایزی دریافت کرده است؟

آنجلینا جولی چه جوایزی دریافت کرده است؟

از آنجایی که این سلبریتی یکی از بهترین بازیگران دنیا است، جوایز مختلفی را هم برنده شده است. از جوایز او می توان به اسکار بهترین بازیگر زن مکمل در فیلم های دختر، از هم گسیخته اشاره کرد. همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن نقش مکمل را هم برای این فیلم ها دریافت کرد.

در ادامه جایزه سینمایی ام تی وی برای بهترین مبارزه در فیلم آقا و خانم اسمیت به او تعلق گرفت. دیگر جوایز شامل جایزه ساترن بهترین بازیگر نقش اول زن، جایزه مجله گلامور برای بهترین الهام و جایزه برگزیده نوجوانان برای فیلم برگزیده می شود.

جدیدترین فیلم آنجلینا جولی چیست؟

جدیدترین فیلم آنجلینا جولی چیست؟

آنجلینا جولی یکی از بازیگران مشهور و خوش چهره آمریکایی است که از سال 1982 فعالیت خود را در این حرفه شروع کرده است. جالب است که بدانید چهره خاص و بازی فوق العاده آنجلینا باعث شد تا او در همان سال‌ های اول فعالیتش، جایگاه ویژه‌ ای را در دنیای بازیگری به دست آورد و به یکی از بازیگران مشهور و موفق تبدیل شود. حال این موضوع را هم باید افزود که جدید ترین فیلم این بازیگر مشهور ماریا نام دارد که آنجلینا نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد.

ماریا (Maria) یک فیلم زندگی‌ نامه‌ ای آمریکایی در حال ساخت از ماریا کالاس به کارگردانی پابلو لارائین و نویسندگی استیون نایت با بازی آنجلینا در نقش اصلی است. آنجلینا در این فیلم در کنار بازیگران دیگر همچون والریا گولینو و هالوک بیلگینر به ایفای نقش پرداخته است.

سوالات متداول

  1. عکس های آنجلینا جولی در کجا می توان دید؟

    عکس های این بازیگر جذاب را می توانید در گوگل و همین طور اپلیکیشن های اجتماعی مختلف مشاهده کنید.

  2. آنجلینا جولی کیست؟

    او بازیگر، فیلم‌ساز و بشر دوست آمریکایی است.

  3. آنجلینا جولی توانست در کدام فیلم جایزه اسکار را دریافت کند؟

    فیلم دختر از هم‌ گسیخته او جایزه اسکار گرفت.

  4. آنجلینا جولی متولد کدام ماه و سال است؟

    او متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *