کوری کرول کیست؟ بیوگرافی و لیست بردهای او در پوکر شرطی

کوری کرول یکی از پوکربازان حرفه‌ ای کانادایی است که در جوانی با بازی پوکر آشنا شد و به مرور زمان با فعالیت و تمرین توانست به سطح بالایی در این حرفه دست یابد. او مدتی توانست لقب بهترین پوکر باز جهان را به خود اختصاص داده بود. امروزه نیز به یکی از موفق‌ ترین و بهترین پوکربازان سطح جهان تبدیل شده است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

کوری کرول کیست؟

کوری کرول کیست؟

در رابطه با کوری کرول بهتر است که بدانید او در تاریخ 25 فوریه 1982 در هالیفاکس به دنیا آمده و یک پوکر باز حرفه‌ ای کانادایی می‌ باشد که یک بار در رویداد Circuit Championship تورنمنت (سری های جهانی پوکر) به قهرمانی رسیده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او در دوران جوانی با بازی پوکر آشنا شد و کم کم سطح بازی اش را بالا برد و به سطحی رسید که این روز ها در تورنمنت‌ های مهم و معروف شرکت می‌ کند و حتی توانسته در این تورنمنت‌ ها مبالغ خوبی را هم به عنوان جایزه دریافت کند.

کوری کرول چه موفقیت هایی در پوکر به دست آورده است؟

کرول از زمانی که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای در پوکر شروع کرده است، توانسته در طول دوران فعالیت خود افتخارات و جوایز متعددی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت برساند و این افتخارات باعث شده تا او بتواند در دنیای پوکر جایگاه ویژه‌ ای را از آن خود کند. به عنوان مثال کرول در (تور جهانی پوکر) هم حضور موفقی داشته است. او در فصل ششم این رقابت ها و در (Mirage Poker Showdown) پس از جاناتان لیتل به مقام دوم رسید و جایزه آن 561369 دلار بود.

ثروت کوری کرول چقدر است؟

ثروت کوری کرول چقدر است؟

خیلی از افراد کنجکاو هستند تا در رابطه با میزان ثروت این پوکر باز مشهور اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این مورد بهتر است بدانید با توجه به این که کوری کرول تا به اکنون در مورد میزان ثروتش صحبتی نکرده است، از این رو اطلاعات دقیقی در این باره در دسترس نمی‌ باشد. اما با این حال برخی از منابع بیان کردند که او میلیون‌ ها دلار از طریق پوکر به دست آورده است.

اینستاگرام کوری کرول چیست؟

مدتی قبل کرول یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد تا به این گونه بتواند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد. در حال حاضر او اینستاگرام را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و مخاطبانش تبدیل کرده است و معمولاً پست‌ هایی را در رابطه با پوکر برای مخاطبانش آپلود می‌ کند. حال برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام این پوکر باز معروف کافی است تا نام او را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو نمایید.

بزرگترین برد این پوکرباز

بزرگترین برد این پوکرباز

این پوکر باز معروف با توجه به این که از استعداد و مهارت بسیار خوبی برخوردار است، به همین دلیل تا به اکنون در خیلی از تورنمنت‌ هایی که شرکت کرده، برد های بسیار خوبی داشته است. اما با این حال او در یکی از تورنمنت‌ های خود مبلغی بیش از یک میلیون دلار را برنده شده است که بیشترین برد او محسوب می شود. وی فعالیت بسیار زیادی در سایت شرط بندی پوکر دارد و از این طریق نیز بردهای بسیار زیادی را کسب کرده است.

عکس های کوری کرول را در کجا ببینیم؟

با توجه به این که تا به اکنون عکس‌ های بی شماری از این پوکر باز معروف منتشر شده است، به همین دلیل جستجو و مشاهده تصاویر او راحت و آسان می‌ باشد. به عنوان مثال اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و نام کوری کرول را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و تصاویر او برای شما نمایش خواهد یافت.

ویژگی های بازی این پوکرباز

کوری کرول از هوش بسیار بالایی برخوردار است و در کنار آن با توجه به تجربه و مهارتی که دارد توانسته بازی خوبی را در مسابقات از خود به نمایش بگذارد. حال ناگفته نماند که کوری ویژگی‌ های بسیار خوبی در بازی پوکر دارد که از مهم ترین ویژگی‌ های او می‌ توان به بلوف زدن اشاره کرد. هم چنین این بازیکن پوکر می‌ تواند به راحتی به تحلیل کردن دست رقبای خود بپردازد.

کوری در کدام تورنمنت ها شرکت داشته است؟

از زمانی که کوری کرول به صورت حرفه‌ ای فعالیت خود را در دنیای پوکر شروع کرده است در تورنمنت‌ ها و مسابقات متعددی شرکت کرده است و توانسته در اکثر این مسابقات مبلغ خوبی را به عنوان جایزه دریافت کند. حال می‌ توان این گونه بیان کرد که او در اکثر تورنمنت‌ های مهم همچون World Series of Poker یا همان تورنمنت WSOP شرکت کرده است.

حال ناگفته نماند که حضور کرول در تورنمنت‌ های مختلف و هم چنین جوایز و افتخاراتی که در این تورنمنت‌ ها به دست آورده است، باعث شده تا او در دنیای پوکر جایگاه ویژه‌ ای را از آن خود کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *