بیوگرافی آتوسا مدگل دوست دختر سابق جیدال + فیلم لو رفته او

با توجه به افزایش فعالیت های آتوسا مدگل یکی از سلبریتی های اینستاگرام و خواننده رپ و هیپ هاپ کشورمان که همکاری های زیادی را نیز با شخصیت‌ های بزرگ رپ فارسی داشته است. تصمیم گرفتیم تا یک مقاله را به بیوگرافی و زندگینامه این آرتیست خوب کشورمان اختصاص بدهیم تا بیشتر در ارتباط با او و فعالیت هایش در زمینه موسیقی و سایر زمینه هایی که فعالیت می کند صحبت کنیم. در ادامه کارنامه کاری او را نیز به طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار دهیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

بیوگرافی آتوسا مدگل خواننده

بیوگرافی آتوسا مدگل خواننده

اگر شما نیز یکی از علاقمندان به سبک موسیقی زیرزمینی در ایران و هیپ هاپ پاشید آهنگ های خواننده های برتر و سرشناس این سبک از موسیقی را دنبال نمایید؛ قطعاً با یکی از بزرگترین گروه های این سبک آشنا می باشید که سال ها است در ایران و خارج از کشور فعالیت دارند و آرتیست های بزرگ ایران نیز در خود جای داده اند. این گروه بزرگ رپ فارسی گروه پایدار می باشد که از ابتدای رپ فارسی در ایران شروع به فعالیت کرد و تا الان به کار خودش ادامه داده است؛ ما در این پست می خواهیم تا راجع به یکی از افرادی که با این گروه و خواننده هایش همکاری های زیادی داشته صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

همان طور که می دانید گروه پایدار یکی از گروه‌ های استعدادیاب و کار درسته رپ فارسی در این زمینه می باشد که استعداد های زیادی را به رپ و هیپ هاپ فارسی معرفی کرده است. یکی از این افراد علی جیدال می باشد و می توانیم از او به عنوان یکی از ستاره ها و بهترین رپر های رپ فارسی یاد کنیم که سبک شعرش بسیار جالب بوده و همه جور سلیقه ای را شامل می شود.

پیوستن علی جی دال به گروه پایدار سبب شد که او بتواند تا یکی از دوستان دوران نوجوانی‌ اش را که با یک دیگر در رابطه نیز بودند به نام آتوسا مدگل را به گروه پایدار و عرفان پایدار رهبر این گروه معرفی کند؛ به علت استعداد و جذابیت صدای این آرتیست زن اعضای گروه پایدار تصمیم گرفتند تا همکاری هایی را با او داشته باشد و از این طریق آتوسا مدگل توانست تا به شهرت نسبی در رپ و هیپ هاپ فارسی برسد.

در ارتباط با نحوه خوانندگی و همین طور ویژگی های آتوسا مدگل باید بگویم که او یکی از بهترین خواننده ها و خوش صدا ترین رپرهای زن ایرانی است که تا کنون در این عرصه از موسیقی شروع به فعالیت کرده و توانسته تا صدای جذاب خودش را در این سبک از موسیقی ایرانی ماندگار کند. چرا که آهنگ های او جزو بهترین آهنگ های موسیقی زیر زمینی در کشور ما ایران به حساب می‌آید و این موضوع را می توانید تا با شنیدن حتی یکی از آهنگ های او به شدت احساس کنید.

این خواننده با استعداد کشورمان به طور کاملا اتفاقی وارد این مدل از موسیقی شد اما به قدری به آن علاقمند شد که در تمامی قسمت ها و مراحل تهیه و تولید یک آهنگ از آهنگ سازی گرفته تا خوانندگی فعالیت کرده است. او در کارهای خود نیز به شدت حرفه ای بوده و توانسته تا مورد توجه افراد زیادی در بین علاقمندان به رپ فارسی قرار بگیرد و اکنون جزو یکی از آرتیست های سرشناس این مارکت می باشد.

آتوسا مدگل در واقع حدود سه چهار سال است که در موسیقی هیپ هاپ ایران فعالیت حرفه‌ ای و رسمی دارد و قبل از آن زیاد کسی نام او را نشنیده بود و آثارش را نمی‌ شناخت. تا این که توانست تا با استفاده از موقعیت علی جی دال و احساساتی که بین آن ها به وجود آمده بود. مسیر شهرت و فعالیت خود را در زمینه خوانندگی به عنوان یک خواننده رپ در این سبک از موسیقی هموار کند و به شهرت قابل توجهی در بین طرفداران علی جی دال و همین طور گروه پایدار دست پیدا کند.

البته در این جا باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که تنها شهرت علی جیدال نبود که باعث شنیده شدن کار های آتوسا مدگل شد؛ بلکه بیشتر از این موضوع استعداد و جذابیت خوانندگی و همین طور صدای خود آتوسا بود که باعث شد تا او مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار بگیرد. وگرنه حتی کمک های علی جیدال نیز نمی توانست تا آتوسا را به این حد از محبوبیت و شهرت در بین مردم و علاقمندان به هیپ هاپ در کشور برساند.

بيوگرافي آتوسا مدگل

زندگینامه آتوسا مدگل

برای توضیح دادن زندگینامه آتوسا مدگل باید بگویم که او متولد ایران و شهر تهران می باشد که سال های زیادی را نیز در این کشور زندگی کرده است. ولی بعد ها به علت علاقه بسیار زیادی که به موسیقی و به خصوص سبک هیپ هاپ داشته است و به علت ممنوعیت فعالیت بانوان در عرصه موسیقی و به خصوص خوانندگی در ایران تصمیم گرفته است که با استفاده از کمک پدر و مادرش به خارج از کشور مهاجرت کرده و بقیه زندگی اش را در آنجا بگذراند.

آتوسا متولد تاریخ هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۴ بوده و در حال حاضر حدود ۲۵ سال سن دارد که تولد سال گذشته خود را از طریق یک پست در صفحه اینستاگرامش به اطلاع هواداران و مخاطبان خود رساند. این حرکت او به سادگی تمام و با حضور در یک کلیپ چند ثانیه ای بدون کلام انجام شد و برای هوادارانش کمی غیر عادی و غیر منتظره بود چرا که همه انتظار داشتند تا از او یک تولد شلوغ را ببینند. اما به علت وجود بیماری کرونا و همه گیر شدن آن مدگل نیز تصمیم گرفت تا امسال تولد نداشته باشد.

atousa madgal رپر

atousa madgal رپر

نام کوچک و در واقع اسم اصلی مدگل، آتوسا می باشد و او لقب و اسم هنری مدگل را برای خودش به عنوان نامی که توسط آن در بین هواداران موسیقی هیپ هاپ به شهرت برسد انتخاب کرده است. اکنون به عنوان یکی از بهترین خوانندگان زن در این عرصه از موسیقی شناخته می شود که به علت پرسش های بسیاری که در ارتباط با ما این آرتیست با استعداد کشور وجود داشت؛ تصمیم گرفتیم تا یک مقاله را به زندگینامه او اختصاص داده و بتوانیم تا به پرسش های شما در ارتباط با این خواننده حرفه ای موسیقی هیپ هاپ پاسخ بدهیم.

آتوسا مدگل در واقع یک آهنگساز و ترانه سرا در زمینه سبک های مختلفی از موسیقی می باشد که این موضوع جزو یکی از علایق و کارهایی بوده است. او از کودکی به دنبال آن بوده و به آن ها می پرداخته که در این زمینه به گفته خودش، خانواده اش نیز بسیار او را تشویق کرده اند تا توانسته به این سطح از شهرت و محبوبیت در کارش دست پیدا کند. در واقع او خانواده اش را به عنوان مشوق اصلی اش و همین‌ طور دلیل اصلی برای رسیدن به موفقیت در زمینه موسیقی می داند.

همان طور که گفتیم او از همان ابتدا خوانندگی را امتحان نکرد و بیشتر در پشت صحنه به ساخت موسیقی و در واقع بیت سازی حتی مشغول بوده و در انجام کارهای میکس و مستر نیز بسیار خبره و کار بلد می باشد. این فعالیت های او شناخت کامل از آلات موسیقی و همین طور نرم‌ افزارهای بیت سازی و انجام میکس و مستر را می‌ طلبد و آتوسا به طور کامل با لوازم کارش آشنا بوده و در کار با آن ها از تسلط بالایی برخوردار است.

آتوسا مدگل و همسرش

آتوسا مدگل و همسرش

در ارتباط با بیوگرافی آتوسا مدگل و همسرش باید بگوییم که او در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد می باشد. ولی این موضوع به این معنا نیست که او تنها زندگی می کند؛ چرا که مدت زیادی با علی جیدال وارد رابطه شده بود. رابطه آن ها یک رابطه بسیار قدیمی و جدی می باشد که عشق و علاقه فراوانی بین آن ها موج می زد.

اما در ارتباط با ازدواج آتوسا مدگل باید بگوییم که او در حال حاضر مجرد بوده و از زندگی اش لذت می برد و هیچ گونه صحبتی در ارتباط با ازدواجش مطرح نکرده است.

تحصیلات این خواننده چقدر است؟

تحصیلات این خواننده چقدر است؟

آتوسا مدگل از زمان پایان دبیرستان از کشور ایران خارج شده است و مهاجرت کرده است و در حال حاضر نیز قصد بازگشت به کشور را ندارد. او در همان زمان ترک تحصیل کرد و در مقطع پیش دانشگاهی که هنوز هم به پایان نرسیده بود از کشور خارج شد. اما باید توجه داشت که بعد از چند سال دوباره به دانشگاه رفت و در رشته مدیریت مهندسی تحصیل کرد و مدرک کارشناسی را در این رشته گرفت.

او در حال حاضر تحصیل نمی کند و بیشتر به فعالیت های موسیقی و آموزش کلاس های موسیقی می پردازد چون در حال حاضر فعالیت خوانندگی را به صورت حرفه ای انجام می دهد و برای این کار نیازمند مهارت و توانایی بالایی می باشد که باید آن را با آموزش های تخصصی پرورش دهد. او بعد از دانشگاهی که در خارج از کشور رفت تحصیلات خودش را ادامه ندارد و کلاس های موسیقی و آزاد را به درس خواندن ترجیح داد. ممکن است این چهره در آینده قصد شروع مجدد برای تحصیل داشته باشد اما این موضوع کاملا به انتخاب شخصی او و تصمیم تک نفره او مرتبط می باشد چون می تواند در آینده این چهره تا حد بسیار زیادی تاثیر گذار باشد.

دوست دختر جیدال دختر اردیبهشتی

همان طور که گفتیم مدگل متولد بیست و هفتم ماه آپریل بوده و به عنوان یک دختر اردیبهشتی از خودش یاد می کند که سال هاست به خارج از کشور مهاجرت کرده و در آن جا در حال زندگی می باشد. به گفته خودش در کلیپ هایی که به اشتراک می گذارد یک خواننده هیپ هاپی و به خصوص خواننده های هیپ هاپی دختر باید برای رسیدن به عشق خود یعنی خوانندگی قید وطن و کشور خود را بزنند. چرا که در ایران شرایط به گونه ای می باشد که بانوان اجازه خواندن ندارند و اگر هم به طور غیر مجاز و غیر قانونی این کار را انجام بدهند علاوه بر تبعاتی که برای آن ها خواهد داشت؛ نخواهند توانست که از این راه به کسب درآمد پرداخته و از هنر و عشق و علاقه خود پولی به جیب بزنند چرا که هیچگونه کنسرتی برای خوانندگان زن در ایران برگزار نخواهد شد.

دوست پسر آتوسا مدگل

دوست پسر آتوسا مدگل

در ارتباط با روابط شخصی و خصوصی آتوسا مدگل و همچنین دوست پسر او باید بگوییم که او سال ها است که با علی جی دال در رابطه می باشد. رابطه آن ها تقریبا حدود ۶ الی ۷ سال قدمت دارد و آن ها در این مدت سختی‌ های بسیار زیادی را تحمل کرده‌ اند. نتیجه تحمل این سختی‌ ها این شده است که در حال حاضر در کشور فرانسه و در شهر پاریس در کنار هم زندگی می کنند.

نحوه شناخت و شروع رابطه آن ها با یکدیگر به گفته خود آتوسا و علی جی دال در یکی از کلیپ های یوتیوب آن ها این گونه بود آتوسا مدگل ۶ سال پیش در تهران یک دورهمی برگزار کرد. در این دورهمی تعداد زیادی از دوستان خود را دعوت نمود و یکی از دوستان مشترک بین او و علی جیدال تصمیم گرفت که با علی به این مهمانی برود.

جی دال در ارتباط با حضورش در دورهمی آتوسا گفت که در پایان مهمانی آتوسا شروع کرد به نواختن گیتار و خوانندگی کرد. این حرکت او بسیار برای من قابل توجه و جذاب بود و به نوعی توانست تا با این حرکتش مرا جذب خودش کند و به نوعی دل من را برد و باعث شد که در پایان مهمانی با یکدیگر صحبت هایی را داشته باشیم و شماره همدیگر را نیز گرفتیم.

بعد از این جریان علی جیدال برای مدتی به فرانسه رفته بود و در آنجا ماند که به گفته خودشان در این مدت زیاد با یکدیگر رابطه نداشتند؛ ولی بعد از برگشتن جیدال به تهران آن ها با یکدیگر رابطه را به شکل جدی تری آغاز کردند و زیاد همدیگر را می دیدند تا اینکه رابطه آن ها بسیار جدی شد و با یکدیگر دوست شده و بعد از مدت کوتاهی نیز به کانادا سفر کردند.

این دو آرتیست خوب کشورمان کلیپ های زیادی را از خود و فعالیت های روزانه شان در سایت های اینستاگرام و یوتیوب قرار می دهند که بسیار مورد توجه طرفداران و مخاطبانشان قرار گرفته و سعی می کنند تا در این سایت ها به جذب دنبال کننده بپردازند. شما می توانید با مراجعه به صفحات این عزیزان در سایت های یوتیوب و همین طور اینستاگرام به اطلاعات کامل تری در ارتباط با آن ها با مشاهده ویدیوهایی که آپلود کرده اند دست پیدا کنید.

شخصیت آتوسا مدگل

شخصیت آتوسا مدگل

باید بگویم که در واقع آتوسا مدگل یک شخصیت کاملاً با حال می باشد که حالت های مختلفی را در کلیپ هایش از او دیده ایم و دیوانه بازی ها و حرکات خنده دار بسیاری نیز از او مشاهده شده است. در کنار وقت هایی که غمگین است و یا سعی می‌ کند تا جدی‌ تر باشد به او یک شخصیت چندگانه داده است در واقع یکی از علت‌ های انتخاب لقب مدگل را برای خود داشتن چنین حالتی در رفتار و شخصیت می‌ داند که به طور مداوم رفتارش تغییر کرده و به نوعی مانند دیوانه ها رفتار می کند؛ اما این این موضوع باعث نشده که شخصیت او دچار تغییر شده و آدم بدی باشد.

طبق گفته های علی جی دال و دوستان آتوسا، مدگل یک شخصیت بسیار مهربان و دلسوز بوده که از فهم و درک بسیار بالایی نیز برخوردار است. او همیشه سعی می کند تا به عنوان یک کمک کننده و یک دوست دلسوز از مشکلات اطرافیانش بکاهد و باعث شادی و خوشحالی افرادی باشد که در کنار او هستند.

کلیپ های این خواننده در یوتیوب

کلیپ های این خواننده در یوتیوب

یکی از ویژگی هایی که در ارتباط با آتوسا وجود دارد این است که علاوه بر آهنگ سازی و خوانندگی و همین طور ترانه سرایی مدتی است که به گذاشتن کلیپ های بسیار زیادی در سایت یوتیوب علاقه مند شده و می‌خواهد تا به عنوان یک یوتیوبر نیز شناخته شود. چرا که علاوه بر کلیپ هایی که برای پاسخ دادن به سوالات فن ها و هوادارانشان با علی جیدال گرفته و در یوتیوب منتشر می کنند؛ کلیپ های زیادی را نیز در موضوعات مختلف مانند شیوه و روش آرایشگری و یا حتی پخت و پز منتشر کرده است که به شدت مورد توجه به دنبال کنندگان اش در سایت یوتیوب قرار گرفته است.

این موضوع سبب شده تا آتوسا بخواهد که کلیپ های بیشتری در این سایت بگذارد. چرا که با توجه به افزایش تعداد دنبال کننده ها و همین طور بیننده های ویدیوهایی که در یوتیوب می گذارد او می تواند تا درآمد بیشتری از این سایت به دست آورد. همچنین کلیپ های آهنگ هایی را که خودش نواخته و یا می‌خواند را در یوتیوب خود قرار داده و علاقمندان به او می توانند این کلیپ ها را به طور کامل در این سایت مشاهده نمایند.

همچنین یکی دیگر از کلیپ هایی که از آتوسا مدگل در یوتیوب قرار گرفته است و لینک آن را در اینستاگرامش قرار داده کلیپی می باشد که در آن در ارتباط با گروه های ال جی بی تی صحبت می‌ کند. او از همه مخاطبانش خواسته تا بدون هر گونه تعصبی ابتدا این ویدیو را تا پایان مشاهده نمایند. بعد از آن نظرات خود را زیر آن درج کنند و برای این کلیپ خود ارزش بالایی در نظر گرفته است و شما می توانید این کلیپ را در یوتیوب او مشاهده نمایید.

فعالیت های این خواننده نوپا

فعالیت های این خواننده نوپا

به عنوان یکی از خواننده های هیپ هاپی زن موسیقی زیرزمینی ایران مسلط به زبان انگلیسی بوده و آهنگ های انگلیسی و فرانسوی بسیاری را خوانده و کاور کرده است. او بیشتر در این فعالیت ها می خواست تا صدای جذابش را به گوش هوادارانش برساند. او حتی با آوریل خواننده سرشناس خارجی نیز در صفحه‌ اش عکسی را منتشر کرده است.

او در گذشته با تارا صلاحی نیز همکاری های زیادی را داشت که بیشتر به صورت همخوانی و مهمتر از آن کار پرودیوس کردن آهنگ های او را برعهده داشت. از همکاری قدیمی آن ها با یکدیگر می‌ توانیم به آهنگ hamartia اشاره کنیم که به گفته خود آتوسا به عنوان یکی از بهترین کار هایش می باشد و مورد توجه علاقه مندان به او قرار گرفته است.

همچنین در ارتباط با همکاری هایی که تا کنون آتوسا مدگل با گروه پایدار داشته است می توانیم به آهنگ الماس در آلبوم آیت الترپ و همین طور موزیک سرنوشت اشاره کنیم. هر دو آهنگ نامبرده به عنوان یکی از پر مخاطب ترین و همین طور جذاب ترین آهنگ های گروه پایدار و آتوسا شناخته می شوند که در واقع حضور آتوسا در آهنگ الماس سبب شد تا استارت شهرت او زده شود و از آن به بعد بود که تعداد دنبال کنندگان کارهای او تا حد زیادی افزایش پیدا کرد.

اما اگر بخواهیم به جذاب ترین کاری که تاکنون از دو سوم دیگر منتشر شده است بپردازیم باید به آهنگ زیبای وحشی از او اشاره کنیم. این آهنگ به عنوان بهترین آهنگ رمانتیک و عاشقانه رپ و هیپ هاپ فارسی از نظر تعداد بسیار زیادی از مخاطبان این سبک از موسیقی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد که بازتاب های بسیار زیادی در فضای مجازی داشت و به عنوان یکی از ترند شده ترین موزیک های جیدال شناخته می‌شود.

آهنگ جدید آتوسا مدگل نیز با عنوان آهنگ بنفش شناخته می شود که یکی از ترک های آلبوم بنفش می باشد. به زودی آلبوم بنفش نیز منتشر خواهد شد و موزیک ویدیو این آهنگ نیز در ۳۰ مهر به انتشار می رسد.

حاشیه های آتوسا مدگل

حاشیه های آتوسا مدگل

آتوسا مدگل یکی از بی حاشیه ترین خواننده های زن رپ فارسی می باشد که تا کنون کارهای زیادی را خوانده و منتشر کرده است؛ نمی توانیم هیچ گونه حاشیه‌ ای را در ارتباط با او نام ببریم چرا که همیشه به دنبال ساخت موزیک هایی می باشد که مورد علاقه خودش و هوادارانش است.

چرا آتوسا مدگل از جی دال جدا شده است؟

چرا آتوسا مدگل از جی دال جدا شده است؟

اگر به دنیای رپ علاقمند هستید شاید تا به اکنون نام علی جیدال را شنیده و یا حتی آهنگ‌ های او را گوش کرده اید. علی جیدال یکی از رپران معروف و سرشناس اهل ایران به شمار می‌ رود که مدت زمان نسبتاً طولانی با شخصی به نام آتوسا مدگل در یک رابطه عاشقانه بوده است.

آتوسا مدگل یکی از خوانندگان ایرانی است که به واسطه علی جیدال و رابطه‌ اش با او توانست در دنیای خوانندگی به شهرت خوبی برسد و توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرد. حال این کاپل دوست داشتنی در میان مردم به ویژه کاربران فضای مجازی به شدت محبوب و پرطرفدار شده بودند تا جایی که فن پیج‌ های متعددی نیز برای آن ها ساخته شد.

حال مدتی قبل آتوسا و علی جیدال از طریق صفحه شخصی‌ شان بیان کردند که بنا به دلایلی از یکدیگر جدا شده اند؛ این موضوع باعث ناراحتی خیلی از فن پیج‌ های آن ها شد و اکثر آن ها تمایل پیدا کردند تا دلیل جدایی آتوسا و علی جیدال را بدانند.

بهتر است بدانید که جیدال و آتوسا در یک ویدیو مشترک که با موضوع سوال و پاسخ بوده است، به یکباره بیان کردند که 4 الی 5 ماهی است که از یکدیگر جدا شدند، اما هنوز رابطه دوستانه خود را حفظ کرده اند. اما با این حال اطلاعات بیشتری در مورد دلیل جدایی‌ شان را با مخاطبان خود به اشتراک نگذاشتند.

5 آهنگ برتر آتوسا مدگل کدامند؟

5 آهنگ برتر آتوسا مدگل کدامند؟

آتوسا از زمانی که فعالیت خود را به عنوان خواننده شروع کرده است تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است. حال اکثر آهنگ‌ های او با توجه به صدای فوق العاده آتوسا و متن قوی آهنگ‌ هایش پس از انتشار با استقبال بسیار خوب طرفداران و مخاطبانش رو به رو شده است. البته با این حال برخی از آهنگ‌ های آتوسا با توجه به نظر شنوندگان و هم چنین تعداد دانلود در لیست برترین آهنگ‌ های این خواننده قرار گرفته است که در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم.

حال در ادامه می خواهیم به معرفی برترین آهنگ‌ های این خواننده بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

رفیق قدیمی

آهنگ رفیق قدیمی یکی از پرطرفدار ترین و برترین آهنگ های این خواننده به شمار می‌ رود. این آهنگ سبک عاشقانه ای دارد و به صورت پاپ ارائه شده است. حال جالب است بدانید آتوسا پس از انتشار این آهنگ توانست طرفداران بیشتری را به دست آورد و خیلی از افراد پس از شنیدن این آهنگ به تعریف و تمجید از آن پرداختند.

خدا منو دوس داره

یکی از آهنگ های معروف و شنیدنی این خواننده آهنگ خدا منو دوس داره نام دارد. بهتر است بدانید آتوسا با انتشار این آهنگ توانست توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و به میزان محبوبیت و شهرت خود افزود.

یاغی

مدتی قبل مدگل با همکاری علی جیدال آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی به نام یاغی را منتشر کرد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید آهنگ یاغی با توجه به این که از ریتم بسیار زیبا و متن قوی برخوردار بوده است، به همین دلیل پس از انتشار تا مدت ها رکورد دانلود را از آن خود کرد و این خواننده با انتشار این آهنگ توانستند به شهرت خوبی برسد.

چرا

آهنگ چرا یکی از آهنگ های محبوب و پرطرفدار این خواننده معروف به شمار می‌ رود. بهتر است که بدانید این آهنگ با توجه به این که از ریتم و متن قوی خوبی برخوردار است، به همین دلیل هنوز هم توسط خیلی از افراد پلی می شود.

بنفش

آهنگ بنفش یکی از پرطرفدار ترین آهنگ های آتوسا به شمار می‌ رود که در سال 2021 با همکاری علی جیدال خوانده و منتشر کرده است. این آهنگ سبک عاشقانه ای دارد و به صورت رپ ارائه شده است. جالب است بدانید پس از انتشار این فیت آتوسا توانست مخاطبان و طرفداران بیشتری را به دست آورد.

آیا آتوسا مدگل کنسرتی هم تا به امروز داشته است؟

آیا آتوسا مدگل کنسرتی هم تا به امروز داشته است؟

بهتر است بدانید زمانی که خواننده‌ ای به شهرت و معروفیت می‌ رسد و مخاطبان فراوانی را به دست می‌ آورد؛ هر از گاهی برای مخاطبان و طرفدارانش کنسرت‌ هایی را برگزار می‌ کند که تا به این گونه مخاطبان او با حضور در این کنسرت ها بتوانند آهنگ‌ های مورد علاقه‌ شان از این خواننده را به صورت زنده گوش دهند.

حال با توجه به این که آتوسا یکی از خوانندگان محبوب در میان مردم به شمار می‌ رود؛ به همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند تا بدانند که آیا آتوسا تا به اکنون کنسرتی برگزار کرده است و یا این که تمایل دارند تا به مشاهده فیلم‌ های کنسرت آتوسا مدگل بپردازند.

در این باره بهتر است بدانید آتوسا تا به اکنون به تنهایی کنسرتی را برگزار نکرده است. اما با همکاری خوانندگان و رپران دیگر همچون علی جیدال کنسرت‌ هایی را برای مخاطبان و طرفدارانش برگزار کرده است که به طور معمول تمام این کنسرت‌ های او با استقبال بسیار خوب مردم به ویژه طرفداران این خواننده نیز رو به رو شده اند.

حال می‌ توانید با مراجعه به اینترنت و یا یکی از پلتفرم‌ های ویدیویی همچون یوتیوب و یا اینستاگرام به جستجو و مشاهده ویدیو کنسرت‌ های این خواننده بپردازید.

دوست پسر جدید آتوسا مدگل کیست؟

در حال حاضر خیلی از طرفداران و مخاطبان آتوسا مدگل تمایل دارند تا بدانند که دوست پسر جدید این خواننده معروف کیست؟ در این باره بهتر است که بدانید به نظر می‌ رسد که مدگل با یک شخص معمولی وارد رابطه شده است و پارتنر جدید او، خواننده و یا شخص معروف و سرشناسی نمی باشد. البته ناگفته نماند که در حال حاضر مقایسه های زیادی بین پارتنر جدید مدگل و دوست پسر سابقش یعنی علی جیدال می شود. این موضوع باعث شده است تا دوست پسر جدید این خواننده معروف هیت های زیادی را دریافت می کند. البته ناگفته نماند که مدگل هنوز به این صحبت هایی که در مورد دوست پسر جدیدش می شود واکنشی نشان نداده است.

آتوسا مدگل مثلث برمودا

آتوسا مدگل مثلث برمودا

در حال حاضر آتوسا مدگل فعالیت گسترده‌ ای در شبکه یوتیوب انجام می‌ دهد تا جایی که این روزها به عنوان یوتیوبر هم شناخته می‌ شود. او با فعالیت در یوتیوب توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و به دلار درآمدزایی می‌ کند. مدگل هر چند وقت یک بار ویدیوهایی با موضوعات مختلف ضبط و در چنل یوتیوب خود آپلود می‌ کند تا به این گونه بتواند از طریق بازدید ویدیوهایش در یوتیوب درآمدزایی کند.

جالب است که بدانید با توجه به این که مدگل موضوعات جذابی را برای ویدیوهای خود انتخاب می‌ کند، به همین دلیل خیلی از ویدیوهای او تا به اکنون از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار شده‌ اند.

حال مدتی قبل مدگل ویدیویی با موضوع مثلث برمودا ضبط و در چنل یوتیوب خود منتشر کرد و در این ویدیو در رابطه با مثلث برمودا و تحقیق‌ های جمع شده در رابطه با مثلث برمودا صحبت کرد. این ویدیو از بازدید بسیار بالایی برخوردار شد. حال می‌ توانید با مراجعه به چنل یوتیوب آتوسا مدگل به مشاهده این ویدیو با کیفیت بالا بپردازید.

آتوسا مدگل سعی کن نخندی

یکی از پربازدید ترین چالش‌ هایی که تا به اکنون توسط آتوسا مدگل ضبط و منتشر شده است، چالش سعی کن نخندی می‌ باشد. بهتر است بدانید این چهره معروف تا به اکنون با برخی از یوتیوبرهای دیگر مانند فرشاد سایلنت و هم چنین چهره های معروف دیگر این چالش را برگزار کرده است. این چالش به این گونه است که مدگل و همراهانش نباید به ویدیوهای فان بخندند.

در حال حاضر این چالش مدگل مورد استقبال خیلی از کاربران یوتیوب قرار گرفته است و از بازدید بسیار بالایی هم برخوردار شده است. حال اگر می خواهید تا به مشاهده چالش سعی کن نخندی این یوتیوبر معروف بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به چنل یوتیوب مدگل و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید.

این رپر با چه خواننده هایی همکاری کرده است؟

این رپر با چه خواننده هایی همکاری کرده است؟

آتوسا مدگل از آن دسته از خوانندگانی است که علاقه زیادی به همکاری با خوانندگان دیگر دارد و تا به اکنون با خیلی از خوانندگان و رپران همکاری‌ های بسیار جذاب و شنیدنی داشته است. حال در ادامه قرار است به این موضوع که این خواننده تا اکنون با چه خوانندگان دیگر همکاری داشته است بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

علی جیدال

آتوسا تا به اکنون همکاری‌ های بسیار متعددی با دوست پسر سابق خود یعنی علی جیدال رپر معروف اهل ایران داشته است. هم چنین بهتر است که بدانید او با همکاری با علی جیدال توانسته به این میزان از شهرت و محبوبیت فعلی خود برسد.

ایمانمون

یکی دیگر از خوانندگانی که مدگل تا به اکنون با او همکاری‌ های بسیار جذاب و شنیدنی داشته است ایمانمون نام دارد. حال یکی از آهنگ‌ های معروف و پرطرفداری که این خواننده با ایمانمون منتشر کرده است آهنگ سرنوشت می باشد.

سامی بیگی

آتوسا مدگل تا به اکنون با سامی بیگی که یکی از خوانندگان مشهور ایرانی به شمار می‌ رود نیز همکاری جذابی داشته است. او مدت‌ ها قبل با همکاری این خواننده و برخی از خوانندگان دیگر آهنگی به نام حالا نه را منتشر کرد که با استقبال بسیار خوبی هم رو به رو شد.

آتوسا مدگل و فرشاد سایلنت

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، آتوسا مدگل خواننده ایرانی مدتی است که فعالیت خود را به عنوان یوتیوبر هم شروع کرده است و این روزها به شهرت بسیار زیادی در شبکه یوتیوب رسیده است. حال یکی از همکاری‌ های جذاب او با فرشاد سایلنت است. از زمانی که مدگل همکاری اش را با فرشاد سایلنت شروع کرده است، توانسته به میزان شهرت و طرفداران خود در یوتیوب بی افزاید.

فرشاد سایلنت یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی است که از استعداد بسیار خوبی در ساخت ویدیو های مختلف به ویژه چالش ها و برنامه های طنز برخوردار است. حال همکاری مدگل با این یوتیوبر معروف باعث شده است تا او در یوتیوب مخاطبان زیادی را بدست آورد و به شهرت خوبی هم رسیده است.

بهتر است بدانید آتوسا مدگل و فرشاد سایلنت در کنار یکدیگر تا به اکنون ویدیو های مختلفی مانند: چالش سعی کن نخندی، هر کسی ببازه باید جوراب بخوره، ویدیو سوال جواب‌ های جنجالی و … را ساخته اند و در چنل یوتیوب خود منتشر کرده اند.

حال اگر از طرفداران این دو یوتیوبر هستید و تمایل دارید تا به مشاهده ویدیوهای مشترک مدگل و فرشاد سایلنت بپردازید؛ پیشنهاد می‌ کنیم تا به چنل یوتیوب آتوسا مدگل و یا حتی چنل یوتیوب فرشاد سایلنت مراجعه نمایید تا به این گونه بتوانید تمام ویدیوهای مشترک این دو یوتیوبر را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید.

آلبوم آتوسا مدگل کی ارائه می شود؟

آلبوم آتوسا مدگل کی ارائه می شود؟

مدگل مدتی است که فعالیت خود را به عنوان خواننده شروع کرده است و با توجه به این که از صدای فوق العاده‌ ای برخوردار است، به همین دلیل این روزها توانسته به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی برسد. حال ناگفته نماند که آتوسا علاقه بسیار زیادی به سینگل ترک دارد و تا به اکنون سینگل ترک‌ های متعددی را با تکست‌ های قوی به تنهایی و یا با همکاری سایر خوانندگان خوانده و منتشر کرده است.

با این که آتوسا مدگل تا به امروز سینگل ترک‌ های متعددی را منتشر کرده است، اما با این حال تا به اکنون هیچگونه آلبومی را منتشر نکرده است. به همین دلیل خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا بدانند که آتوسا مدگل کی آلبومش را منتشر می کند؟ در این باره اطلاعات دقیق و کاملی در دسترس نمی‌ باشد. اما با این حال مدگل مدتی قبل در یکی از استوری‌ های خود خطاب به طرفداران و مخاطبانش بیان کرد که منتظر یک سورپرایز بزرگ باشند.

حال خیلی از مخاطبان این خواننده معروف بر این باورند که سورپرایز بزرگ او مربوط به انتشار اولین آلبومش است. به همین دلیل بی‌ صبرانه منتظر اطلاعات بیشتری هستند که توسط مدگل در این زمینه منتشر شود.

توییتر آتوسا مدگل فعال است؟

آتوسا مدگل خواننده و یوتیوبر ایرانی می باشد که در حال حاضر فعالیت های مختلفی انجام می دهد و یک چهره فعال مجازی می باشد. آتوسا مدگل در برنامه های مختلفی که توسط همه مردم مورد استفاده قرار می گیرند اکانت شخصی دارد که در تمامی این اکانت ها فعالیت انجام می دهد. توییتر آتوسا مدگل فعال نیست چون او در برنامه های دیگری همچون یوتیوب و اینستاگرام حضور دارد.

توییتر شامل حساب های مختلف و معتبری می باشد که بخشی از این افراد چهره های شناخته شده هستند که در مورد هر بحثی واکنش و توییت می زنند. آتوسا مدگل نیز در این برنامه حضور دارد اما همان طور که گفتیم حساب او فعالیت همیشگی ندارد و فقط گاهی اوقات توییت می زند و نسبت به ماجرا ها و اخبار جدید نظر خودش را مطرح می کند تا طرفداران او بتوانند تمامی این موارد را مشاهده کنند و در مورد آن ها اطلاعات کسب کنند.

چرا آتوسا مدگل می گوید زمین تخت است؟

چرا آتوسا مدگل می گوید زمین تخت است؟

همان طور که گفته شد آتوسا مدگل یک چهره فعال می باشد که در مورد بیشتر وقایع و اتفاق های روز دنیا واکنش نشان می دهد و موضوعات مختلف را مورد تحلیل قرار می دهد. او یکی از کسانی است که معتقد است زمین صاف و تخت می باشد و هیچ گاه گرد نبوده است. این چهره بارها اعلام کرده است بر این موضوع تاکید ویژه ای دارد و نظر خودش را در مورد صاف بودن زمین عوض نمی کند. برای مشاهده آخرین اطلاعات و جزئیات گفته های آتوسا مدگل در مورد این موضوع بهتر است به صفحه یوتیوب این چهره که در آن کلیپ های مختلفی وجود دارد مراجعه کنید و این مورد را جستجو کنید.

او بیشترین مباحث خودش را در ویدیو به صورت مستقیم بیان می کند و تمامی کارها و صحبت های این چهره در کانال معتبر او وجود دارد. ادعا های این چهره بر اساس نظرات علمی و پژوهش های مختلفی می باشد که او به صورت تک نفره انجام داده است و بر تفکرات خودش پایبند می باشد. این چهره در مورد نظرات خودش دفاع می کند و اگر کسی از او در مورد این موضوع سوال یا انتقادی داشته باشد پاسخگو تمامی افراد می باشد.

ویدیوهای ترسناک آتوسا مدگل

یکی از مباحثی که آتوسا مدگل به تعداد زیادی به آن پرداخته است و جزئیات زیادی را در مورد آن به صورت ویدیو ساخته است بحث ویدیو های ترسناک می باشد که به تعداد زیادی در شبکه های مختلف مجازی منتشر شده است و برای تمامی طرفداران او جالب می باشد. برای مشاهده تمامی کلیپ های ترسناک آتوسا مدگل کافی است این عنوان را جستجو کنید و آرشیو کامل این کلیپ ها را به راحتی پیدا کنید و مشاهده کنید. البته که امکان اشتراک گذاری تمامی فیلم های آتوسا مدگل نیز وجود دارد و شما می توانید این کار را به صورت کپی لینک و فایل انجام دهید.

شغل اصلی مدگل چیست؟

شغل اصلی مدگل که در آن مشهور شده است و مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گرفته است خوانندگی می باشد و باید توجه داشت که او هنوز هم این کار را انجام می دهد. آتوسا مدگل در برنامه یوتیوب نیز فعالیت دارد و کلیپ های مختلفی با چالش های جدید می سازد و آن ها را در کانال اصلی خودش در یوتیوب قرار می دهد و از طریق بازدید زیادی که دارد کسب درآمد می کند.

شغل اصلی مدگل که اکثرا با آن آشنایی دارند خوانندگی می باشد چون او با شروع کار مشترک با جیدال رپر مشهور به شهرت رسید و بعد از آن بیشتر آهنگ های خودش را به صورت تک نفره اجرا و منتشر کرد. او از راه نوشتن شعر و آهنگسازی و خوانندگی کسب درآمد زیادی دارد و در حال حاضر یکی از پولدار ترین خواننده های زن می باشد که فعالیت حرفه ای خودش را در پنج سال گذشته شروع کرده است و در حال حاضر نیز به صورت تک نفره پول زیادی را از این راه به دست می آورد.

رابطه این خواننده با پوریا پوتک

این خواننده با پوریا پوتک رابطه ای ندارد و هیچ نسبتی بین آن ها وجود ندارد و تنها نقطه اشتراک آن ها همکاری در برنامه یوتیوب به عنوان همکار و کار مشترک آن ها به عنوان خوانندگی می باشد. آن ها در یک شغل فعالیت دارند و برخی از کارهایی که انجام داده اند را به صورت مشترک منتشر کرده اند. این دو چهره در یوتیوب ویدیوهای مختلفی را در قالب چالش های جدید ضبط کرده اند و در کانال های جداگانه خود به اشتراک گذاشته اند. کلیپ های مشترک آن ها بازخوردهای مثبتی داشته چون هر دو چهره های مشهوری هستند که طرفداران زیادی دارند و تمامی کارهای آن ها مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.

سوالات متداول

  1. مدگل متولد کدام شهر است؟

    او متولد شهر تهران می باشد.

  2. مدگل در کدام کشور زندگی می کند؟

    آتوسا مدگل در کشور فرانسه و شهر پاریس ساکن است.

  3. دوست پسر سابق آتوسا مدگل کیست؟

    مدگل سال ها است که با علی جیدال در ارتباط است.

  4. آیا فرشاد سایلنت دوست پسر جدید آتوسا می باشد؟

    حواشی این گونه نشان می دهد؛ اما تا به حال به صورت رسمی در این رابطه اظهار نظری نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *