بیوگرافی محرم پناهی و برنامه غذایی او برای مسابقات

محرم پناهی از بدنساز های ایران و به عبارتی اسطوره بدنسازی ایران است که از سال 1379، فعالیت خود را به عنوان مربی آغاز کرده است. او در حال حاضر به یکی از چهره‌ های مشهور و موفق در دنیای بدنسازی تبدیل شده است که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی هم در میان مردم ایران دارد.

بیوگرافی محرم پناهی

بیوگرافی محرم پناهی

در مورد بیوگرافی محرم پناهی می‌ توان این گونه بیان کرد که او در سال 1354 در شهر آبگرم از توابع شهرستان تاکستان استان قزوین به دنیا آمده است. وی از بدنساز های قدیمی ایران، قهرمان و مربی مطرح این رشته ورزشی است. استاد پناهی به دلیل علاقه زیادی که به بدنسازی داشت، تمرینات خود را از سال 1370 به همراه برادر کوچک خود شروع کرد. او در سال های 71 و 72 با کمک و الگو گرفتن از آقای محسن یزدانی به طور حرفه ای تر بدنسازی را ادامه داد. پس از آن در سال 1379 مشغول به مربیگری شد.

قد و وزن این بدنساز مشهور

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که قد پناهی 165 سانتی‌ متر و وزن وی در دوران حجم 92 کیلوگرم و وزن او در مسابقات 80 کیلوگرم بوده است.

اینستاگرام محرم پناهی  

با توجه به این که پناهی یکی از بدنساز های مشهور و پرطرفدار به شمار می‌ رود، به همین دلیل در جولای 2015، یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه‌ اندازی کرد تا به این گونه بتواند از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام با مخاطبان و طرفدارانش در ارتباط باشد. در حال حاضر نیز او در اینستاگرام بیش از 70 کا فالوور دارد.

حال اگر تمایل دارید تا صفحه اینستاگرام محرم پناهی را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید. هم چنین ناگفته نماند که برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه‌ های مجازی وی همچون آدرس تلگرام محرم پناهی و یوتیوب محرم پناهی هم می‌ توانید همانند اینستاگرام به قسمت سرچ این شبکه های اجتماعی مراجعه کنید.

دستاورد ها و جوایز محرم پناهی 

دستاوردها و جوایز محرم پناهی  

آقای پناهی یکی از پرافتخار ترین و موفق‌ ترین بدنسازان اهل ایران است که در طول دوران حرفه‌ ای خود توانسته افتخارات و جوایز متعددی را کسب کند که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توان به: قهرمان قهرمانان 2011 در مالزی، قهرمان جهان 2011 در مالزی، قهرمان آسیا سال 2011 تایلند، قهرمان جهان سال 2010 در هند، قهرمان آسیا 2010 در تهران، نایب‌ قهرمان جهان در سال 2009 امارات، قهرمان آسیا در سال 2009 تایلند، نایب قهرمان قطر کلاسیک سال 2007 و برخی دیگر اشاره کرد.

آیا این بدنساز در مستر المپیا شرکت کرده است؟

بهتر است بدانید که با این که این بدنساز مشهور در خیلی از مسابقات مهم شرکت کرده است و توانسته افتخاراتی را هم کسب کند، اما در طول دوران حرفه ای خود در مستر المپیا شرکت نکرده است.

عکس های محرم پناهی

این روز ها خیلی از افراد تمایل دارند تا به مشاهده تصاویر آقای پناهی بپردازند و به این گونه بیشتر با فعالیت‌ هایی که انجام می دهد، آشنا شوند. در این باره بهتر است بدانید که روش‌ های متعددی برای جستجو و مشاهده تصاویر این بدنسازی مشهور وجود دارد.

اما با این حال بهترین روش مراجعه به اینترنت است. اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و نام این بدنساز را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد. هم چنین با مراجعه به صفحه اینستاگرام پناهی هم می‌ توانید تصاویر با کیفیتی از او را مشاهده کنید.

باشگاه محرم پناهی مهرشهر

بهتر است بدانید پس از این که پناهی بهترین بدنساز ایران فعالیت خود را به عنوان مربی شروع کرد، یک باشگاه در مهرشهر برای خود راه‌ اندازی کرد که می‌ توانید برای پیدا کردن آدرس باشگاه محرم پناهی به صفحه شخصی او در اینستاگرام و یا اینترنت مراجعه نمایید.

حاشیه های محرم پناهی

به جرات می‌ توان بیان کرد که آقای پناهی یکی از بی‌ حاشیه‌ ترین بدنسازان اهل ایران است که تا به اکنون حاشیه‌ ای در پیرامون او مشاهده نشده است.

این بدنساز ازدواج کرده است؟

این بدنساز ازدواج کرده است؟

خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی و زن محرم پناهی اطلاعاتی را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید که این بدنساز معروف مدت‌ هاست که ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج نیز دو فرزند می‌ باشد.

محرم پناهی کجا زندگی می کند؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، این بدنساز مشهور در شهر آبگرم به دنیا آمده و بزرگ شده است. البته ناگفته نماند که در حال حاضر او ساکن شهر کرج می‌ باشد و در این شهر به فعالیت‌ های خود می پردازد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *