غمزه ارچل خواهر هانده ارچل + عکس های جدید او

غمزه ارچل از بازیگران سریال های ترکی است. او همچنین در زمینه طراحی لباس فعالیت می کند و رشته تحصیلی اش طراحی لباس بوده است. بخشی از شهرت این بازیگر به خاطر خواهرش هانده ارچل است که او نیز در ترکیه بازیگر و مدل شناخته شده ای است.

غمزه ارچل کیست؟

غمزه ارچل کیست؟

او متولد 18 ژانویه سال 1992 میلادی ( سال 1370 ) است و در حال حاضر 30 سال سن دارد. برای شروع بیوگرافی غمزه ارچل از بازیگران ترکی باید بگوییم که او در شهر بالیکسیر ترکیه متولد شده است، پدرش کایا آرچل و مادرش آیلین نام دارند. پدر و مادر این بازیگر در زمینه های دیگری غیر از بازیگری فعالیت می کنند اما خواه ربزرگ ترش هانده ارچل مانند او بازیگری مشهور در ترکیه است. این دو خواهر در سال 2019 مادر خود را به علت بیماری سرطان از دست داده اند. در برخی نوشته ها در بیوگرافی هانده مادر او را اصالتا آلمانی معرفی کرده اند.

غمزه عنوان بانوی سینما را در مسابقاتی با نام Miss Face of Cinema در کشور ترکیه در سال 2012 به دست آورده است و پس از معروف شدن وارد کار مدلینگ شده است. از فعالیت های او در اوقات فراغت مطالعه کتاب، موسیقی و انجام یوگا می باشد. او از علاقه مندان فوتبال است و کریستین رونالدو فوتبالیست مورد علاقه اش است. آن طور که در عکس های اینستاگرامش دیده می شود، او در منزل خود چند سگ دارد و به نگهداری از این حیوان خانگی دوست داشتنی نیز علاقه مند است.

رابطه غمزه ارچل و خواهرش چگونه است؟

رابطه غمزه ارچل و خواهرش چگونه است؟

هانده ارچل خواهر زیبای غمزه است که مانند او در زمینه بازیگری و مدلینگ در کشور ترکیه فعالیت دارد. این دو خواهر حدود چهار سال پیش مادرشان را به دلیل بیماری سرطان از دست دادند. غمزه یک سال از هانده بزرگتر است و به عنوان یک خواهر بزرگ تر در آن زمان نقش زیادی در بهبود حال خواهرش هانده داشت.

این دو خواهر رابطه بسیار خوبی با هم دارند و از بودن در کنار هم لذت می برند. غمزه در یک مصاحبه که چند سال پیش با یک مجله مد داشت، مشهور شدن خواهرش را دلیلی برای دیده شدن بیشتر خودش دانست. او همچنین از سختی های این شهرت گفت و اینکه این دو خواهر نمی توانند راحت با هم وقت بگذرانند.

بنابر گفته های او حتی خوردن یک عصرانه یا قهوه با هم در بیرون از منزل هم برای این دو خواهر سخت است. این دو علاوه بر صمیمت زیادی که با هم دارند، به هم احترام می گذارند و به حریم خصوصی هم تجاوز نمی کنند.

عکس های غمزه ارچل را از کجا ببینیم؟

از آن جا که این بازیگر ترک علاوه بر بازیگری در کار مدلینگ و در پروژه های تبلیغاتی کار می کند، دستیابی به عکس های او در گوگل کار سختی نیست. علاوه بر جستجوی نام او به فارسی، می توانید Gamze Erçel Yildirim را جستجو کرده و عکس های بیشتری از او مشاهده کنید. همچنین عکس های زیبایی از او در پیج اینستاگرامش که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، موجود است.

آدرس پیج اینستاگرام غمزه ارچل چیست؟

اینستاگرام غمزه ارچل با آدرس gamze _ ercel فعالیت می کند و خود را ساکن استانبول معرفی کرده است. او در اینستاگرام 4 میلیون و 700 هزار دنبال کننده و 1242 پست دارد و از فعالان در این پلتفرم محسوب می شود. اگرعلاقه مند به بازیگران سریال های ترکی هستید می توانید برای دیدن عکس های غمزه ارچل اینستگرام او را دنبال کنید. همچنین در یوتیوب غمزه ارچل فیلم ها و عکس هایی از خودش می گذارد.

یوتیوب غمزه ارچل چیست؟

یوتیوب غمزه ارچل چیست؟

غمزه ارچل بازیگر مشهور و زیبای ترکیه و خواهر هانده آرچل در یوتیوب با آیدی Gamze Erçel فعالیت دارد. برای یافتن او می توانید آیدی کانال یوتیوب او که GamzeErcelyldrm است را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار جستجو کنید. او در این کانال تنها 5 ویدئو از خود منتشر کرده است که در مجموع چهار میلیون بازدید برایش داشته است. غمزه از سه سال پیش فعالیتی در یوتیوب نداشته است، با این وجود تعداد سابسکرایب این بازیگر در حال حاضر بیشتر از 60 هزار است.

اما برای دنبال کردن او بهتر است سری به اینستاگرام غمزه ارچل بزنید. پیج اینستاگرام او بسیار فعال است و هر روز عکس ها و ویدئوهایی از خود منتشر می کند. آدرس این پیج gamze_ercel است که در حال حاضر بیشتر از چهار میلیون و هشتصد هزار نفر دنبال کننده دارد. در این پیج می توانید عکس های دو نفره او با همسرش جانر ییلدریم و دخترش آیلین ماوی را ببینید.

همسر غمزه ارچل کیست؟

غمزه از بازیگران زن ترکی در سال 2019 با جانر ییلدریم ازدواج کرده است و یک فرزند دختر به نام آیلین دارند. این دو ازسال 2014 با هم در ارتباط بوده اند. جانر ییلدریم طراح و معمار داخلی است و در اینستاگرام با آدرس caneryldrmm فعالیت می کند. در مورد حاشیه این بازیگر نیز مطلب خاصی منتشر نشده است و او با همسر و دخترش زندگی خانوادگی آرام و بدون حاشیه ای دارند.

غمزه ارچل در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

غمزه ارچل در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

غمزه ارچل از خوشتیپ ترین بازیگران ترکی بیشتر از این که بازیگر باشد یک مدل و اینفلوئنسر است. بیشتر سریال هایی که با نام او معرفی شده اند مربوط به خواهرش هانده می باشد که در ادامه معرفی خواهیم کرد. اما یکی از سریال هایی که او در آن بازی داشته است سریال ” بـه امید نمیشه دستبند زد ” محصول سال 2016 است که در سریال های زیر معرفی خواهد شد.

درخت زندگی (Hayat Ağacı)

این سریال از جمله سریال های هانده ارچل خواهرغمزه است و محصول سال 2014 است. ژانر این سریال درام و خانوادگی است و داستان آن در مورد مردی به نام اشرف است که به شغل کفاشی مشغول است و قصد دارد به همراه پسرش کار خود را توسعه دهد. هانده در نقش دختر این خانواده ایفای نقش می کند.

مدرسه دیوانه

اطلاعات زیادی از این سریال و پخش آن برای فارسی زبانان ایرانی در دست نیست. او در این سریال که محصول 2014 است نقش مریم را داشته است.

عشق حرف حالیش نمیشه (Aşk Laftan Anlamaz)

این سریال یک سریال عاشقانه و کمدی است که محصول سال های 2016 و 2017 است. هانده در نقش حیات اوزون دختری که در شرکتی مربوط به پارچه و لباس شاغل است بازی می کند. این سریال ترکی از جمله سریال هایی بوده است که در شبکه های فارسی زبان جم چند بار به نمایش گذاشته شده است.

دختران آفتاب (Güneşin Kızları‎)

این سریال داستان زنی به نام گونش است که همسرش سال ها پیش او و دو دخترش را ترک کرده است. هانده در نقش سلین دختر17 ساله این زن ایفای نقش کرده است. این سریال محصول سال 2015 ترکیه است و شبکه جم این سریال را نیز با دوبله فارسی ارائه داده است.

سریال بـه امید نمیشه دستبند زد (Umuda Kelepce Vurulmaz)

غمزه ارچل بازیگر ترک در این سریال در کنار بازیگران دیگری مثل مرت یازیجی اوغلو، بگوم بیرگورن در نقش سیمگه بازی کرده است. این سریال محصول سال 2016 است.

غمزه ارچل مدل است؟

غمزه ارچل مدل است؟

حرفه اصلی غمزه ارچل مدلینگ است و به عنوان مدل دربسیاری از پروژه های تبلیغاتی ترکیه و با برند های زیادی همکاری کرده است. در برخی از مطالبی که در مورد او منتشر شده است حضورش در بعضی موزیک ویدئو ها نیز عنوان شده است.

آیا این بازیگر فرزند هم دارد؟

این مدل و بازیگر ترک در سال 2019 با جانر ییلدریم ازدواج کرده است و خیلی زود صاحب یک فرزند دختر شده است. او در اینستاگرامش خبر بارداری خود را با عنوان یک سورپرایز فعلا خیلی کوچولو اعلام کرده بود و خوشحالی خود را از این اتفاق با دنبال کنندگان اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. غمزه ارچل به یاد مادرش که در سال 2019 به علت بیماری سرطان از دنیا رفته است، نام دخترش را آیلین به نام مادرش گذاشته است. هانده ارچل در اینستاگرام خود عکس های زیادی با آیلین خواهر زاده خود منتشر می کند.

درآمد این بازیگر چقدر است؟

درآمد این بازیگر چقدر است؟

از آن جا که او در زمینه مدلینگ و در پروژه های تبلیغاتی حضور پیدا می کند، باید درآمد خوبی از این حرفه کسب کرده باشد. البته از میزان درآمد او اطلاعات کاملی در دست نیست. اما دارایی او از فعالیت هایش در اینستاگرام و به عنوان یک اینفلوئنسر 6.45 میلیون دلار در سایت networthspot.com برآورد شده است. در ویکی پدیا قد غمزه ارچل 1 متر و 69 سانتی متر بیان شده است (در بعضی نوشته ها قد او 1 متر و 73 عنوان شده است) و قد خواهرش هانده 1 متر و 75 سانتی متر است.

غمزه ارچل در زلزله ترکیه

غمزه و همسرش جانر ییلدریم بعد از زلزله اخیر ترکیه که تلفات زیادی داشت به برخی از مناطق زلزله زده سر زدند و کمک های مالی زیادی به افراد بازمانده کردند. همسر غمزه در اینستاگرام خود حتی خبر داد که برای به سرپرستی گرفتن یکی از کودکانی که در این زلزله خانواده خود را از دست داده بود، درخواست داده اند.

البته بعد از این زلزله خبرهایی هم منتشر شد که گویا این دو خواهر یکی از اقوام نزدیک خود را هم در این زلزله از دست داده اند. فیلم هایی از کمک رسانی هانده ارچل خواهر این مدل و بازیگر زیبای ترک هم در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم ها او در حال آماده کردن بسته های کمک رسانی به افراد زلزله زده دیده می شود و البته صحبت هایی هم به زبان ترکی می کند.

آیا غمزه ارچل خوانندگی هم می کند؟

آیا غمزه ارچل خوانندگی هم می کند؟

غمزه ارچل علاقه بسیار زیادی به موسیقی دارد و یکی از کارهایی که در روز حتما انجام می دهد، گوش کردن به موسیقی است. اکثر بازیگران زن ترک صدای خوبی برای خوانندگی دارند و این بازیگر جوان هم یکی از خوش صدا ترین بازیگران زن ترکیه است.

البته او به صورت حرفه ای خوانندگی نمی کند، اما شاید ویدئوهایی از خواندن این بازیگر زن را در اینترنت دیده باشید. غمزه ارچل علاوه بر بازیگری اش، که ما ایرانیان او را با این شغل می شناسیم، یک طراح لباس حرفه ای است. تحصیلات این بازیگر در زمینه مد و طراحی لباس است و در این حرفه هم فعالیت دارد. او یک طراح حرفه ای پیراهن مردانه برای یکی از برندهای ترک است و در زمینه مدلینگ هم فعالیت می کند.

این بازیگر چه افتخاراتی کسب کرده است؟

یکی از افتخارت او به دست آوردن عنوان بانوی سینما در مسابقاتی با نام Miss Face of Cinema در کشور ترکیه در سال 2012 بوده است او پس از معروف شدن در این مسابقه وارد کار مدلینگ و تبلیغات شده است.

غمزه ارچل و هانده ارچل خواهراو هر دو در کار مدلینگ هستند و در بعضی کارهای تبلیغاتی با هم کار کرده اند. حرفه اصلی هانده بیشتر بازیگری و مجری گری است. هانده در اینستاگرام با نام handemiyy فعالیت می کند و دنبال کننده های بسیار زیادی دارد، تعداد دنبال کننده های این بازیگر و مجری ترکیه 26 میلیون نفر است.

اگر اینستاگرام او را دنبال کرده باشید حتما عکس هایی از حاملگی غمزه ارچل را که خودش منتشر کرده است دیده اید. همین طور عکسی که ازعروسی غمزه ارچل در پیجش منتشر کرده است نشان از یک مراسم ساده و با تعداد مهمانان کم و نزدیکان آن ها می دهد. او در عکسی که از مراسم عروسی اش منتشر کرده است تعداد شرکت کنندگان را 30 نفر عنوان کرده است که همگی از اقوام و دوستان نزدیک آن ها بوده اند. در خصوص فیلم زایمان غمزه ارچل باید بگوییم که فیلمی در این مورد در فضای مجازی منتشر نکرده است.

بزرگترین آرزوی خواهر هانده چیست؟

بزرگترین آرزوی خواهر هانده چیست؟

این بازیگر ترک که احتمالا او را در بیشتر سریال های ترکی دیده اید، آرزوهای زیادی دارد. یکی از این آرزوهای او در زمینه حرفه و شغلش بازیگری است. او که البته مدتی است بازیگری را کنار گذاشته است، آرزو دارد در کنار یکی از بهترین بازیگران مرد هالیوود بازی کند. حدس می زنید او کدام بازیگر باشد؟

او در گفتگویی در مورد آرزویش که هم بازی شدن در کنار لئوناردو دیکاپریو ستاره سینمای هالیوود است صحبت کرده است. البته او از بازیگر مرد دیگر هالیوود یعنی رایان گاسلینگ هم نام برده است.

 شباهت بسیار زیاد مادر بزرگ هانده به او و خواهرش

انتشار تصویری از جوانی مادربزرگ این دو خواهر زیبا توسط هانده در صفحه فیسبوکش با واکنش جالب بسیاری از کاربران فضای مجازی روبرو شد. بسیاری زیبای این دو خواهر را به مادربزرگ زیبای او نسبت دادند و اجزای چهره او را بسیار شبیه به هانده ارچل می دانستند. برخی دیگر اما به دلیل رنگی بودن چشمان مادربزرگ این دو خواهر زیبا، عقیده داشتند که او بسیار شبیه به غمزه ارچل است. البته آیلین ارچل، مادر غمزه آرچل و هانده هم بسیار زیبا بوده است و قطعا زیبایی دخترانش به دلیل زیبایی او بوده است.

عکس بی آرایش غمزه ارچل

عکس بی آرایش غمزه ارچل

غمزه ارچل یکی از دختران زیبای ترک است که زیبایی چهره اش با آرایش چندین برابر می شود. البته او به ندرت از آرایش های غلیظ استفاده می کند و ترجیح می دهد چهره ای طبیعی داشته باشد. اگر از دنبال کنندگان اینستاگرام این بازیگر جوان باشید حتما عکس های بدون آرایش او را دیده اید. اگر نه می توانید از طریق آدرس gamze_ercel به پیج اینستاگرام او مراجعه کنید و عکس های بدون آرایش او را ببینید.

آیا غمزه از دنیای بازیگری خداحافظی کرده است؟

او بازیگری را از سن 22 سالگی و حدود 10 سال پیش از سریال ترکی چکاوک آغاز کرد. در این سریال بازیگران دیگری مثل فحریه اوجن و بوراک اوزدمیر با او همبازی بودند. سریال های دیگری که غمزه در آن ها بازی می کرد سریال مدرسه دیوانه و عشق حرف حالیش نمیشه بود. در این دو سریال هانده ارچل هم حضور داشت.

غمزه در سال 2019 ازدواج کرد و در همان سال هم صاحب دختری شد که نامش را آیلین ماوی گذاشت. او پس از به دنیا آمدن فرزندش تصمیم گرفت که بازیگری را کنار گذاشته و در کنار کودکش باشد. او می گوید بازیگری کار آسانی نیست و برای اینکار باید بسیار پر حوصله باشی. او بنابر گفته خودش فعلا از بازیگری خداحافظی کرده است زیرا می گوید این شغل برای من مناسب نیست.

سوالات متداول

  1. غمزه آرچل کیست و در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    غمزه ارچل بازیگر و مدل زیبای اهل کشور ترکیه است. او همچنین در زمینه طراحی لباس فعالیت می کند و رشته تحصیلی اش طراحی لباس بوده است. بخشی از شهرت این بازیگر به خاطر خواهرش هانده است که او نیز در ترکیه بازیگر و مدل است.

  2. غمزه ارچل و هانده ارچل چه نسبتی با هم دارند؟

    غمزه خواهر بزرگ تربازیگر و مجری معروف ترکیه هانده ارچل است. هر دو در کار مدلینگ هستند و در بعضی کارهای تبلیغاتی با هم کار کرده اند.

  3. همسر غمزه ارچل کیست؟

    غمزه در سال 2019 با جانر ییلدریم ازدواج کرده است و یک فرزند دختر به نام آیلین دارند. این دو ازسال 2014 با هم درارتباط بوده اند. جانر ییلدریم طراح و معمار داخلی است.

  4. آدرس پیج اینستاگرام غمزه ارچل چیست؟

    او در اینستاگرام با آدرس gamze _ ercel فعالیت می کند و خود را ساکن استانبول معرفی کرده است. او در اینستاگرام 4 میلیون و 700 دنبال کننده و 1242 پست دارد و از فعالان در این پلتفرم محسوب می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *