بیوگرافی سوگند و همسرش + مسیر خوانندگی او از زبان خودش

در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با یکی از آرتیست های زن رپ و هیپ هاپ فارسی که صدای بسیار خاصی نیز دارد و به خاطر صدای جذابش طرفداران زیادی را نیز پیدا کرده است برای شما صحبت کنیم. از این رو به بیوگرافی و زندگی سوگند از زمان کودکی اش تا کنون می پردازیم. پس امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. در ادامه برای شناخت بیشتر او که یکی از سلبریتی های اینستاگرام هم محسوب می شود با ما همراه باشید.

بیوگرافی سوگند خواننده

سوگند خواننده

همان طور که می دانید سوگند یکی از آرتیست های رپ فارسی زن فوق العاده معروف و کار درست موسیقی زیر زمینی کشور ما می باشد. او با وجود تمامی محدودیت هایی که در عرصه موسیقی در کشور مان برای بانوان وجود دارد؛ توانسته است تا بسیار موفق عمل کرده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

سوگند سهیلی در واقع نام و نام خانوادگی اصلی سوگند می باشد و او با لقب سوگند که نام اصلی اش است به شهرت رسیده و تمامی هوادارانش، او را با این نام می شناسند.

همانطور که قطعاً شما نیز می دانید او در سبک های مختلف موسیقی ایرانی فعالیت گسترده داشته و تقریباً یک آرتیست همه فن حریف موسیقی ایران می باشد که بر خلاف تفکر بسیاری از افراد که فکر می‌کنند بانوان نمی‌توانند در چنین زمینه هایی به شهرت و موفقیت دست پیدا کنند، سوگند توانسته است که علاوه بر این که یک خواننده حرفه ای هیپ هاپ می باشد، در سبک های موسیقی سنتی ایرانی و همین طور پاپ نیز فعالیت داشته باشد.

او آهنگ های زیادی را در این مدل های موسیقی که بسیار با هیپ‌ هاپ فاصله دارند نیز خوانده است که این حرکت او بسیار مورد توجه هواداران و علاقه مندان به موسیقی در کشور ما ایران قرار گرفته و از سوگند به عنوان یکی از اساطیر موسیقی در ایران یاد می شود.

حاشیه های سوگند

حاشیه های سوگند

از مهم ترین حواشی که تاکنون برای سوگند اتفاق افتاده است می توانیم به قضیه دستگیری‌ اش در جزیره کیش در کشور ایران و همین طور اتهاماتی که در ارتباط با این دستگیری به او وارد شد اشاره کنیم که به گفته خودش در آن زمان این بدترین اتفاقی بود که می توانست برای او رخ دهد و باعث شد که او فشار عصبی بسیار زیادی را در اثر این اتفاق ناگوار تحمل نماید.

یکی دیگر از حواشی به وجود آمده توسط سوگند و همسرش زخمی تیکه انداختن به حسین تهی مدیر سایت شرط بندی 021 بت در مصاحبه شان با یکی از برنامه های ماهواره ای بود که با شیطنت این دو آرتیست همراه شد و به نوعی آن ها شروع کردند به مسخره کردن حسین تهی و بار ها نیز نام او را در این مصاحبه آوردند اما هیچ گونه پاسخی از طرف حسین تهی به آن ها داده نشد.

از مهم ترین حواشی که در ارتباط با سوگند و از طرف مردم به وجود آمده است، شایعه دست به دست شدن او بین رپر های هم کارش می باشد که بسیار در اینترنت و شبکه های مجازی به آن پرداخته اند اما سوگند نه تنها هیچ گاه به این صحبت ها اعتنایی نکرده است، بلکه به صورت کاملا ناگهانی و به یک باره خبر ازدواجش با زخمی را از طریق اینستاگرامش منتشر کرد که این موضوع باعث شگفت زده شدن هوادارانش شد.

علت چاق شدن سوگند خواننده

بسیاری از مردم گمان می کردند که سوگند به دلیل زایمان فرزندش چاق شده است. اما او در یکی از مصاحبه هایش دلیل چاقی خود را اعلام کرد. او چندی پیش مادر خود را ازدست داد و به دلیل وابستگی بسیار زیادی که به مادرش داشت، دچار افسردگی بسیار شدیدی شد که مجبور شد به روانپزشک مراجعه کند. او به دلیل مصرف قرص های ضد افسردگی به طور ناگهانی چاق شد و دچار تعجب طرفداران و شایعه پردازی پاپاراتزی ها شد.

بیوگرافی سوگند و همسرش

بیوگرافی سوگند و همسرش

اگر شما نیز یکی از علاقمندان و طرفداران پر و پاقرص آهنگ ها و همین طور شخصیت سوگند باشید قطعاً تاکنون در ارتباط با ازدواج او با هسرش یعنی زخمی شنیده‌ اید که در سال ۹۷ با یکدیگر ازدواج کرده اند. سوگند و زخمی هر دو از آرتیست های خوب و سرشناس کشور مان می باشند که در عرصه رپ و هیپ هاپ فارسی فعالیت گسترده‌ای داشتند.

در ارتباط با همسر سوگند باید بگوییم که نام هنری او زخمی بوده و این نام را به علت زخم بزرگی که بر روی چهره اش دارد برای خودش انتخاب کرده است که داستان زخمش به یک حادثه در نزاع خیابانی باز می گردد. در ارتباط با نحوه به شهرت رسیدن زخمی همسر سوگند باید بگویم که او توسط مهراد هیدن یکی از بزرگترین رپر های تاریخ رپ فارسی و از رهبران گروه بزرگ زدبازی به شهرت رسیده است.

حاصل ازدواج سوگند و زخمی یک کودک پسر می باشد که در سال ۱۳۹۸ به دنیا آمده است و با توجه به ازدواج ناگهانی آن‌ ها می توانیم بگوییم که شاید سوگند قبل از ازدواجش با زخمی فرزندش را از او باردار بوده است. این موضوع به زمان دوستی آن ها با یکدیگر باز می گردد. در ادامه در ارتباط با آن توضیحات کامل را خواهیم داد.

نام و اطلاعات بچه sogand

نام و اطلاعات بچه sogand

همان طور که بیان شد، آن ها پس از مدتی و در آذر ماه سال 1398 صاحب یک فرزند پسر شدند که نام او را میراث گذاشتند. سوگند می گوید که هر شب برای فرزند خود ترانه هایی را می سراید و به عنوان لالایی برای او می خواند و این ترانه ها را با زبان های ایرانی و آلمانی و انگلیسی اجرا می کند. بسیاری ازافراد معتقدند که دلیل ازدواج سوگند و زخمی، باردار بودن سوگند بوده است و به همین دلیل به سرعت ازدواج و سپس بچه دار شدند. میراث حدودا سه و نیم ساله است و در کنار مادر و پدر خود زندگی می کند.

سوگند در برنامه پرشیاز گات تلنت

سوگند در برنامه پرشیا گات تلنت حضور داشت. او یکی از چهار داور این مسابقه بود. این برنامه یک مسابقه برای استعداد یابی بود که استقبال بی نظیری از آن شد. لیلا فروهر، بیژن مرتضوی و کامیار دیگر داوران این مسابقه هیجان انگیز بودند.

مهاجرت از ایران

در واقع مهاجرت سوگند ازشهر تهران پایتخت ایران باعث شد تا بتواند تا در عرصه موسیقی به موفقیت های بیشتری دست پیدا کرده و معروفیتش در این زمینه را با آشنایی با آرتیست های خوب کشور مان ایران استارت بزند که شکل دقیق تری به نحوه معروفیت او در ایران اشاره خواهیم کرد.

درست است که سوگند در ایران و در شهر اصفهان متولد شده بود. اما مدتی بعد به همراه خانواده‌ اش به کشور انگلیس و شهر لندن مهاجرت کرده و در آنجا ساکن شده بود و بین کشور های انگلیس ایران و آلمان رفت و آمدهای زیادی داشت و مرتباً در سفر بوده است.

همان طور که ممکن است بسیار از شما نیز بدانید سوگند در خانواده اهل موسیقی چشم به جهان گشوده و متولد شده است که از طرف پدرش با موسیقی سنتی به خوبی آشنایی دارد و این موضوع به این علت بود که پدرش در گروه آهنگسازان موزیک های سنتی فعالیت گسترده داشته است.

دوست پسر های sogand پیش از زخمی چه کسانی بودند؟

دوست پسر های sogand پیش از زخمی چه کسانی بودند؟

در ارتباط با روابط خصوصی و شخصی این آرتیست خوب کشور مان باید بگویم که او تاکنون روابط زیادی را پشت سر گذاشته است. ولی از مهم ترین روابط عمومی او با دوست پسر هایش می توانیم‌ به رابطه اش با عرفان پایدار معروف به خورشید رپ فارس و رهبر گروه پایدار اشاره کنیم که دوستی او با سوگند سبب شد تا سوگند بتواند وارد گروه پایدار شده و در این گروه به فعالیت بپردازد.

رابطه سوگند و عرفان کاملاً چراغ خاموش و بی سر و صدا بود تا اینکه در یکی از همکاری های شان با هم تصمیم گرفتند تا موزیک ویدیو آن را منتشر نمایند و در این موزیک ویدیو خودشان به عنوان بازیگران کلیپ ویدیویی به ایفای نقش پرداختند که با توجه به صحنه های این موزیک ویدیو مشخص شد که این دو آرتیست بزرگ کشورمان وارد رابطه شده‌اند.

بعد از از آن موزیک ویدیو آن ها رابطه خود را با یکدیگر علنی کرده و پست ها و اخبار زیادی در ارتباط با رابطه آنها منتشر می شد تا این که بعد از مدت کوتاهی سوگند طی یک پست اینستاگرامی که از صفحه اش منتشر کرده بود اعلام کرد که رابطه او با عرفان به طور کل پایان یافته و تمام شده است که این خبر توسط عرفان نیز تایید شد.

مدتی بعد از کات کردن او با عرفان پایدار روابط سوگند نامشخص بود و هیچگاه رابطه ای از خود را به طور رسمی از صفحه اش در اینستاگرام اعلام کرده بود تا اینکه بعد از یک همکاری که با زخمی داشت از یک پست عاشقانه برای ابراز علاقه به او در اینستاگرام خودش استفاده کرد که زخمی نیز با انتشار یک پست برای سوگند از شروع رابطه اش با او پرده برداشت.

مصاحبه های sogand

مصاحبه های sogand

سوگند که طرفداران بسیاری دارد، بسیار مورد توجه قرار می گیرد و بار ها مصاحبه هایی با او شده است. این خواننده به شدت تحت نظر طرفداران خود و سایر افراد است و از هر حرکت و رفتار او، حاشیه ای ایجاد می شود. مصاحبه های سوگند پر طرفدار ترین می باشد و در آن ها به سوالات بسیاری از مخاطبان خود با خوش رویی و به صورت کامل جواب داده است.

او در تمامی مصاحبه هایش در مورد نحوه عملکرد، عشق و علاقه اش به موسیقی، ترانه نویسی هایش و … صحبت می کند. او در مورد تاریخ کنسرت ها و تجربیات خوبی که از آن ها به دست آورده است صحبت کرده و در مورد همکاری با همسرش نیز توضیحاتی را بیان کرده است. او بار ها در مورد سختی هایی که در راه رسیدن به موسیقی کشیده است صحبت کرده و همواره جوانان علاقه مند به موسیقی را از این سختی ها آگاه می کند.

آخرین مصاحبه ای که با این خواننده پر طرفدار شد، به چند ماه گذشته مربوط می شود که متن کامل آن در بسیاری از سایت های موسیقی وجود دارد. او در مورد فرزند و همسرش و خانواده اش هم صحبت می کند و اطلاعاتی از آن ها را در اختیار مردم قرار می دهد اما در مورد جزئیات روابط خانوادگی خود صحبت نمی کند و سعی می کند از حواشی دور بماند و حریم شخصی خود را حفظ کند.

کنسرت سوگند

سوگند با توجه به صدای خاص و ترانه های بسیار زیبا طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و بار ها کنسرت هایی را در کشور های مختلف برگزار کرده است که تمامی آن ها بسیار شلوغ و هیجان انگیز بوده اند. او در ماه های اخیر کنسرتی را در ترکیه برگزار کرد که مانند همیشه تمامی بلیط های آن به فروش رسید و بسیاری از افراد مشهور و حتی شاخ های مجازی و سلبریتی ها در این کنسرت حضور داشتند و گفته می شود کنسرت های سوگند، از بهترین کنسرت های خوانندگان ایرانی است.

زندگی نامه سوگند

زندگی نامه سوگند رپری که در گرروه پایدار حضور داشت

در ارتباط با بیوگرافی کاری سوگند باید بگویم که او با توجه به اینکه در خانواده اهل موسیقی متولد شده بود و از طریق پدرش با موسیقی سنتی آشنایی کامل داشت توانست تا در سنین نوجوانی در اولین برنامه استعداد یابی که در کانال آی پی ان برای خوانندگی برگزار می شد، شرکت کرده و مقام نخست را کسب کند.

سوگند توانسته با بدست آوردن رتبه اول در این مسابقه استعدادیابی در سن ۱۵ سالگی یک افتخار بزرگ را برای خودش رقم بزند و خیلی سریع با یک گروه به نام R&M که در آلمان کار می کردند وارد همکاری شد و در آن زمان بود که فعالیت در سبک آر اند بی را شروع کرده و توانست تا آهنگ سازی در این سبک را به خوبی فرا بگیرد.

سوگند بعد از گذشت ۲ سال تصمیم گرفت تا سبک خود را در موسیقی تغییر داده و به سبک هیپ هاپ بپردازد و به همین علت همان طور که از قبل برنامه ریزی کرده بود یک گروه را با یکی از دوستانش به نام فریناز که او هم خواننده ای در سبک هیپ هاپ بود تشکیل داد و نام این گروه را گروه انتقام گذاشت.

فعالیت و همکاری با فریناز

سوگند و فریناز تحت عنوان گروه انتقام برای مدت کوتاهی با یکدیگر فعالیت کرده و آهنگ‌ هایی را ساخته و منتشر کردند که در آن زمان به علت کم بودن شهرت آن ها زیاد شنیده نشد و همین موضوع باعث شد تا دلسردی های بین آنها به وجود بیاید و به علت پاره ای از مشکلات آنها تصمیم گرفتند تا گروه را منحل کرده و از یکدیگر جدا شوند.

لیست آلبوم های سوگند

همان طور که می دانید سوگند یکی از خوانندگان پر طرفدار است که تا به امروز ترک های بسیاری را اجرا کرده است. اما تمامی ترانه های او به صورت سینگل بوده است و تا کنون فقط یک آلبوم داشته که در ادامه به آن می پردازیم.

من

آلبوم من تنها آلبوم این خواننده است که از چنین ترانه ایجاد شده است. دلخور اولین آهنگ این آلبوم است. تاپ ترک دوم است که با همکاری بهزاد لیتو و زخمی اجرا شده است. دردسر، هم گناه، تهران و مدل من دیگر ترک های این آلبوم هستند. سال انتشار این آلبوم 2020 بوده است و می توانید آن را از سایت های معتبر دانلود کرده و گوش کنید. این آلبوم طرفداران زیادی دارد و ترانه های آن دارای ریتمی دل نشین و آرامش بخش هستند.

آهنگ های سوگند

فری استایل های این خواننده

فری استایل به نوعی بداهه خوانی گفته می شود که خواننده بدون هیچ هدف خاصی و یا بدون استفاده از ابزار های موسیقی و بدون رعایت نکات ابزار بیتی آن ها را اجرا می کند. در موسیقی رپ معمولا فری استایل ها شبیه به موسیقی جاز اجرا می شوند. سوگند هم تا کنون فری استایل های بسیاری را اجرا کرده است که یکی از جدید ترین و بهترین آن، در مورد وضعیت اخیر ایران و اغتشاشات بوده است.

تاریخچه فعالیت های او

اگر بخواهیم تاریخچه آهنگ ها و فعالیت‌ های سوگند را در زمینه موسیقی به خصوص پاپ مورد بررسی قرار دهیم. باید از آهنگ نقطه کور که با همراهی یوشیج و فاشیست ساخته و منتشر شده بود یاد کنیم که به عنوان قدیمی ترین کار سوگند شناخته می شود.

در زمینه همکاری او با حصین ابلیس و صادق می‌توانیم از آهنگ های آینه که در آن فقط با صادق کار کرده بود و هم چنین آهنگ برد و باخت که با همراهی صادق و حصین ساخته شده بود اشاره کنیم که هر دو از آهنگ های خوب رپ فارسی به حساب می آیند.

به این علت که برای مدتی سوگند عضوی از گروه بزرگ پایدار به حساب می آمد همکاری های زیادی را نیز با اعضای این گروه داشته است که از مهمترین و جذاب ترین آهنگ های او با این گروه می توانیم به آهنگ پنج عصر پایا و تهم اشاره کنیم که فوق العاده ترین و جذاب ترین کار این آرتیست ها از دید تعداد زیادی از هواداران شان می باشد.

معرفی آهنگ های سوگند

معرفی آهنگ های سوگند

سوگند یکی ازخوانندگان محبوب ایرانی است که تا کنون آهنگ های بسیاری اجرا کرده است. در ادامه مطلب چند مورد از بهترین ترانه های او را معرفی خواهیم کرد.

آهنگ بارون

یکی از ترانه های زیبای سوگند بارون نام دارد. این ترانه را می توان با کیفیت های مختلف از سایت های معتبر دانلود نمایید. این ترانه با سبک پاپ اجرا شده است و تاریخ انتشار آن سال 2021 می باشد.

آهنگ دلوم

(دلم امروز به آرومی خود خو کرده وای جونم! وای دلبر! یاد چشمون سیاهش منو جادو کرده وای جونم! وای دلبر! ) قسمتی از ترانه دلوم می باشد که سوگند آن را اجرا کرده است. این ترک در سال 2014 منتشر شد و سر و صدای زیادی به راه افتاد و افراد زیادی آن را دانلود کردند.

آهنگ سلام

سلام یکی از بهترین ترانه های سوگند است که در سال 2019 آن را اجرا کرده است. این ترانه زیبا را می توان از طریق مرورگر گوگل دانلود کرد. بهتر است بدانید که این ترانه به سبک پاپ غربی خوانده شده است و توانست افراد بسیاری را جذب کند.

آهنگ نون و نمک

آهنگ نون و نمک کاری از سوگند است که می توان آن را با کیفیت 128 و 320 ازسایت های معتبر ترانه، دانلود کرد. در برخی از سایت ها متن ترانه نیز موجود یست و به راحتی می توان به آن دسترسی داشت.

آهنگ Leben Leben

این ترانه، ترکی بسیار دلنشین و زیبا است و می توان گفت که یکی از پر فروش ترین و بهترین آهنگ های سوگند است. نکته متفاوتی که در این ترک وجود دارد، زبان این ترانه است و سوگند به زیبایی آن را به زبان آلمانی اجرا کرده است. این ترک را دانلود کرده و گوش نمایید و معنی آن را از سایت های معتبر تهیه کنید.

همکاری های این رپر

همکاری های این رپر

همچنین از دیگر همراهی های سوگند با اعضای گروه پایدار می‌ توانیم به آهنگ منتظر و یادته از عرفان و همین طور آهنگ دور زمین از پایا اشاره کنیم که جزو آهنگ های خوب گروه پایدار به حساب می آیند. سوگند همچنین آهنگ حال من خوبه را نیز با همراهی عرفان کار کرده است که به عنوان یکی از جذاب ترین کارهای او شناخته شده و طرفداران بسیار زیادی داشته است.

در ارتباط با همکاری‌های سوگند با همسرش زخمی می‌توانیم به آهنگ بمب و همینطور آلبوم جدید زخمی یعنی مهربون اشاره کنیم که در این آلبوم نیز دو تا از آهنگ های آن را با همکاری سوگند کار کرده است. آهنگ حیف و این جنگ نام این دو آهنگ جدید و جذاب ترین های آلبوم به حساب می‌ آیند.

ولی اگر بخواهیم به جذاب ترین آهنگ خوانده شده توسط سوگند اشاره کنیم که در این آهنگ رو با بهزاد لیتو همکاری داشته است باید به موزیک ما که دیگه دادیم رفت تورو اشاره کنیم که این موزیک به قدری جذاب و شنیدنی بود که در سال انتشارش با ۶ میلیون بار شنیده شدن در سایت رادیو جوان به عنوان پرمخاطب ترین و جذاب ترین موزیک همان سال انتخاب شد. درونمایه این آهنگ عاشقانه و غمگین بوده که به علت حس آمیزی های جذابی که در اشعار این شهر وجود داشت توانست تا با مخاطب رابطه بسیار جالبی برقرار کند.

دیس های سوگند

تمام خوانندگان برای بیش تر دیده شدن دیس هایی را ارائه می دهند و در آن یک و یا چند تا از خوانندگان را مورد خطاب قرار می دهند و در مورد نوع خواندن، نوع موسیقی و متن ترانه و … نظر های خود را بیان می کنند. این نظر ها که بیش تر منفی هستند باعث می شود که خواننده مقابل نیز ساکت نماند و در مقابل دیس ترک هایی را منتشر کند.

سوگند نیز بار ها دچار این دیس و دیس ترک ها شده است. جاستینا که یکی از خوانندگان تقریبا جدید است برای دیده شدن سوگند را در یکی از آهنگ های خود دیس کرده است. طرفداران و مخاطبان سوگند با شنیدن این دیس نظر های بسیار متفاوتی را ارائه کردند و معتقد هستند که در تمام متن موسیقی، جاسینا به سوگند حسادت کرده است.

سوالات متداول

  1. بهترین خواننده زن هیپ هاپ کشورمان از نگاه هواداران و علاقه مندان به رپ و هیپ هاپ فارسی کیست و چرا به این عنوان انتخاب شده است؟!

    با توجه با آمار های نظر سنجی مردمی از علاقه مندان به رپ و هیپ هاپ، با اختلاف سوگند از بقیه خواننده های زن هیپ هاپ کشورمان جلو تر است.

  2. محل سکونت سوگند در کدام کشور و کدام شهر است؟!

    او در کشور انگلستان و شهر لندن پایتخت این کشور ساکن است.

  3. سوگند با چه کسی ازدواج کرده است؟

    ضخمی نام همسر این رپر می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *