بیوگرافی سحر قریشی ❤️ ماجرای جدایی سحر قریشی و تتلو از زبان خودشان

از آن جایی که هم اکنون بازیگران در کنار خوانندگان بزرگ ترین سلبریتی های دنیا را تشکیل می دهند. در این مقاله به معرفی سحر قریشی که یکی از افراد مشهور در دنیای بازیگری است، می پردازیم. این سوپر استار ایرانی که تاکنون با جنجال های زیادی همراه بوده در سریال دلنوازان به شهرت رسید. در ادامه با ما همراه باشید تا به سحر قریشی و حواشی او به عنوان یکی از سلبریتی های اینستاگرام نگاهی داشته باشید.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر معروف و پرحاشیه، در 6 آذر سال 1366 در تهران به دنیا آمد. میزان تصحیلات سحر قریشی تا دیپلم می باشد. او دیپلم خود را در رشته تجربی از مدرسه بنت الهدی کسب کرد. سحر یک برادر به نام سپهر دارد و پدر و مادر او در حال حاظر در خارج از کشور به سر می برند. او علاقه بسیاری به تماشای ورزش فوتبال دارد و یکی از هواداران دو آتیشه ی تیم استقلال تهران می باشد. به همین دلیل جزو سلبریتی های استقلالی معرفی می شود. همچنین سحر عاشق رنگ های مشکی ، آبی و قرمز می باشد و از آن ها به عنوان مورد علاقه ی خود یاد می کند.

سحر قریشی از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت اما پس از گرفتن مدرک دیپلم ازدواج کرد و عشق خود را به بازیگری فراموش کرد. اما چند سال بعد اولین فیلم خود را در سال 1388 به نام «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بازی کرد. اما در ادامه با بازی در سریال تلوزیونی «دلنوازان» به کارگردانی آقای حسین سهیلی زاده شهرت بسیاری زیادی رسید. بر اساس گفته های سحر آقای حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

بیوگرافی سحر قریشی

علاقه و ورود او به بازیگری

سحر قریشی از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت، اما در دوران مدرسه این علاقه پر رنگ تر شد و همواره به آن فکر می کرد. اما با گذر زمان، در دوران متوسطه روز به روز از علاقه اش دور تر می شد. تا اینکه پس از پایان مدرسه و گرفتن دیپلم در رشته تجربی، ازدواج کرد و بازیگری را به فراموشی سپرد. اما بطور اتفاقی از طرف یکی از آشنایان همسرش به سحر پیشنهاد شد که تست بازیگری بدهد. سحر برای تست در فیلم سینمایی «لج و لجبازی» شرکت کرد و قبول شد. او در اولین همکاری خود با بازیگران معروفی از جمله امیر جعفری، نیما شاهرخ ‌شاهی، سیاوش خیرابی و… همکاری کرد.

بر اساس گفته های سحر در حین فیلم برداری فیلم لج و لجبازی بودند که توسط آقای سیاوش خیرابی به آقای سهیلی‌زاده، کارگردان مطرح ایرانی معرفی شدند. گروه سریال تلوزیونی «دلنوازان»، چند ماهی به دنبال بازیگری مناسب برای یکی از نقش ها به نام یلدا می گشتند، از همین رو سحر برای بازی در این نقش تست داد و انتخاب شد. سحر که تا آن موقع در هیچ دوره ی بازیگری ای شرکت نکرده بود، با بازی در سریال دلنوازان درخشید و باعث دیده شدن او شد.

سحر قریشی در سال 1390 در سریال گشت ارشاد حضور یافت؛ اما 6 روز پس از اکران این فیلم به دلیل مخالفت آقای انصار حذب‌الله توقیف شد. پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد. چند هفته پس از این اتفاقات نمایش گشت ارشاد در شهرستان‌ها و در ادامه در تهران هم متوقف شد.

این بازیگر کجا زندگی می کند؟

اگر از طرفداران این بازیگر معروف هستید، بهتر است بدانید که سحر در ابتدا از ایران به ترکیه مهاجرت کرد و در کنار امیر تتلو ساکن استانبول شد و در استانبول زندگی می‌ کرد. اما پس از این که او و امیر تتلو از یکدیگر جدا شدند، سحر بلافاصله به دبی نقل مکان کرد و در حال حاضر در شهر دبی زندگی می‌ کند و به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

هم چنین شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید برخی از منابع بیان کردند که در حال حاضر سحر در دبی با یکی از پولدار های این شهر وارد رابطه عاشقانه شده است. اما با این حال این بازیگر معروف تا به اکنون به این اخبار واکنشی نشان نداده است و این اخبار را تایید و یا تکذیب نکرده است.

عکس های سحر قریشی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های سحر قریشی را در کجا مشاهده کنیم؟

در این باره بهتر است بدانید روش های متعددی برای جستجو و مشاهده تصاویر این بازیگر معروف وجود دارد. به عنوان مثال اگر به اینترنت مراجعه نمایید و نام این بازیگر را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد. هم چنین قریشی در حال حاضر اینستاگرام را به یک آلبوم عکس تبدیل کرده است که هر چند وقت یکبار عکس‌ های با کیفیتی از خود را در صفحه شخصی اش منتشر می‌ کند. به همین دلیل اگر به اینستاگرام قریشی مراجعه کنید هم می‌ توانید تصاویر با کیفیتی از او را مشاهده نمایید.

این بازیگر از چه سالی فعالیت بازیگری را آغاز کرد؟

قریشی که در حال حاضر جزو خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی می باشد از سال 1388 و با بازی در فیلم لج و لجبازی فعالیت خود را به عنوان بازیگر به صورت حرفه‌ ای شروع کرد و در همان سال برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیون دلنوازان به شهرت رسید.

علت مهاجرت سحر قریشی چه بود؟

علت مهاجرت سحر قریشی چه بود؟

مدتی قبل به یکباره اخباری در رابطه با این که قریشی به خارج از کشور مهاجرت کرده است در فضای مجازی منتشر شد که این اخبار جنجال زیادی را به وجود آورد و باعث کنجکاوی خیلی از مردم به ویژه مخاطبان قریشی شد. پس از آن برخی از منابع بیان کردند که سحر به دلیل دوستی و رابطه‌ اش با امیر تتلو خواننده معروف ایران که به او قول ازدواج هم داده است به خارج از کشور مهاجرت کرده و ساکن ترکیه شده است.

رابطه سحر قریشی با امیر تتلو

قریشی یکی از سلبریتی‌ های معروف اهل ایران است که همیشه در پیرامون او حاشیه‌ هایی مشاهده می شود. حال ناگفته نماند که یکی از حواشی پیرامون او مربوط به رابطه و دوستی‌ اش با امیر تتلو یکی از خوانندگان پرحاشیه و مدیر سایت شرط بندی تتل بت بوده است. این حواشی تا جایی ادامه پیدا کرد که پس از مدتی تتلو در چنل یوتیوب خود این حواشی را تایید کرد و در این باره بیان کرد که با قریشی در یک مراسم ساده و خصوصی ازدواج کرده است و در حال حاضر آن ها زن و شوهر هستند.

پس از این که تتلو رابطه‌ اش را با سحر قریشی تایید کرد، خیلی از افراد به انتقاد از سحر پرداختند و در این باره بیان کردند که سحر به دلیل شهرت بیشتر و ثروت با امیر تتلو وارد رابطه شده است و نباید با این شخص منفور وارد رابطه می شده است. البته با این حال پس از این که سحر با تتلو وارد رابطه شد، فعالیتش در فضای مجازی بسیار کمرنگ شد و به هیچ کدام از این صحبت ها و حواشی پیرامونش واکنش نشان نداد.

جدایی سحر قریشی از تتلو

بهتر است بدانید در پیرامون دوستی و رابطه سحر قریشی و امیر تتلو فراز و نشیب های بسیار زیادی مشاهده می‌ شد و هر از گاهی بین آن ها درگیری‌ هایی به وجود می‌ آمد که برخی از این درگیری‌ ها را امیر تتلو به فضای مجازی می‌ کشاند.

حال ناگفته نماند زمانی که امیر تتلو در حال برگزاری کنسرت بزرگش بوده است با سحر درگیری شدیدی داشته است و این درگیر تا جایی ادامه پیدا کرده است که سحر به تنهایی به دبی نقل مکان کرد و پس از آن امیر تتلو بیان کرد که رابطه او با سحر به جدایی ختم شده است. هم چنین سحر نیز استیکر قلب خود را که در بایو اینستاگرامش قرار داده بود، حذف کرد و پس از مدتی او نیز جدایی اش از امیر تتلو را تایید کرد.

علاقه و ورود او به بازیگری

سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی تاکنون دو بار ازدواج کرده است. اولین ازدواج سحر پس از اتمام تحصیلات متوسطه در سن 17 سالگی بود. او با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد، اما پس از چند سال ازدواج آنان به طلاق منجرب شد. سحر درباره طلاقشان می گوید:«من آنجا خوش بخت نبودم. من در سن هفده سالگی انتخاب شدم و الان یکی از افرادی هستم که به شدت با ازدواج در سن کم مخالف ام. من در آن دوره دوست داشتم وارد زندگی شوم و بچه دار شوم و ساده زندگی کنم.»

در برنامه «دید در شب» رضا رشیدپور از سحر قریشی راجب نسبتش با اقای امید علومی می پرسد، و سحر در جواب می گوید: «من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.» اما پس از مدتی رابطه سحر و امیر علوی هم با جدایی شان پایان می یابد.

چندین مدت پیش عکس هایی از سحر قریشی و مهدی طارمی در اینستاگرام و فضای مجازی پخش شده که خبر از رابطه پنهانی این دو نفر می داد. گویا این عکس ها که باعث ایجاد جنجال بسیاری در اینترنت شده بود، به دست یک بازیگر تازه کار پخش شده بود. سحر به این حواشی واکنش نشان داد و خطاب به فردی که عکس ها را منتشر کرده بود گفت:«زخم‌های امروزمان جواب لطف‌ هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم… مراقب آدم ‌های کوچک اطراف‌ تان باشید. آن‌ها با شما دنیای ‌شان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند.»

حواشی سحر قریشی

مدت ها پیش از سحر ویدیویی پخش شد که در آن با قانونی که زنان حق حضور در ورزشگاه را ندارن موافقت می کرد. او درباره این موضوع در مصاحبه ای گفت:« دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند.» سحر با این حرف ها مورد هجوم انتقادهای شدید بسیاری قرار گرفت. او این حرف ها را در حالی میزد که خود به تماشای بازی پرسپولیس – الهلال در ابوظبی رفته بود.

در 2 اردیبهشت 1399 ویدیویی از سحر قریشی و پاکبان ای پخش شد که باعث برانگیخته شدن خشم مردم شد. در این ویدیو سحر همراه با دوستانش در خیابانی از کنار پاکبانی رد می شود و با خنده به دوستانش می گوید: «لباسم را با او سِت کرده ‌ام» رفتگر در جواب به این حرف او می گوید: «برو خانم» و سحر قریشی هم رو به دوستانش می گوید: «همین مونده بود که این به ما بگه برو…».

با انتشار این ویدیو در فضای مجازی سحر مورد انتقاد و توهین های بسیار قرار می گیرد. در همین رابطه مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در جواب این اتفاق گفت: «درصورت عدم عذرخواهی رسمی، به عنوان نمایندهٔ مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود.» در ادامه سحر قریشی در پیج خود این اتفاق را یک سوتفاهم خواند و گفت قصد توهین نداشته است.

کشف حجاب سحر قریشی

کشف حجاب سحر قریشی

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید با این که سحر مدت زمان نسبتاً طولانی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده است و خیلی از افراد توقع داشتند که او کشف حجاب کند. اما او نسبت به زمانی که در ایران حضور داشت، با حجاب تر هم شده است و تا به اکنون کشف حجاب نکرده است و تمام تصاویر خود را با حجاب کامل در صفحات مجازی اش منتشر می‌ کند.

حضور سحر قریشی در کنسرت تتلو

زمانی که رابطه و دوستی قریشی با امیر تتلو علنی و آشکار شد، سحر به همراه مادر امیر تتلو در یکی از کنسرت‌ های او حضور یافت که این کنسرت تتلو با حاشیه‌ های بسیار زیادی رو به رو شد. چرا که سحر با حضور در این کنسرت رابطه اش را با امیر تتلو به صورت رسمی علنی کرد. هم چنین خیلی از افرادی که در این کنسرت حضور داشتند فیلم‌ های متعددی از سحر را ضبط و در فضای مجازی منتشر کردند. حال می‌ توانید فیلم ها و تصاویر سحر در کنسرت امیر تتلو را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

حواشی سحر قریشی

اینستاگرام سحر قریشی

سحر قریشی مانند بسیاری از سلبریتی ها فعالیت مستمری در فضای مجازی دارد. او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام راجب مسائل مختلفی صحبت می کند. در اواخر مهر سال 1359 پیج اینستاگرام او با 4.4 میلیون دنبال کننده هک شد و به مدت چند ساعت عکس پادشاه عربستان سعودی و پرچم عربستان بر روی صفحه اش منتشر شد. برای دنبال کردن اینستاگرام سحر قریشی می توانید از این لینک استفاده کنید.

صفحه شخصی سحر قریشی در حال حاضر بیش از 8.4 میلیون نفر دنبال کننده دارد و جزو پر طرفدار ترین سلبریتی های ایرانی محسوب می شود. سحر همچنین در پیج اینستاگرام خود بخش های از زندگی خود را ماننده باشگاه رفتن و تجربه های روزمره اش را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارد.

سحر قریشی در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

سحر قریشی بازیگر معروف اهل ایران است که از سال 1388، فعالیت خود را به طور رسمی در حرفه بازیگری شروع کرده است. حال بهتر است بدانید در مدت زمانی که او به عنوان بازیگر در ایران مشغول به فعالیت بوده است در فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است که در ادامه قرار است به معرفی برخی از فیلم‌ های او بپردازیم.

دلنوازان

دلنوازان یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در سال 1388، به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی از شبکه سه سیما پخش شده است. حال بهتر است بدانید که سحر قریشی در این سریال در نقش یلدا در کنار بازیگران دیگر همچون: شاهرخ استخری، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی، پرویز فلاحی و پور فریده صابری به ایفای نقش پرداخته است.

نیسان آبی

نیسان آبی یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به تهیه‌ کنندگی احسان ظلی‌ پور و کارگردانی منوچهر هادی است که از 28 مهر 1400 تا 19 اسفند 1400 در سرویس استریمینگ فیلیمو پخش می‌ شده است. فیلمنامه نیسان آبی را سعید هوشیار و سعید دولتخانی بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی به نگارش درآورده اند. از معروف ترین بازیگران این مجموعه می توان به: حسین یاری، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم‌ پور، علیرضا خمسه و سحر قریشی اشاره کرد.

آپاچی

آپاچی فیلمی کمدی و اجتماعی به نویسندگی اصغر نعیمی و کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌ کنندگی حسین زندباف محصول سال 97 است. از بازیگران این فیلم می توان به: رضا شفیعی‌ جم، سحر قریشی، گیتی معینی، رضا ناجی، حمید لولایی و برخی دیگر اشاره کرد.

تک خال

تک خال فیلمی به تهیه‌ کنندگی محمد حسین فرح‌ بخش و کارگردانی مجید مافی محصول 1399 پارسا فیلم است که داستانی کمدی و عاشقانه را روایت می‌ کند. بازیگرانی مانند: پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلی خانی، یوسف تیموری، امیر کربلایی‌ زاده و هم چنین مریم قجر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

آس و پاس

آس و پاس فیلمی به نویسندگی اصغر نعیمی، کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌ کنندگی محمدحسین فرحبخش و عبدالله علیخانی محصول سال 94 است. قریشی در این فیلم در کنار بازیگران دیگر همچون: محمدرضا شریفی‌ نیا، محمدرضا هدایتی، مهران غفوریان و … به نقش آفرینی پرداخته است.

زن ها فرشته اند

زن ها فرشته اند دو فیلمی کمدی به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌ کنندگی حسین فرح‌ بخش محصول سال 1398 است. این فیلم ادامه داستان قسمت اول زن‌ ها فرشته‌ اند می باشد. در این فیلم قریشی در کنار بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی‌ نیا، علی صادقی و نیوشا ضیغمی و برخی دیگر به نقش آفرینی پرداخته است.

خالتور

فیلم سینمایی خالتور به‌ کارگردانی آرش معیریان در سال 1396 در گونه کمدی تولید شده است. در این فیلم سحر قریشی نیز به عنوان بازیگر حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است.

نیوکاسل

نیوکاسل فیلمی به کارگردانی محسن قصابیان، نویسندگی علیرضا قاسمی و مهیار رضاخانی و تهیه‌ کنندگی علی آشتیانی‌ پور محصول سال 1395 است. از بازیگران این فیلم می توان به: حمید گودرزی، نسرین مقانلو، بهرام افشاری، سحر قریشی و … اشاره کرد.

سوالات متداول

  1. اصلالت سحر قریشی کجاست؟

    او در تهران متولد شد و اصالتا تهرانی است.

  2. آیا سحر قریشی تاکنون ازدواج کرده است؟

    بله او تاکنون دو بار ازدواج کرده اما به طلاق ختم شده است.

  3. اولین فیلمی که سحر قریشی بازی کرد چه بود؟

    لج و لجبازی اولین فیلمی بود که سحر در آن حضور داشت.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *