فیلترشکن fish vpn رایگان (فیلترشکن ماهی) با سرورهای قوی

فیلترشکن fish vpn نرم افزاری مناسب برای عبور از فیلترینگ و وبگردی بدون محدودیت است که از سرعت و امنیت بالایی هم برخوردار می باشد. برای سایت های خارجی از دسترس یا به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی می تواند عمل کرد فوق العاده ای داشته باشد.

  • درباره فیلترشکن بیو بیو چه می دانید؟ برای اطلاع از شرایط این فیلترشکن همین حالا مقاله را دنبال کنید.
معرفی فیلترشکن fish vpn

معرفی فیلترشکن fish vpn

با این که در حال حاضر شاهد انبوهی از فیلترشکن های مختلف با کارایی های متفاوت هستیم، اما باز هم فیلترشکن fish vpn که با نام فیلترشکن ماهی هم شناخته می‌ شود در لیست یکی از بهترین فیلترشکن ها قرار گرفته است که توانسته تعداد زیادی از کاربران اینترنتی را به سمت خود جذب کند. بهتر است بدانید که کاربران با این وی پی ان می توانند به صورت محرمانه و بدون هیچگونه محدودیتی در اینترنت به تمام سایت ها و برنامه های مسدود شده دسترسی داشته باشند.

حال از مهم ترین ویژگی های این وی پی ان که باعث شده است تا در بین کاربران اینترنتی بسیار محبوب و پرطرفدار شود، می توان به: مخفی کردن آی‌ پی، افزایش امنیت، دسترسی به سایت‌ های مسدود، انتخاب مکان، حفظ حریم خصوصی، کاهش افزونگی شبکه، سازگاری با سیستم‌ های مختلف و قیمت مناسب اشاره کرد.

شیر بت

آیا فیلترشکن fish vpn به اندازه فیلترشکن شیر بت سرعت دارد؟

از آن جایی که فیلترشکن شیر بت یکی از پر سرعت ترین و پر امنیت ترین فیلترشکن ها می باشد، ممکن است این سوال برای تان ایجاد شود که آیا سرعت فیلترشکن fish vpn همانند شیر بت بالا است؟ از این رو در همین قسمت ابتدایی به شما می گوییم که این فیلترشکن سرعت بالایی دارد، اما هنوز نتوانسته است از نظر سرعت به شیر بت وی پی ان برسد و هم چنان در حال رقابت با این فیلترشکن می باشد.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن fish vpn قابل اجرا هستند؟

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن fish vpn قابل اجرا هستند؟

بهتر است بدانید یکی از مهم‌ ترین دلایلی که فیلترشکن fish vpn از سرعت بالایی برخوردار است سرور های قوی آن می‌ باشد. حال در ادامه قرار است به این موضوع که چه سرور هایی بر روی این فیلترشکن قابل اجرا هستند بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم همراه ما باشید.

آمریکا

یکی از قوی‌ ترین و پرسرعت‌ ترین سرور های حال حاضر فیلترشکن fish vpn که بر روی آن قابل اجرا است؛ سرور آمریکا می‌ باشد که معمولاً کاربران، وی پی ان را بر روی این سرور تنظیم می کنند. چرا که فیلترشکن آمریکا دارای آی پی ثابت نیز می باشد و به همین دلیل پرطرف دار ترین سرور محسوب می شود.

هلند

از دیگر سرور های قوی و محبوب که بر روی این وی پی ان قابل اجرا است مربوط به سرور هلند می‌ باشد که از سرعت بسیار بالایی هم برخوردار است.

فرانسه

یکی دیگر از سرور های قوی که بر روی این فیلترشکن قابل اجرا است سرور فرانسه است که از سرعت و امنیت بالایی هم برخوردار است.

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن fish vpn در ایران

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن fish vpn در ایران

فیلترشکن fish vpn که به آن فیلترشکن ماهی هم گفته می‌ شود، در حال حاضر در لیست بهترین انتخاب کاربران ایرانی برای دور زدن فیلترینگ قرار گرفته است، چرا که از ویژگی‌ های بسیار زیادی برخوردار است. حال در ادامه قرار است به بررسی ویژگی‌ های این فیلترشکن بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

امنیت

امنیت یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این وی پی ان می باشد. بهتر است بدانید که این وی پی ان همانند فیلترشکن هات اسپات شیلد از تکنولوژی رمزنگاری استفاده می کند و به همین دلیل از امنیت بالایی برخوردار است و امنیت اطلاعات افراد را تضمین می کند. کاربران می‌ توانند با استفاده از فیلترشکن fish vpn به صورت محرمانه و بدون هیچگونه محدودیتی از اینترنت و تمام سایت ها و برنامه هایی که مسدود شده است استفاده کنند.

سرعت

یکی دیگر از ویژگی‌ های این وی پی ان سرعت بالای آن می باشد که به کاربران اجازه می‌ دهد تا با سرعت و کیفیت بالا به اینترنت و تمام برنامه ها و سایت های فیلتر شده دسترسی داشته باشند. باتوجه به این که fish vpn از انواع سرور های مختلف پشتیبانی می‌ کند، به همین دلیل کاربران می توانند با استفاده از سرور هایی که بیشترین سرعت را دارند، بهترین تجربه را از اینترنت داشته باشند.

خطوط اینترنتی

بهتر است بدانید که این وی‌ پی‌ ان به گونه‌ ای طراحی و ساخته شده است که کاربران با هر خطوط اینترنتی می‌ توانند به استفاده از آن بپردازند.

آیا فیلترشکن ماهی معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن ماهی معتبر و مطمئن است؟

یکی از نکات مهمی که در هنگام انتخاب یک وی پی ان باید به آن توجه کنید، معتبر و قابل اطمینان بودن آن می باشد. حال بهتر است بدانید که با استفاده از وی پی ان ماهی، اطلاعات شما رمزنگاری شده و از طریق یک تونل امن به سایر سرور ها منتقل می‌ شود که این موضوع باعث افزایش امنیت شما در اینترنت می‌ شود.

هم چنین فیلترشکن ماهی هیچگونه اطلاعاتی را در رابطه با آخرین بازدید شما جمع آوری و یا ذخیره نمی کند. به همین دلیل می توان این گونه بیان کرد که این وی پی ان معتبر و مطمئن است و این امر موجب شده است تا در بین کاربران اینترنتی بسیار محبوب شود.

استفاده از فیلترشکن fish vpn بر روی سیستم عامل های مختلف

با توجه به این که این وی پی ان از ویژگی‌ ها و کارایی‌ های زیادی برخوردار است، به همین دلیل این روز ها تقاضای استفاده از آن افزایش یافته است. این موضوع باعث شده است تا این وی پی ان برای سیستم عامل‌ های مختلفی ساخته و ارائه شود. حال در ادامه قرار است به استفاده از فیلترشکن fish vpn بر روی سیستم عامل‌ های مختلف بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

استفاده بر روی ویندوز

با توجه به این که مدتی قبل تقاضای استفاده از این وی پی ان برای ویندوز افزایش یافته بود. به همین دلیل طراحان این نرم‌ افزار، فیلترشکن برای ویندوز را هم ارائه کرده اند. در حال حاضر استفاده از این وی پی ان بر روی ویندوز از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

استفاده بر روی اندروید

به طور قطع این وی پی ان برای سیستم عامل اندروید هم ساخته و ارائه شده است، چرا که در حال حاضر اکثر کاربران اینترنتی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌ کنند. حال ناگفته نماند که وی پی ان ماهی برای اندروید هم از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

استفاده بر روی مک و IOS

مدتی است که نرم‌ افزار این وی پی ان برای مک و ios هم ارائه شده است. حال ناگفته نماند که خیلی از کاربران ios و مک بیان کردند که این وی پی ان برای سیستم عامل مورد نظرشان از عملکرد بسیار بالایی برخوردار است.

استفاده بر روی لینوکس

اگر سیستم عامل شما لینوکس است، بهتر است بدانید که این فیلترشکن برای لینوکس هم ارائه شده است و از عملکرد و کیفیت بالایی هم برخوردار است.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

بهتر است بدانید در عصر مدرن و با پیشرفت در تکنولوژی روش‌ های متعددی برای دانلود این فیلترشکن برای اندروید و یا ios وجود دارد. اما با این حال یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای دانلود نرم‌ افزار این وی پی ان مراجعه به سایت گوگل است.

اگر شما به سایت گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود و یا عباراتی همچون دانلود فیلترشکن FishVPN برای اندروید با لینک مستقیم، دانلود فیلترشکن FishVPN برای ای او اس با لینک مستقیم و … را جستجو نمایید، سایت های متعددی برای شما نمایش خواهد یافت که با مراجعه به هر کدام از این سایت ها می توانید با توجه به سیستم‌ عامل گوشی خود به دانلود نرم افزار این وی پی ان بپردازید.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

با توجه به این که در حال حاضر برای استفاده از برخی از وی پی ان ها نیاز به ساخت اکانت است، به همین دلیل خیلی از کاربران اینترنتی کنجکاو هستند تا بدانند که آیا برای استفاده از فیلترشکن ماهی هم نیاز به ساخت اکانت است! در این باره بهتر است بدانید که استفاده از این فیلترشکن بسیار آسان و راحت است و کاربران برای استفاده از آن نیاز به ثبت نام و ساخت اکانت ندارند و تنها کافی است تا نرم افزار آن را بر روی سیستم مورد نظر خود نصب و به اجرای این وی پی ان با سرعت بالا بپردازند.

سرعت فیلترشکن fish vpn چگونه است؟

سرعت فیلترشکن fish vpn چگونه است؟

با این که تا به اکنون های وی پی ان های متعددی ساخته و ارائه شده اند، اما با این حال برخی از این وی پی ان ها از سرعت پایینی برخوردارند. به همین دلیل خیلی از کاربران تمایل دارند تا به استفاده از وی پی انی بپردازند که از سرعت بالایی برخوردار است.

این موضوع باعث شده است تا خیلی از کاربران به استفاده از وی پی ان ماهی بپردازند، چرا که همان طور که در بالا تر نیز به آن اشاره داشتیم، این وی پی ان از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار است و کاربران می‌ توانند با استفاده از این وی پی ان به تمام برنامه ها و سایت های مسدود شده دسترسی داشته باشند. بهتر است بدانید وی پی ان ماهی از انواع سرور های مختلف پشتیبانی می‌ کند و از این رو افراد می توانند با استفاده از سرور هایی که بیشترین سرعت را دارند، به راحتی از اینترنت با سرعت بالا استفاده کنند.

آیا برای استفاده از فیلترشکن fish vpn نیاز به وارد کردن سرور است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم این وی پی ان دارای سه هزار سرور در بیش از 55 کشور است که برای استفاده از این وی پی ان نیاز به وارد کردن یکی از این سرور ها می باشد. هم چنین ناگفته نماند که اگر در این وی پی ان از گزینه خودکار استفاده کنید، به یکی از سرور هایی که بیشترین سرعت را دارد، متصل خواهید شد و بهترین تجربه از اینترنت و دسترسی به تمام برنامه ها و سایت های مسدود شده را خواهید داشت. هم چنین این وی پی ان دارای ویژگی‌ هایی مانند قابلیت اتصال همزمان به چند دستگاه می باشد.

خرید فیلترشکن fish vpn چگونه ممکن می شود؟

در حال حاضر روش‌ های متعددی برای خرید و یا حتی اطلاع از قیمت فیلترشکن برای آیفون و هر سیستم عامل دیگری وجود دارد. با این حال مطمئن‌ ترین روش برای خرید این وی پی ان مراجعه به سایت رسمی آن که در اینترنت موجود است می باشد.

البته ناگفته نماند که در حال حاضر برخی از پیج‌ هایی که در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند هم به فروش فیلترشکن fish vpn می پردازند. به همین دلیل اگر به این پیج‌ ها مراجعه نمایید، هم می‌ توانید به راحتی و در کوتاه‌ ترین زمان به خرید این وی پی ان بپردازید.

استفاده از این vpn رایگان است؟

استفاده از این vpn رایگان است؟

در رابطه با فیلترشکن fish vpn رایگان بهتر است بدانید این نسخه دارای محدودیت‌ هایی مانند این که تعداد محدود سرور و حجم داده ای می باشد که می توانید در طول ماه استفاده کنید. با این حال اگر تمایل دارید تا سرعت بیشتر و محدودیت کمتری را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم تا از نسخه پولی آن استفاده کنید. به این گونه با پرداخت هزینه می‌ توانید این امکانات را در اختیار داشته باشید.

آیا فیلترشکن fish vpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این وی پی ان مانند این که آیا دارای اشتراکی پریمیوم هست و یا خیر به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا به سایت رسمی fish vpn مراجعه نمایید. می توانید به خرید فیلترشکن Fish Vpn تنها در سایت رسمی آن بپردازید.

ساخت سرور های فیلترشکن fish vpn چگونه ممکن می شود؟

ساخت سرور های فیلترشکن fish vpn چگونه ممکن می شود؟

لازم به ذکر است که سرور های این وی پی ان به صورت پیش فرض در آن قرار گرفته اند. به همین دلیل کاربران نیازی به ساخت سرور ندارند. بهتر است بدانید استفاده از این وی پی ان بسیار راحت و آسان می باشد و این موضوع باعث شده است تا این روز ها مورد استفاده خیلی از کاربران قرار گیرد.

آموزش نصب فیلترشکن fish vpn

بهتر است بدانید که فیلترشکن fish vpn از محیط جذاب اما ساده‌ ای برخوردار است و نصب و اجرای آن بسیار راحت و آسان است. حال ناگفته نماند که به طور معمول در کنار لینک دانلود این فیلترشکن راهنمای نصب آن نیز قرار داده شده است.

به همین دلیل با مشاهده راهنمای نصب این فیلترشکن می‌ توانید به راحتی و در کوتاه‌ ترین زمان این فیلترشکن را بر روی سیستم عامل مورد نظر خود نصب و از اجرای آن لذت ببرید و به این گونه به تمام سایت‌ ها و برنامه‌ های مسدود شده با سرعت بالا دسترسی پیدا کنید.

این فیلترشکن امکان آپدیت دارد؟

این فیلترشکن امکان آپدیت دارد و شما می توانید با آپدیت نرم افزار آن، از جدید ترین امکانات fish vpn بهره مند شوید. دقت داشته باشید که برای هر نوع سیستم عامل آپیت جداگانه وجود دارد و به درستی برای این کار اقدام کنید.

سوالات متداول

  1. فیلترشکن fish vpn چگونه است؟

    fish vpn نرم افزاری مناسب برای عبور از فیلترینگ بدون محدودیت است که از سرعت و امنیت بالایی هم برخوردار می باشد.

  2. آیا فیلترشکن fish vpn به صورت رایگان ارائه شده است؟

    این وی پی ان در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است.

  3. فیلترشکن fish vpn قابل استفاده برای کدام سیستم عامل ها می باشد؟

    این وی پی ان قابل استفاده برای سیستم عامل هایی همچون اندروید، ای او اس و ویندوز می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *