پخش آنلاین کنسرت شجریان در تخت جمشید در سال 1401

طبق آخرین خبر قرار در پاییز امسال کنسرت شجریان در تخت جمشید برگزار شود. همان طور که می دانید، شجریان یکی از خوانندگان سنتی ایرانی است. با ما همراه باشید تا ببینیم موضوع از چه قرار است.

ماجرا برگزاری کنسرت همایون شجریان در شیراز

چند روز پیش جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت عنوان کرد: سعی داریم بتوانیم بستر اجرا شجریان در تخت جمشید آماده کنیم. کاربران زیادی به این خبر واکنش نشان دادند. در طی دو سال اخیر همایون شجریان که بهترین خواننده سنتی ایران است؛ چندین بار به منظور برگزاری اجرا در تخت جمشید درخواست داده بود. این درخواست توسط مسئولین رد شده بود. اما مثل این که این بار بستر اجرا در شیراز فراهم شده است. البته لازم به ذکر است این خبر نیاز به تاییدیه وزارت ارشاد، مدیر میراث فرهنگی استان فارس و….. دارد. طبق گفته های رشیدی این موضوع در حال بررسی است و خبر قطعی آن را به زودی اعلام خواهیم کرد. در ادامه به حواشی و جزئیات این کنسرت اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ماجرا برگزاری کنسرت همایون شجریان در شیراز

تاریخ کنسرت شجریان در تخت جمشید

تا قبل این که کنسرت شجریان در تخت جمشید مجوز را نگیرد. نمی توان برای این موضوعات تصمیم گیری کرد. ولی طبق احتمالات داده شده اگر کنسرت شجریان در تخت جمشید برگزار شود. اوایل پاییز امسال خواهد بود. شجریان در حال حاضر در کانادا است و در حال اجرا کنسرت در شهرهای مختلف این کشور است. او چند روز پیش در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: تاپایان شهریور به ایران باز خواهم گشت. شاید دلیل بازگشت او ایجاد آمادگی در کنسرت تخت جمشید می باشد.

خرید بلیط کنسرت شجریان در تخت جمشید

همان طور که اشاره کردیم برای بعضی از مسائل مرتبط با اجرا شجریان در تخت جمشید نمی توان تصمیم گرفت. زیرا مجوز آن در حال بررسی است. طبق گفته های کوچی نماینده مروردشت قرار تا پایان هفته آینده تکلیف ماجرا برگزاری و اجرا شجریان در تخت جمشید معلوم شود.

روز به روز میزان حواشی و شایعات در مورد برگزاری اجرا شجریان در تخت جمشید در حال افزایش یافتن است. طبق سخنان نماینده مجلس باید تا پایان این هفته صبر کنیم. اگر این کنسرت برگزار شود. برای اولین بار خواهد بود که در این بنا تاریخی کنسرت یا فستیوال برگزار می شود. به نظر شما همایون به چه منظوری بارها در خواست برای اجرا در تخت جمشید داده است؟

بدون شک این کنسرت همانند کنسرت های قبل شجریان مورد استقبال مردم و طرفداران او قرار خواهد گرفت.

در مقاله های بعد به جزئیات بیشتری اشاره خواهیم کرد.

سوالات متداول

  1. آیا تا به حال همایون شجریان برای برگزاری کنسرت در تختجمشید درخواست داده بود؟

    بله تا حالا چندین بار درخواست داده بود که توسط مسئولین رد شده بود.

  2. تاریخ احتمالی اجرا شجریان در تخت جمشید کی می باشد؟

    به احتمال زیاد مهر امسال کنسرت شجریان برگزار خواهد شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *