بیوگرافی هومن کرمی به همراه بررسی همکاری اش با تتلو در ارز tnt

هومن کرمی یکی از افرادی است که با امیر تتلو حاشیه هایی با داشته است. بازار ارز دیجیتال یکی از بازارهای داغ در ایران است که چند مدتی است افراد به هدف رسیدن به ثروت و پول هنگفت تمام سرمایه خود را وارد این بازار می کنند، حال آنکه میزان آگاهی و اطلاع این اشخاص از این بازار بسیار کم است و همین امر باعث سوء استفاده عده ای از افراد شده است یکی از این افراد که توانسته با استفاده از عدم آگاهی مردم جیب خود را پر پول کند هومن کرمی است. اطلاعاتی در مورد نحوه فعالیت این شخصیت را در اختیارتان می گذاریم.

هومن کرمی کیست؟

هومن کرمی کیست؟

محمد رضا کرمی پور معروف به هومن کرمی یکی از کلاهبرداران که تا کنون توانسته است از عدم آگاهی و اطلاع افراد بسیار زیادی در زمینه ارز دیجیتال سوء استفاده کند. شیوه های کار و اخاذی های این شخصیت بسیار متعدد است و هر روز سبک خود را تغییر می دهد. او مدیریت یک شبکه کلاهبرداری را برعهده دارد که این شبکه اقدام به فروش سیگنال های بازار ارز دیجیتال را می کند و معمولا به راحتی از این طریق جیب اکثر افراد را خالی می کنند. اگر در قسمت مرورگر گوگل نام این شخصیت را وارد کنید شاهد دوره های آموزشی متعددی از او در زمینه خرید و فروش ارز و توکن و… هستید. آخرین پروژه او به همراه امیر تتلو انجام شده است. او سیگتال خرید ارز دیجیتال امیر تتلو را داد که البته سرنوشت این ارز هیچ وقت مشخص نشد.

شغل هومن کرمی چیست؟

این چهره که بیشتر افراد نام او را در کنار امیر تتلو بسیار شنیده اند، در زمینه ارز دیجیتال و توکن فعالیت می کند. با توجه به سابقه این شخصیت می توان گفت او یک کلاهبردار حرفه ای در این زمینه می باشد. او مدیریت یک شبکه کلاهبرداری در زمینه ارز دیجیتال را بر عهده دارد.

ماجرای همکاری هومن کرمی با تتلو بر سر چه بود؟

این دو چهره در آخرین کنسرت تتلو همکاری با یکدیگر داشتن که در این کنسرت هومن کرمی به عنوان اسپانسر ظاهر شد و تبلیغ شت کوین در کنسرت تتلو انجام شد. البته علاوه بر این موارد او بازی انفجار امیر تتلو را نیز تبلیغات کرده است.

پیج اینستاگرام این شخص چیست؟

پیج اینستاگرام این شخص چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار می باشد که امروزه توانسته است جایگاه ویژه ای در بین تمام افراد جامعه داشته باشد. این شبکه اجتماعی باعث شده است که افراد به راحتی با افراد مشهور در سطح جهان ارتباط برقرار نموده و عکس ها و فیلم های آنها را مشاهده نمایند و از نزدیک در جریان زندگی شخصی این افراد قرار بگیرند. معمولا بیشتر چهره های مشهور در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند.

این شخصیت هم در اینستاگرام فعالیت دارد و علاقه مندان زیادی پیج این چهره سرشناس در زمینه بازار ارز را دنبال می کنند و عکس ها و فیلم هایی که این چهره مشهور از زندگی حرفه ای و شخصی خود به اشتراک می گذارد، دیدن می کنند، علاقه مندان و طرفداران این شخصیت می توانند با مراجعه به اینستاگرام و وارد کردن نام او در قسمت جستجو به پیج او و فن پیج های طرفدارانش دست پیدا کنند و فیلم ها و عکس های او را مشاهده نمایند و از این طریق به طور مستقیم در جریان فعالیت حرفه ای او قرار گیرند. می توان از این کلاهبردار حرفی به عنوان مربی آموزشی در زمینه ارز دیجیتال که هدف اصلی آن از آموزش ها وسوسه کردن افراد نا آگاه است به عنوان یک سلبریتی رسانه های اجتماعی هم یاد کرد که تعداد فالوور ها و بازدید کنندگان او در شبکه های اجتماعی مختلف بسیار بالا است.

عکس های این شخص را در کجا مشاهده کنیم؟

اگر تمایل دارید عکس های این چهره را مشاهده نمایید می توانید با مراجعه به مرورگر گوگل و وارد کردن نام این شخصیت در قسمت جستجو، عکس های او را نیز مشاهده نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه شخصی او از عکس ها و فیلم هایی که این شخصیت به اشتراک می گذارد، دیدن کنید.

دلیل قطع همکاری هومن کرمی با تتلو چه بود؟

دلیل قطع همکاری هومن کرمی با تتلو چه بود؟

هومن و تتلو مدتی با یکدیگر به طور موقت قطع همکاری داشته اند که هنوز علت اصلی آن مشخص نیست و در برخی موارد علت این قطع رابطه را اختلاف نظر این دو شخصیت می دانسته اند. اما اکنون که خبر توکن تتلو منتشر شده است این دو فرد همکاری مجددی با یکدیگر نیز دارند.

این شخص کجا زندگی می کند؟

این کلاهبردار که تا کنون توانسته است جیب افراد زیادی را خالی کند در ترکیه زندگی می کند و به راحتی در این کشور در حال برنامه ریزی کردن برای خالی کردن جیب افراد نا آگاه است که اکثر این افراد قشر ضعیف جامعه هستند.

هومن کرمی چه حاشیه هایی داشته است؟

می توان گفت که هر حرفه ای حاشیه های خاص خود را دارد و وسعت این حاشیه ها بستگی به میزان شهرت فرد و نوع زندگی او دارد. به طور کلی می توان گفت حاشیه ها همیشه در کنار افراد مشهور و صاحب نام می باشد. هرچند که با گسترش فضای مجازی و حضور و فعالیت بیشتر افراد در شبکه های اجتماعی میزان حاشیه های به وجود آمده برای افراد مشهور بسیار بیشتر شده است و زندگی و فعالیت را برای این افراد دشوار تر ساخته است و افراد زیادی مشتاق و پیگیر این حاشیه ها هستند، برای این گونه افراد در مواردی حاشیه های زندگی افراد مشهور بسیار جذاب تر از زندگی واقعی آنها است. می توان گفت حاشیه های مربوط به این چهره و کلاهبردار حرفه ای بسیار زیاد می باشد. حاشیه هایی که این شخصیت به طور برنامه ریزی شده خودش و تیمش ایجاد و منتشر می کنند تا بتوانند به راحتی افراد را فریب دهند و جیب آن ها را خالی کنند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. نام اصلی هومن کرمی چیست؟

    نام اصلی این کلاهبردار بزرگ محمد رضا کرمی پور است.

  2. هومن کرمی در کجا فعالیت های خود را انجام می دهد؟

    این شخصیت تمام فعالیت های خود را در زمینه ارز دیجیتال در کشور ترکیه انجام می دهد.

  3. هومن کرمی در کدام یک از کنسرت های تتلو شت کوین خود را تبلیغ کرد؟

    او اسپانسر آخرین کنسرت تتلو که در اردیبهشت ماه برگزار شد بود و در این کنسرت توکن خود را تبلیغ نمود.

  4. هومن کرمی آیا در فعالیت های ارز دیجیتال امیر تتلو هم همکاری دارد؟

    این چهره یکی از همکاران و ایده پردازان ارز دیجیتال امیر تتلو است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *