بیوگرافی پریناز ایزدیار و همسرش حسین مهری + عکس های قبل عمل او

پریناز ایزدیار بازیگر و صداپیشه ایرانی می باشد او با بازی در سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسید او نیز با بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیکن زن در سال ۱۳۹۴ شد. او نیز ۳۶ سال سن دارد و از خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی به حساب می آید. او در سال ۱۳۸۵ تا کنون فعالیت خود را آغاز کرده است.

پریناز ایزدیار کیست؟

پریناز ایزدیار کیست؟

پریناز ایزدیار بازیگر ایرانی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی که در سینما تلویزیون و تئاتر ایفای نقش می کند؛ می باش. او متولد هشتم شهریور ماه ۱۳۶۴ می باشد او نیز در بابل متولد شده است او نیز به خاطر راضی نبودن پدر و مادرش به رشته بازیگری مجبور شد که رشته تجربی را در دبیرستان ادامه دهد و در پیش دانشگاهی تغییر رشته به هنر داد پدر او یکی از مخالفان سرسخت رشته او بود و پدر او نیز دوست داشت که در رشته وکالت تحصیل کند و مادر او نیز دوست داشت او پزشک شود و او در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد یک شهر تست داد و به صورت کاملا اتفاقی قبول شد و از آن سال به بعد فعالیت خود را آغاز کرد او در تله فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است او نیز با بازی در سریال زمانه بسیار دیده شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

عکس پریناز ایزدیار

اگر بخواهیم عکس های پریناز ایزدیار را مشاهده کنیم می توانیم با سرچ کردن نام او در صفحه مرورگر تلفن همراهمان تعداد کثیری از عکس های این هنرپیشه معروف را مشاهده و در صورت تمایل دانلود کنیم و همچنین می توان با دنبال کردن صفحه اینستاگرام او نیز عکس هایی را که او همواره به اشتراک می گذارد را مشاهده و ذخیره کرد او نیز در صفحه اینستاگرامش عکس های متعددی را به اشتراک میگذارد.

همسر پریناز ایزدیار کیست؟

در این مورد که او ازدواج کرده است شایعه های زیادی به وجود آمده است و در سایت های زیادی نام پریناز ایزدیار را به همراه حسین مهری آورده اند و این دو را زن و شوهر اعلام کرده اند که تمام اینها شایعه ای بیش نیست او نیز در مورد ازدواج کردن گفته است که بسیار دوست دارد که ازدواج کند و بچه دار شود و علاقه زیادی به بچه داشتن دارد اما گفته است که هنوز اون پختگی و آمادگی برای ازدواج را ندارم.

پیج اینستاگرام پریناز ایزدیار چیست؟

اینستاگرام به یک نرم افزار جهانی پربازدید تبدیل شده است که افراد عادی و سرشناس در این نرم افزار فعالیت می کنند و در میان مردم جایگاه خاصی را پیدا کرده است این نرم افزار جهانی که همه روزه از خود عکس هایی را به اشتراک می گذارند و با لایک کردن و کامنت هایی که طرفدارانشان می گذارند مورد توجه قرار می گیرد که از جمله پریناز ایزدیار در اینستاگرام فعالیت نسبتا خوبی دارد و همواره عکس‌ های زیادی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد و آدرس پیج او نیز Parinaz [email protected] می باشد.

پریناز ایزدیار فعالیت خود را در حیطه بازیگری از چه سالی آغاز کرده است؟

پریناز ایزدیار فعالیت خود را در حیطه بازیگری از چه سالی آغاز کرده است؟

پریناز ایزدیار که به عنوان یکی از جذاب ترین سلبریتی های ایرانی می باشد؛ از سال ۱۳۸۵ تاکنون فعالیت خود را در حیطه بازیگری آغاز کرده است او در اولین فیلم خود را در سال ۱۳۸۵ به نام یک مرد یک شهر ايفاي نقش کرده است و بعد از این فیلم سینمایی در سریال زمانه بازی کرد که در آن سریال بسیار دیده شد و مورد توجه قرار گرفت و با بازی در این سریال او در بین مردم بسیار دیده شد و از آن سریال به بعد در تله فیلم ها و سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی را بازی کرده است که او نقش خودش را بسیار عالی بازی می کند.

بهترین فیلم های پریناز ایزدیار کدامند؟

پریناز ایزدیار فیلم ها و سریال های زیادی را بازی کرده است این بازیگر بسیار زیبا و عالی نقش خود را ایفا می کند در اینجا چند مورد از بهترین فیلم های این بازیگر را معرفی می کنیم که از جمله بهترین فیلم های این بازیگر به شمار می آیند.

متری شیش و نیم

متری شیش و نیم به کارگردانی و نویسندگی آقای سعید روستایی است و تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جمال ساداتیان بوده است این فیلم در یازدهمین جشنواره فجر نامزد بهترین کارگردانی را دریافت کرده است.

سرخ پوست

سرخ پوست نیز جز بهترین فیلم های پریناز ایزدیار به شمار می آید کارگردانی و نویسندگی این فیلم بر عهده نیما جاویدی قرار داشت و تهيه کننده این فیلم آقای مجید مطلبی بوده است فیلم سرخ پوست مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

شهرزاد

شهرزاد یکی از بهترین سریال های ایرانی به حساب می آید که از سال ۱۳۹۴ توسط نمایش خانگی شروع به پخش شد و در سه فصل به پایان رسید کارگردان و نویسنده این سریال حسن فتحی بوده و نعیمه ثمینی در نویسندگی به آقای فتحی کمک کرده است.

ابد و یک روز

ابد و یک روز جز بهترین و ماندگارترین فیلم های سینمای ایران به شمار می آید کارگردان و نویسنده این فیلم سعید روستایی بوده و سعید ملکان تهیه کننده این کار بوده است این فیلم بسیار در میان مردم مورد توجه قرار گرفت.

یک روز بخصوص

یک روز بخصوص فیلمی به کارگردانی نویسندگی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان است این فیلم توانست مورد توجه زیاد مردم قرار می‌ گیرد و پریناز ایزدیار در این فیلم بسیار زیبا ایفای نقش کرده است.

اولین فیلم پریناز ایزدیار چه نام داشت؟

اولین فیلم پریناز ایزدیار چه نام داشت؟

اولین فیلمی که پریناز ایزدیار یار در آن ایفای نقش کرده است فیلم یک مرد یک شهر می باشد که اولین کار حرفه ای او بوده است و او نیز در همان کار برای تست آمده بود که در همان مرحله اول قبول شد و در این فیلم بازی کرد و او توانست نقش خود را به خوبی بازی کند و بعد از آن فیلم او با بازی در سریال زمانه بسیار دیده شد و توانست فیلم های زیادی را بازی کند.

جدید ترین فیلم پریناز ایزدیار کدام است؟

جدیدترین فیلم پریناز ایزدیار که با نام سه گام حبس در سینما به نمایش در آمده است که کارگردان این فیلم سامان سالور نام دارد این فیلم سینمایی بسیار جالب و دیدنی می باشد که این فیلم جز بهترین فیلم های این بازیگر مشهور قرار گرفته است این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فجر به نمايش در آمده است.

آیا پریناز ایزدیار بیماری خاصی دارد؟

پریناز ایزدیار هیچ گونه بیماری خاصی ندارد وی حتی از سلبریتی های گیاهخوار می باشد. فقط او در سر صحنه فیلم خود دل درد شدیدی گرفت و به بیمارستان رفت آپاندیس خود را عمل کرد و یک دو تا عمل زیبایی هم نیز او انجام داده است که از جمله افتادگی پلک بوده است ولی در عین حال او در صحت کامل می باشد و هیچ گونه بیماری خاصی ندارد و اینکه او بیماری خاصی دارد همه این ها شایعه ای بیش نیست.

دانلود فیلم های پریناز ایزدیار

اگر بخواهیم فیلم های این بازیگر مشهور را تماشا کنیم می توانیم از نرم افزار یوتیوب استفاده کنیم فقط تنها مشکلی که این نرم افزار دارد فیلتر بودن این نرم افزار است که تنها با نصب یک فیلتر شکن ساده می توانیم به تمام فیلم های این بازیگر دست پیدا کنیم که با سرچ کردن نام هر کدام از آنها می توان فیلم های این بازیگر را با بهترین کیفیت مشاهده کرد یوتیوب از نظر کیفیت فوق العاده بالا می باشد و برای دیدن فیلم ها و سریال ها بسیار عالی می باشد.

آیا پریناز ایزدیار فرزند دارد؟

پریناز ایزدیار نیز هنوز ازدواج نکرده است و بچه ای نیز ندارد ولی او نیز گفته است که بسیار فرزند دوست دارد ولی هنوز به اون درجه از پختگی نرسیده است که بخواهد ازدواج کند او نیز از علاقه شدید خود نسبت به بچه صحبت های زیادی کرده است.

پریناز ایزدیار چه حاشیه هایی داشته است؟

پریناز ایزدیار چه حاشیه هایی داشته است؟

پریناز ایزدیار هم مانند تمام بازیگران و افراد مشهور حاشیه های زیادی را دارد که او با بازی در فیلم سرخ پوست به خاطر تغییر چهره خودش در این فیلم در صفحه اینستاگرام اش حاشیه های زیادی برای او به وجود آمد و او نیز هیچ علاقه ای به توجه کردن به حاشیه ها ندارد و هیچ توجهی به این گونه حاشیه ها نمی کند.

سوالات متداول

  1. پریناز ایزدیار کیست؟

    پریناز ایزدیار بازیگر ایرانی که در سینما تلویزیون و تئاتر ایفای نقش می کند. او متولد هشتم شهریور ماه ۱۳۶۴ می باشد و در بابل متولد شده است و او نیز به خاطر راضی نبودن پدر و مادرش به رشته بازیگری مجبور شد که رشته تجربی را در دبیرستان ادامه دهد.

  2. همسر پریناز ایزدیار کیست؟

    پریناز ایزدیار هنوز ازدواج نکرده است و همسری ندارد شایعه های زیادی در این باره که او ازدواج کرده است به وجود آمده است او گفته است که خیلی دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند شود ولی گفته که هنوز به اون پختگی برای ازدواج نرسیده است.

  3. اولین فیلم پریناز ایزدیار کدام است؟

    اولین فیلمی که پریناز ایزدیار بازی کرده است به نام یک مرد یک شهر است که او اولین بازی خود را در این سریال انجام داده است.

  4. آیا پریناز ایزدیار فرزند دارد؟

    این بازیگر هیچ فرزندی ندارد و هنوز ازدواج هم نکرده است اما او گفته است به فرزند علاقه زیادی دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *