اسم 10 مورد از یوتیوبر های خارجی که بیشترین درآمد را دارند

در دنیای امروزی بیشتر ما به سمت رسانه های اجتماعی رفته ایم و یا از آن ها اطلاعات می گیریم و یا این که جهت سرگرمی از آن ها استفاده می کنیم. یکی از این شبکه ها یوتیوب است و به کسانی که در آن کار می کنند و یوتیوبر می گویند. در ادامه می خواهیم یوتیوبر های خارجی را بررسی کنیم و درباره زندگی و کار آن ها اطلاعاتی را به دست آوریم پس با ما همراه باشید.

برترین یوتیوبر های خارجی کدامند؟

برترین یوتیوبر های خارجی کدامند؟

در دنیای یوتیوب افرادی زیادی فعالیت دارند که همان طور که گفتیم به آن ها یوتیوبر می گویند. این افراد معمولا محتوایی را تولید می کنند که مخاطبان آن ها به آن علاقه دارند و یا این که خودشان در آن دانش یا تجربه دارند. محتوا به صورت ویدئویی است و مدت زمان مشخصی نیز دارد. گاهی اوقات یک داستان طنز است‌ یا ممکن است یک چالش باشد و یا این که زندگی روزمره فرد را توضیح می دهد. در زیر می خواهیم تعدادی از معروف ترین یوتیوبر جهان را معرفی کنیم و با آن ها آشنا شویم، محتوا و مخاطبان آن ها را بشناسیم و با زندگی شخصی این افراد آشنا شویم.

پیودی پای (PewDiePie)

پیودی پای یا فلیکس آروید اولف شلبرگ یوتیوبر سوئدی زاده ۲۴ اکتبر ۱۹۸۹ است و در انگلستان زندگی می کند. او یک یوتیوبر، تهیه کننده بازی های کامپیوتری و کمدین است. پیودی پای بعد از این که در پیدا کردن شغل مورد نظر خود که در رشته اقتصاد و مدیریت صنعتی بود شکست خورده بود تصمیم گرفت که برای کانال یوتیوب خود تولید محتوا کند.

او از سال ۲۰۱۰ این کار را شروع کرد و برای به دست آوردن پول برای هزینه های گسترش کانال خود بسته های فتوشاپ را می فروخت. در سال ۲۰۱۲ او بیش یک میلیون سابسکرایبر داشت و چندی بعد این عدد بسیار زیاد شد و هم اکنون بیش از ۱۱۱ میلیون سابسکرایبر دارد و بیش از یک میلیارد بازدید برای ویدئو هایش. محتوایی که او تولید می کند در واقع به بازی های کامپیوتری مربوط است و روی آن ها صحبت می کند و قصه می گوید درواقع یک محتوای طنز است. او قسمتی از درآمد خود را نیز صرف خیریه می کند و مردم را نیز تشویق به این کار می کند. آدرس کانال او PewDiePie است.

کیدز دایانا شو (Kids Diana Show)

کیدز دایانا شو، یک کانال یوتیوب است و دختری به نام دایانا در آن ایفای نقش می کند. او متولد ۱ آوریل ۲۰۱۴ است و به کمک پدر و مادرش النا و لاد چندین کانال یوتیوب را اداره می کنند که معمولا روی بازی های برادرش روما تمرکز دارد. این کانال با آدرس Kids Diana Show بیش از ۹۰ میلیون سابسکرایبر دارد و بزرگترین کانال یوتیوب اوکراین و دومین کانال پر مخاطب یوتیوب برای کودکان است. آن ها رتبه ششم را نیز در بین کل کانال های یوتیوب از نظر تعداد مخاطب دارند. محتوایی که در این کانال تولید می شود درباره آهنگ های کودکانه، باز کردن جعبه های اسباب بازی بلاگری و تولید کردن ولاگ است. معمولا آهنگ ها و دیالوگ های استفاده شده در این کانال بین کودکان بسیار وایرال می شود.

ناستیا (Like Nastya)

آناستازیا رادزینسکایا ملقب به ناستیا یا Like Nastya یک یوتیوبر کودک روسی است که متولد ژانویه ۲۰۱۴ است. کانال یوتیوب او به همین نام بیش از ۸۷ میلیون سابسکرایبر دارد و به همراه والدینش این کانال و چند کانال دیگر را اداره می کند. محتوایی که در این کانال ارائه می شود معمولا موسیقی های کودکانه و آموزشی است که توسط خود ناستیا انجام می شود. این کانال یکی از پر مخاطب ترین کانال های روسی و در رده هفتم دنیا نیز قرارا دارد.

دود پرفکت (Dude Perfect)

دود پرفکت یک گروه کمدی و ورزشی آمریکایی است. اعضای این گروه دو قلو های کوبی و کوری کاتن، گرت هیلبرت، کودی جونز و تایلر تونی هستند. آن ها در دانشگاه با هم هم اتاقی بوده اند و کانال یوتیوب آن ها به آدرس Dude Perfect بیش از ۵۷ میلیون سابسکرایبر دارد. محتوایی که آن ها منتشر می کنند عمدتا چالش ها، شیرین کاری ها و طنز است. آن ها در ویدئو هایی نیز با یکدیگر مسابقه می دهند و یک مسابقه سریالی را نیز ایجاد کرده اند. می توانید با جستجوی نام آن ها در اینترنت یا در یوتیوب به کانال آن ها دسترسی داشته باشید.

مستر بیست (MrBeast)

ایمی دونالدوسون ملقب به MrBeast متولد ۷ می ۱۹۹۸ است و کانالی به همین نام نیز دارد. این کانال بیش از ۹۰ میلیون دنبال کننده دارد و محتوایی که تولید می کند معمولا روی انجام چالش های گران قیمت تمرکز دارد. ایمی خودش تاجر و بشر دوست نیز هست و در آمریکا زندگی می کند. او بیشتر درآمدش از یوتیوب را صرف امور خیریه می کند و تاکنون بیشتر از ۳۰ میلیون دلار برای خیریه های مختلف پول جمع آوری کرده است. دونالدسون از ۱۳ سالگی کار خود را آغاز کرد و تا به امروز توانست به سرعت کار خود را گسترش دهد. وی اکنون یک گروه ۳۰ نفره را استخدام کرده است تا برای ویدئو های او کار کنند.

 هوئگا خرمان (JuegaGerman)

جرمان الخاندرو جرماندیا معروف به ژرمان گارماندیا یک خواننده، یوتیوبر و نویسنده است که ۲۵ آوریل ۱۹۹۰ در شیلی متولد شده است. کانال یوتیوب او به نام JuegaGerman بیش از ۴۵ میلیون سابسکرایبر دارد. این کانال مربوط به بازی است و محتوایی که منتشر می کند نیز به همین مورد بر می گردد. ژرمان کانال های موفق دیگری نیز در یوتیوب دارد و تا به حال برنده جوایز زیادی از طرف مردم و خود یوتیوب شده است. وی از طرف واشنگتن پست در سال ۲۰۱۶ نیز برنده بهترین ستاره یوتیوب شد.

ویندرسون نونس باتیستا متولد ۵ ژانویه ۱۹۹۵ در برزیل خواننده، یوتیوبر و کمدین است. آدرس کانال او whinderssonnunes است که بیش از ۴۳ میلیون سابسکرایبر دارد. کانال او یکی از پر بازدید ترین کانال های برزیل است و ویدئو های او بیش از ۳ میلیارد بار بازدید داشته است. محتوایی که او تولید می کند کمدی و موزیک است و از سال ۲۰۱۶ بسیار معروف شده است. معمولا مخاطبان او را افراد بین ۱۴ تا ۱۷ سال تشکیل می دهند. او تا به حال جایزه دومین فرد تاثیر گذار در اینترنت را نیز از آن خود کرده است.

فیلیپه نتو (Felipe Neto)

فلیپ نتو رودریگز متولد ۲۱ ژانویع ۱۹۸۸ است و وبلاگ نویس، بازیگر و یوتیوبر برزیلی پرتغالی است. آدرس یوتیوب او Felipe Neto است و بیش از ۴۳ میلیون سابسکرایبر دارد. محتوایی که او تولید می کند صحبت کردن در مورد افراد مشهور و فیلم ها است. او در این پلتفرم تجارت شبکه ای نیز انجام می دهد و تا به حال هزار کانال را فروخته است.

فرنانفلو (Fernanfloo)

لوئیس فرناندو فلورس آلوارادو متولد ۷ ژوئیه ۱۹۹۳ و اهل سالوادور است. او در یوتیوب کانالی به نام Fernanfloo دارد که بیش از ۴۴ میلیون سابسکرایبر نیز دارد. محتوایی که او تولید می کند کامیک است و مخصوص بازی های اینترنتی است. او بازی را خودش نیز ساخته است که در هفته های اول بیشتر از ۲ میلیون بار دانلود شده است. وی در مجموع با دو کانال در یوتیوب بیشتر از ۹ میلیارد بار بازدید داشته است و از طرف یوتیوب نیز برنده جایزه شده است. او هم چنین کمدین و انمیشین ساز نیز هست.

ال روبیوس (elrubiusOMG)

روبن دوبلاس گاندرسن متولد ۱۳ فوریه ۱۹۹۰ در اسپانیا است. آدرس کانال او در یوتیوب elrubiusOMG است که بیش از ۴۰ میلیون سابسکرایبر نیز دارد. کانال او محتوای بازی های کامپیوتری را به صورت کمدی ولاگ و یا لتس پلی ارائه می دهد که در مجموع بیش از ۷ میلیارد بازدید داشته است. او از سال ۲۰۰۶ تا با امروز کار خود را آغاز کرد و توانست به سرعت به موفقیت برسد. وی علاوه بر این شغل استریمر (استریمر کیست) هم هست و آنلاین بازی انجام می دهد.

عکس بهترین یوتیوبر های خارجی

عکس بهترین یوتیوبر های خارجی

عکس بهترین یوتیوبر های خارجی را می توانید از طریق اینترنت مشاهده کنید. بسیاری از سایت های اینترنتی هستند که به این افراد می پردازند و کار این اشخاص را بررسی می کنند، هم چنین آن ها عکس این افراد را نیز به اشتراک می گذارند. برای دسترسی به عکس آن ها باید نام این افراد را به انگلیسی در قسمت تصاویر گوگل بنویسید. در صفحه نتایج می توانید تمام عکس های موجود از این افراد را ببینید. هم چنین می توانید عبارت بهترین یوتیوبر خارجی را نیز بنویسید و همین طور عکس های آن را مشاهده کنید. یک راه دیگر نیز وجود دارد و آن مراجعه به پلتفرم پینترست است. این رسانه فقط مختص عکس است و شما می توانید با مراجعه به این رسانه و ثبت نام در آن و جستجوی نام یوتیوبر مورد علاقه خود عکس های او را به همراه توضیحات مشاهده کنیم.

پیج اینستاگرام یوتیوبر های خارجی چیست؟

تقریبا تمام این یوتیوبر ها در اینستاگرام نیز حساب کاربری‌ مخصوص به خود دارند و در آن نیز فعال هستند. معمولا دنبال کنندگان آن ها در اینستاگرام نیز در یوتیوب سابسکرایبر این افراد هستند. به عنوان مثال pewdiepie در اینستاگرام حساب کاربری به همین نام دارد که از طرف اینستاگرام نیز تیک آبی گرفته است و بیشتر از 21 میلیون دنبال کننده دارد.

او در این صفحه عکس هایی از خودش را به اشتراک گذاشته است و افرادی که تمایل دارند با او بیشتر آشنا شوند و عکس های او را ببینند می توانند به این حساب مراجعه کنند. مستر بیست نیز حسابی با نام mrbeast در اینستاگرام دارد و بیش از 17 میلیون نفر او را دنبال می کنند این حساب نیز تیک آبی به معنای معتبر بودن دارد. او نیز در این حساب عکس ها و هم چنین ویدئو هایی از خود منتشر کرده است و از طریق کامنت ها نیز می توان با او در ارتباط بود.

درآمد یوتیوبر های خارجی چقدر است؟

درآمد یوتیوبر های خارجی چقدر است؟

درآمد یوتیوبرهای خارجی همیشه برای سابسکرایبر ها و مخاطبان آن ها سوال بوده است. آن ها مانند هر فرد دیگری از درآمد خود صحبت نکرده اند و میزانی از آن را ارائه نداده اند. اما می توان حدس زد هرچقدر این افراد مخاطبان بیشتری داشته باشند و افراد بیشتری ویدئو های آن ها را نگاه کنند به عبارتی بازدید آن ها بیشتر شود پولی که یوتیوب برای این بازدید ها به یوتیوبر پرداخت می کند بیشتر است. معمولا برای بازدید های بالای یک میلیون یک یوتیوبر می تواند درآمد قابل توجهی را کسب کند.

اما اگر فرد تعداد بازدید پایین داشته باشد نمی تواند به تولید محتوا در یوتیوب به عنوان شغل نگاه کنند. به همین خاطر افراد باید روی ویدئویی که تولید می کنند و مخاطبانی که جذب می کنند بسیار تمرکز کنند. به عنوان مثال پیودی پای و یا لایک ناستیا درآمد بسیار بالایی را از یوتیوب دارند که همان طور که گفتیم پیودی پای بیشتر این درآمد را صرف امور خیریه می کند.

یوتیوبر های خارجی در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

یوتیوبر های خارجی معمولا روی زمینه هایی مانند ویدئو های طنز، گیم، مدلینگ یا آموزش موضوعی به مخاطبان خود فعالیت دارند. اما گاهی ا‌وقات نیز به دلیل نفوذ و تاثیر‌گذاری بالا در بعضی از مسائل اجتماعی و سیاسی نیز شرکت می کنند و درباره این موضوعات نیز ویدئو تهیه می کنند. گاهی اوقات آن ها پادکست هایی را نیز ارائه می دهند. این پادکست ها معمولا درباره داستانی از زندگی آن ها است یا این که یک موضوع مهم و آموزنده را برای مخاطبان خود توضیح می دهند. معمولا یوتیوبر هایی که با مخاطبان نوجوان سرو کار دارند روی محتوا مربوط به گیم و یا استریم کردن تمرکز دارند. زیرا معمولا دغدغه ذهنی این سن همین موضوعات است و باعث می شود ویدئو های آن ها بازدید زیاد داشته باشد.

آدرس چنل یوتیوب بهترین یوتیوبر های خارجی چیست؟

بهترین یوتیوبر های خارجی معمولا از روی تعداد دنبال کننده و محتوایی که ارائه می دهند شناخته می شوند. پیودی پای اولین نفر آن ها است که آدرس کانال او PewDiePie است. بعد از آن مستر بیست با آدرس MrBeast و کیدز دایانا شو همان طور که گفتیم با آدرس Kids Diana Show با 90 میلیون مخاطب قرار دارند. بقیه افراد لیست بالا به ترتیب بعد از این ها قرار می گیرند که با جستجوی نام آن ها در یوتیوب یا اینترنت می توان به کانال های آن ها دسترسی داشت. برای این کار به عنوان مثال نام Like Nastya در قسمت جستجوی یوتیوب می نویسیم و اینتر را می زنیم در صفحه نتایج نتیجه اول که سابسکرایبر بیشتری دارد مربوط به او است و معمولا با یک تیک اعتبار مانند اینستاگرام مشخص می شود.

یوتیوبر های خارجی چه حاشیه هایی داشته اند؟

یوتیوبر های خارجی چه حاشیه هایی داشته اند؟

یوتیوبر های معروف نیز مانند سلبریتی ها و یا بازیگران گاهی دچار حاشیه می شوند زیرا مخاطب آن ها زیاد است و زیر ذره بین افراد زیادی قرار دارند. به عنوان مثال پیودی پای در یکی از بازی هایش که به صورت زنده در حال پخش بود در مقابل یک بازیکن سیاه پوست از یک کلمه نژاد پرستانه استفاده کرد این کار واکنش های زیادی را در پی داشت که در آخر اومجبور شد ویدئوی را منتشر شد و در آن اظهار پشیمانی کند. معمولا درآمد یوتیوبر های دیگر و راه خرج کردن آن و کار هایی که در ویدئو های خود انجام می دهند نیز گاهی باعث حواشی می شود. اما این حواشی معمولا سریع از ذهن مخاطب حذف می شود و به دلیل کم اهمیت بودن مانند کار پیودی پای جنجال برانگیز نمی شود.

تعداد سابسکرایب های یوتیوبر های خارجی چقدر است؟

تعداد سابسکرایب ها و یا مخاطبان یوتیوبر های خارجی متغیر است. اولین نفر آن ها پیودی پای است که همان طور که گفتیم بیش از 111 میلیون نفر مخاطب دارد. بعد از آن کیدز دایانا شو و مستر بیست قرار دارند که به 90 میلیون می رسند. باقی آن ها مانند لایک ناستیا، دود پرفکت، هوئگا خرمان، فرنانفلو و غیره به ترتیب با 87، 57 و 40 میلیون دنبال کننده از پر مخاطب ترین کانال های یوتیوب هستند که هر کدام از آن ها نیز محتوای متفاوتی دارند.

یوتیوبر های خارجی در کدام کشور ها سکونت دارند؟

یوتیوبر های خارجی در کدام کشور ها سکونت دارند؟

یوتیوبر های خارجی بیشتر در کشور آمریکا زندگی می کنند. مردم در آمریکا به یوتیوب بسیار توجه می کنند و معمولا بیشتر وقت خود را در این رسانه می گذرانند. گاهی اوقات این رسانه را به عنوان یک شبکه تلویزیونی انتخاب می کنند. بخاطر همین استفاده بالا و تعداد زیاد مخاطبان در آمریکا بیشتر یوتیوبر های خارجی از این کشور هستند. زیرا می توانند تعداد بیشتری سابسکرایبر برای خود جذب کنند و پول بیشتری را به دست می آورند. اما از اروپا و دیگر نقاط جهان نیز یوتیوبر های معروفی وجود دارند. هر چه فرهنگ استفاده از اینترنت و مخصوصا یوتیوب در یک کشور بالا باشد میزان یوتیوبر های این کشور نیز بیشتر است.

میزان لایک و ویو های یوتیوبر های خارجی چقدر است؟

میزان لایک و ویوی ویدئو ها برای یوتیوبر های خارجی معروف بسیار بالا است. آن ها با محتوایی که منتشر می کنند رضایت کاربران را برآورده می کنند و این کار باعث می شود که بتوانند با میزان بازدید بالا درآمد بالایی را از این رسانه اجتماعی داشته باشند به عنوان مثال مرد اول لیست بهترین یوتیوبر ها بیش از 27 میلیارد بازدید از ویدئو هایش دارد که این رقم واقعا برای یک فعال در یوتیوب زیاد است. بعد از آن افراد دیگر مانند مستر بیست با 28 میلیارد قرار دارند. افرادی که بازدید پایین دارند در این لیست به عنوان مثال ال روبیوس را با بیش از 9 میلیارد بازدید دانست. با دیدن این مبالغ بسیاری از افراد این سوال برایشان پیش می آید که چگونه یوتیوبر شویم، و یا اینکه چه وسایلی برای یوتیوبر شدن نیاز است.

دانلود کلیپ های یوتیوبر های خارجی

معمولا کلیپ ها را نمی توان از یوتیوب دانلود کرد و به نرم افزارهای خاصی برای این کار احتیاج داریم. اما در بعضی از سایت های اینترنتی این کلیپ ها موجود هستند که می توان آن ها را دانلود کرد. با جستجوی نام یوتیوبر ها در گوگل می توانید این سایت ها را پیدا کنید و محتوای مورد نظر خود را از دانلود کنید. گاهی این ویدئو ها در بعضی از کانال های تلگرام نیز موجود هستند.

محبوب ترین یوتیوبر های خارجی کدامند؟

محبوب ترین یوتیوبر های خارجی کدامند؟

همان طور که گفتیم معمولا یوتیوبر هایی که محتوای مخصوص نوجوانان یا جوانان را ارائه می دهند به دلیل استفاده زیاد این قشر از یوتیوب بسیار معروف می شوند. به عنوان مثال پیودی پای به دلیل انتشار محتوای مربوط به گیم و کمدی توانست مخاطبان زیادی در این زمینه را به خود جذب کند و محبوبترین یوتیوبر شود. بعد از مستر بیست نیز با همین محتوا توانست محبوبیت زیادی را داشته باشد. محتوای آموزشی نیز مانند کیدز دایانا شو یا فیلپه نتو نیز توانسته اند مخاطبان مخصوص به خود که تعداد زیادی نیز هستند را به خود جذب کنند.

بهترین یوتیوبر های خارجی در سال 2021 چه افرادی بودند؟

در لیست بهترین یوتیوبر های خارجی 2021 نیز باز هم پیودی پای در جایگاه اول قرار می گیرد. بعد از آن دود پرفکت قرار دارند که با محتوایی که تولید کردند توانستند بین مخاطبان خود سرو صدای زیادی را داشته باشند و افراد برای دیدن ویدئو های آن ها و چالش ها و مسابقاتی که اجرا می کنند انتظار بکشند. هوئگا خرمان نیز در این لیست قرار دارد. محتوای او که معمولا طنز است مشکلات اجتماعی را بیان می کند و به همین دلیل رضایت بسیاری از افراد را در پی داشته است. بهترین یوتیوبر های خارجی 2020 نیز همین افراد بودند با این تفاوت که در سال 2021 مخاطبان بیشتری داشتند.

سوالات متداول

  1. یوتیوبر های خارجی طنز چه کسانی هستند؟

    افرادی که در زمینه طنز فعالیت می کنند هوئگا خرمان، ویندرسون نونز، فرنانفلو و غیره است که معمولا ویدئو های آن ها درباره هرچه باشد لحن طنز آمیز دارد و از این طریق نیز مخاطب را سرگرم می کند.

  2. یوتیوبر های خارجی گیمر چه کسانی هستند؟

    پیودی پای و مستر بیست بهترین آن ها هستند و همان طور که گفتیم مخاطبان زیادی را نیز دارند.

  3. واکنش یوتیوبر های خارجی به آهنگ های ایرانی چه بود؟

    برای تعدادی از یوتیوبر های معروف و معمولی آهنگ های ایرانی مانند آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه را پخش کردند. این افراد با این آهنگ و یا موزیک های دیگر بسیار ارتباط برقرار کردند و از آن ها تعریف کردند.

  4. یوتیوبر های خارجی دختر چه کسانی هستند؟

    روزانا پانیسو، بتانی موتا، لیزا کوشی و غیره از بهترین یوتیوبر های زن خارجی هستند که محتوای آن ها معمولا کمدی، آرایشی و طراحی است که بسیار نیز پر مخاطب هستند. آن ها توانستند مانند مردان طرفداران زیادی داشته باشند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *