بیوگرافی پدرام شریفی | نسبت پدرام شریفی و روشنک گرامی

همیشه در زمینه بازیگری، افراد بسیار زیادی هستند که از تئاتر شروع می کنند و با افتخارات و بازی های عالی که در این عرصه از خود نشان می دهند، مورد توجه اهالی سینما و تلویزیون قرار گرفته و به این زمینه می آیند. این بازیگران به دلیل تجربه بالایی که در تئاتر به دست آورده اند در سینما نیز خوش می درخشند. یکی از این جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی پدرام شریفی است که در ادامه بیشتر به این بازیگر و زندگی حرفه ای و خصوصی او اشاره شده است. پس با ما همراه باشید.

پدرام شریفی کیست؟

پدرام شریفی کیست؟

بسیاری از افراد به این بازیگر و بازی عالی او علاقه دارند و دوست دارند بیشتر درباره وی بدانند. پس در این قسمت به بیوگرافی پدرام شریفی می پردازیم. این بازیگر زاده ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ در تهران است که در دانشگاه در رشته تئاتر تحصیل کرده است و مانند بسیاری از بازیگران دیگر شغل وی به تحصیلاتش مرتبط است. این بازیگر از دوران نوجوانی فعالیت خودر در تئاتر را آغاز کرده و سپس وارد عرصه فیلم کوتاه شد.

وی بعد از اینکه در فیلم های کوتاه بسیاری حضور یافت توسط یکی از کارگردانان های مشهور به نام شهرام مکری دیده شد و وارد سینما و تلویزیون شد و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. البته خود او این موضوع را بیان می کند که از زمانی که شهرام مکری با او آشنا شد تا وقتی که با وی تماس گرفته شد و کاری به او پیشنهاد شد، نزدیک به هشت ماه زمان برده است. این شخص فیلم های کوتاه زیادی را نیز ساخته است و هم چنین جوایزی را نیز برای آن ها گرفته است.

این بازیگر همیشه در مصاحبه های خود بیان کرده است که نیازی به این موضوع ندارد تا به عنوان یک ستاره یا سلبریتی به وی توجه شود و دوست دارد در کنار مردم باشد و شوآف نکند. او همیشه به این موضوع علاقه دارد که نقش های سخت و پر چالش به وی پیشنهاد شود تا در موقعیتی قرار گیرد که بتواند تمام توانایی و آموزه های خود از بازیگری را نشان دهد.
الگوی وی در بازیگری بسیاری از بازیگران بزرگ سینما و تلویزیون مانند مهدی هاشمی است و همیشه سعی کرده تا از این افراد یاد بگیرد.

معروف ترین فیلم های پدرام شریفی کدامند؟

پدرام شریفی از آن دسته از بازیگرانی است که تقریبا نوظهور به شمار می آید و فعالیت خود را از اوایل دهه نود شمسی در سینما تلویزیون آغاز کرده است. با این حال این بازیگر فعالیت خوبی را در این زمان نسبتا کم داشته و توانسته کارنامه عالی را از خود ارائه دهد. در زیر به تعدادی از آثار معروف این شخص می پردازیم.

بادیگارد

فیلم سینمایی بادیگارد سال ۱۳۹۴ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ساخته شد. این فیلم در بسیار دیده شده و محبوب شد و جوایزی نیز دریافت کرد. پدرام شریفی در این فیلم در نقش الیاس در کنار پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و امیر آقایی ایفای نقش کرد.

شبی که ماه کامل شد

یکی از بهترین و تاثیرگذارترین فیلم هایی که پدرام شریفی در آن بازی کرده است شبی که ماه کامل شد است. این فیلم در سال ۱۳۹۷ به کارگردانی نرگس آبیار ساخته شده است و بسیار نیز خوش درخشیده است. پدرام شریفی در نقش شهاب منصوری برادر فائزه در این فیلم بازی کرده است. الناز شاکردوست و هوتن شکیبا نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

سیانور

این فیلم یک ساخته سیاسی است که در سال ۱۳۹۴ به روی پرده سینما رفته است. روایاتی را از دولت ایران در زمان مجاهدین و پیش از انقلاب نشان می دهد. در این فیلم‌ به غیر از پدرام شریفی، حامد کمیلی، بهنوش طباطبایی و مهدی هاشمی نیز بازی کرده اند.

می خواهم زنده بمانم

یک مجموعه نمایش خانگی است که در سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ ساخته شده است. درواقع پدرام شریفی و بازی زیبایش در این مجموعه باعث معروف شدنه بیش از پیش او شد. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، مهران احمدی و علی شادمان نیز در این مجموعه بازی کرده اند.

گشت ویژه

یک مجموعه تلویزیونی بود که در سال ۱۳۹۵ ساخته شد و در ژانر پلیسی بود پدارم شریفی نیز در این مجموعه برای اولین بار در تلویزیون ظاهر شد او در کنار حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت و امیر کاظمی بازی کرده است.

عکس های پدرام شریفی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های پدرام شریفی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های این بازیگر راه های متعددی وجود دارد. اول از همه می توان به سایت های معتبر مراجعه کرد که از بازیگران مطلب می نویسند و یا اینکه فیلم ها و سریال های آن ها را نقد می کنند. معمولا این سایت ها عکس هایی نیز به اشتراک می‌گذارند. پدرام شریفی نیز جز این بازیگران است و شما می توانید با مراجعه به این سایت های معتبر عکس های این فرد را ببینید. هم چنین از طریق گوگل نیز می توان به عکس های این فرد دسترسی داشت و در قسمت تصاویر تمام آن ها را مشاهده کرد.

پیج اینستاگرام پدرام شریفی چیست؟

پدرام شریفی اینستا نیز دارد و در آن بسیار فعال است و آن صفحه را راه ارتباطی خود و طرفدارانش قرار داده است. هم چنین اخبار مربوط به خود را در آن منتشر کرده و عکس هایی را به اشتراک می گذارد. آدرس این صفحه pedramsharifiiii است و بیشتر از ۳۲۶ هزار نفر نیز او را دنبال می کنند که بیشتر آن ها را طرفداران وی تشکیل داده اند. او هم چنین تیک آبی نیز گرفته است که به معنای اعتبار صفحه از طرف اینستاگرام است. می توانید عکس های بیشتری از او‌ در این صفحه ببینید که معمولا مربوط به زندگی شخصی و یا حرفه ای او است.

پدرام شریفی تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

این بازیگر یک فرد کم حاشیه است که تا به حال خود را وارد این چنین اتفاقات نکرده است و همیشه بر این موضوع سعی داشته که از حواشی به دور باشد و تمام تمرکز خود را بر روی بازیگری و ایفای نقش های بهتر و موفقیت خود گذاشته است.

درآمد پدرام شریفی چقدر است؟

درآمد پدرام شریفی چقدر است؟

از میزان درآمد پدرام شریفی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. این بازیگر مانند بسیار از افراد دیگر علاقه ای به اینکه درآمد خود را متتشر کند ندارد و از این موضوع تا به حال صحبتی نکرده است. ولی می توان حدس زد که با وجود سابقه کم و کار بالایی که در این زمینه انجام داده است، می تواند درآمد خوبی هم داشته باشد. این بازیگر تا به حال هم فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده و در نقش های مهم ظاهر شده و هم در سریال های معروفی ایفای نقش کرده است.

همسر پدرام شریفی کیست؟

از همسر پدرام شریفی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و به نظر می رسد این فرد مجرد است. البته ممکن است روابطی نیز داشته باشد اما آن ها را خصوصی نگه داشته و علاقه ای به بازگویی آن ها نداشته باشد. البته او در مصاحبه هایش گفته است که فعلا به ازدواج فکر نکرده و می خواهد تمام تمرکز خود را روی حرفه اش بگذارد.

اولین فیلم پدرام شریفی چه نام داشت؟

اولین فیلم هایی که پدرام شریفی بازی کرده است همان طور که گفتیم فیلم های کوتاه بوده است که اطلاعات دقیقی از آن ها در دسترس نیست و فقط باعث شده است که وی در میان بازیگران دیگر دیده شده و وارد سینما شود. او زمانی که ۲۶ سال داشت با بازی در فیلم ماهی و گربه وارد سینما شد و بازی او‌ بسیار دیده شد و همین نیز باعث شد تا این فرد به خوبی دیده شود.

آیا پدرام شریفی در تئاتر هم بازی کرده است؟

در بالا نیز این موضوع را بیان کردیم که این فرد در تئاتر نیز ایفای نقش داشته است و با این حرفه وارد بازیگری شده است. او در آثاری مانند سفر زمستانی و یک داستان بی ربط، بانوی دریایی، تقدیر بازان، بله و نه، داستان زمستان و ماه در آب بازی کرده است. در واقع فعالیت تئاتر این بازیکن بسیار بالا بوده و همین باعث شده که بازیگری را به بهترین شکل یاد بگیرد.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

معمولا فیلم های این بازیگر در بسیاری از سایت های معتبر در این زمینه که فیلم های سینمایی و تلویزیونی را آرشیو کرده و در اختیار همه قرار می دهند، وجود دارند. شما فقط می توانید با جستجوی نام فیلم مورد نظر در اینترنت یا سایت های ارائه دهنده فیلم به این آثار دسترسی داشته و در صورت مجاز بودن آن ها را دانلود کنید.

پدرام شریفی چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

پدرام شریفی هنوز موفق به کسب جایزه و یا افتخاری در زمینه بازیگری نشده است. این فرد درواقع هنوز اوایل راه بازیگری حرفه ای است و‌ زمان بیشتری را احتیاج دارد تا بازی عالی خود را به داوران جشنواره ها و افراد دیگر که در این زمینه مرتبط هستند نشان دهد. شاید در آینده این فرد بتواند جوایزی را به دست آورد و بتواند در این زمینه نیز بدرخشد.

سوالات متداول

  1.  نسبت پدرام شریفی و روشنک گرامی چیست؟

    روشنک گرامی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که همبازی پدرام شریفی در سریال نمایش خانگی هم گناه بوده است. عده ای از افراد این شایعه را درست کرده بودند که این دو نفر با هم در ارتباط هستند اما این فقط یک شایعه بود.

  2. فیلم های عاشقانه پدرام شریفی کدامند؟

    از فیلم های عاشقانه این بازیگر می توان به هم گناه، شاید عشق نبود و شب که ماه کامل شد نام برد.

  3. قد پدرام شریفی چقدر است؟

    از قد دقیق این بازیگر اطلاعاتی ثبت نشده است اما در جایی بیان شده که این فرد بین 1 متر و 78 تا 1 متر و 80 سانتی متر است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *