بیوگرافی پانته‌ آ بهرام + بررسی حواشی جدید و نقش های جنجالی او

آیا به فیلم های سینمایی بیشتر از سریال ها علاقمند هستید و آن ها را همیشه دنبال می کنید؟ اگر به این صورت باشد حتما می دانید که بیشتر بازیگرانی که در سینما بازی می کنند کمتر در تلویزیون ظاهر می شوند و همیشه نیز به همین منوال بوده است. در ایران نیز همین اتفاق می افتد. در ادامه همراه ما باشید تا با پانته آ بهرام یکی از بازیگران زن ایرانی بدون آرایش بیشتر آشنا شوید.

پانته‌ آ بهرام کیست؟

پانته‌ آ بهرام کیست؟

حتما تا به حال فیلم های سینمایی با بازی پانته آ بهرام را دیده اید و بازی زیبای این بازیگر در این فیلم ها توجه شما را به خود جلب کرده است. اگر از طرفداران او هم باشید شاید دوست داشته باشید تا از زندگی شخصی و کاری او بیشتر بدانید. به همین خاطر در این قسمت قصد داریم درباره بیوگرافی او بدانیم. پانته آ بهرام متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران است. او در سال ۱۳۶۷ به مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما رفت و رشته بازیگری را در آن جا آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۰ از این مدرسه فارغ التحصیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

اما پانته آ بهرام تحصیل را بعد از این کنار نگذاشت و سعی کرد باز هم آن را ادامه دهد به همین علت به دانشگاه رفت و در سال ۱۳۷۱ در رشته نمایشنامه نویسی پذیرفته شد. او سال ۱۳۷۵ مدرک خود را گرفت و تبدیل به یک بازیگر تحصیل کرده شد که در حرفه خود بسیار قدرتمند است. او ابتدا وارد تلویزیون شد اما بعد از یک بازی در تلویزیون به سینما رفت و تقریبا همه کار های او در سینما بوده است. وی جوایزی هم برده است و بازی درخشانش همیشه برای مردم و داوران جشنواره ها مورد توجه بوده است. وی هم اکنون نیز بازی می کند و بهترین نقش ها را تا به حال از خود نشان داده است.

معروف ترین فیلم های پانته‌ آ بهرام کدامند؟

پانته آ بهرام از آن دسته از بازیگرانی است که همان طور که گفتیم بازی بسیار عالی دارد و به همین دلیل پیشنهادات زیادی برای بازی در فیلم های سینمایی و سریال ها دارد و کار های زیادی را هم در کارنامه خود دارد. در زیر به تعدادی از آثار این شخص می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم.

شنای پروانه

فیلم سینمایی شنای پروانه که در ژانر اجتماعی ساخته شده است و بسیار نیز معروف شد در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. پانته آ بهرام در کنار طناز طباطبایی، امیر آقایی، جواد عزتی، مه لقا باقری و علیرضا داوود نژاد در آن بازی بسیار عالی را از خود ارائه داد.

چهارشنبه سوری

فیلم سینمایی چهارشنبه سوری سومین کار اصغر فرهادی کارگردان معروف است که در سال ۱۳۸۴ اکران شد و برنده جوایزی هم شد. پانته آ بهرام در کنار حمید فرخ نژاد و هدیه تهرانی بازی بسیار عالی را از خود در این فیلم ارائه داد و‌ بسیار نیز درخشید.

توکیو بدون توقف

فیلم سینمایی توکیو بدون توقف در سال ۱۳۸۱ با کارگردانی سعید عالم زاده ساخته شده است. مهران مدیری به همراه پانته آ بهرام، حسن شکوهی، گوهر خیر اندیش، حمیده خیرآبادی و الیزابت امینی در این فیلم بازی می کردند.

ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان با کارگردانی حسین سهیلی زاده برای پخش شبکه خانگی در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. این سریال نیز طرفداران خاص خودش را داشت و در ژانر درام اجتماعی و عاشقانه تولید شده است. بهرام به همراه باران کوثری، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، فرزاد فرزین و رویا نونهالی در آن بازی می کرد.

عاشقانه

سریال عاشقانه فصل ۱ در سال ۱۳۹۵ با کارگردانی منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است. این سریال طرفداران زیادی پیدا کرد و بازیگران خوبی مانند محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهناز افشار و هومن سیدی در آن بازی می کردند.

عکس های پانته‌ آ بهرام را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های پانته‌ آ بهرام را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های پانته آ بهرام در سایت های مختلف اینترنتی موجود است. می توانید این عکس ها را از طریق سایت ها تماشا کنید. هم چنین راه ساده تری نیز هست. می توان به گوگل مراجعه کرد و نام پانته آ بهرام را در قسمت تصاویر نوشت. در این صورت تمام عکس های او را می توان از طریق صفحه نتایج به صورت کلی تماشا کرد. هم چنین می توان این عکس ها را دانلود کرد و بعدا هم دید. به همین دلیل معمولا همه اول گوگل را برای دیدن عکس ها استفاده می کنند.

پیج اینستاگرام پانته‌ آ بهرام چیست؟

پانته آ بهرام در اینستاگرام برای خودش صفحه ای دارد که از طریق آن می توان با وی در ارتباط بود. آدرس این صفحه officialpanteabahram است و بیشتر از ۶۱۹ هزار دنبال کننده نیز دارد. او از اینستاگرام تیک آبی نیز گرفته است که به معنی صحت و اعتبار صفحه است. در این صفحه شما می توانید عکس هایی از زندگی شخصی او به همراه پست هایی مربوط به کار هایش و خبر های دیگر را مشاهده کنید. هم چنین او هر استوری نیز از کار های خود می گذارد. شما می توانید برای او کامنت نیز بگذارید و نظر خود را بیان کنید.

پانته آ بهرام تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

پانته آ بهرام تا کنون حواشی نداشته است و خبر جنجال بر انگیزی از او منتشر نشده است. این بازیگر بیشتر تمرکز خود را برای کارش گذاشته است و تا به حال جنجالی از او به پا نشده است که خبر ساز شود و همه درباره آن صحبت کنند. او فقط در اینستاگرام خود پست هایی را منتشر می کند و فقط گاهی اوقات این پست ها انتقادی هستند.

در آمد پانته آ بهرام چقدر است؟

در آمد پانته آ بهرام چقدر است؟

درآمد پانته آ بهرام مانند بسیاری از افراد دیگر مشخص نیست و خودش هم اطلاعاتی از آن را نداده است. اما با این حال می توان این مورد را تصور کرد و حدس با احتمال بالا زد که او درآمد بالایی دارد. او در فیلم های بسیار معروف بازی کرده است و هم چنین در سریال های بزرگی نیز بوده است. پس می توان گفت مبالغ بالایی را از آن ها گرفته است و بسیار ثروتمند است. اما باز هم از میزان دقیق آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

همسر پانته آ بهرام کیست؟

اگر بخواهیم درباره وضعیت تاهل این بازیگر بدانیم باید گفت که او متاهل است اما اطلاعات دقیقی از همسر او وجود ندارد. با این حال او سال های پیش ازدواج کرده است و یک پسر دارد. بازیگری به نام سیامک احصایی مدتی به عنوان همسر او شناخته می شد اما این شایعه ای بیش نبود و خود او آن را تکذیب کرد.

اولین فیلم پانته آ بهرام چه نام داشت؟

اولین فیلمی که پانته آ بهرام در آن بازی کرده است یک سریال است که سال ۱۳۶۶ ساخته شده است و نام آن آئینه بود. کارگردان این سریال غلامحسین لطیفی بود و از ششم شهریورماه ۱۳۶۴ پخش شده است.

آیا پانته آ بهرام تئاتر هم بازی کرده است؟

آیا پانته آ بهرام تئاتر هم بازی کرده است؟

پانته آ بهرام سابقه و تجربه بسیار بالایی را در تئاتر داشته است و بسیار هم خوش درخشیده است. او در تئاتر هایی مانند آتقی و شهر خیال سال ۱۳۶۹، شب بخیر مادر سال ۱۳۷۵، رقص کاغذ ۱۳۷۷، افسون معبد سوخته سال ۱۳۸۰، شکلک سال ۱۳۸۳، با دهان بند سکوت ۱۳۸۳، نورا سال ۱۳۸۹ و یک دقیقه و سیزده ثانیه سال ۱۳۹۶ بازی کرده است. البته این تعدادی از تئاتر های او بوده است و بقیه آن ها را می توانید در سایت های معتبر ببینید.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

دانلود تقریبا تمام فیلم های این بازیگر ممکن است و می توان از طریق اینترنت این کار را انجام داد. سایت های زیادی وجود دارد که فیلم های او را به اشتراک گذاشته اند. این سایت ها امکان دانلود هم به افراد می دهند و شما می توانید با اطلاع از شرایط قانونی بودن آن فیلم را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

پانته آ بهرام چه افتخاراتی را در عرصه سینما کسب کرده است؟

پانته آ بهرام چه افتخاراتی را در عرصه سینما کسب کرده است؟

این بازیگر در جشنواره های بسیاری شرکت کرده است و علاوه بر اینکه کاندید شده است برنده هم شده. او برنده سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است. هم چنین برنده سیمرغ بلورین برای نقش مکمل زن در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است.

سوالات متداول

  1. آیا پانته‌ آ بهرام کیست؟

    پانته آ بهرام یکی از سلبریتی های سینمای ایران است.

  2. آیا سرطان پانته آ بهرام حقیقت دارد؟

    عده ای معتقد بودند و این شایعه را درست کرده بودند که پانته آ بهرام سرطان دارد. او این خبر را نه تایید و نه رد کرده بود. اما به نظر می رسید وی کسالتی نیز داشته است.

  3. نسبت پانته آ بهرام و آوا بهرام چیست؟

    این دو نفر باهم نسبتی ندارد و تنها تشابه فامیلی در این مورد نشان داده می شود. مدتی گفته می شد که آوا بهرام خواهر پانته آ است که آن ها این موضوع را به فراموشی سپردند و تایید نکردند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *