اسامی سلبریتی های هالیوود از ابتدا تا به امروز + جدیدترین عکس های آن ها

در این مقاله قرار است به شرح حال و گذشته و همچنین رسوایی های خبر ساز سلبریتی های هالیوودی، سلبریتی های معروف هالیوود (هالیوود کجاست) و حتی ایران بپردازیم این مقاله سبب کمک به شما برای آشنایی با معروف ترین سلبریتی ها و ستاره های هالیوود می گردد.

معروف ترین سلبریتی های مرد هالیوود کدامند؟

معروف ترین سلبریتی های مرد هالیوود کدامند؟

از جمله معروف ترین ستارگان مرد هالیوودی می توان به افرادی چون: جانی دپ، برد پیت، کریستین بیل، تام هنکس و دانیل دی لوئیس اشاره کرد که در ادامه به برجسته ترین آثار این سلبریتی ها می پردازیم.

جانی دپ

او که بار ها نامزد دریافت بهترین جوایز از جمله جایزه گلدن گلوب و اسکار شده‌ است و همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال و کمدی را برای سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت و جایزه انجمن بهترین بازیگران فیلم به عنوان بهترین بازیگر مرد را برای دزدان دریایی کارائیب، نفرین مروارید سیاه از آن خود کرده است.
در سال ۱۹۹۵ مجله امپایر، جانی دپ را به عنوان یکی از صد ستاره تاریخ سینمای جهان انتخاب کرد و مقام ۶۷ را در بین صد ستاره برجسته و هنرمند سینما به او تقدیم کرد.

برد پیت

وی در فیلم هایی چون به سوی ستارگان، بخوان و بعد بسوزان، درخت زندگی، جنگ جهانی زد، متفقین، جاسوس بازی، رودخانه ‌ای از آن عبور می‌ کند، بابل، تروی، تلما و لوئیز، فیوری، روزی روزگاری در هالیوود، مانیبال، افسانه‌ های خزان، یازده یار اوشن و رکود بزرگ و… ایفای نقش کرده است.

کریستین بیل
BEVERLY HILLS, CA – FEBRUARY 28: Recording artist Justin Timberlake (L) and actress Jessica Biel attend the 2016 Vanity Fair Oscar Party Hosted By Graydon Carter at the Wallis Annenberg Center for the Performing Arts on February 28, 2016 in Beverly Hills, California. (Photo by Pascal Le Segretain/Getty Images)

کریستین بیل

او در سال ۲۰۰۲ در سه فیلم بازی کرد لورل کونیون با واکنش تحسین‌ برانگیز تماشا گران این فیلم مواجه شد همچنین بیل در فیلم سلطنت آتش با متیو مک کاناهی همکار شد که تعادل فیلم سوم بیل در سال ۲۰۰۲ به وقوع پیوست و سر انجام در سال ۲۰۰۴ بیل در نقش ترور رزنیک در فیلم ماشین کار بازی کرد. او که برای بازی در این نقش حداکثر ۲۷ کیلوگرم وزن کم کرده بود و توجه بسیاری از عموم را نسبت به خود جلب کرد.
سپس در پایان فیلم‌ برداری بیل تنها ۵۴ کیلوگرم وزن داشت او را برای این کار با نقش‌ آفرینی و بازیگری رابرت دنیرو در فیلم گاو عصبانی در سال ۱۹۸۰ مقایسه کردند ماشین کار فیلمی با بودجه ای اندک بود و فقط ۵ میلیون دلار بودجه داشت که با انتشار این فیلم در آمریکا منتقدین نظرات مثبتی نسبت به آن ارائه دادند و شرایط برای دیده شدن این فیلم فراهم شد.

دنیل دی لوئیس

در سال ۱۹۹۲ تقریبا سه سال بعد از بردن اسکار آخرین موهیکان اکران شد دی لوئیس برای این فیلم به کارگردانی مایکل مان نیز شروع به تحقیقات گسترده‌ و پیچیده ای کرد و دوره‌ ها و تمارین بسیار سنگینی را برای کم کردن وزنش پشت سر گذاشت. او که به دلیل سابقه‌ اش در حرفه نجاری مهارت بی نظیری در کار با چوب داشت و برای بهتر اجرا کردن نقش خود آغاز به زندگی در جنگل کرد، برای خودش قایقی چوبی درست کرد، دست به ماهی گیری و شکار زد و آموخت که چگونه از پوست حیوانات لباس تهیه کند او حتی تفنگش را هم با خود به فیلم آورد که گفته می ‌شود در مراسم شب کریسمس هم با همین تفنگ درازس که در فیلم آورده بوده سر میز شام حاضر شده بود.
این بازیگر محبوب دل ها برای تمام نسل‌ ها نامزد دریافت سه جایزه‌ اسکار برای فیلم‌ هایی چون پای چپ من، خون به پا خواهد شد و لینکلن در سال ۲۰۱۲ را میان سوابق کارنامه‌ خود به همراه دارد او، والتر برنن و جک نیکلسون تنها بازیگرانی هستند که سه جایزه‌ اسکار را به چنگ آورده اند.

معروف ترین سلبریتی های زن هالیوود کدامند؟

تام هنکس

وی پیشرفت خود را با ایفای نقش‌ های اصلی در مجموعه‌ فیلم‌ های کمدی مانند شلپ شلوپ، پارتی مجردی، بزرگ و لیگ خودشان به دست آورد که مورد توجه مثبت رسانه قرار گرفت دیگر افتخارات هنکس شامل دو جایزه اسکار از شش نامزد است در سال ۲۰۱۴ او جایزه مرکز کندی را دریافت کرد و در سال ۲۰۱۶ نشان افتخار آزادی رئیس‌ جمهوری از رئیس‌ جمهور باراک اوباما و همچنین لژیون دونور کشور فرانسه را دریافت کرد. 
در سال ۲۰۲۰ او جایزه گلدن گلوب سیسیل بی دمیل را دریافت کرد هنکس همچنین از حامیان چند پروژه ناسا است، طبق گفته‌ های خودش در اصل دوست داشت که فضانورد شود اما متاسفانه ریاضی بلد نبود هنکس از اعضای انجمن نجوم ملی آمریکا نیز می باشد.

معروف ترین سلبریتی های زن هالیوود کدامند؟

در ادامه به سلبریتی های زن هالیوود خواهیم پرداخت.

جنیفر لارنس

که مهم ترین فیلم‌ های وی عبارت اند از Silver Linings Playbook ،The Hunger Games ،Mother از زمانی‌ که لارنس برای نخستین بار در صحنه سری فیلم‌ های The Hunger Games یا همان بازی‌ های گرسنگی حضور پیدا کرد و به وسیله نقش جذاب و محبوبش در آن مخاطبان فراوانی را در سراسر جهان جذب کرد ۹ سال می‌ گذرد. او در سال‌ های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ به‌ عنوان بازیگری جوان به شهرت رسید و خیلی سریع پایش به جشنواره های سینما گشوده شد سر انجام لارنس در سال‌ های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ پر درآمد ترین بازیگر زن جهان شد و تا حالا فیلم‌ هایش حتی بیش از ۶ میلیارد دلار فروش جهانی داشته است! معمولا فیلم‌ های او در گیشه به فروش خوب و استقبال بی نظیر عموم مردم دست می‌ یابد و نقش‌ های او با استقبال مخاطبان همراه می گردد.

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن

مهم ترین فیلم‌ هایی که او در آن ها ایفای نقش داشته: Leon The Professional، Closer، Black Swan می باشند. همچنین وی بازیگر و تهیه‌ کننده آمریکایی می باشد که بیشتر با نقش‌ های پدمه آمیدالا در سه‌ گانه پیش‌ درآمد Star Wars یا جنگ ستارگان و نینا سیرس در Black Swan قوی سیاه ۲۰۱۰ میان فیلم دوستان شناخته شده است ‌که برای دومین صاحب جوایز اسکار گلدن گلوب و اتحادیه بازیگران سینما شده ‌است در سال‌ های دهه ۱۹۹۰ پورتمن در چند فیلم سینمایی همچون فیلم‌ های مطرح Heat مخمصه، همه می‌ گویند دوستت دارم و مریخ حمله می ‌کند در نقش های جذب کننده مخاطب بازی کرد اما بازی او در فیلم دختران زیبا مورد تحسین بسیاری قرار گرفت.

آنجلینا جولی

متولد ۴ ژوئن بازیگر، فیلم ‌ساز و بشر دوست آمریکایی می باشد او دریافت‌ کننده افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب بوده‌ است که نام جولی چند بار در میان فهرست بازیگران زن هالیوود با بیشترین درآمد به میان آمده است.

از مهم ترین فیلم های او می توان به سرقت در 60 ثانیه، تحت تعقیب، شکارچی استخوان، مالفیسنت، توریست، بچه جایگزین، پاندای کونگ‌ فو کار، سالت، بئوولف، آقا و خانم اسمیت، لارا کرافت مهاجم مقبره، فراتر از مرز ها، گناه اصلی، دختر از هم‌ گسیخته، داستان کوسهو مالفیسنت: بانوی اهریمنی اشاره کرد وی پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت با برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سر انجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو که بسیار به آنجلینا شباهت دارد شدند آن ها به خاطر باور هایشان راجع به خاتمه دادن به فقر و تنگ دستی مردم آفریقا تصمیم به تولد شیلو در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند آنجلینا جولی به همراه برد پیت علاوه بر سه فرزند خود، سرپرستی پسر بچه ای یتیم به نام مدوکس اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را عهده دار می باشند.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون

جوهانسون از دوران کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و اولین بار در نمایش آف برادوی در نقش یک بازیگر کم سن و سال و کودک بر روی صحنه حضور پیدا کرد. وی اولین حضور سینمایی خود را در کمدی فانتزی شمال تجربه کرد و با بازی در فیلم‌ هایی چون مانی و لو، نجواگر اسب، و دنیای روح میان عموم مردم یک بازیگر به حساب می آمد اسکارلت جوهانسون در سال ۲۰۰۳ با ایفای نقش خود در گمشده در ترجمه به نقش‌ های بزرگسالانه روی آورد که باعث شد جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن سینمای هالیوود را به دست آورد و سپس همان سال در فیلم دختری با گوشواره مروارید نقش آفرینی کرد او برای این فیلم‌ ها و برای بازی در نقش یک نوجوان دردسر ساز در فیلم درام ترانه عاشقانه‌ ای برای بابی لانگ و یک اغواگر در تریلر روان شناختی امتیاز نهایی نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب شد و آن ها را به دست آورد، از سایر آثار او در این دوره می‌ توان به پرستیژ و ویکی کریستینا بارسلونا و آلبوم‌ های هرجایی سرم را می‌گذارم و جدایی اشاره کرد این دو آلبوم وارد جدول بیلبورد ۲۰۰ هم نیز شدند از جوهانسون به‌ عنوان یکی از نماد های جذابیت سینما نام‌ برده شده و همچنین رسانه‌ های مختلفی از او به‌ عنوان یکی از جذاب‌ ترین و زیبا ترین زنان جهان نیز یاد کرده‌ اند. او یکی از تبلیغ‌ کنندگان معروف نماد های بازرگانی می باشد و از خیریه‌ های مختلف نیز حمایت می‌ کند. او از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ با رایان رینولدز بازیگر کانادایی و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ با رومن دوریاک تاجر فرانسوی ازدواج کرده است و هم اکنون دارای دو فرزند می باشد.

از جمله فیلم های محبوب او عبارت اند از: داستان ازدواج، جوجو خرگوشه، سرباز زمستان، گمشده در ترجمه، آشپز، امتیاز نهایی، ویکی کریستینا بارسلونا، عصر اولتران، آواز، مرد آهنی ۲، دختری با گوشواره مروارید، بیوه سیاه، دان جان، جزیره، مانی و لو، یک جمع خوب، زیر پوست، لوسی، خاطرات پرستار بچه، فیلم بالاترین نمره و ترانه عاشقانه‌ای برای بابی لانگ.

پر درآمد ترین سلبریتی های مرد هالیوود کدامند؟

سلنا گومز

سلنا گومز خواننده و بازیگر اهل امریکا در تگزاس چشم به جهان گشود و در همان جا تربیت و بزرگ شد. وی فعالیت بازیگری خود را با حضور در برنامه تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان آغاز کرد سلنا در دوران نوجوانی برای بازی در نقش الکس روسو در مجموعه تلویزیونی جادوگران محله ویورلی از شبکه دیزنی به شهرت زیادی رسید اما متاسفانه هنگامی که سلنا تنها پنج‌ سال داشت مادر و پدرش از یکدیگر جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد.

در سال ۲۰۰۶ مادر سلنا برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا به نام گرسی الیوت در ۱۲ ژوئن سال ۲۰۱۳ می باشد سلنا گومز از سال ۲۰۱۳ با بیماری سخت لوپوس و عوارض جسمی و روانی آن دست و پنجه نرم می‌ کند او به همین دلیل در سال ۲۰۱۳ تور آلبومش با نام رقص ستارگان را لغو کرد و در سال ۲۰۱۵ به‌ طور رسمی بیماری خود را نزد عموم مردم تایید نمود اما باز هم او در سال ۲۰۱۶ نیز به دلیل عوارض روانی و جسمی این بیماری مجبور به لغو تور آلبوم احیا شد که در ادامه به فیلم هایی که سلنا در آنان نقش آفرینی کرده می پردازیم.
بچه‌ های جاسوس ۳، بازی باخته، یک داستان سیندرلایی دیگر، هورتون صدایی می‌ شنود، آرتور و انتقام مالتازارد، رامونا و بیزوس، آرتور ۳جنگ دو جهان، مونته کارلو۲۰۱۱The Muppets ، Fifty Shades of Blue فیلم کوتاه، تعطیلات بهاری، هتل ترانسیلوانیا، پس‌ لرزه، گریز، خیزش دختران، جستجو کردن فیلم کوتاه، بی‌ سیم، بهیوینگ بدلی، وحدت، رکود بزرگ، تور جهانی، کنسرت فیلم، اصول مراقبت، همسایه‌ها ۲ انجمن خواهری بر می‌ خیزد، در نبردی مشکوک، تعطیلات تابستانی، مرده‌ ها نمی‌ میرند و یک روز بارانی در نیویورک و … اشاره کرد.

کدام سلبریتی های ایرانی در هالیوود بازی کرده اند؟

کدام سلبریتی های ایرانی در هالیوود بازی کرده اند؟

گلشیفته فراهانی که حضور اخیر او در صحنه هایی غیر اخلاقی و نامناسب فیلم های غربی نشان می دهد که او قسمتی از یک پروژه برنامه ریزی شده برای تحقیر فرهنگ شرقی و خصوصا ایرانی اسلامی است وی بازیگری است به ظاهر ایرانی که در دام سینمای غرب گرفتار شده است.
امیر مکری یک فیلمبردار ایرانی می باشد وی در سال 1977 به آمریکا مهاجرت کرد و در کالج امرسون با تحصیل پرداخت و از معروف ترین فیلم هایی که او آن ها را فیلمبرداری کرده است می توان به پسر های بد 2، ارباب جنگ، گنجینه ملی کتاب رمز، سریع و خشن 4، تغییر شکل دهندگان تاریکی ماه و مرد پولادین اشاره کرد.
سارا شاهی مدل و بازیگر ایرانی تبار ساکن آمریکا می باشد. او از نوادگان فتحعلی شاه قاجار می باشد و رتبه 90 را در مجله ماکزیم در لیست 100 جذاب ترین در سال 2005 به دست آورده و در سال 2006 به رتبه 66 صعود کرده است او در تلویزیون آمریکا و سینمای هالیوود به فعالیت در حرفه بازیگری مشغول است‌.
حبیب زرگر پور یکی دیگر از ایرانیانی است که نامزد جایزه اسکار شده، آن هم دو بار! زرگرپور از اوایل دهه 90 به عنوان طراح جلوه های ویژه به کمپانی ILM پیوست. زرگرپور با عناوین مختلف در طراحی جلوه های ویژه فیلم های مشهوری همچون ماسک، پیشتازان فضا، جومانجی، اسپاون، چشمان مار، گردباد، جنگ ستارگان: اپیزود اول، تهدید شبح، توفان کامل، هویت بورن و نشانه ها همکاری داشته و برای فیلم های توفان کامل و گردباد هم نامزد اسکار شده است.
محمد رضا گلزار که با حضور در هند و بازی در فیلم سلام بمبئی یکی دیگر از سلبریتی های ایرانی که در هالیوود بازی کرده اند می باشد، سلام بمبئی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و تهیه‌ کنندگی جواد نوروز بیگی محصول سال ۱۳۹۴ است که در ژانر عاشقانه و در فضایی مخلوط با زبان‌ های فارسی، انگلیسی و هندی محصول مشترک ایران و هند می باشد که بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی برای اولین بار در کنار یکدیگر در فیلم سلام بمبئی به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

پس از فروش قابل توجه و استقبال بی نظیر مردم از این فیلم سازندگان ایرانی آن تصمیم گرفتند تا قسمت دوم سلام بمبئی را با مشارکت تهیه‌ کننده هندی و بازیگران جدید بسازند که این قسمت دختر شیطان نام دارد و قربان محمد پور تهیه‌ کننده آن می‌ باشد. این اثر دومین تولید مشترک ایران و هند در زمینه ساخت فیلم های بزرگ سینمایی که خوش درخشیده است.

عکس سلبریتی های هالیوود را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس سلبریتی های هالیوود را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های فراوانی هر روزه در فضای مجازی از این هنرمندان پخش می شود که با سرچ نام سلبریتی مورد نظرتان و مراجعه به سایت ویکی پدیای او و حتی پیج اینستاگرامش می توانید آن هارا مشاهده نمایید.

پر افتخار ترین سلبریتی های مرد هالیوود کدامند؟

رابرت دنیرو تا کنون در بخش‌ های زیادی از جشنواره‌ های معتبر سینمایی نامزد دریافت جوایز زیادی شده که از بزرگترین آن‌ ها می ‌توان دو اسکار بهترین بازیگر مکمل نقش مرد در فیلم پدرخوانده 2 و بهترین بازیگر مرد با درخشش در فیلم گاو خشمگین نام برد، از جمله فیلم های محبوب او پدرخوانده، مخمصه، طبل را آهسته بزن، خیابان‌ های پایین شهر، شکارچی گوزن، گاو خشمگین و تنگه وحشت می باشد.
لئوناردو دی کاپریو، که تا کنون 6 بار نامزد دریافت جایزه اُسکار شده که از این بین تنها یک‌ بار و آن‌ هم در سال 2014 توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کند لئوناردو با ایفای نقش هیو گلاس در فیلم ازگور برخواسته این جایزه را به دست اورد در حالت کلی دی‌ کاپریو 161 بار نامزد کسب جایزه بوده که از این بین موفق شده 54 عنوان قهرمانی کسب کند جایزه اسکار، جوایز فیلم بفتا، جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم از جمله مهم‌ ترین جوایز کسب شده توسط این هنرمند محبوب است فیلم های پر طرفدار ویاگه می ‌تونی منو بگیر، از گور برخواسته، جزیره شاتر، تایتانیک، مرحوم، گرگ وال استریت، جانگوی آزاد شده، تلقین و … می باشد.

پر افتخار ترین سلبریتی های زن هالیوود کدامند؟

پر افتخار ترین سلبریتی های زن هالیوود کدامند؟

گرتا گرویگ که ۳ بار نامزد دریافت اسکار شده تا به حال دو بار برای فیلم‌ های زنان کوچک نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم‌ نامه شده است و از دیگر نقش آفرینی‌ های مهم گرویگ می ‌توان به دلبر آمریکا، گرین‌ برگ، زنان قرن بیستم و طرح مگی اشاره کرد.
کیت وینسلت برنده جایزه اسکار، جایزه امی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی می باشد. او جوان‌ ترین هنر پیشه ای است که شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی است که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌ شود شده است همچنان سیر صعودی وینسلت ادامه پیدا کرد تا اینکه با بازی در فیلم مشهور تایتانیک به هنرپیشه‌ ای با شهرت جهانی تبدیل گشت.
آنت بنینگ هم تا به حال ۴ بار برای فیلم ‌های بچه‌ ها حالشان خوب است، جولیا بودن، زیبای آمریکایی و کلاهبرداران نامزد دریافت اسکار شده است اما تا کنون هیچ‌ گاه موفق به دریافت این جوایز نشده است او تا به حال در مجموع ۱۲۶ بار نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌ ها و آکادمی‌‌ های مختلف بوده است.
از جمله فیلم‌ های برجسته دیگر بنینگ می ‌توان به خانم هریس اشاره کرد که بنینگ توسط آن نامزد دریافت جایزه می باشد. 

پر درآمد ترین سلبریتی های مرد هالیوود کدامند؟

پر درآمد ترین بازیگران مرد تام کروز، واکین فینیکس، مارتین لارنکس، کریستین استورات، بن افلک، برد پیت، امیلی بلانت، لئوناردو دیکاپریو و مارگو الیز رابی می باشند که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره درآمد این هنرمندان به سایت اصلب آنان در گوگل مراجعه نمایید.

پر درآمد ترین سلبریتی های زن هالیوود کدامند؟

سلبریتی های زن هالیوود که دارای بالاترین دستمزد هستند عبارت اند از: کایلی جنر ۵۹۰ میلیون دلار، الن دیجنرس ۸۴ میلیون دلار، آریانا گرانده ۷۲ میلیون دلار، تیلور سویفت ۶۳.۵ میلیون دلار، جی کی رولینگ ۶۰ میلیون دلار، بیلی ایلیش ۵۳ میلیون دلار، کیم کاردشیان ۴۹.۵ میلیون دلار، لیدی گاگا ۳۸ میلیون دلار، سرنا ویلیامز ۳۶ میلیون دلار، سوفیا ورگارا ۴۳ میلیون دلار، آنجلینا جولی ۳۵.۵ میلیون دلار، جنیفر لوپز ۴۷.۵ میلیون دلار و کیتی پری ۳۸.۵ میلیون دلار.

پیج اینستاگرام معروف ترین سلبریتی های هالیوود چیست؟

پیج اینستاگرام سلبریتی ها به ترتیب selenagomez سلنا گومز، kyliejenner کایلی جنر، leonardodicaprio لئوناردو دیکاپریو، tomcruise تام کروز، angelinajolie آنجلینا جولی، jlo جنیفر لوپز، arianagrande آریانا گرانده می باشد که با وارد شدن به اینستاگرام می توانید آن ها را دنبال نمایید.

درآمد سلبریتی های ایرانی در هالیوود چقدر است؟

برای کسب اطلاعات کامل درباره درآمد سلبریتی های ایرانی در هالیوود به ویکی پدیا هر فرد در گوگل سر بزنید.

پرحاشیه ترین سلبریتی های هالیوود کدامند؟

پرحاشیه ترین سلبریتی های هالیوود کدامند؟

یکی از معروف ترین و پر حاشیه ترین خوانندگان زن در هالیوود بیانسه می باشد که وی توانسته با منتشر کردن آهنگ ها و خبر های جنجالی از خود غوغای زیادی در فضای مجازی به پا کند و در لیست پرحاشیه ترین بازیگران هالیوود قرار بگیرد.
ریچارد برتون یکی از چهره های معروف هالیوودی می باشد که حواشی زیادی دارد البته این سلبریتی جز با استعداد ترین بازیگران هالیوود شناخته شده یکی از حاشیه‌ های این بازیگر این خبر بود که گفته می شد وی به همسر خود خیانت کرده است که این خبر کاملا دروغ بود اما برخی از رسانه‌ ها گفته بودند که این خبر واقعیت دارد اما خودش این خبر را تکذیب کرده بود.

کدام سلبریتی های هالیوود با یک دیگر ازدواج کرده اند؟

تام هاردی و شارلوت رایلی، آنجلینا جولی و برد پیت، اندرو گارفیلد و اِما استون، بنجامین میلپید و ناتالی پورتمن،
کریس پرت و آنا فاریس، اشتون کاچر و میلا کونیس، بندیکت کامبربَچ و سوفی هانتر، مایکل فاسبندر و آلیسیا ویکاندر و پل بتانی و جنیفر کانلی از جمله سلبریتی هایی هستند که باهم ازدواج کرده اند.

اکثر سلبریتی های هالیوود کجا زندگی می کنند؟

آن ها اغلب در مرکز بهترین شهر های کشور خود زندگی می کنند و دارای بزرگ ترین خانه ها با قیمتی زیاد می باشند.

فیلم های سلبریتی های هالیوود را چگونه دانلود کنیم؟

برای دانلود فیلم های آنان کافی است نام آن هارا در گوگل سرچ کنید و صفحه ای که مختص به فیلم های هر سلبریتی می باشد را باز کنید و فیلم مورد نظر خود را دانلود نمایید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. تفاوت مهم سلبریتی های هالیوود و ایران چیست؟

    اغلب سلبریتی های هالیوود عضو فضای مجازی نیستند و خیلی کم از روزمرگی و زندگی شان عکس می گذارند اما سلبریتی های ایران همه روزه عکس های خوش گذرانی و تفریحات خود را به اشتراک می‌ گذارند.

  2. سلبریتی های نفرت انگیز هالیوود چه کسانی هستند؟

    جاستین بیبر و مایلی سایرس که به دلیل کار های نا پسندی که همیشه انجام می دهند دائما مورد نفرت مردم قرار می گیرند.

  3. عکس های بازیگران خارجی و سلبریتی های مشهور جهان را کجا می توانیم بیابیم؟

    کلیه عکس های سلبریتی مورد نظرتان را می توانید در کانال های طرفداران آن ها و حتی پیج اینستاگرام سلبریتی مشاهده نمایید.

  4. کدام سلبریتی های هالیوود دیپلم ندارند؟

    از جمله بازیگران و خواننده های هالیوود که حتی دیپلم هم ندارند می توان به جانی دپ، جیم کری، کامرون دیاز، تام کروز، کیتی پری، نیکلاس کیج، امینم، جی زی و چارلی شین اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *