اشکان کاگان کیست؟ بیوگرافی و لیست بهترین آهنگ های کاگان رپر و بیت ساز

در پست از سایت برای شما عزیزان بیوگرافی اشکان کاگان را تهیه و آماده کرده ایم. کاگان یکی از رپرهای نسل 4 است که در ابتدا به عنوان تهیه کننده موزیک در سبک و استایل رپ و هیپ هاپ و سپس به عنوان آهنگ ساز و هم اکنون به عنوان خواننده فعالیت دارد.

اشکان کاگان کیست؟

اشکان کاگان کیست؟

اشکان کاگان آرتیست و هنرمند جوان ایرانی که به عنوان تهیه کننده در صنعت موسیقی شروع به فعالیت کرد. او به عنوان تهیه کننده موزیک های بسیار زیاد و جذابی را منتشر کرد که باعث شهرت و دیده شدنش در عرض کمتر از چند ماه شد. سپس کاگان به آهنگ سازی در سبک و استایل رپ و هیپ هاپ روی آورد. او در این زمینه بسیار رشد کرد و جز برترین افراد در زمینه آهنگ سازی ترک های رپ فارسی تبدیل شد. او سپس چندین ترک رپ به همراه سایر رپر ها منتشر کرد تا به تواند در زمینه های مختلف طرفدار برای خود پیدا کند و نام خودش را به عنوان یک برند در صنعت هیپ هاپ ایران عرضه کند. نام اصلی او اشکان بشیری نیز است و متولد سال ۱۳۷۳ در ایران می باشد.

معروف ترین آهنگ های اشکان کاگان کدامند؟

اشکان از سال ۱۳۹۵ به صورت حرفه کار خودش را شروع کرده است. اما شروع فعالیتش به عنوان خواننده مربوط به یکی دو سال اخیر می باشد. او در این مدت ترک های جذابی از خود منتشر کرده است که در این پست به معرفی ۱۰ تا از آن ها پرداخته ایم. همچنین در انتها منبعی برای دانلود آهنگ های اشکان کاگان و همچنین برای دانلود بیت های اشکان کاگان به شما معرفی می کنیم.

آهنگ آژیر

اشکان کاگان آژیر را به همراه هیپ هاپولوژیست منتشر کرده است. اشکان و هیپ هاپولوژیست برای این ترک نیز یک موزیک ویدیو نیز منتشر کرده بودند.

آهنگ کاردی

جدید ترین اثر اشکان آهنگ کاردی می باشد که چند ماه پیش منتشر شد. تاریخ انتشار این آهنگ سال ۲۰۲۲ می باشد و این ترک به کمک و همراهی هیپ هاپولوژیست تهیه و منتشر شده است.

آهنگ‌ ماریو پوزو

از دیگر آثار اشکان که موزیک ویدیو آن نیز منتشر شده است ترک ماریو پوزو است که در این ترک هیپ هاپولوژیست و سیناز اشکان‌ را همراهی کرده اند.

آهنگ قرص

از دیگر آثار مشترک هیپ هاپولوژیست و اشکان ترک قرص می باشد که در زمان انتشارش که سال ۲۰۲۱ است بسیار طرفدار پیدا کرده بود.

آهنگ نبودی

هیپ هاپولوژیست آهنگ نبودی را هم به صورت مشترک در اینترنت منتشر کرده اند.

آهنگ فروتن باش

یکی از قدیمی ترین ترک های منتشر شده از اشکان آهنگ فروتن باش است که با همراه هیپ هاپولوژیست منتشر شده است.

آهنگ پرواز

اولین آهنگ اشکان که با هیپ هاپولوژیست منتشر کردند آهنگ پرواز بود که علاوه بر این دو نیش ساند نیز باهاشون همراه کردی بود.

آهنگ کتونی

اولین ترک منتشر شده از اشکان آهنگ کتونی است. تهم و جرشا نیز در این ترک با اشکان همخوانی کرده اند.

آهنگ دوپام

در سال ۲۰۱۹ ترک دوپام با فیت اژدر منتشر شد که در آن زمان جرقه شهرت اشکان را شعله ور تر کرده بود.

آهنگ کلاغ

از دیگر آثار جدید کاگان می توان به کلاغ اشاره کرد که در سال ۲۰۲۲ و با فیت شروین حاجی پور روانه بازار کرده اند.

بهترین آلبوم های اشکان کاگان کدامند؟

اشکان بشیری تا به امروز هیچ گونه آلبوم رسمی و استودیویی از خودش منتشر نکرده است. او یک بار در یکی از آلبوم های رپر هایی که تا به امروز باهاشون ترکی منتشر کرده است در زمینه آهنگ سازی همکاری داشته است و یکی از ترک های آلبوم این شخص را برای او انجام داده است. اشکان در اینستا گفته است شاید در سال ۱۴۰۱ یک آلبوم مجزا از خودش منتشر کند و اگر مشکلی پیش نیاید می‌ توانند این آلبوم را سال دیگه از سایت رسمی او شنید.

اشکان کاگان چه حاشیه هایی داشته است؟

اشکان در زمان شهرتش هیج گونه حاشیه ای برای خود ایجاد نکرد و فقط در تلاش بود تا بتواند در زمینه رپ و هیپ هاپ رشد کند و جز نام دار ترین افراد این سبک و استایل موسیقی شود. هر چند که حاشیه جزئی از یک خواننده رپ و هیپ هاپی می باشد و حتی اگر خواننده دنبال حاشیه نباشد حاشیه به دنبال او می رود. یکی از بزرگ ترین حاشیه هایی که برای اشکان درست شد مربوط به درگیری و دعوا اش با محمدرضا شایع خواننده مشهور رپ فارسی است. او در اینستا گرام بار ها شده است در استوری به شایع تیکه انداخت است و چند ماه پیش بود که یکی از اعضا گروه شایع را دیس کرده بود.

اشکان کاگان کجا زندگی می کند؟

اشکان کاگان کجا زندگی می کند؟

اشکان بشیری در شبکه های اجتماعی اطلاعات زیادی از خودش منتشر کرده است. یکی از این اطلاعات مربوط به محل زندگی و سکونت او می باشد. طبق اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی اشکان بشیری ملقب به کاگان او در حال حاضر در کشور ایران و در شهر بابل سر سکونت دارد.

درآمد اشکان کاگان چقدر است؟

اشکان در سه زمینه موسیقایی هیپ هاپ و بعضا رپ فعالیت می کند. اشکان جز تهیه کنندگان به نام و نام آشنا هیپ هاپ می باشد. او از طریق تهیه کنندگی و آهنگ سازی درآمد بسیار عالی و قابل قبولی را برای خود به دست آورده بود که دو سال پیش خبر انتشار اولین موزیکش برای طرفداران و هوادارانش سوپرایز بزرگی بود و از او خیلی حمایت کردند. او در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب و اینستاگرام نیز فعالیت دارد. در آمد دلاری کاگان از یوتیوب طبق سایت ادفا یوتیوب در یک ماه بیش از ۱۵۰ هزار دلار تخمین زده می شود. همچنین او در ماه درآمد زیادی از تبلیغات در اینستاگرام به دست می آورد که به خاطر نبود منبعی نتوانستیم در آمدش از اینستاگرام را دقیق به دست بیاوریم اما از تعداد تبلیغاتش در ماه می شود فهمید که درآمد بسیار خوبی دارد.

پیج اینستاگرام اشکان کاگان چیست؟

در این چند سال کاگان توانسته است برای خود طرفداران زیادی در رپ فارسی و هیپ هاپ فارسی دست و پا کند. او در این مدت در شبکه های اجتماعی مختلفی مثل اینستاگرام نیز فعالیت می کند. او در این مدت کم توانسته است در اینستا نزدیک به نیم میلیون دنبال کننده و فالوور ایرانی برای خود پیدا کند. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید وارد پیج رسمی او در اینستا شوید. او در این شبکه اجتماعی عکس های خود و همچنین بنر و پوستر کار های خودش را منتشر می کند تا طرفدارانش از وضعیت کاری او با خبر شوند.

عکس های اشکان کاگان را در کجا مشاهده کنیم؟

این هنرمند و آرتیست جوان چند سالی است طرفدار و هوادار های زیادی پیدا کرده است. یکی از روش های دیدن عکس هنرمند و سلبریتی مورد علاقه تان جست و جو در موتور جست و جو گوگل است. همچنین با سرچ کردن نام این شخص در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز می توانید عکس های جدید و جذاب این آهنگ ساز و خواننده ایرانی را تماشا کنید.

اشکان کاگان تا کنون چه کنسرت هایی برگزار کرده است؟

اشکان فعالیت خودش را در ایران انجام می دهد. ایران از معدود کشور هایی است که اجازه فعالیت رسمی به رپر ها را نمی دهد. هیچ رپری نمی تواند در جمهوری اسلامی‌ ایران کنسرت برگذار کند. کاگان هم از این قضیه مستثنا نیست و امکان برگذاری کنسرت برای او امکان پذیر نیست.

همسر اشکان کاگان کیست؟

اشکان بشیری در اینستا گرام یک بار در استوری خودش یک عکسی در کنار یک زن منتشر کرد که سریع آن را از اینستاگرام خود به سرعت دیلیت و پاک کرد. گمانه زنی ها و شایعاتی منتشر شد که این شخص که در استوری توسط اشکان منتشر شده است همسر و یا دوست دختر او می باشد. هیچ اطلاعات و مشخصاتی از آن دختر در فضای مجازی منتشر نشده است. به گفته اشکان او همچنان مجرد است و در صورت متاهل شدن در شبکه های اجتماعی اللخصوص اینستا گرام اطلاع می دهد و طرفدارانش را از این قضیه مطلع می سازد.

معروف ترین دیس های اشکان کاگان کدامند؟

معروف ترین دیس های اشکان کاگان کدامند؟

از اشکان بشیری ملقب به کاگان دیس های کمی در این مدت فعالیتش منتشر شده است. منظور از دیس ترک و یا آهنگ هایی است که خوانندگان رپ و هیپ هاپ برای تیکه انداختن و متلک زدن به دیگر خوانندگان رپ و هیپ هاپ از خودشون منتشر می کنند گفته می شود. جدید ترین دیس کاگان که بسیار معروف شد دیسی است که به همراه هیپ هاپولوژیست منتشر کرده است. اشکان و هیپ هاپولوژیست این دیس را برای دانیال اصلی منتشر کرده اند. دانیال اصلی یکی از اعضا گروه شایع خواننده و رپر معروف ایرانی می باشد.

اشکان کاگان تا کنون با کدام رپر ها همکاری کرده است؟

اشکان بشیری به واسطه آهنگ سازی و تهیه کنندگی با خواننده های بسیاری همکاری کرده است. اما او در زمینه خوانندگی با تعداد خاص و مشخصی به صورت مشترک از خودشان ترک و آهنگ منتشر کرده اند. از این خواننده ها می توان به چرسی و هیپ هاپولوژیست اشاره کرد. اشکان در این چند سال با این دو خواننده و رپر ایرانی آهنگ بسیار زیاد و جذابی منتشر کرده است.

سوالات متداول

  1. او در کدام شهر زندگی‌ می‌ کند؟

    او در بابلسر زندگی می کند.

  2. اشکان کاگان چند سال سن دارد؟

    او متولد سال ۷۳ است و ۲۷ سال سن دارد.

  3. اشکان بشیری از سال چند شروع شده است؟

    سال ۱۳۹۵ اولین سال فعالیت او بود.

  4. بیشتر فعالیت مشترک او با کدام رپر است؟

    بیشتر فعالیت مشترک او با هیپهاپولوژیست بوده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *