کدام بازیگران هندی مسلمان هستند؟ بررسی ماجرای تغییر گرایش دینی آن ها 1

سینمای هند یکی از معروف ترین سینماهای دنیا پس از هالیوود می باشد که هر سال بیشتر از چند هزار فیلم در آن ساخته می شود. این سینما با این تعداد تولید بالا، هر سال بازیگران هندی زیادی را به سینمای جهان معرفی می کند که در این بین بازیگران هندی مسلمان نیز وجود دارند. اگر می خواهید بدانید کدام بازیگران هندی مسلمان هستند در این مطلب با ما همراه باشید.

معروف ترین بازیگران هندی مرد مسلمان کدامند؟

معروف ترین بازیگران هندی مرد مسلمان کدامند؟

دین اسلام در این کشور، دومین دین رایج در بین مردم به حساب می آید و تعدادی از بازیگران هندی معروفی که می شناسیم مسلمان هستند. در بین بازیگران مرد هندی شخصیت های معروفی مثل سلمان خان، شاهرخ خان، عامر خان ودیلیپ کومار مسلمان هستند. در این بخش به معرفی بازیگران مسلمان هندی می پردازیم.

سانجی دات

سانجی دات در سال 1959 در بمبئی هند متولد شده است. پدر و مادر این هنرپیشه هندی هر دو از بازیگران معروف هندی شمرده می شوند. این بازیگر هندی مسلمان کارنامه پر کار و درخشانی دارد و یکی از نقش منفی های سینمای هند می باشد.

دیلیپ کومار

اگر می خواهید بدانید بازیگر افسانه‌ای مسلمان هند که بود؟ باید بگوییم که او دیلیپ کومار یکی از بزرگ ترین بازیگران هندی و بسیار شناخته شده است. دیلیپ کومار بازیگر مسلمان قدیمی و اسطوره سینمای هند، در سال 1922 میلادی متولد شده است و سال 2020 میلادی درگذشت. از نظر آمیتاب باچان که یکی از بازیگران معروف و سرشناس هندی است، سینمای کشور هند به دو دوره تقسیم می شود که یکی دوره پیش از دیلیپ کومار و دیگری دوره پس از این بازیگر می باشد.

شاهرخ خان

شاهرخ خان که در بین مردم ایران نیز محبوبیت زیادی دارد یکی دیگر از بازیگران مسلمان هندی است. او یکی از معروف ترین بازیگران مسلمان هندی شیعه است و در سال 1965 در دهلی نو متولد شده است. او لقب پادشاه بالیوود را دارد و همچنین از جمله بازیگران گران هند محسوب می شود.

عامر خان

عامرخان که در بین ایرانیان با نام امیر خان مشهور شده است نیز یکی از پرطرفدارترین بازیگران هندی در بین علاقه مندان به فیلم های هندی است. این بازیگر مسلمان هندی در سال 1965 در شهر بمبئی هند به دنیا آمده است.

سلمان خان

سلمان خان یکی دیگر از مشهورترین بازیگران مسلمان و پر طرفدار هندی است که در سال 1965 به دنیا آمده است. او در حال حاضر در کار اجرای برنامه و تبلیغات نیز حضور دارد و در فیلم های پر فروش سینمای هند ایفای نقش کرده است. او مدتی با بازیگر زیبا و مشهور هندی آیشواریا در رابطه بوده است.

معروف ترین بازیگران هندی زن مسلمان کدامند؟

معروف ترین بازیگران هندی زن مسلمان کدامند؟

پس از معرفی معروف ترین بازیگران مرد مسلمان هندی، نوبت به معرفی معروف ترین بازیگران هندی زن مسلمان رسیده است.

سنا خان

سنا خان بازیگر زن مسلمان هندی متولد 1987 است. او در فیلم هایی مثل جی هو، گل و دلیلش تویی ایفای نقش کرده است. او در سال گذشته ازدواج کرده است.

آمریتا سینگ

آمریتا سینگ همسر صفی علی خان، بازیگر دیگر هندی است. او متولد سال 1958 است و همسرش نیز مسلمان است. این احتمال وجود دارد که آمریتا بعد از ازدواج با صفی علی خان مسلمان شده باشد.

شبانه اعظمی

شبانه اعظمی در سال 1950 متولد شده است و علاوه بر بازیگری در دنیای سیاست نیز حضور داشته است. او فیلم های زیادی در سینمای هند بازی کرده است که معروف ترین آن ها آمر اکبر آنتونی است.

گوهر خان

این بازیگر و مدل سینمای هند در سال 1983 متولد شده است. او فعالیت حرفه ای خود را از سال 2003 آغاز کرده است و معروف ترین فیلم او مردان وظیفه شناس است.

مدهوبالا

مدهوبالا بازیگر مسلمان زن هندی در سال 1933 متولد شده است و در سن 36 سالگی فوت کرده است. معروف ترین فیلم او مغول اعظم محصول سال 1960 است.

عکس بازیگران هندی مسلمان را در کجا مشاهده کنیم؟

سینمای هند به این علت که در بین مردم جهان و به خصوص آسیا و ایران طرفداران بسیاری دارد، همواره اخبار این سینما و بازیگران این کشور مورد توجه است. عکس های زیادی از بازیگران سینمای هند و بازیگران مسلمان معرفی شده در این مطلب در اینترنت وجود دارد. در صورت علاقه به مشاهده عکس این بازیگران تنها نیاز است نام آن ها را در گوگل جستجو کنید.

پیج اینستاگرام بازیگران هندی مسلمان چیست؟

شاید شما هم ازطرفداران سینما و بازیگران هندی باشید، در این صورت شاید بخواهید فعالیت های این افراد را در اینستاگرام ببینید. از آنجا که این شبکه اجتماعی در بین افراد مشهور بسیار پرطرفدار است و همینطور ایرانیان نیز در اینستاگرام فعالیت زیادی دارند، آدرس صفحه شخصی بازیگران هندی مسلمان در اینستاگرام گردآوری شده است که در صورت تمایل می توانید آن ها را دنبال کنید.

  • سلمان خان : beingsalmankhan تعداد دنبال کننده 50.3 میلیون
  • شاهرخ خان : iamsrk تعداد دنبال کننده 28.3 میلیون
  • عامر خان : aamirkhan تعداد دنبال کنندگان 46 هزار
  • سانجی دات : duttsanjay تعداد دنبال کنندگان 5.4 میلیون
  • سنا خان : sanakhaan21 تعداد دنبال کنندگان 4.6 میلیون
  • آمریتا سینگ : amrita40 تعداد دنبال کننده 8 هزار
  • شبانه اعظمی : azmishabana18 تعداد دنبال کننده 165
  • گوهر خان : gauaharkhan تعداد دنبال کننده 6.2 میلیون
کدام بازیگران هندی مسلمان فوت کرده اند؟

کدام بازیگران هندی مسلمان فوت کرده اند؟

در بین بازیگران مردی که در این مطلب معرفی شدند، دیلیپ کومار سال 2020 میلادی در گذشت. او از بازیگران قدیمی و معروف هندی است و فیلم های زیادی در کارنامه سینمایی خود دارد. مدهوبالا بازیگر زن مسلمان هندی نیز در 36 سالگی از دنیا رفته است.

معروف ترین فیلم هایی که بازیگران هندی مسلمان در آن ها بازی کرده اند کدامند؟

فیلم آمر اکبر آنتونی از فیلم هایی است که شبانه اعظمی بازیگر زن هندی در آن بازی کرده است یکی ازفیلم های معروف هندی است. بازیگرانی مثل شاهرخ خان، عامر خان و سلمان خان نیز در معروف ترین فیلمهای هندی ایفای نقش کرده اند. “فیلم دوداس” و “داماد عاشق عروس را می‌برد” دو مورد از فیلم های معروف شاهرخ خان هستند.

درآمد بازیگران هندی مسلمان چقدر است؟

در بین بازیگران معروف هند، شاهرخ خان یکی از گران ترین بازیگران هندی محسوب می شود و درآمد زیادی از بازیگری کسب کرده است. او در حال حاضر یک شرکت تولید و ساخت فیلم نیز با نام خودش تاسیس کرده است و هر ساله فیلم های زیادی را روانه بازار می کند. شاهرخ خان در فهرست پولدارترین بازیگران هندی قرار دارد اما میزان دقیق درآمد او مشخص نیست.

عامر خان نیز مانند شاهرخ خان یک شرکت تولیدی فیلم دارد و او هم درآمد بالایی از این کار به دست می آورد. دیگر بازیگر مشهور و مسلمان هندی سلمان خان، در حال حاضر در حوزه مجری گری و تبلیغات فعال است و او نیز درآمد بالایی دارد.

دین همسر بازیگران هندی مسلمان چیست؟

دین همسر بازیگران هندی مسلمان چیست؟

بعد از دین اسلام رایج ترین دینی که در میان هندیان وجود دارد، هندو می باشد. شاهرخ خان از معروف ترین بازیگران هندی مسلمان که همسران هندو دارند، می باشد. همسر اول عامرخان رینا دوتا و همسر دوم او کایران رائو نیز غیرمسلمان و هندو بوده اند. همسر آمریتا سینگ نیز صفی علی خان مسلمان بوده است و این احتمال هست که آمریتا بعد از ازدواج با او مسلمان شده باشد.

بازیگران هندی مسلمان چه حاشیه هایی داشته اند؟

سانجی دات زندگی پر حاشیه و پر حادثه ای داشته است، او در جوانی بارها به دلیل اعتیاد و همراه داشتن مواد مخدر، حمل اسلحه و اتهام دست داشتن در بمب گذاری راهی زندان شده است. فیلمی با نام سانجود داستان زندگی این بازیگر مسلمان هندی است.

در 50 سالگی دیلیپ کومار خبری از زندگی خصوصی اش به بیرون درز کرد، که باعث کاهش محبوبیت و انتقادهایی از او شد. دیلیپ کومار در آن سال ها با اینکه متاهل بود، یک ازدواج دیگر هم داشت که آن را مخفی نگه داشته بود. او برای اینکه به این اخبار و انتقادها خاتمه دهد همسر دوم خود را طلاق داد.

سلمان خان دیگر بازیگر مسلمان هندی، در سال 2013 تصادفی با پنج نفر بی خانمان داشت که به مرگ یکی از این افراد منجر شده بود. او در این حادثه به عنوان مجرم، محکوم شد اما در دادگاه های بعدی حکمش مورد تایید قرار نگرفت و به زندان نرفت.

بازیگران هندی مسلمان تا کنون چه جوایزی از بالیوود دریافت کرده اند؟

در سینمای هند جوایزی مثل جایزه فیلم فیر و جایزه ملی فیلم از بهترین و با ارزش ترین جوایز سینما هستند. این بازیگران هندی همگی جوایز و افتخارات بسیاری در کارنامه هنری خود دارند. جوایز دیگری مانند استار اسکرین، بالیوود مووی اواردز و چند جایزه سینمایی دیگر نیز از جمله جوایزی هستند که توسط این بازیگران هندی دریافت شده است.

کدام بازیگر مسلمان هندی به دلیل اعتقادات خود از بالیوود خداحافظی کرد؟

زایره وسیم که در سال 2016 در فیلمی با نام دنگل در کنار عامرخان ایفای نقش کرده است یکی از بازیگران زن هندی مسلمان است. او با این فیلم که در نقش یک زن کشتی گیر ظاهر شده بود جوایزی نیز از آن خود کرده است. زایره وسیم در سال 2019 در شبکه های اجتماعی خود اعلام کرده بود که با وجود عشقی که بازیگری برای او به همراه می آورد اما با اعتقادات او در تضاد است و او را به گمراهی و دوری از خدا و ایمانش می کشاند.

یکی دیگر از اخبار مورد توجه مربوط به بازیگران هندی که مسلمان شدند، است. در این میان مونیکا و همچنین دیپیکا کاکار از نام هایی هستند که مسلمان شدن آن ها در یک دهه اخیر با تیتر بازیگر زن معروف هندی مسلمان شد، خبرساز شده بود.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. بازیگران مرد معروف مسلمان هندی چه کسانی هستند؟

    در بین بازیگران مرد هندی شخصیت های معروفی مثل سلمان خان، شاهرخ خان، عامر خان، سانجی دات ودیلیپ کومار مسلمان هستند.

  2. بازیگران زن معروف مسلمان هندی چه کسانی هستند؟

    بازیگران معروف زن مسلمان هندی سنا خان، آمریتا سینگ، گوهر خان، شبانه اعظمی و مدهوبالا هستند.

  3. عکس بازیگران هندی مسلمان را در کجا مشاهده کنیم؟

    عکس های زیادی از بازیگران مسلمان سینمای هند در اینترنت وجود دارد. در صورت علاقه به مشاهده عکس این بازیگران تنها نیاز است نام آن ها را در گوگل جستجو کنید. همچنین با دنبال کردن اینستاگرام این افراد که آدرس آن در این مطلب در سایت آورده شده است، می توانید عکس هایی که از خود به اشتراک می گذارند را ببینید.

  4. کدام بازیگر مسلمان هندی به دلیل اعتقادات خود از بالیوود خداحافظی کرد؟

    زایره وسیم که در سال 2016 در فیلمی با نام دنگل در کنار عامرخان، در نقش یک زن کشتی گیر ظاهر شده بود، در سال 2019 در شبکه های اجتماعی خود اعلام خداحافظی کرد. او گفته بود که با وجود عشقی که بازیگری برای او به همراه می آورد اما با اعتقادات او در تضاد است و او را به گمراهی و دوری از خدا و ایمانش می کشاند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *