بیوگرافی آدریانا لیما مدل و بازیگر برزیلی + عکس های جدید و حاشیه ساز او

در این مقاله می خواهیم به طور کامل با یکی از زیباترین سلبریتی های جهان یعنی آدریانا لیما آشنا شویم و درباره فرزندانش، مسیری که طی کرده تا به موفقیت برسد، کار هایی که به غیر از مدلینگ انجام داده و … صحبت خواهیم کرد.

آدریانا لیما کیست؟

آدریانا لیما کیست؟

آدریانا فرانچسکا لیما از مدل های اینستاگرام و بازیگر معروف برزیلی است. او در ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱ در شهر باهایای برزیل متولد شد. آدریانا در عرصه مد به عنوان زیبا ترین مدل های ویکتوریا سکرت و یکی از معروف ترین مدل لوازم آرایشی شناخته می شود. قد او 178 سانتی متر و وزنش معادل 51 کیلو گرم است. او برخلاف شغل و حرفه اش، بسیار آدم مذهبی است. نکته جالب درباره آدریانا لیما این است که تا قبل سن 15 سالگی هیچ گاه به مدل شدن فکر نمی کرد ولی یک اتفاق ناگهان مسیر زندگی او را عوض کرد و آن قدر پیشرفت این مدل زیاد بود که پس از مدت کوتاهی توانست مقام نخست رقابت های سوپر مدل برزیل را از آن خود کند.

این اتفاق از این قرار است که دوست آدریانا قرار بود در مسابقه مدلینگ شرکت کند و آدریانا هم به عنوان تماشاچی در آن مسابقه شرکت می کند ولی وقتی اسپانسر برنامه او را دید از او درخواست کرد تا او هم در مسابقه شرکت کند. همین اتفاق باعث شد تا آدریانا در سن 16 سالگی به نیویورک مهاجرت کند و با شرکت «الیت» قرار داد امضا کند. در این مورد اطلاعات تکمیلی در ویکی پدیا adriana lima درج شده است.

دوست پسر های آدریانا لیما چه کسانی بوده اند؟

آدریانا لیما در ابتدا با مارکو یاریچ صربستانی وارد رابطه شد و ازدواج کرد که حاصل آن دو دختر به نام های ولنتاینا (11 ساله) و سیینا (8 ساله) می باشد. ولی آن ها بعد از 6 سال از هم طلاق گرفتند. بعد از آن آدریانا بازیکن تیم فوتبال بوستون”جولیان ادلمن”وارد رابطه شد ولی رابطه آن ها خیلی زود به پایان رسید. آخرین رابطه آدریانا با بازیگر ترک، متین ها را بود که رابطه آن ها هم تداوم زیادی نداشت و از هم جدا شدند.

آدریانا لیما در ابتدا با بازیگر و خواننده سبک راک آمریکایی، لنی کراویتس وارد رابطه شد ولی در سال 2009 وقتی که 27 ساله بود با بهترین دوست خود بسکتبالیست صربی، مارکو جاریک ازدواج کرد که آن دو در سال 2009 صاحب اولین دختر خود به نام ولنتانیا شدند و 3 سال بعد صاحب دومین دختر خود، سیینا. ولی در سال 2014 پس از 6 سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند و در سال 2016 به طور رسمی از هم طلاق گرفتند. بعد از آن آدریانا با بازیکن فوتبال تیم بوستون، جولیان ادلمن وارد ارتباط عاطفی شد ولی این رابطه شان پایدار نبود.

و آخرین رابطه آدریانا با بازیکن تیم بیسبال مت هاروی بود. ولی پس از مدتی شایعاتی در فضای مجازی درباره ملاقات آدریانا و جولیان ادلمن، دوست پسر قبلی آدریانا و عدم حضور مت هاروی در یکی از مهم ترین بازی های تیمش، هواداران مت هاروی به پیج اینستاکرام آدریانا حمله و او را مقصر این قضیه دانستند و آدریانا هم در جواب آن ها کفت که نباید در هر ارتباط عاطفه شکست خورده ای صرفا زن ها را مقصر دانست. آدریانا رابطه خود را با مت هاروی بهم زد و ظاهرا فعلا قصد ارتباط عاشقانه با مرد ها را ندارد و تصمیم دارد با صورت انفرادی و مستقل زندگی کند و لذت ببرد.

آدریانا لیما اهل کجاست؟

آدریانا در برزیل بدنیا آمد. زبان مادر آدریانا پرتغالی بوده ولی او می توانست به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی هم صحبت کند و همین موضوع به آدریانا هم ثرایت کرد و او هم می تواند مانند مادرش به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی صحبت کند.

آدریانا لیما ازدواج کرده است؟

آدریانا لیما ازدواج کرده است؟

بله آدریانا لیما با مارکو پاریچ ازدواج کرده بود و آن دو صاحب 2 فرزند هم شدند ولی در نهایت از هم جدا شدند.

آدریانا لیما چند ساله است؟

آدریانا متولد 1981 میلادی است و اکنون 41 سال دارد. با توجه به سن او ممکن است فکر کنید که فردی مسن شده است ولی لیما هنوز هم از جذاب ترین سلبریتی های جهان محسوب می شود. آدریانا لیما دو دختر به نام های ولنتاینا (11 ساله) و سیینا (8 ساله) دارد

آیا این مدل هنوز هم با ویکتوریا سیکرت همکاری دارد؟

آدریانا لیما از سال 2000 میلادی تا اکنون با ویکتویا سکرت همکاری دارد و در واقع برندی از برند های ویکتوریا سکرت به حساب می آید. خیلی ها ویکتوریا سکرت را با این مدل برزیلی می شناسند و اکثر لباس هایی که می خرند لباس هایی است که آدریانا آن ها را بر تن می کند.

درآمد این مدل به چه صورت است؟

او مدل تبلیغاتی برند های مطرحی چون ورساچه، به به، بولگاری، سواچ، بی سی بی جی بود و برای طراحانی نظیر “کمپ مال”، “جسیکا وایت”، “جولیا استنگر” و “آنا وانگ” کار می کرد. او مانکن محبوب طراحانی مانند “ورا وانگ”، “کریستین لاکرویکس”، “امانوئل اونگارو”، “جورجیو آرمانی”، “فندی”، ” رالف لارن ” و “والنتینو” بود. و همین موضوع و کمپانی هایی که با آن ها در ارتباط بوده باعث شده تا درآمد بالایی کسب کند.

آیا Adriana Lima در فیلم هم بازی کرده است؟

آیا Adriana Lima در فیلم هم بازی کرده است؟

آدریانا لیما علاوه بر علاقه خود در زمینه مد و فشن، عاشق بازیگری هم است و در این زمینه چند فیلم هم بازی کرده که در زیر 3 فیلم معروف او را نام می بریم و توضیح مختصری درباره آن می دهیم :

فیلم تعقیب

فیلمی مشتمل بر ۸ قطعه فیلم کوتاه و مجزای ۱۰ دقیقه‌ ای به کارگردانی جان فرانکن‌ هایمر، انگ لی، وونگ کار وای، گای ریچی، الخاندرو گونسالس اینیاریتو، جان وو، جو کارنهان، و تونی اسکات است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. این فیلم به سفارش شرکت ماشین‌سازی ساخته شده و در هر کدام از قسمت‌ها، عملکرد و توانایی‌ های یکی از محصولات این شرکت در خلال داستان نشان داده می‌شود. رانندگی همه ماشین‌ها به عهدهٔ کلایو اوون است.

آشنایی با مادر

یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی محصول شبکه سی‌بی‌اس است که برای اولین بار در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۵ پخش شد. این مجموعه توسط کارتر بیز و کریگ توماس ساخته شده‌است.

در این سریال، باب سگت به عنوان صدای آیندهٔ بازیگر اصلی، تد موزبی (جاش ردنر)، در سال ۲۰۳۰ به پسر و دخترش خاطراتی را یادآوری می‌ کند که منجر به ملاقات او با مادر شان (همسر تد) شده‌ است، که داستان را از قسمت اول به زمان گذشته برمی‌ گرداند و خاطرات را نقل می‌ کند. کاراکتر های اصلی دیگر آشنایی با مادر مارشال اریکسن (جیسون سیگل)، رابین شرباتسکی (کوبی اسمالدرز)، بارنی استینسون (نیل پاتریک هریس) و لیلی آلدرین (آلیسون هانیگان) می‌ باشند.

بتی بی ریخته

بتی بی ریخته یک مجموعه تلویزیونی خانوادگی، کمدی به تهیه‌ کنندگی سیلویو هورتا است که از ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۶ تا ۱۴ آوریل ۲۰۱۰ از تلویزیون ABC پخش شد.

فرشته های ویکتوریا سکرت چه کسانی هستند؟

فرشتگان ویکتوریا سکرت بر اساس استاندارد های زیبایی، زیبا ترین جهانند و از هر نژادی یک نفر زیبا در این جمع قرار دارد. ویکتوریا سکرت سالانه یکی از پربیننده ترین نمایش است که در این نمایش چند ساعته برترین مدل ها به همراه معروف ترین خواننده ها برای ویکتوریا سکرت اجرا می کنند.

آدریانا لیما (برزیل)، الساندار امبروسیو (برزیل)، بهاتی پرینسلو (نامبیا-آفریقای جنوبی)، لی‌لی آلدریج (آمریکایی)، کندیس سوانپوئل (آفریقای جنوبی)، السا هاسک (سوئد)، جاسمین توکز (آمریکا)، لیس ریبرو (برزیل)، مارتا هانت (کالیفرنیای شمالی)، رومی استریجد (هلند)، سارا سامپایو (پرتغال)، استلا مکسول (بلژیک)، تیلور هیل (کلرادو)، ژوزفین اسکریور (دانمارک).

حاشیه های این مدل برزیلی

حاشیه های این مدل برزیلی

آدریانا مدتی پیش عکسی در فضای مجازی منتشر کرد که در آن حلقه ای در انگشت او دیده می شود و در توضیح آن انگشتر نوشته است : من به خودم و خوشبختی ام متعهد هستم و با خودم ازدواج کردم.

این عکس و متن باعث شد بعضی از کاربران فضای مجازی فکر کنند که آدریانا با خودش ازدواج کرده است در صورتی که درحالی که منظور آدریانا لیما این است که وی برای خودش و خوشبختی خودش و شخصیت خودش ارزش و احترام قائل می باشد.

سوالات متداول

  1. آدریانا لیما در کجا متولد شد؟

    آدریانا در سال 1981 در برزیل بدنیا آمد.

  2. آدریانا لیما چگونه وارد عرصه مد شد؟

    دوست آدریانا لیما قرار بود در مسابقه مد شرکت کند ولی وقتی آدریانا به آن جا رفت اسپانسر از او خواست در مسابقه شرکت کند و این نقطه شروع بود برای ورود او به عرصه مد که در این زمینه او پیشرفت زیادی کرد.

  3. آیا آدریانا غیر از فشن کار دیگری هم می کند؟

    بله آدریانا لیما به غیر از فعالیت در عرصه مد، چند فیلم هم بازی کرده است مثل فیلم تخریب، بتی بی ریخته و آشنایی با مادر که جزو فیلم های خوب او می باشند.

  4. فعالیت وی در ویکتوریا سکرت به چه شکل است؟

    آدریانا از سال 2000 تا کنون با وکتوریا سکرت همکاری می کند. او نیز عضو فرشتگان وکتوریا سکرت هم است که در آن مجصولات لباس زیر زنان نمایش داده می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *