بازیگران هندی ایرانی تبار و همسرانشان را بیشتر بشناسید

در ادامه شناحت با بازیگران هندی این بار می خواهیم با بازیگران هندی ایرانی تبار بیشتر آشنا شویم. همراه ما باشید.

اگر شما نیز از افرادی هستید که به سلبریتی ها و سریال های هندی علاقه مند هستید، حتما در رابطه با بازیگران هندی ایرانی تبار شنیده اید. برخی از سلبریتی ها و هنرپیشه های هندی، در اصل ایرانی بوده و یا دارای ریشه ایرانی می باشند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با این افراد به شما توضیحاتی را ارائه داده و آن ها را به صورت دقیق به شما معرفی کنیم.

معروف ترین بازیگران مرد هندی ایرانی تبار کدامند؟

معروف ترین بازیگران مرد هندی ایرانی تبار کدامند؟

در کشور هند بازیگران و سلبریتی های مرد بسیار زیادی وجود دارند که دارای اصالت و ریشه ایرانی بوده و در هند فعالیت می کنند. در این قسمت از مقاله می خواهیم برخی از این بازیگران مرد را به شما معرفی کرده و توضیحاتی را در رابطه با آن ها به شما بدهیم.

جان آبراهام

جان آبراهام یکی از بازیگران هندی مرد می باشد که در سال ۱۹۷۲ به دنیا آمده است. این شخص علاوه بر فعالیت های بازیگری به کار های مدلینگی نیز می پردازد. جالب است بدانید که مادر این شخص ایرانی بوده و فیروزه ایرانی نام دارد.

بومان ایرانی

از دیگر بازیگران هندی ایرانی تبار بومان ایرانی می باشد که در فعالیت های تئاتر و بازیگری در این کشور حضور دارد. این شخص در سال ۱۹۵۹ به دنیا آمده و ۶۹ ساله می باشد. گفته می شود که وی در شهر بمبئی با دنیا آمده و مادرش ایرانی می باشد.

پیمان معادی

پیمان معادی یکی از فیلم نامه نویس ها و بازیگران معروف ایرانی می باشد که در کشور ما بسیار معروف می باشد. جالب است بدانید این شخص با این که یکی از سلبریتی های ایرانی محسوب می شود، اما پدری هندی دارد. پیمان معادی یکی از پر افتخار ترین بازیگران ایرانی محسوب می شود که دارای خرس نقره ای بهترین بازیگر نقش مرده می باشد.

امیر خان

محمد امیر حسین خان یکی از معروف ترین و مشهور ترین بازیگران هندی می باشد که بیشتر از ۳۰ سال است در کشور هند فعالیت می کند. گفته می شود که مادر این شخص دارای اصالت ایرانی می باشد و از بزرگ ترین ستاره های هندی و جهانی محسوب می شود.

ریتیک روشن

ریتیک روشن از دیگر بازیگران هندی ایرانی تبار می باشد که تا به حال نقش های بسیار زیادی را ایفا کرده است. گفته می شود که این بازیگر دارای ریشه ایرانی بوده اما در شهر بمبئی به دنیا آمده است.

معروف ترین بازیگران زن هندی ایرانی تبار کدامند؟

در کشور هند سلبریتی ها و بازیگر های بسیاری وجود دارد که در کشور هند زندگی می کنند اما دارای ریشه ایرانی می باشند. در این قسمت از مقاله می خواهیم برخی از بازیگران هندی ایرانی تبار زن را به شما معرفی کنیم.

الناز نوروزی

الناز نوروزی یکی از مدل ها و بازیگران محبوب ایرانی می باشد که در سینمای هند مشغول به فعالیت می باشد. این شخص دارای ۲۹ سال سن می باشد و در کنار فردی مانند سیف علی خان مشغول به فعالیت می باشد.

ماندانا کریمی

ماندانا کریمی که یکی از مدل ها و هنرپیشه های معروف هندی می باشد نام اصلی اش منیژه کریمی است. این شخص یکی از بازیگران هندی ایرانی تبار می باشد که در کشور هند مشغول به فعالیت می باشد. وی در سال ۱۹۸۸ به دنیا آمده است و اکنون ۳۳ سال سن دارد.

سانیا ایرانی

یکی از بازیگران، مدل ها و دنسر های هندی که دارای ریشه ایرانی می باشد خانم سانیا ایرانی است. وی در فیلم هایی مانند فنا و عشق من حضور داشته و در شهر بمبئی به دنیا آمده است. سانیا ایرانی در سال ۱۹۸۳ به دنیا آمده و اکنون ۳۸ ساله می باشد.

مریم زکریا

مریم زکریا یکی از خواننده ها و بازیگر های ایرانی سوئدی می باشد که در سینمای بالیوود مشغول به فعالیت می باشد. این شخص در کنار سعید شایسته که یکی از خواننده های معروف ایرانی می باشد توانسته است به معروفیت برسد.

آریونا ایرانی

آریونا ایرانی یکی از بازیگران و کارگردان های هندی می باشد که در فیلم های بسیار زیادی ایفای نقش کرده است. این شخص در سال ۱۹۴۶ به دنیا آمده و دارای ۷۵ سال سن می باشد. وی از جمله این بازیگران می باشد که بسیار معروف است.

عکس بازیگران هندی ایرانی تبار را در کجا مشاهده کنیم؟

راه ها و روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید عکس ها و تصویر های زیادی را از بازیگران هندی ایرانی تبار مشاهده کنید. یکی از این راه ها مراجعه به سایت های مختلف اینترنتی می باشد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده در سایت های مختلف اینترنتی این عکس ها را پیدا کرده و مشاهده کنید. همچنین شما می توانید با جست و جو در اینستاگرام نیز این عکس ها را ببینید. در این قسمت از مقاله می خواهیم یکی از این عکس ها را به شما نشان بدهیم.

چگونه می توان آیدی اینستاگرام این بازیگران را به دست آورد؟

برخی از سلبریتی ها و بازیگران ایرانی تبار هندی با فعالیت کردن در اینستاگرام با دوست داران خود ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید با جست و جو کردن نام سلبریتی مورد نظر خود در قسمت اکسپلور اینستاگرام، این افراد را پیدا کرده و در صورت تمایل آن ها را دنبال کنید.

معروف ترین فیلم های بازیگران هندی ایرانی تبار در بالیوود کدامند؟

شاید از خود بپرسید که کدام یک از این بازیگران بالیوودی از سایر آن ها معروف تر می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یکی از معروف ترین این بازیگران جان آبراهام می باشد که از سایر سلبریتی های هندی دارای معروفیت بیشتری می باشد.

معروف ترین فیلم های بازیگران هندی ایرانی تبار در سینمای ایران کدامند؟

یکی از رایج ترین سوال های افراد این است که معروف ترین فیلم های این بازیگران چه می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که معروف ترین این فیلم ها دل های شکسته می باشد که یکی از فیلم های بین المللی معروف و پر طرفدار می باشد.

بازیگران هندی ایرانی تبار چه حاشیه هایی داشته اند؟

بازیگران هندی ایرانی تبار چه حاشیه هایی داشته اند؟

همان طور که خود شما نیز می دانید برخی از سلبریتی ها با ایجاد کردن حاشیه هایی برای خود سعی در معروف شدن خود دارند. در این میان بیشتر بازیگران هندی ایرانی تبار با جدایی خود از همسرانشان حاشیه های بسیار زیادی را برای خود به وجود آورده اند.

آیا بازیگران هندی ایرانی تبار مسلمان هستند؟

شاید از خود این سوال را بپرسید که آیا این سلبریتی ها و بازیگران هندی که ایرانی الاصل هستند، مسلمان می باشند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بیشتر این بازیگر ها و هنرپیشه ها مسلمان می باشند و دارای دین اسلام هستند. البته در این باره هنوز هم به صورت دقیق اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

بازیگران هندی ایرانی تبار در کجا به دنیا آمده اند؟

شاید از خود این سوال را بپرسید که این بازیگران در چه شهری به دنیا آمده اند؟ در رابطه با این سوال جست و جو های زیادی را انجام دادیم. برخی از این سلبریتی ها و بازیگران در شهر بمبئی و کشور هند به دنیا آمده اند. البته جالب است بدانید که برخی دیگر از این افراد در شهر تهران متولد شده اند.

درآمد بازیگران هندی ایرانی تبار چقدر است؟

اگر برایتان جالب است بدانید که درامد سلبریتی های هندی از چه طریقی می باشد، در این قسمت می خواهیم به آن ها اشاره کنیم. برخی از این بازیگر ها با بازی کردن در سریال ها و فیلم های مختلف درامد زایی می کنند‌. این درحالی می باشد که برخی دیگر با خوانندگی و فعالیت در زمینه مدلینگی برای خود کسی درامد می کنند.

بازیگران هندی ایرانی تبار چه جوایزی در بالیوود دریافت کرده اند؟

بازیگران هندی ایرانی تبار چه جوایزی در بالیوود دریافت کرده اند؟

همان طور که می دانید بازیگران هندی دارای جایزه ها و افتخارات بسیار زیادی هستند. یکی از این بازیگران امیر خان می باشد که یکی از معروف ترین بازیگران هندی و بین المللی بوده و موفق به دریافت جایزه های جهانی بسیار زیادی شده است. این شخص در سینمایی بالیوود نیز جایزه های زیادی را به دست آورده است.

بازیگران هندی ایرانی تبار چه جوایزی در سینمای ایران دریافت کرده اند؟

یکی از سوالات افراد این است که این سلبریتی های هندی که ایرانی الاصل نیز می باشند، در ایران موفق به دریافت چه جایزه هایی شده اند؟ یکی از افرادی که گفته می شود دارای اصالت هندی نیز می باشد آقای پیمان معادی است. همان طور که در قسمت بالاتر نیز اشاره کردیم این بازیگر موفق به دریافت خرس نقره ای بهترین بازیگر نقش مرد شده است.

سوالات متداول

  1. کدام یک از بازیگران هندی ایرانی تبار دارای معروفیت بیشتری هستند؟

    جالب است بدانید که امیر خان از معروف ترین این بازیگران می باشد.

  2. آیا این بازیگران در هند به دنیا آمده اند؟

    گفته می شود که برخی از بازیگران و سلبریتی های هندی ایرانی تبار در بمبئی و برخی دیگر در تهران به دنیا آمده اند.

  3. عکس این بازیگران را در کجا می توانیم مشاهده کنیم؟

    شما می توانید در سایت های مختلف اینترنتی و پیج های اینستاگرامی این عکس ها را ببینید.

  4. دین این هنر پیشه ها و سلبریتی ها چه می باشد؟

    گفته می شود که بیشتر این افراد مسلمان می باشند و به خدای یگانه اعتقاد دارند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *