سلبریتی های لیورپولی ایرانی + ماجرای شروع طرفداری آن ها

لیورپول یکی از تیم های مطرح انگلیسی می باشد که طرفداران بسیاری در سراسر جهان برای خود به همراه دارد. طرفداران این تیم از سلبریتی ها گرفته تا شهروندان، همگی در مورد این تیم نظر های متفاوتی دارند. اگر شما نیز جزء طرفداران این تیم مطرح می باشید و دوست دارید بدانید که دیگر چه فردی مانند شما به طرفداری این تیم می پردازد، با ما در این مقاله همراه باشید.

توجه داشته باشید که این سلبریتی ها شرط بندی بازی لیورپول را به صورت جدی دنبال می کنند. اگر شما هم به این موضوع علاقه مند هستید می توایند از این لینک برای آن اقدام کنید.

سلبریتی های ایرانی لیورپولی چه افرادی هستند؟

سلبریتی های ایرانی لیورپولی چه افرادی هستند؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه اشخاص مشهوری در ایران وجود دارد که طرفدار پروپاقرص این تیم محبوب انگلیسی می باشند. در این قسمت می خواهیم تعدادی از این اشخاص را به شما عزیزان معرفی کنیم.

عادل فردوسی پور

در دنیای ورزش ایران، این عادل فردوسی پور است که حرف اول را در فوتبال می زند. عادل فردوسی پور لیورپولی به تمام عیار می باشد. زمانی که این تیم به قهرمانی رسید، در تمامی سایت ها تیتری با این مضمون که عادل فردوسی پور خوش حال ترین فرد در ایران از قهرمان شدن این تیم می باشد.

محسن کیایی

دیگر سلبریتی محبوب ایرانی که علاوه بر کارگردانی به بازیگری نیز می پردازد، محسن کیایی می باشد که طرفدار چند آتیشه تیم لیورپول است. این سلبریتی مشهور ایرانی تا به امروز در اینستاگرامش نیز بار ها به این موضوع اشاره کرده است.

رضا جاودانی

در شبکه سه تا به امروز برنامه های ورزشی بسیاری را مجری گری رضا جاودانی مشاهده کرده اید. این سلبریتی مشهور نیز یکی از طرفداران پروپاقرص این تیم محبوب انگلیسی می باشد.

سلبریتی های لیورپولی غیر ایرانی چه حواشی ای داشته اند؟

سلبریتی های خارجی لیورپولی چه افرادی هستند؟

حال که نگاهی به سلبریتی های ایرانی انداختیم، بد نیس اشاره ای به طرفداران مشهور لیورپول در خارج از کشور بی اندازیم. این طرفداران عمدتا بازیگران بسیار مطرحی هستند که شما آن ها را بسیار در فیلم ها و سریال های آمریکایی و یا انگلیسی مشاهده کرده اید.

دیمین لوییز

دیمین لوییز یکی از بهترین بازیگران انگلیسی می باشد که در سریال های ساخت این کشور چهره او را بسیار مشاهده کرده اید. او طرفدار تیم لیورپول است و تا به امروز نیز عکس های بسیار زیادی را با پرچم این تیم از خود منتشر کرده است.

امیلیا کلارک

امیلیا کلارک، بازیگر مشهور سریال گِم آف ترونز، یکی از طرفداران دو آتیشه تیم لیورپول می باشد. البته این موضوع نیز به نوعی به اصالت او که انگلیسی است بر می گردد. او هم چنین یک عکس در کنار محمد صلاح بازیکن بسیار محبوب تیم لیورپول دارد.

کریس دی برگ

کریس دی برگ یکی از خوانندگان بسیار مطرح می باشد که بیشتر او را زمانی که با گروه آرین به همکاری پرداخت می شناسیم. این خواننده نیز یکی از طرفداران مطرح تیم لیورپول می باشد که در بسیاری از مواقع نیز او را در جایگاه ها مشاهده می کنیم.

برد پیت

برد پیت، بازیگر محبوب آمریکایی و همسر سابق آنجلینا جولی نیز طرفدار تیم لیورپول می باشد. البته ناگفته نماند که آنجلینا جولی نیز طرفدار این تیم می باشد و در زمانی که هر دو به یک دیگر بودند، یک زوج لیورپولی بسیار خوبی را تشکیل داده بودند.

لانا دل ری

و در آخر، لانا دل رِی یکی از بهترین طرفداران تیم لیورپول می باشد. وی یکی از خوانندگان مطرح است که با آهنگ هایی هم چون summer time sadness و یا hope به محبوبیت رسید.

عکس سلبریتی های لیورپولی

برای مشاهده کردن عکس های سلبریتی های لیورپولی، بهترین روش مراجعه کردن به قسمت تصاویر گوگل و جست و جو نام آن ها در این قسمت می باشد. البته توصیه می شود که با وی پی ان این کار را انجام دهید تا بتوانید عکس های بیشتری را از این سلبریتی ها مشاهده کنید. هم چنین می توانید از انواع شبکه های اجتماعی نیز در این راه استفاده کنید که راهی بسیار ساده می باشد.

پیج اینستاگرام سلبریتی های لیورپولی ایرانی چیست؟

پیج اینستاگرام سلبریتی های لیورپولی ایرانی چیست؟

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، تعدا کمی سلبریتی ایرانی وجود دارد که طرفدار تیم محبوب لیورپول باشند. محسن کیایی، رضا جاودانی و محبوب ترین آن ها عادل فردوسی پور، تنها سلبریتی هایی هستند که در ایران طرفدار این تیم می باشند. اینستاگرام این افراد به ترتیب mohsen_kiaee و rezajavdaniofficial و adelferdosipour می باشد. به راحتی با جست و جو این عبارت ها می توانید وارد صفحه رسمی اینستاگرام این سلبریتی ها شوید.

پیج اینستاگرام سلبریتی های خارجی لیورپولی چیست؟

برای این که بتوانید وارد پیج اینستاگرام سلبریتی های خارجی شوید، کافیست نام آن ها را به صورت لاتین در اپلیکیشن اینستاگرام جست و جو کرده و صفحه آن ها که تماما به همراه یک تیک آبی از دیگر صفحات متمایز شده است را مشاهده کنید. این صفحات هم چنین تعداد فالوور بسیار بالایی نیز دارد. از طریق جست و جو گوگل نیز می توانید به این صفحات دست یابید. کافیست نام آن ها را به همراه کلمه اینستا در گوگل جست و جو کنید.

درآمد سلبریتی های لیورپولی ایرانی و خارجی چقدر است؟

سلبریتی های لیورپولی ایرانی و خارجی درآمدی بسیار بالا دارند. افرادی که در خارج طرفدار این تیم هستند مانند برد پیت نیز به مراتب بیشتر از ایرانی ها و یا بیشتر از سلبریتی های خارجی دیگر به دلیل محبوبیت بالا تر و تجربه بیشتر دارای درآمد بیشتری می باشد. می دانید که نمی توان به مبلغ دقیق این درآمد ها اشاره کرد، اما می توان گفت که آن ها معمولا درآمد های هزار دلاری و در ایران نیز درآمد های میلیونی تا میلیاردی دارند.

سلبریتی های لیورپولی اهل ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

معمولا زمانی که در هر کشوری به عنوان یک سلبریتی شناخته شوید، حواشی همواره به دنبال شما می باشد و رهایتان نمی کند. این موضوع در تمامی جهان برای تمامی سلبریتی صدق می کند و متاسفانه تاثیرات بسیار منفی ای را با خود به همراه دارد. برای سلبریتی های لیورپولی ایرانی نیز حواشی بسیاری تا به امروز به وجود آمده است. به عنوان مثال یکی از این حواشی که بسیار مشهود است، ممنوع التصویر شدن عادل فردوسی پور می باشد. پس از آن نیز برای مدتی محسن کیایی به دلیل حرف های سیاسی ای که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود، ممنوع الکار شده بود.

درآمد سلبریتی های لیورپولی ایرانی و خارجی چقدر است؟

سلبریتی های لیورپولی غیر ایرانی چه حواشی ای داشته اند؟

به دلیل این که تعداد سلبریتی های لیورپولی غیر ایرانی بسیار بیشتر از ایرانی ها می باشد، در نتیجه تعداد حواسی نیز بسیار بالا است. از بین افرادی که در ابتدا به شما معرفی کردیم، برت پیت یکی از پر حاشیه ترین سلبریتی لیورپولی می باشد. او به تازگی به آنجلینا جولی خیانت کرده و همین موضوع نیز باعث شد تا ازدواج این دو شخص بهم بخورد. البته امیلیا کلارک نیز دارای حواشی ای که البته مثبت است می باشد. خنده های این بازیگر در واقع سوژه ای است که فیلمبرداران به هیچ عنوان آن را از دست نمی دهند.

سلبریتی های لیورپولی و همسرانشان

بسیاری از این دسته از سلبریتی ها ازدواج کرده و دارای فرزند نیز می باشد. به عنوان مثال محسن کیایی دارای یک دختر و برد پیت نیز تعداد فرزندان بسیاری دارد. برای مشاهده کردن این سلبریتی ها در کنار همسرهایشان نیز می توانید به راحتی به صفحه اینستاگرام آن ها مراجعه کرده و یا از طریق جست و جو تصاویر گوگل تمامی عکس های آن ها را با کیفیتی بسیار عالی مشاهده کنید. هم چنین می توانید پیج مخصوص همسر این سلبریتی ها را نیز در اینستاگرام دنبال کنید. معمولا بسیاری از سلبریتی ها در عکس هایی که با همسران خود می گیرند، پیج آن ها را بر روی تصویر تگ می کنند.

سلبریتی های ایرانی لیورپولی در استادیوم این تیم

تا به امروز هیچ یک از سلبریتی های ایرانی در استادیوم تیم لیورپول دیده نشده اند و در مقابل بسیاری از سلبریتی های خارجی در استادیوم این تیم عکس های اختصاصی دارند. البته دور از ذهن نیز که روزی شاهد حضور این دسته از افراد نیز در استادیوم لیورپول باشیم و احتمال می دهیم اولین نفر آن ها عادل فردوسی پور باشد. با دنبال کردن صفحات اینستاگرام رسمی سلبریتی هایی که در ابتدا آن ها را به شما معرفی کردیم می توانید به راحتی از جدید ترین اخبار مربوط به آن ها مطلع شوید.

سوالات متداول

  1. سلبریتی ها در اروپا طرفدار چه تیمی هستند؟

    سلبریتی های اروپایی بیشتر طرفداران تیم های مربوط به کشور خود می باشند. بیشتر اشخاص نیز طرفدار تیم لیورپول می باشند.

  2. چگونه می توان عکس های این سلبریتی ها را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده کردن عکس سلبریتی های لیورپولی به راحتی می توانید در قسمت تصاویر گوگل نام آن ها جست و جو کرده و یا از انواع شبکه های اجتماعی آن ها کمک بگیرید.

  3. آیا در ایران نیز سلبریتی لیورپولی داریم؟

    در ایران نیز سلبریتی های بسیاری وجود دارند که طرفدار این تیم می باشند. به عنوان مثال عادل فردوسی پور، محسن کیایی و رضا جاودانی، سلبریتی هایی می باشند که در ایران طرفدار تیم لیورپول هستند.

  4. آیا سلبریتی های ایرانی در ورزشگاه این تیم حضور داشتند؟

    تا به امروز شاهد حضور سلبریتی های ایرانی در ورزشگاه تیم لیورپول نبودیم اما گمان می رود که این اتفاق در آینده ای نه چندان دور بیوفتد و اولی نفری که وارد این ورزشگاه شود عادل فردوسی پور باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *