بیوگرافی حسن شماعی زاده + گلچین آهنگ ها و لیست کنسرت های او

اگر تمایل دارید تا در رابطه با حسن شماعی زاده یکی از خوانندگان ایرانی اطلاعات جالبی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

حسن شماعی زاده کیست؟

حسن شماعی زاده کیست؟

در این قسمت قرار است به یکی از موضوعات جذاب یعنی بیوگرافی حسن شماعی زاده و هم چنین سن حسن شماعی زاده بپردازیم. در این باره باید بگوییم که حسن شماعی زاده متولد یک آذر 1321 در اصفهان است. او خواننده، آهنگساز و نوازندهٔ نامی موسیقی پاپ ایرانی است. بهتر است که بدانید این خواننده قدیمی از سال 1345 فعالیت خود را در عرصه موسیقی و خوانندگی شروع کرده است و از همان ابتدا توانسته مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد.

دوران کودکی تا ورود به موسیقی

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید شماعی زاده به عنوان یکی از خواننده های لس آنجلسی در یکی از صحبت های خود بیان کرده بود که از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشته است و رفته رفته این علاقه بیشتر شده است تا جایی که در سن 13 سالگی در ارکستر یکی از تئاتر های شهر اصفهان به عنوان یک نوازنده فعالیت هنری‌ اش را شروع کرده است. این موضوع را هم باید افزود که این خواننده معروف فارغ التحصیل دیپلم از دبیرستان شهدای ادب اصفهان می باشد. او در سال 1341 بعد از این که دوران دبیرستان خود را به پایان رساند، برای پیشرفت در موسیقی به تهران نقل مکان کرد و بعد از مدتی کار در تئاتر در سال 1345 توانست وارد رادیو شود و همزمان ارکستر های پاپ و مجاز را برای جوانان و مردم می‌ نواخت و با چندین ارکستر اسپانیایی نیز همکاری می‌ کرد و در رادیو و مراکز هنری تهران هم به نوازندگی می‌ پرداخت. بهتر است که بدانید او بعد از مدتی توانست برای گروه معروف و سرشناس بلک کتس نیز ساکسیفون بزند.

شروع آهنگسازی

در سال 1351 شماعی زاده آهنگسازی را شروع کرد، او در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده بود که دلیل اصلی روی آوردن به آهنگسازی ناتوانی اش در ادامه نوازندگی بوده است، چرا که به بیماری دیسک گردن مبتلا شده بوده است و این بیماری به دلیل فشار نوازندگی طولانی مدت ساز های سنگین بوده است. او در طول روز 15 الی 16 ساعت کار می‌ کرده است. حال از اولین کار های شماعی زاده در آهنگسازی می توان به (گریه) با صدای امیر رسایی، (نمی‌ آد) با صدای گوگوش و (حالا خیلی دیره) با صدای عارف اشاره کرد که تمام آن ها با هم منتشر شدند.

شماعی زاده بعد از مدتی توانست جایگاه ویژه‌ ای را میان سایر آهنگسازان زمان خود به دست آورد و خوانندگان سرشناسی مانند: ابی، گوگوش، داریوش، ستار، عارف، معین و برخی از خوانندگان دیگر کار های موفقی را با آهنگ های او به بازار عرضه کردند. از جملهٔ آهنگسازی های موق او، می‌ توان به معروف ترین آهنگ‌ های گوگوش اشاره کرد. از دیگر آثار موفق شماعی‌ زاده در این دوران می‌ توان به ترانه (شکار) با صدای ابی اشاره کرد که این ترانه توانست در سال 1354 در فستیوال موسیقی استانبول ترکیه مقام اول را کسب کند.

شروع خوانندگی

شروع خوانندگی

در نهایت شماعی زاده در سال 1352 خوانندگی را آغاز کرد. او در این باره بیان کرده است که این خوانندگی در برنامه شوی زنده چشمک به درخواست مردم اتفاق افتاده است. در آن برنامه افراد سرشناسی مانند گوگوش، واروژان و اردلان سرفراز نیز حضور داشتند و شماعی زاده ترانه (مرداب) را با شعر اردلان اجرا کرد. حال بهتر است که بدانید این ترانه به یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین ترانه های زمان خود تبدیل شد و حتی حدود 198 هزار صفحه از آن به فروش رسید که در نوع خود رکوردی قابل توجهی بوده است.

در آن زمان خوانندگی شماعی زاده مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت و خیلی از ترانه های دیگر او نیز بسیار پرمخاطب و پرطرفدار شدند. حتی این خواننده معروف در سال 1354 در یک نظرسنجی از طرف مجله زن روز به عنوان بهترین خواننده مرد سال شناخته شد و در همان نظرسنجی با حدود پنجاه هزار رای به عنوان بهترین آهنگساز سال نیز شناخته شد.

عکس های حسن شماعی زاده را در کجا ببینیم؟

شماعی زاده یکی از خوانندگان قدیمی و معروف اهل ایران است که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. حال اگر شما هم طرفدار این خواننده معروف هستید و تمایل دارید تا به مشاهده عکس های جدید او بپردازید و به این گونه جویای احوال این خواننده شوید، پیشنهاد ما این است که به صفحه اینستاگرام او مراجعه نمایید، چرا که شماعی زاده هر از گاهی در اینستاگرام عکس هایی از خود را برای طرفدارانش منتشر می‌ کند.

حال این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر اینستاگرام اگر به اینترنت مراجعه کنید و نام این خواننده معروف را جستجو کنید نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و می‌ توانید عکس‌ های متعددی از شماعی زاده را جستجو و مشاهده کنید. هم چنین در اینترنت می توانید عکس هایی از او را در کنار سایر خوانندگان دیگر و یا در کنار اعضای خانواده اش جستجو کنید. هم چنین در اینترنت می توانید عکس پدر و مادر حسن شماعی زاده نیز جستجو کنید.

آدرس پیج اینستاگرام حسن شماعی زاده چیست؟

این روز ها اینستاگرام به یکی از شبکه‌ های محبوبی تبدیل شده است که خیلی از افراد با فعالیت در این شبکه توانسته اند بر شهرت و معروفیت خود بیفزایند که این موضوع شامل خوانندگانی مانند حسن شماعی زاده نیز می باشد. حال اگر طرفدار این خواننده معروف هستید و تمایل به پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام او را دارید، پیشنهاد ما این است که نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که شماعی زاده در اینستاگرام بیش از 246 کا فالوور دارد به همین دلیل پیج او نسبت به پیج های فیک به راحتی قابل تشخیص می باشد.

حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید شماعی زاده اینستا را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و مخاطبانش تبدیل کرده است و هر از گاهی پست های متعددی را برای مخاطبانش منتشر می‌ کند که تمام این پست ها با استقبال خوب طرفدارانش رو به رو شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که اگر شما پیج اینستاگرام او را دنبال کنید، می توانید از جدیدترین اخبار اس خیلی از مخاطبان و طرفداران این خواننده معروف تمایل دارند تا در رابطه با زندگی شخصی حسن شماعی زاده و همسرش بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که شماعی زاده در سال 1346 و زمانی که 22 ساله بود با همسرش نوشین ازدواج کرد. او در این باره بیان کرده بود زمانی که نوشین را برای اولین بار دیدم متوجه شدم که علاقه خاصی به او دارم و تمایل داشتم تا بیشتر با او آشنا شوم و زمانی که فهمیدم این حس دو طرفه است، به همین دلیل ارتباط ما بیشتر شد تا جایی که این ارتباط به نامزدی و در نهایت به ازدواج ختم شد. بهتر است که بدانید حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌ های افشین 45 ساله که در حال حاضر دندانپزشک است و عقیق (نیکی) 36 ساله که کارشناس امور قیمت گذاری مسکن می باشد. می توانید در اینترنت به جستجو و مشاهده عکس های حسن شماعی زاده و همسرش و فرزندش بپردازید.

چه حاشیه هایی برای حسن شماعی زاده به وجود آمد؟

این روز ها در پیرامون خیلی از خوانندگان معروف ایرانی حاشیه‌ ها و جنجال های متعددی مشاهده می‌ شود که این موضوع شامل حسن شماعی زاده نیز می‌ باشد. حال از مهم ترین حاشیه هایی که تا به اکنون برای شماعی زاده به وجود آمده است، می‌ توان به موضوعاتی مانند: خبر ورود شماعی‌ زاده به وطن، دستگیری او در ایران، مشکلاتی که برای برخی از کنسرت های او به وجود آمده است، درگیری هایی که شماعی زاده با برخی از خوانندگان دیگر داشته است، روابط شخصی‌ اش، ازدواج مجدد شماعی زاده و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

البته این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که مدتی قبل مصاحبه با حسن شماعی زاده انجام شده بود، او در این مصاحبه بیان کرد که برای تمام خوانندگان و یا سلبریتی ها حاشیه های متعددی به وجود می آید که این موضوع شامل من نیز می‌ باشد، البته من به هیچ کدام از این حاشیه‌ ها اهمیتی نمی دهم، چرا که تمام آن ها دروغی بیش نیستند.

برترین آهنگ های حسن شماعی زاده چه نام دارند؟

شماعی زاده یکی از خوانندگان پر انرژی و پرکاری است که از زمانی که فعالیت خود را در عرصه موسیقی و خوانندگی شروع کرده است تا به اکنون آهنگ های متعددی را منتشر کرده است که هر کدام از آهنگ های او با مخاطبان زیادی رو به رو شده اند. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از بهترین آهنگ های او بپردازیم.

زرگری

زمانی که حسن شماعی زاده زرگری را منتشر کرد، این آهنگ با طرفداران بسیار زیادی رو به‌ رو شد و خیلی از افراد بیان کردند که آهنگ زرگری یکی از بهترین آهنگ های این خواننده معروف است.

غریبه

از یکی دیگر از آهنگ های پرطرفدار شماعی زاده می‌ توان به آهنگ غریبه اشاره کرد که این آهنگ نیز در زمان انتشار با طرفداران زیادی رو به رو شد. برای دانلود آهنگ حسن شماعی زاده غریبه می توانید به اینترنت مراجعه نمایید.

برکه

حسن شماعی زاده برکه را با سبک خاص و متفاوتی خوانده است و به همین دلیل این آهنگ بعد از انتشار مورد تعریف و تمجید خیلی از مردم قرار گرفت و با طرفداران زیادی نیز رو به‌ رو شد.

رطب

اگر تمایل دارید یکی از بهترین آثار این خواننده معروف را دانلود و گوش کنید، پیشنهاد ما این است که به دانلود آهنگ حسن شماعی زاده رطب بپردازید، چرا که این آهنگ یکی از بهترین آثار شماعی زاده می باشد.

بیشتر و بیشتر

از دیگر آهنگ های معروف و پرطرفدار این خواننده می توان به بیشتر و بیشتر اشاره کرد که زمانی که این آهنگ منتشر شد با طرفداران زیادی رو به رو شد. می توانید برای دانلود آهنگ حسن شماعی زاده بیشتر و بیشتر به اینترنت مراجعه نمایید.

شغل اصلی این خواننده چیست؟

شغل اصلی این خواننده چیست؟

حسن شماعی زاده توانسته با فعالیت در خوانندگی به شهرت و معروفیت خوبی برسد و در کنار این شهرت یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورده و درآمدزایی می‌ کند، به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که شغل اصلی او خوانندگی است. حال این موضوع را هم باید افزود که شماعی زاده، نوازنده و آهنگساز نیز می‌ باشد و از این طریق هم برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورده است و درآمدزایی می کند.

اولین آهنگ حسن شماعی زاده چه نام داشت؟

اگر طرفدار حسن شماعی زاده هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اولین آهنگ شماعی زاده چه نام داشت. در این باره باید بگوییم که اولین آهنگ او مربوط به اولین آلبومش می باشد. به همین دلیل می توان این گونه بیان کرد که اولین آهنگ او مرداب نام داشت، این آهنگ از آلبوم به خاطر تو بوده است.

آیا حسن شماعی زاده بیماری خاصی دارد؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم تا به اکنون حاشیه های متعددی برای این خواننده معروف به وجود آمده است که یکی از این حاشیه ها در رابطه با بیماری حسن شماعی زاده بوده است. در این باره باید بگوییم که مدتی قبل شایعاتی در رابطه با این که حسن شماعی زاده به بیماری خاصی مبتلا شده است در شبکه های مجازی منتشر شد که این موضوع باعث نگرانی خیلی از طرفداران و هواداران او شد. به همین دلیل شماعی زاده فورا در صفحه مجازی خود تمام این اخبار را تکذیب کرد و در این باره بیان کرد که حالش خوب است و در حال حاضر در کنار خانواده اش زندگی خوبی دارد و در طول روز به فعالیت های روتین و روزمره خود می‌ پردازد.

بهترین آلبوم های حسن شماعی زاده چه نام دارد؟

بهترین آلبوم های حسن شماعی زاده چه نام دارد؟

حسن شماعی زاده از آن دسته از خوانندگانی است که تا به اکنون آلبوم‌ های متعددی را منتشر کرده است که هر کدام از آلبوم‌ های او طرفداران خاص خود را دارند. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از بهترین آلبوم های شماعی زاده بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

آتش روی خاکستر

این خواننده معروف آلبوم آتش روی خاکستر را در سال 1990 منتشر کرد که این آلبوم بعد از انتشار با طرفداران بسیار زیادی رو به رو شد و به یکی از بهترین آلبوم های این خواننده معروف تبدیل شد. آلبوم آتش روی خاکستر شامل 8 ترک می باشد.

آخرین سوار 

حسن شماعی زاده آلبوم آخرین سوار را در سال 1996 منتشر کرد این آلبوم بعد از انتشار مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت. بهتر است که بدانید تمام آهنگسازی های این آلبوم بر عهده شماعی زاده بوده است و این آلبوم دارای 5 ترک می باشد.

دوشیزه خانم 

از یکی از بهترین و پرطرفدار ترین آلبوم های شماعی زاده می توان به آلبوم دوشیزه خانم اشاره کرد که شماعی زاده این آلبوم را در سال 2002 منتشر کرد و آهنگسازی این آلبوم نیز بر عهده او بوده است. این موضوع را هم باید افزود که این آلبوم شامل هفت ترک می باشد.

درآمد حسن شماعی زاده چقدر است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای مخاطبان شماعی زاده به وجود می‌ آید، این است که درآمد او چقدر است؟ در این باره باید بگوییم که به طور دقیق در مورد درآمد این خواننده معروف در اینترنت اطلاعاتی موجود نمی باشد. اما از آن جایی که شماعی زاده سالیان طولانی است که در عرصه موسیقی و خوانندگی فعالیت می‌ کند، به همین دلیل به نظر می رسد که او ثروت خوبی را برای خود بدست آورده است. شماعی زاده از طریق فروش آلبوم ها و آهنگ هایش و هم چنین برگزاری کنسرت در کشور ها و شهر های مختلف درآمدزایی می کند. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او آهنگساز و ترانه‌ سرا نیز می باشد و به این گونه هم درآمدزایی می کند. هم چنین برخی از منابع بیان کرده اند که شماعی زاده بیزینس هایی نیز دارد که از طریق این بیزینس ها نیز یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورده است.

برای دانلود آهنگ های این خواننده به کجا مراجعه کنیم؟

برای دانلود آهنگ های این خواننده به کجا مراجعه کنیم؟

حسن شماعی زاده یکی از خوانندگان محبوب و قدیمی ایرانی می باشد که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد. حال خیلی از مخاطبان او تمایل به دانلود آهنگ های این خواننده معروف را دارند. در این باره باید بگوییم که با مراجعه به سایت های موسیقی می توانید هر کدام از آهنگ های مورد علاقه خود از این خواننده را به راحتی جستجو و دانلود کنید، چرا که این سایت های موسیقی لینک دانلود اکثر آهنگ های شماعی زاده را برای علاقه مندان و مخاطبان خود قرار داده اند. به عنوان مثال می توانید در این سایت ها به جستجو و دانلود گلچین حسن شماعی زاده و یا دانلود آهنگ های حسن شماعی زاده شاد و یا غمگین او بپردازید. هم چنین برخی از این سایت های موسیقی لینک دانلود 40 اهنگ برتر حسن شماعی زاده را نیز برای علاقه مندان قرار داده اند. هم چنین می توانید در سایت های موسیقی به پخش انلاین فول البوم حسن شماعی زاده نیز گوش دهید.

حال این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر سایت های موسیقی، اگر به کانال حسن شماعی زاده نیز مراجعه نمایید، می توانید هر کدام از آهنگ های مورد نظر خود را از این خواننده معروف جستجو و دانلود کنید، چرا که شماعی زاده در کانال تلگرام خودم لینک تمام آهنگ هایش را مخاطبان و طرفدارانش قرار داده است.

کنسرت های حسن شماعی زاده

این روز ها اکثر خوانندگان معروف و سرشناس کنسرت‌ هایی را برای طرفداران و مخاطبانشان برگزار می کنند. حال از آن جایی که شماعی زاده مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی در ایران و خارج از کشور دارد، به همین دلیل او نیز گاهی اوقات در کشور ها و شهر های مختلف کنسرت های جذابی را برای طرفدارانش برگزار می‌ کند که تمام کنسرت های او با استقبال بی نظیر مردم به ویژه مخاطبان و طرفدارانش رو به‌ رو می‌ شوند. این موضوع را هم باید افزود که شماعی زاده از طریق برگزاری کنسرت، توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند.

حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از بهترین کنسرت های شماعی زاده در شهر ویسبادن برگزار شده است. شماعی زاده این کنسرت را برای ایرانیان مقیم آلمان برگزار کرده است که با طرفداران بسیار زیادی رو به رو شد و به یکی از بهترین کنسرت های او تبدیل شد. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که اگر تمایل به مشاهده برخی از کنسرت های این خواننده معروف را دارید، می توانید به اینترنت و یا حتی شبکه های مجازی مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. حسن شماعی زاده کیست؟

    حسن شماعی زاده متولد 1 آذر 1321 در اصفهان است، او خواننده، آهنگساز و نوازندهٔ نامی موسیقی پاپ ایرانی می باشد. بهتر است که بدانید این خواننده قدیمی از اواسط دهه چهل فعالیت خود را در عرصه موسیقی و خوانندگی شروع کرده است. او این روزها مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد.

  2. چگونه می توان عکس های حسن شماعی زاده را مشاهده کرد؟

    اگر شما هم طرفدار شماعی زاده هستید و تمایل به مشاهده عکس های این خواننده معروف را دارید، پیشنهاد ما این است که به شبکه های مجازی او مراجعه نمایید. هم چنین در اینترنت نیز می توانید عکس های متعددی او را جستجو کنید.

  3. حسن شماعی زاده چگونه درآمدزایی می کند؟

    شماعی زاده از طریق فروش آلبوم ها و آهنگ هایش و هم چنین برگزاری کنسرت درآمدزایی می کند. او ترانه سرا و آهنگساز نیز می‌ باشد و از این طریق هم یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورده است.

  4. آیا او به بیماری خاصی مبتلا شده است؟

    مدتی قبل شایعاتی در رابطه با این که شماعی زاده به یک بیماری خاص مبتلا شده است در شبکه های مجازی منتشر شد، اما این خواننده تمام این شایعات را تکذیب کرد و در این باره بیان کرد که حالش خوب است و به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *