بیوگرافی معین خواننده (نصرالله معین نجف آبادی) + عکس بدون عینک معین

اگر در بین ایرانیان و حتی فارسی زبانان سراسر دنیا در رابطه با معین پرسیده شود به جرات می توان گفت کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با نام او آشنایی نداشته باشد. معین از جمله خوانندگان ایرانی می‌ باشد که هم در سبک سنتی و هم در سبک پاپ بسیار حرفه ای اجرا می کند. او آن قدر صدای دلنشین و گوش نوازی دارد که هر شنونده ای را به وجد می‌آورد. در واقع می توان گفت که صدای معین آن قدر زیبا و گرم می باشد که هر شنونده ای ناخودآگاه مجذوب آن می شود.

به همین خاطر او با اجرای اولین ترانه اش آن قدر طرفدار پیدا کرد که حتی در خارج از کشور نیز صدای او شنیده شد. در شرایطی که هر خواننده جوان و نوپایی برای رسیدن به چنین جایگاهی باید سال ها تلاش کند. معین در طول سال‌ ها فعالیتش در عرصه موسیقی ایران ترانه ها و آثار به یاد ماندنی بسیاری را اجرا کرده است و همواره با توجه و استقبال طرفدارانش مواجه بوده است. به همین خاطر ما تحقیقاتی در زمینه بیوگرافی معین و فعالیت های هنری او انجام دادیم و حاصل آن را برای شما عزیزان ارائه می کنیم.

معین کیست؟

معین کیست؟

نصرالله معین نجف آبادی که با نام هنری معین در عالم خوانندگان لس آنجلسی شناخته می شود در بیست و نهم دی ماه سال ۱۳۳۹ در شهر نجف آباد اصفهان متولد شده است. او در یک خانواده کاملا مذهبی و پر جمعیت چشم به جهان گشود و معین هفتمین فرزند خانواده می باشد. او از دوران کودکی زمانی که پنج سال داشت موسیقی را نزد برادر خود آموخت و در دوران نوجوانی و دبیرستان با همراهی دوستانش در مجالس و میهمانی ها موسیقی اجرا می‌کرد. بنابراین علاقه و استعداد او در زمینه موسیقی از همان دوران کودکی بر همگان نمایان بود. او زمانی که هجده سال داشت برای یادگیری موسیقی به صورت حرفه‌ ای تحت تعلیم استادانی همچون حسن ‌کسایی و تاج اصفهانی به یادگیری آواز و نحوه کار با آلات موسیقی پرداخت. تا این که در سال ۱۳۴۹ به استخدام رادیو اصفهان درآمد و تا سال ۱۳۵۷ در آن مشغول به فعالیت بود.

معین همچنین در کنار کار در رادیو در کاباره هزار و یک شب و هتل عباسی اصفهان نیز به اجرای برنامه و خوانندگی اشتغال داشت. در سال ۱۳۵۷ همزمان با وقوع انقلاب اسلامی ایران بسیاری از خوانندگان برای ادامه فعالیت خود مجبور به ترک وطن شدند اما معین همچنان فعالیت خود را در تهران ادامه داد و در مکانی به نام دالون دراز به اجرای موسیقی می‌پرداخت. اما پس از مدتی با تعطیل شدن آن مکان هم معین ناچار همانند دیگر خوانندگان از ایران مهاجرت کرد و ساکن شهر لس آنجلس آمریکا شد. به این صورت فعالیت جدی و حرفه‌ ای معین در زمینه موسیقی از سال ۱۳۶۰ در کشور آمریکا آغاز شد و او اولین آلبوم مستقل خود را که “می پرستم” نام داشت را با همکاری شرکت ترانه تهیه و به بازار ارائه کرد. فعالیت او با ارائه آلبوم های متعدد ادامه داشت و در حال حاضر بیشتر فعالیتش را برای ساخت تک آهنگ ها متمرکز کرده است.

معین از جمله خوانندگانی است که با دیگر خوانندگان مشهور و مطرح ایرانی همکاری‌های مشترک و موفقی داشته است که از جمله این همکاری ها می توان به اشخاصی مانند ابراهیم حامدی (ابی)، داریوش اقبالی، سیاوش قمیشی و لیلا فروهر اشاره کرد. یکی از نکات جالب توجه در رابطه با شخصیت معین این است که او همان طور که در یک خانواده مذهبی و مقید متولد شده است، خود او نیز پایبند به احکام اسلامی باشد. او در دوران نوجوانی با توجه به صدای دلنشینی که داشت به عنوان قاری، قرآن را با صوت تلاوت می‌کرد و در حال حاضر که در کشور آمریکا زندگی می ‌کند، همه ساله خمس و زکات مال خود را پرداخت می‌کند و تاکنون هیچ گاه لب به مشروب و نوشیدنی های الکلی نزده است، او هر چند وقت یک بار بخشی از درآمدش از اجرای کنسرت هایش را به موسسات خیریه در سطح شهر تهران اهدا می کند.

عکس های معین را در کجا ببینیم؟

عکس های معین را در کجا ببینیم؟

در گذشته طرفداران و علاقه مندان به هنرمندان در عرصه‌های مختلف برای دیدن عکس ها و تصاویر مربوط به سلبریتی مورد نظرشان فقط می توانستند از طریق خرید روزنامه ها و مجلات اقدام کنند. اما امروزه با گسترش و سهولت دسترسی افراد به شبکه‌های اینترنتی و پلتفرم‌ های مختلف فضای مجازی این دسترسی بسیار راحت تر و سریع تر از گذشته شده است. طوری که در این شبکه‌ ها عکس هایی بسیار متعدد و متنوع از هر شخصی که کمی از شهرت برخوردار باشد وجود دارد. هر کس می تواند با جستجوی نام شخص مورد نظر خود عکس های مربوط به او را مشاهده کنند. با توجه به این که معین یک چهره شناخته شده برای ایرانیان و فارسی زبانان در سراسر دنیا می باشد،  لذا بسیاری از وب سایت ها و شبکه های مجازی اقدام به جمع آوری و انتشار عکس های مربوط به معین کرده اند که به راحتی در اختیار افراد و کاربران قرار دارد. بنابراین می توان با جستجوی نام معین هر کدام از این شبکه ها عکس های مربوط به او را مشاهده کرده و در صورت تمایل برای خود ذخیره و نگهداری کنید.

آدرس پیج اینستاگرام معین چیست؟

معین نیز همانند دیگر خوانندگان و چهره های سرشناس و معروف در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام حضوری فعال دارد با ارائه پست های مختلف از کلیپ ها و عکس های مختلف از خود با طرفدارانش ارتباط برقرار می‌ کند. باید گفت که طرفداران معین در اینستاگرام نیز او را دنبال می کنند طوری که او حدود سه میلیون دنبال کننده در پلتفرم اینستاگرام دارد و از پست های او که روزانه به اشتراک می گذارد دیدن کرده و با لایک های فراوان حمایت می کنند. در این پیج اینستاگرام شما می توانید بسیاری از موزیک ویدئو های معین و همچنین عکس های مربوط به معین و همسرش و فرزندش را مشاهده کنید. پس اگر تمایل به دنبال کردن معین در پلتفرم اینستاگرام دارید باید آیدی پیج اینستاگرام معین را که n.moein @ می باشد را در اینستاگرام دنبال کنید.         

همسر این خواننده کیست؟

بر اساس آن چه که در زندگی نامه معین آمده است او تاکنون دو بار اقدام به ازدواج کرده است. دفعه اول مربوط می شود به سال ۱۳۶۸ یعنی زمانی که سن معین ۳۸ سال بود با یک خانوم اسپانیایی آشنا می شود و در نتیجه این آشنایی منجر به ازدواج آن ها می شود. در همین زمان است که معین صبحت بخیر عزیزم را که از ترانه های معروف او است را اجرا می کند. اما این ازدواج بیشتر از شش سال طول نمی کشد و در حالی که یک دختر چهار ساله به نام پریچه داشتند از یکدیگر جدا می شوند. او برای مدتی به همراه دخترش پریچه و خواهرش که اشرف نام دارد زندگی می‌کند. تا این که چهار سال بعد یعنی در سال ۱۳۷۸ با یک خانم ایرانی ساکن کانادا به نام پانته آ تجدید فراش می کند و حاصل این ازدواج نیز دختری به نام ستاره می باشد.

چه حاشیه هایی برای معین به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای معین به وجود آمد؟

همیشه چه در زمان گذشته و چه در زمان حال که وسایل ارتباط جمعی گسترده تر و پیشرفته تر شده اند در رابطه با افراد معروف و سرشناس شایعات و حاشیه های متعددی مطرح می‌شود. برخی از آن ها واقعیت داشته و برخی دیگر شایعه و کذب می‌باشند و در رابطه با معین نیز همین امر صدق می کند. یکی از رایج ترین شایعه ای که بسیاری از افراد هنوز هم تصور می کنند واقعیت دارد مربوط به نابینایی معین می باشد. همچنین در رابطه با او این طور شنیده می‌شود که او از روش های غیر شرعی از جمله فروش مشروبات الکلی و قمار در منزل کسب درآمد می کند. شایعه‌ای که همواره معین آن را تکذیب کرده و او می گوید که به شدت از مشروب متنفر است. در بخش اخبار سلبریتی ها به این موضوع با دقت نظر بالاتری پرداخته ایم.

برترین آهنگ های معین چه نام دارند؟

معین در طول سال‌ ها فعالیتش در عرصه موسیقی ایران چه در زمینه موسیقی سنتی و چه در سبک پاپ ترانه های زیبا و ماندگار اجرا کرده است. این ترانه ها همواره از سوی طرفدارانش با استقبال فراوان مواجه شده است و افراد خاطره های بسیاری با این ترانه ها دارند. تمامی ترانه هایی که معین تاکنون اجرا کرده است هرکدام از کیفیت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و نمی توان بین آن ها تفاوتی قائل شد و ما در ادامه برخی از این ترانه‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد:

همدم

ترانه همدم معین یکی از ترانه های بسیار زیبا و عاشقانه این خواننده هنرمند می باشد که سروده افشین مقدم و با آهنگ سازی و تهیه کنندگی علیرضا افکاری ساخته و تولید و در سال ۲۰۱۱ به بازار ارائه شده است.

کل دنیامی

ترانه کل دنیامی معین از جمله ترانه های شاد و جدیدترین آهنگ معین می باشد که در سبک پاپ می باشد و سروده روزبه بمانی و تنظیم کنندگی عارف شکوری و با آهنگ سازی خود معین ساخته و تولید شده است. این ترانه از آلبوم ماندگار می باشد که در سال ۲۰۲۰ در بازار منتشر شده است.

بهانه

بدون شک یکی از زیباترین ترانه های دلنشین معین ترانه بهانه می‌باشد که به آلبوم پرواز اختصاص دارد. این ترانه در سال ۲۰۰۰ منتشر شده است و می‌ توان گفت از ترانه‌ های نسبت قدیمی معین می باشد که با کیفیت های مختلف در وب‌ سایت‌ های مختلف ارائه شده است. برای دانلود این ترانه و همچنین گلچین آهنگ معین قدیمی می توانید به وب سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

بیقرار

ترانه بیقرار را می‌توان جزء شادترین ترانه های معین دانست که با ریتمی بسیار شاد ساخته شده است. این ترانه در سال ۲۰۱۱ تولید و ساخته شده است و می توان آن را جزء ۱۰ اهنگ برتر معین دانست.

مست

ترانه مست از معین در سبک پاپ اجرا شده است. این ترانه به آلبوم کعبه اختصاص دارد و در سال ۲۰۰۸ به بازار ارائه شده است. برای دانلود این ترانه و همچنین دانلود تک اهنگ های معین باید و به وب سایت های گوگل مراجعه کنید.

شغل اصلی این خواننده چیست؟

شغل اصلی این خواننده چیست؟

همان طور که در رابطه با بیوگرافی معین گفته شد او از همان نوجوانی به آموزش و یادگیری موسیقی پرداخت و در طول زندگی اش اصلی ترین فعالیت او خوانندگی و پرداختن به موسیقی بوده است. او قبل از این که ایران را برای همیشه ترک کند در زمینه موسیقی در رادیو اصفهان اشتغال داشت و در کنار آن در کاباره های مختلف ترانه اجرا می‌کرد. بعد از مهاجرت نیز فعالیتش را در این زمینه گسترش داد و بیشتر فعالیت خود را محدود به ساخت آلبوم ها و تک آهنگ های مختلف کرده است. بنابراین می توان گفت اصلی‌ ترین منبع درآمد معین از راه خوانندگی و اجرای کنسرت در کشور های مختلف می باشد. علاوه بر این او در کنار خوانندگی به تدریس در زمینه موسیقی اشتغال دارد و از این راه نیز کسب درآمد می‌ کند.

اولین آهنگ معین چه نام داشت؟

معین پس از سال ها آموزش و فراگیری فنون موسیقی و خوانندگی بلاخره در سال ۱۳۵۷ اولین ترانه خود با نام “یکی را دوست می دارم” اجرا و آن را منتشر کرد. این ترانه را مسعود امینی سروده بود و آهنگ سازی آن را خود معین برعهده داشت. انتشار این ترانه به صورت غیرمنتظره‌ ای آنقدر در بین مردم جا باز کرد که منجر به شهرت بیش از پیش معین در بین مردم عادی و همچنین دیگر فعالان عرصه موسیقی شد. طوری که دیگر خوانندگان مطرح ایرانی که در خارج از کشور ادامه فعالیت می دادند از این ترانه استقبال بسیار کردند و این آهنگ بارها توسط آن ها از جمله خوانندگان معروفی همچون هایده، عارف و ابی بازخوانی و تکرار شد.

آیا معین بیماری خاصی دارد؟

طبق تحقیقاتی که ما در این زمینه انجام دادیم به هیچ بیماری خاصی که تاکنون معین به آن مبتلا شده باشد برخورد نکردیم. بنابراین می‌توان این طور نتیجه گرفت که این خواننده مطرح موسیقی ایران مبتلا به بیماری خاصی نمی‌ باشد.

بهترین آلبوم های معین چه نام دارد؟

بهترین آلبوم های معین چه نام دارد؟

با بررسی کارنامه هنری این خواننده محبوب و دوست داشتنی به این نتیجه دست یافتیم که از سال ۱۳۶۰ تا سال ۱۳۹۸ حدود بیست و شش آلبوم و تک آهنگ های بسیاری را با همکاری ناشران مختلف از جمله آونگ میوزیک، رادیو جوان، کلتکس رکوردز و شرکت ترانه اجرا و برای طرفدارانش ارائه کرده است. اولین آلبوم او “میپرستم” می باشد که با همکاری شرکت ترانه آن را نشر داده است و آخرین آلبوم او مربوط به سال ۱۳۹۸ می باشد که با نام “ماندگار” و با همکاری شرکت پریچه آواز آن را منتشر کرده است. در ادامه برخی از آلبوم های معین را معرفی خواهیم کرد:

آلبوم کعبه

یکی از قدیمی ترین آلبومی که معین آن را اجرا و ارائه کرده است کعبه نام دارد که در سال ۱۳۶۵ با همکاری شرکت ترانه به بازار منتشر شده است. این آلبوم شامل هفت ترانه می باشد که در سبک موسیقی سنتی و موسیقی پاپ خوانده شده است.

می پرستم

معین آلبوم می پرستم را در سال ۱۳۶۲ با همکاری شرکت ترانه تهیه و اجرا کرده است. این آلبوم شامل شش ترانه می باشد که در سبک پاپ و سنتی اجرا کرده است. در این آلبوم معین برای دومین بار ترانه معروف خود را که “همان یکی را دوست می دارم” را اجرا کرده است.

پریچه

آلبوم پریچه در سال ۱۳۷۱ با همکاری شرکت پارس ویدئو ساخته شده است و شامل نه ترانه می باشد که در ژانر سنتی و پاپ اجرا شده است. از معروف ترین ترانه های این آلبوم می توان به ترانه سفر اشاره کرد که فرید زلاند آن را آهنگ سازی کرده است این ترانه آن قدر زیبا بود که مصطفی کیایی با تاثیر از آن یکی فیلم سینمایی را تهیه کرد.

طلوع

معین آلبوم طلوع را در سال ۱۳۸۶ با همکاری شرکت MZM  جمع آوری و تولید کرد‌ این آلبوم متشکل از یازده ترانه می باشد و در سبک پاپ سروده شده است. از معروف ترین ترانه های این آلبوم ملاقات، خوشبختی و طلوع می باشد.

ماندگار

آخرین آلبومی که تا به حال معین آن را اجرا کرده است ماندگار نام دارد که در سال ۱۳۹۸ آن را ارائه کرده است و پس از آن بیشتر تمرکزش را به ساخت تک آهنگ گذاشته است. آلبوم ماندگار متشکل از یازده ترانه می باشد که با همکاری شرکت پریچه آواز ساخته شده است. از جمله ترانه های معروف این آلبوم روزگار، دو راهی و هوادار می باشد که در سبک پاپ اجرا شده اند‌.

درآمد معین چقدر است؟ 

درآمد معین چقدر است؟ 

معین با فعالیت در زمینه خوانندگی درآمد نسبتاً خوبی از راه فروش آلبوم هایش و به خصوص کنسرت هایی که اجرا می کند به دست می آورد. اما در خصوص این که این میزان درآمد به صورت دقیق چه مقدار می باشد اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد. چراکه معمولاً میزان درآمد و دارایی افراد یک موضوع کاملاً شخصی است که نمی‌توان از جزئیات آن باخبر شد. اما آن طور که در رابطه با معین گفته شده است او همه ساله خمس و زکات مال خود را می پردازد و علاوه بر این در کارهای خیرخواهانه مشارکت دارد و بخشی از درآمدش را به خیریه های موجود در تهران اهدا می کند. پس با توجه به این می‌ توان گفت از درآمد خوب و قابل توجهی برخوردار است.

برای دانلود آهنگ های این خواننده به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به این که در حال حاضر وب سایت ها و شبکه های مختلفی برای مشاهده موزیک ویدئو ها و همچنین دانلود ترانه های خوانندگان مختلف از جمله آهنگ های معین ایجاد شده اند. اما بهتر است برای پخش بهترین آهنگ های معین و همچنین دانلود 40 اهنگ برتر معین به وب سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. بنابراین اگر به دنبال دانلود آهنگ های مربوط به معین چه ترانه های قدیمی و چه اهنگ جدید معین 1400 هستید، باید نام ترانه مورد نظر خود را در این وب سایت ها جستجو کرده تا به آن دسترسی داشته باشید و در صورت تمایل آن را برای خود دانلود کنید.

کنسرت های معین

این خواننده پر نام و آوازه ایرانی در طول سال ها فعالیت در عرصه موسیقی در کنار ضبط برنامه ها و کنسرت های متعددی را در کشورهای مختلف سراسر جهان اجرا کرده است. از آن جا که او بسیار محبوب و معروف می باشد همواره با آمار بالای فروش بلیط کنسرت هایش اجرا می شود. از جمله کنسرت های بسیار موفق معین می توان به کنسرت او در یونیورسال آمفی تئاتر در شهر لس آنجلس و به سرپرستی آندرانیک اشاره کرد که در سال ۱۹۹۹ برگزار شد و حضور افراد در این کنسرت بسیار پر شور و پر هیجان گزاش شد.

آیا معین نابیناست؟

یکی از حاشیه ها و در واقع ابهاماتی که همواره در رابطه با معین در بین مردم و طرفداران او وجود داشته است، شایعه نابینا بودن او می باشد. از آن جایی که همواره معین چه در موزیک ویدیو هایش و چه در کنسرت هایش و به طور کل در تمامی صحنه ها با عینک آفتابی ظاهر می شود، این شایعه به وجود آمد که او نابینا می باشد. در حالی که چنین چیزی واقعیت ندارد و او دارای بینایی کامل و چشمانش سالم می باشد. فقط یکی از چشمان او به خاطر مشکل عصبی دارای پرش های نامنظم می باشد و به همین دلیل است که او از عینک استفاده می کند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. معین در چه سالی و چه شهری متولد شده است؟

    نصرالله معین نجف آبادی که با نام هنری معین در عالم موسیقی و دوستداران آن شناخته می شود در بیست و نهم دی ماه سال ۱۳۳۹ در شهر نجف آباد اصفهان متولد شده است.

  2. اولین آلبوم این خواننده در چه سالی منتشر شده است؟

    اولین آلبوم او با نام می پرستم می باشد که در سال ۱۳۶۰ تولید و منتشر کرده است.

  3. آیا نابینایی این خواننده واقعیت دارد؟

    نابینایی معین یک شایعه ای است که واقعیت نداشته و او در بینایی کامل می باشد و فقط یک چشم او دچار مشکل پرش می باشد.

  4. اولین ترانه معین چه نام دارد؟

    اولین ترانه او با نام یکی را دوست می دارم در سال ۱۳۵۷ منتشر شده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *