بیوگرافی ابی خواننده | ابراهیم حامدی آقای صدای ایران + 10 آهنگ خاطره انگیز او 1 –

ابراهیم حامدی با نام هنری ابی در تاریخ 29 خرداد 1328 در شهر تهران متولد شده است. او یکی از قدیمی ترین و معروف ترین خوانندگان ایرانی می باشد که صدایی بسیار زیبا دارد و لقب آقای صدا را به آن داده اند. در ادامه این مقاله شما را با بیوگرافی این خواننده محبوب آشنا می کنیم.

ابی کیست؟

ابی کیست؟

ابی یکی از خوانندگان لس آنجلسی است. پدر او خیاط بوده است و مادرش خانه دار بوده، وی در دوران کودکی خود از محله میدان فوزیه تهران در خیابان شهرسانی گذرانده است و در خانواده ای پر جمعیت بزرگ شده است. او چهار خواهر و یک برادر دارد. این خواننده مشهور به موسیقی یونانی علاقه‌ مند است و از خوانندگان محبوبش می‌ توان به پیتر گابریل، فردی مرکوری، استینگ، بونو و جیم موریسون از گروه راک دورز اشاره کرد. هم چنین گفته می‌ شود که او در منزل شخصی خود، اجازه پخش آهنگ‌ های خوانده‌ شده خود را نمی‌ دهد و تمایلی به شنیدن صدای خود در محیط خانه ندارد. جالب است بدانید که او در دوران نوجوانی اش با خواندن قرآن در صف های مدرسه به استعداد خود در خواندن پی برده است. او در یکی از مصاحبه هایش گفته است که از زمان چهار سالگی او رادیو به ایران آمده بود و خانواده او بودجه کافی برای خرید رادیو را نداشته است و در آن زمان برق همه جای شهر نبوده است. تفریح او در کودکی و نوجوانی اش خواندن بوده است. او در سن 11 سالگی ذهن او به شدت درگیر خوانندگی شده بود و در خانه و برای بچه محل هایش آهنگ می خوانده است.

عکس های ابی را در کجا ببینیم؟

ابی در شروع کارش در یک گروه به نام سان بویز و بعد از آن در باشگاه‌ ها و کاخ‌ های جوانان به صورت رسمی شروع به خوانندگی کرده است. در گروه سان بویز، ابتدا به تقلید از آهنگ‌ های ایتالیایی و ترانه‌ های آلبانو کاریسی خواننده و بازیگر بنام ایتالیایی پرداخته است و بعد از آن و با گذشت زمان به اجرای آهنگ هایی از خوانندگان مطرح آن دوران مانند جیم موریسون، اریک بوردون، تام جونز و پپینو دی کاپری پرداخته است. هم چنین او اولین بار در کاخ جوانان جنوبی به روی صحنه رفته است. تجربه اولین اجرای رسمی ابی از زبان خودش شنیدنی و به شدت جالب است. برای دیدن عکس های بیشتر از این هنرمند می توانید او را در سایت ها مختلف اینترنتی و در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

آدرس پیج اینستاگرام ابی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام ابی چیست؟

همان طور که در بخش اخبار سلبریتی ها مورد بررسی قرار داده ایم، امروزه تعداد شبکه های اجتماعی بسیار زیاد شده است و یکی از شبکه های اجتماعی محبوب اینستاگرام دارد که تمامی سلبریتی ها و افراد معمولی در آن فعالیت دارند. در اینستاگرام می توانید عکس و فیلم های بسیار زیادی را به اشتراک بگذارید. ابی در شبکه های اجتماعی و در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و به صورت روزانه عکس های زیادی را از خودش به اشتراک می گذارد. او عکس های زیادی را از مهمانی های دوستانه و خانوادگیش را به اشتراک می گذارد. برای دیدن عکس های بیشتر و مطلع شدن از اخبار جدید این هنرمند می توانیدهمین الان اینستاگرام ابی را دنبال کنید.

همسر این خواننده کیست؟

این خواننده مشهور در سال 1353 با فیروزه مقدادی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج سه دختر به نام‌ های عسل، سایه و خاتون است که این خواننده تا امروز برای هر سه آن ها یک آهنگ زیبا و خاص خوانده است. ابی دو سال قبل از وقوع انقلاب در ایران، برای اجرای کنسرت به آمریکا می‌ رود و با شروع انقلاب، در آن جا ماندگار می‌ شود. این هنرمند بعد از گذشت زمان و خیلی یهویی از همسر اولش فیروزه جدا شده و بعد از جدایی از همسر اول خودش با مهشید برومند ازدواج می‌ کند. مهشید یک پسر به نام فرشید دارد که پسر خوانده ابی محسوب می‌ شود و ابی علاقه بسیار زیادی به فرشید دارد و طبق گفته های خودش فرقی با فرزند خودش ندارد. در مورد آشنایی آن ها باید بدانید که، در یکی از اجرا های ابی در گوتنبرگ بوده است. جالب است بدانید شباهت چهره همسر دوم ابی با کتایون ریاحی بسیار زیاد است و همین موضوع مشکلات زیادی را برای این بازیگر سینما در فضای مجازی ایران به همراه داشته است. مهشید برومند مدیر برنامه‌ های این خواننده بوده است و در اکثر کنسرت‌ های او حضور داشته است و تصاویر منتشر شده از او در یکی از کنسرت‌ های این خواننده سوء تفاهمات و شایعات زیادی را به همراه داشته است که علیه این بازیگر شد.

چه حاشیه هایی برای ابی به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای ابی به وجود آمد؟

همان طور که می دانید همیشه افراد مشهور و سلبریتی ها درگیر حواشی و شایعات بسیار زیادی می شوند که برخی از این حواشی برای آن ها دردسر ساز می شود. یکی از حواشی که در چند سال اخیر برای این هنرمند دردسر ساز شده بود اتفاقی بود که در کنسرتش رخ داده بود. گفته شده است که ابی در این کنسرت به حدی مست بوده که اصلا قادر به خواندن آهنگ هایش نبوده است و به شدت اشتباه خوانندگی کرده است. البته جالب است بدانید این هنرمند بدان توجه به این حواشی و شایعات زندگی می کند. این هنرمند بعد از اولین اجرایی که داشته است با شهبال شب پره آشنا می شود و شهبال صدای او را در گروه سان بویز گوش می دهد و به او پیشنهاد کار در گروه بلک کتز را می دهد. او مدت زیادی را در کاباره کوچینی به روی صحنه رفته است و بعد از جدا شدن از گروه و به هم کاری و آهنگ سازی و ترانه سرایی پرداخت. او از دورانی که هم کاری با فرهاد گروه بلک کتز را شروع کرد به موفقیت های زیادی رسید و از آن دوران به عنوان دوران آموزشی خودش یاد می کند.

برترین آهنگ های ابی چه نام دارند؟

زمانی که این خواننده وارد عرصه موسیقی شد خوانندگان بسیار کمی در ایران و در زمینه موسیقی فعالیت داشته اند که می توان به ویگن، عارف و منوچهر سخایی اشاره کرد. این هنرمند ولین ترانه خودش را به صورت مستقل و با نام عطش در بازار منتشر کرد و این آهنگ برای فیلمی با همین نام خوانده شده است. هم چنین او دومین آهنگ خودش را با نام چرا چرا خوانده است که شعری از مسعود هوشمند و آهنگی از حسین واثقی می باشد. معروفیت این هنرمند به آهنگ سوم او بر می گردد. او ترانه ای را با نام شب با شعر اردلان سرافراز و آهنگی از منصور ایران نژاد که برای بار در شوی معروف میخک نقره ای از فریدون فرخزاد پخش می شود.

آهنگ نوازش

این خواننده تا به امروز تعداد بسیار زیادی آهنگ منتشر کرده است که یکی از برترین آهنگ های این هنرمند آهنگ نوازش می باشد. جالب است بدانید صدای ابی از همان دوران ابتدای نشو و نمایش، محل بحث و نظر رسانه‌ها بوده است. آهنگ نوازش را می توانید با کیفیت های 320 و 128 دانلود کنید. این هنرمند در دورانی موسیقی و خوانندگی را شروع کرد که بسیاری از خوانندگان با تقلید و کپی برداری از آثار یک دیگر به کار خود ادامه می دادند که در همین حین بود این هنرمند در جشنواره بین المللی آواز ترکیه شرکت کرد و توانست نظر های زیادی را به خودش جلب کند.

آهنگ خالی

هم چنین این خواننده قبل از انقلاب تک آهنگ های بسیار زیادی را خوانده است که بر روی صفحه منتشر شده است. آهنگ های او بعد از انقلاب و در خارج از کشور بود که در قالب آلبوم‌ های مستقل و به صورت کاست به بازار عرضه شد. یکی دیگر از آهنگ های زیبا و پرمخاطب این خواننده آهنگ خالی می باشد که جزء اولین آهنگ های او می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد.

آهنگ یکی بود یکی نبود

وی با ترانه سرایان بسیار مشهوری چون ایرج جنتی عطایی، اردلان سرفراز، منصور تهرانی و شهیار قنبری و آهنگسازان سرشناسی چون فرید زلاند، سیاوش قمیشی، واروژان، شادمهر عقیلی، حسن شماعی زاده، اسفندیار منفردزاده و بابک بیات هم کاری داشته است. آهنگ یکی بود یکی نبود یکی دیگر از آهنگ های محبوب این هنرمند می باشد که از چند سال اخیر و تا امروز محبوب می باشد.

آهنگ پوست شیر

جالب است بدانید که ابی خوانندگی را بدون کلاس یاد گرفته است و او گفته است که تا به حال به هیچ کلاسی نرفته است و بر این عقیده است که یک سری از حس هایی است مانند نقاشی، ترانه سرودن و شعر گفتن که حس اش با انسان ها است. یکی دیگر از آهنگ های قدیمی و محبوب این خواننده پوست شیر نام دارد و طرفداران بسیار زیادی دارد.

آهنگ عاشقانه

ابی نامی آشنا است که در سرتاسر کشور او را می شناسند. این هنرمند با صدای دلنشینی که دارد موفق شده است تا جایی بزرگ در قلب مردم برای خودش باز کند. او در زمینه خوانندگی بسیار موفق بوده است و در زمینه پاپ فعالیت می کند. همان طور که می دانید امروزه طرفداران موسیقی پاپ بسیار زیاد شده است. یکی دیگر از زیبا ترین و برترین آهنگ های این خواننده آهنگ عاشقانه است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

شغل اصلی این خواننده چیست؟

شغل اصلی این خواننده چیست؟

جالب است بدانید که این هنرمند به عنوان خواننده در سینمای کشور ایران فعالیت داشته است. طبق آمار بانک جامع اطلاعات سینمای کشور ایران، در میان 296 خواننده‌ ای که در سینمای کشور ایران فعالیت داشته‌ اند، این هنرمند با خوانندگی در 10 فیلم، مقام سیزدهم رابه خودش اختصاص داده است. باید بدانید که شغل اصلی این هنرمند خوانندگی می باشد و شغل دیگری ندارد. هم چنین باید بدانی که ابی در دو فیلم در نقش بازیگر حضور پیدا کرده است. یکی فیلم بوی گندم که در سال 1356 و دیگری فیلم ناخدا با خدا، که در سال 1352 می‌ باشد، البته این هنرمند برای بازی در فیلم های سینمایی احساس پشیمانی می کند و این موضوع را دخالت در حوزه غیرتخصص خودش عنوان می‌ کند.

اولین آهنگ ابی چه نام داشت؟

اولین ترانه مستقل خودش را با نام عطش برای فیلمی با این نام ساخت و عرضه کرد و بعد از آن دومین آهنگ خودش را با نام چرا چرا منتشر کرد، اما باید بدانید که سومین آهنگ این هنرمند بوده است که طبق گفته خودش باعث معروفیت وی می‌ شود این آهنگ به نام شب با شعر اردلان سرفراز و موزیک منصور ایران‌ نژاد که برای اولین بار در شوی مشهور میخک نقره‌ ای از فریدون فرخزاد پخش شده است. باید بدانید که این خواننده در طی چند سال اخیر یکی از داوران خوب مسابقه پرشین گات تلنت شده است و این برنامه استعداد یابی از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می شود. ابراهیم حامدی در این برنامه در کنار مهناز افشار، آرش لباف و نازنین نور داور برنامه می باشد.

آیا ابی بیماری خاصی دارد؟

این هنرمند خوش صدا به هیچ بیماری مبتلا نمی باشد. همان طور که در این مقاله مطرح کردیم این هنرمند در طی سال هایی که فعالیت داشته است با بسیاری از ترانه سرایان و خوانندگان مشهور ایرانی هم کاری داشته است و یکی از آن ها سیاوش قمیشی معروف بوده است. در سال 1381 سیاوش قمیشی در پی تهیه و اجرای آلبوم شب نیلوفری برای ابی دچار اختلاف نظراتی با ابی شد که این اتفاق منجر به قطع هم کاری های این دو خواننده شد. سیاوش قمیشی همانند آلبوم ستاره های سربی آهنگ ساز آلبوم شب نیلوفری بوده است. سیاوش قمیشی تاکنون 27 آهنگ برای این خوننده ساخته است و به همین دلیل است که آقای صدا در میان خوانندگان بیشترین تعداد از آهنگ های سیاوش قمیشی را خوانده است. البته باید در نظر داشته بشید که این دو هنرمند فقط قطع هم کاری کردند و هم چنان رابطه دوستانه ای با یک دیگر دارند.

بهترین آلبوم های ابی چه نام دارد؟

بهترین آلبوم های ابی چه نام دارد؟

این هنرمند در طی سال هایی که فعالیت داشته است موفق به ساخت و انتشار آلبوم های بسیار زیادی شده است که برترین آلبوم های او را در ادامه برای شما عزیزان مطرح می کنیم. هم چنین این سوال برای تعداد زیادی از طرفداران این خواننده به وجود آمده بود که او در چه کشوری زندگی می کند و باید بدانید که ابی دو سال قبل از انقلاب اسلامی به صورت تصادفی به آمریکا رفت و او برنامه ای داشت که در آمریکا بماند و هم به ایران رفت و آمد داشته باشد که متاسفانه این اتفاق ممکن نبود او در آمریکا ماندگار شد. وی هم اکنون همراه خانواده اش در لس آنجلس زندگی می کند. البته بسیاری از خوانندگان بعد و یا قبل از انقلاب اسلامی به خارج از کشور مهاجرت کرده اند و دیگر نتوانسته اند به کشور مادری خود برگردند.

آلبوم خلیج فارس

آقای صدا تا امروز تعداد متعددی آلبوم ساخته و منتشر کرده است و اولین آلبوم او که در سال 1990 منتشر شده است خلیج فارس نام دارد. در این آلبوم آهنگ خلیج، آهنگ گریز، آهنگ مداد رنگی، آهنگ یکی بود یکی نبود، آهنگ هزار و یک شب، آهنگ همدم، آهنگ دلبر، آهنگ کلبه من، آهنگ دو راهی و آهنگ شکار موجود می باشد.

آلبوم نازی ناز کن

ابی مانند دیگر خوانندگانی چون داریوش اقبالی، سیاوش قمیشی و فرامرز اصلانی شهرت بسیار زیادی دارد و یکی دیگر از آلبوم های این هنرمند در سال 1991 منتشر شده است و نام این آلبوم نازی ناز کن می باشد. این آلبوم شامل آهنگ های نازی ناز کن، آهنگ پوست شیر، آهنگ کندو، آهنگ بدرقه، آهنگ مرد تنها، آهنگ میلاد، آهنگ باغ بلور، آهنگ باد و بیشه، آهنگ سادگی، آهنگ سایه و آهنگ شب مجروح می شود.

آلبوم شب زده

این هنرمند در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی دارد و می توانید کلیپ های زیادی را از او مشاهده کنید. سومین آلبوم این خواننده محبوب شب زده نام دارد گه در سال 1991 منتشر شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این آلبوم شامل آهنگ های شب زده، آهنگ عسل، آهنگ پیچک، آهنگ غریبه، آهنگ خورجین، آهنگ خاتون، آهنگ بد، آهنگ خالی، آهنگ راز همیشگی و آهنگ مولای سبز پوش می شود.

آلبوم کوه یخ

این هنرمند در سال 1991 فعالیت های چشم گیر و پی در پی داشته است و یکی از آلبوم هایی که در همان سال منتشر کرده است آلبوم کوه یخ می باشد. این آلبوم زیبا شامل آهنگ های قصر عشق، آهنگ کوه یخ، آهنگ پاییز، آهنگ گلواژه، آهنگ غریبه، آهنگ جعبه جواهر که یکی از بهترین آهنگ های او می باشد و آهنگ نگو با من می شود.

آلبوم ستاره دنباله دار

ابی در یکی از مصاحبه هایش گفته است که خوانندگی نیمی از زندگی او می باشد و علاقه زیادی به خوانندگی دارد. او در طی سال هایی که فعالیت داشته است موفق به کسب افتخارات زیادی شده است. یکی دیگر از آلبوم های خاص این خواننده ستاره دنباله دار نا دارد که در سال 1993 منتشر شده است و در این آلبوم آهنگ های سادگی، ستاره دنباله دار، رازقی، آرزو، باور کن، خانه نوح، روزگار، نون و پنیر و سبزی و آهنگ گل سرخ را دارا می باشد.

درآمد ابی چقدر است؟

درآمد ابی چقدر است؟

ابی یکی از ثروتمند ترین خوانندگان ایرانی می باشد که در آمریکا زندگی می کند. او در طی سال هایی که در زمینه خوانندگی فعالیت داشته است موفق به کسب درآمد بسیار زیادی شده است. همان طور که در این مقاله مطرح کردیم این هنرمند در چنیدن فیلم ایفای نقش کرده است و تا امروز به اجرای کنسرت های زیادی پرداخته است که همین درآمد زیادی برای او به همراه داشته است.

برای دانلود آهنگ های این خواننده به کجا مراجعه کنیم؟

شما می توانید برای دانلود جدیدترین آهنگ ابی، آهنگ ابی درخت، آهنگ ای قصه عشق، آهنگ ابی پوست شیر، آهنگ ابی خالی، آهنگ ابی با تو، آهنگ ای مداد رنگی، آهنگ ابی ستاره سربی، آهنگ همین خوبه ابی و برای دانلود گلچین آهنگ های این هنرمند می توانید از طریق سایت های اینترنتی و کانال های تلگرامی اقدام نمایید و این آهنگ ها را با کیفیت 320 و 128 دانلود کنید.

کنسرت های ابی

کنسرت های ابی

همان طور که در این مقاله مطرح کردیم این هنرمند تا امروز کنسرت های بسیار زیادی را اجرا کرده است و هم‌ صدایی مردم با این خواننده در کنسرت‌ هایش نیز جزء ویژگی های منحصر به فرد کنسرت های این خواننده محسوب می‌ شود، باید بدانی که او را جزء اولین خوانندگان پارسی‌ زبانی دانسته‌ اند که به این هم خوانی اهمیت داد و آن را در آلبوم کنسرت‌ هایش ضبط و پخش کرد.

همسر اول ابی که بود؟

ابی در سال 1353 ا خانمی به نام فیروزه مقدادی ازدواج کرد که از این خانم صاحب سه فرزند دختر شده است. او از همسر اول خودش جدا شد و تا امروز در هیچ کدام از مصاحبه هایش در مورد همسر اولش و طلاقش صحبتی داشته است و دلیل طلاق او نا مشخص می باشد.

سوالات متداول

  1. لقب ابی چیست؟

    جالب است بدانید که طرفدارانش او را با تام جونز خواننده بسیار معروف بریتانیایی مقایسه می کنند. با این تفاوت که ابی دارای تمایلات سیاسی است.  طرفداران او هم چنین به او آقای صدا در حوزه موسیقی پاپ فارسی می دانند. و یکی از بهترین صدا ها را در تاریخ دارد.

  2. ابی برای اولین در چه گروهی عضو بوده است؟

    در ابتدا به یک گروه دوستانه به نام سان بویز و سپس دزر باشگاه ها و کاخ های جوانان به صورت رسمی شروع به خواندن کرد. در گروه سان بویز، برای شروع آهنگ های ایتالیایی و آهنگ های آلبانو کاریسی خواننده و بازیگر معروف ایتالیای را تقلید می کرد و سپس ترانه هایی از خوانندگان مطرح را خوانده است.

  3. دلیل جدایی ای از گروه بلک کتز چه بوده است؟

    همان طور که در این مقاله مطرح کردیم این هنرمند با شهبال شب پره آشنا شد و بعد از آن در این گروه به فعالیت می پردازد، بعد از گذشت زمان از این گروه جدا می شود و با آهنگ سازان و ترانه سرایان مطرح آن زمان هم کاری می کند. او با افراد این گروه روابط دوستانه ای دارد و مشکلی با شهبال ندارد.

  4. هم کاری ابی و نوش آفرین به چه صورت است؟

    در سال 1974 ابی و نوش‌ آفرین دو خواننده جوان ایرانی برای شرکت در جشنواره بین‌ المللی آواز ترکیه راهی استانبول می‌ شوند. این فستیوال مخصوص اجرای آهنگ های روز بوده و برای اولین بار در جهان در ترکیه برگزار شده‌ است، در این فستیوال علاوه بر موسیقی سینما، نقاشی، مجسمه‌ سازی و دیگر رشته‌ های هنری بوده‌ است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *