فریده واثق مادر امیر تتلو که فیلم رقصش در ایستاگرام حاشیه ساز شد

اگر از طرفداران امیر تتلو باشید حتما تا به امروز نام مادرش را شنیده اید. فریده واثق مادر تتلو است که او هم مانند تتلو بسیار حاشیه ساز شده است. طرفداران او معمولا جنجال های بسیاری را از طرف او شنیده اند. در ادامه بیشتر با این فرد و زندگی خصوصی او آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

فریده واثق کیست؟

فریده واثق کیست؟

فریده واثق مادر امیر حسین مقصودلو یا همان امیر تتلو است که او نیز مانند پسرش بسیار پر حاشیه است. واثق متولد سال ۱۳۴۴ است و از طریق پسر خود توانسته در فضای مجازی بسیار معروف شود. او سال ها پیش با پدر تتلو ازدواج کرد و هم اکنون به غیر از او دو دختر دیگر به نام های نغمه مقصودلو و نسیم مقصودلو نیز دارد. نسیم بدنسازی کار می کند و خواننده نیز هست و نغمه در رشته هنرهای تجسمی و عکاسی فعالیت می کند. فریده واثق در ابتدا با تتلو رابطه خوبی داشت و تتلو درباره او یک شعر نیز خوانده است و از او حمایت نیز می کرد. اما اکنون روابط خوبی با هم ندارند و تتلو از او فاصله گرفته است. فریده واثق هم اکنون در ایران زندگی می کند.

پیج اینستاگرام فریده واثق چیست؟

واثق در اینستاگرام یک صفحه شخصی به نام خود دارد که عکس های خودش را به اشتراک می گذارد و همین طور درباره پسرش اخباری را منتشر می کند. به نظر می رسد روابط او با تتلو خوب شده باشد یا این که این خوب شدن روابط یک طرفه باشد. پیج فریده واثق بیشتر از 106 هزار نفر دنبال کننده دارد و بیشتر این افراد طرفداران تتلو هستند و یا کسانی که به حواشی بین این دو نفر علاقمند هستند. واثق در این صفحه پست هایی درباره اجرا های تتلو و یا کار هایی که منتشر کرده است را قرار می دهد و هم چنین عکس هایی از زندگی روزمره و یا جوانی های تتلو را می گذارد.

در قسمت بیو صفحه نیز آدرس یوتیوب تتلو را گذاشته است تا طرفداران به وسیله آن بتوانند وارد کانال یوتیوب شوند و کارهای تتلو را گوش دهند یا تماشا کنند. در قسمت کامنت ها می توانید با او در ارتباط باشید و نظرات خود را بیان کنید.

عکس فریده واثق

عکس فریده واثق

عکس های فریده واثق مانند هر فرد دیگری که معروف می شود در اینترنت موجود است. سایت هایی در اینترنت وجود دارند که حواشی تتلو را به اشتراک می گذارند و این سایت ها معمولا عکس های مادر تتلو را نیز دارند. برای دسترسی به این سایت ها می توانید به موتور جستجوی گوگل مراجعه کنید. در قسمت تصاویرآن نام فریده واثق یا مادر تتلو را وارد کنید. در قسمت نتایج می توانید تمام عکس های او را ببینید. همین طور با مراجعه به صفحه اینستاگرام او می توانید تعدادی از عکس های این فرد را مشاهده کنید. با جستجوی نام واثق به همراه هشتگ در قسمت اکسپلور می توانید پست هایی که برای او در پلتفرم اینستاگرام گذاشته شده است را ببینید.

فریده واثق چه حاشیه هایی داشته است؟

این زن حواشی بسیار زیادی داشته است. او تقریبا با همین حواشی معروف شده که تعدادی از آن مربوط به خودش است و تعدادی را نیز تتلو به وجود آورده است. اولین و بزرگترین حاشیه او مربوط به پستی بود که در اینستاگرام گذاشته بود و در آن نوشته بود که می خواهد بازیگر شود و پوز نوید محمدزاده را به خاک بزند. این پست به دلیل لحن نا مناسبی که داشت بسیار جنجال برانگیز شد. چندی بعد تتلو به او فحاشی کرد و هم در کانال تلگرام و هم در اینستاگرامش آدرس پیج او را داد. هم چنین تتلو اعلام کرد که مادرش رقصنده است و فیلم این رقص نیز پخش شده است اما فریده واثق در این باره صحبتی نکرده است.

شغل فریده واثق چیست؟

از شغل فریده واثق هم اکنون اطلاعاتی در دسترس نیست و به نظر می رسد هم اکنون از تبلیغات در صفحه اینستاگرامش درآمد زایی دارد. اما تتلو در یکی از حواشی که برای مادرش ساخته بود بیان کرده بود که او در قدیم در خانه مردم کار کرده است و تتلو را همین طور بزرگ کرده است. تتلو از این کار ابراز نارضایتی کرده بود و گفته بود که با عقده بزرگ شده است. اما خود فریده واثق همان طور که گفتیم در پیج خود بیان کرده بود که قرار است بازیگر شود و تا کنون نیز فیلم هایی را بازی کرده است و نقش هایی را به او پیشنهاد داده اند.

نسبت فریده واثق با امیر تتلو چیست؟

نسبت فریده واثق با امیر تتلو چیست؟

همان طور که در بالا گفتیم فریده واثق مادر واقعی امیر تتلو است. این فرد در ابتدا به دور از رسانه ها بود و تصویری از او نشان داده نمی شد. وقتی تتلو به خارج ازکشور رفت خانواده او نیز یکی یکی وارد حواشی او شدند و مادرش از همه بیشتر معروف شد و تصویرش در رسانه ها نشان داده شد. هم اکنون همه او را به نام مادر تتلو می شناسند و معروفیت او مانند خود تتلو شده است.

دلیل فحاشی امیر تتلو به مادرش چه بود؟

مادر تتلو که در ابتدا برای او عزیز بود و عکسش را حتی روی بدن خود تتو کرده بود چندی پیش برای دیدن تتلو به ترکیه رفت. اما کرونا گرفت و نتوانست تتلو را ببیند. تتلو نیز به دیدن او‌ نرفت و گفت که کارهای مهمتری از مادرش دارد. وی چندی بعد پستی در تلگرام گذاشت که از دعوا کردن های مادرش و پدر معتادش و تنهایی خودش نوشته بود.

که الان به جز طرفدارانش کسی را به عنوان خانواده ندارد. او گفت که مادرش زمانی که او احتیاج داشته است ازدواج کرده و تنهایش گذاشته و در زندگی سختی های زیادی را بخاطر مادرش کشیده است و هر کسی که می گوید او باید به مادرش احترام بگذارد او را درک نمی کند. چون رفتاری که مادرش با او داشته است را پدر و مادر بقیه نداشته اند.

فریده واثق چند فرزند دارد؟

همان طور که گفتیم فریده واثق به جز تتلو دو فرزند دختر دیگر نیز دارد. اما فرزندان او با وی زندگی نمی کنند. به نظر می رسد که اکنون روابط او با تتلو بهتر شده است اما باز هم همدیگر را نمی بینند. اطلاعات بیشتری درباره روابط او با دخترانش نیز موجود نیست.

همسرش این شخص کیست؟

همسرش این شخص کیست؟

محمد تقی مقصودلو همسر اول فریده واثق و پدر تتلو است. او چندین سال پیش فوت کرده است. بعد از او فریده واثق یک بار دیگر ازدواج کرده است ولی از همسر دوم او اطلاعاتی در دسترس نیست. فقط تتلو در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرده که او از همسر دوم خود نیز جدا شده است و سال هاست که تنها زندگی می کند. هم اکنون نیز از وضعیت تاهل واثق گزارشی داده نشده است و به نظر می رسد هنوز مجرد زندگی می کند.

حمایت فریده واثق از امیر تتلو

با این که تتلو به مادرش فحاشی کرده است و به او بی احترامی کرده است اما باز هم واثق از او حمایت می کند و همیشه از تتلیتی ها و طرفداران تتلو خواسته است که هوای او را داشته باشند. او همان طور که بیان کردیم در صفحه اینستاگرام خود پست های حمایتی از تتلو می گذارد و از مردم می خواهد که کانال یوتیوب او را سابسکرایب کنند و موزیک های جدید تتلو را گوش دهند. او هم چنین قبلا نیز در لایو های خود و استوری هایی که می گذاشته تتلو را ساپورت می کرده و در جواب فحاشی های او هم چیزی نگفته است.

فیلم رقص فریده واثق را در کجا مشاهده کنیم؟

فیلم رقص فریده واثق را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن این فیلم باید آن را در اینترنت جستجو کنید. اگر موجود باشد می توانید آن را مشاهده کنید. به نظر می رسد که بسیاری از سایت رقص مادر تتلو را سانسور یا حذف کرده باشند و این به خواسته خود فریده واثق و یا تتلو باشند اما باز هم بعضی از سایت ها شیطنت کرده اند و این فیلم را بازنشر می کنند و یا حذف نکرده اند. در بعضی از کانال های تلگرامی نیز ممکن است این فیلم را پیدا کنید و مشاهده یا دانلود کنید.

سوالات متداول

  1. فریده واثق چند سال دارد؟

    همان طور که بیان کردیم فریده واثق متولد 1344 است و هم اکنون 56 سال دارد. این سن اصلی او است و تایید شده است و تاریخ های دیگر در سایت های نا معتبر درست نیست.

  2. آیا مادر تتلو اینستا دارد؟

    فریده واثق در اینستاگرام فعال است و صفحه ای را به نام خود دارد که در آن ها خبرهایی از تتلو و موزیک هایش به اشتراک می گذارد.

  3. بیوگرافی فریده واثق چیست؟

    فریده واثق مادر 56 ساله امیر حسین مقصودلو یا امیر تتلو است. او دو دختر دیگر به نام های نسیم و نغمه نیز دارد. وی با محمد تقی مقصودلو پدر تتلو ازدواج کرد که همسر وی سال های پیش فوت کرده است. او یک ازدواج ناموفق دیگر نیز داشت. هم اکنون از محل زندگی او اطلاعاتی در دسترس نیست اما به نظر می رسد در ترکیه زندگی می کند.

  4. آیا اسم مادر تتلو فریده واثق است؟

    نام اصلی این فرد همین است و تتلو نیز آن را تایید کرده است. اسامی دیگری که در سایت های دیگر موجود هستند نشان دهنده اطلاعات غلط هستند و معمولا معتبر نیستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *