اسامی بازیگران دو رگه ایرانی از ابتدا تا به امروز + بررسی حواشی آن ها

در این مطلب می خواهیم به بازیگران دو رگه ایرانی بپردازیم و با آن ها آشنا شویم. شاید تا به حال این موضوع را متوجه نشده باشید که تعدادی از بازیگرانی که اتفاقا محبوب هم هستند و در ایران یا خارج از ایران بازی می کنند کاملا ایرانی نیستند و ملیتی متفاوت نیز دارند. پس با ما همراه باشید.

بازیگران دو رگه ایرانی چه افرادی هستند؟

بازیگران دو رگه ایرانی چه افرادی هستند؟

در میان جمعیت بازیگران ایرانی عده ای نیز هستند که ملیتی به غیر از ایرانی بودن دارند. این بازیگران در داخل یا خارج از کشور ایفای نقش می کنند و معمولا ملیت ایرانی خود را نیز پنهان نمی کنند. این بازیگران معمولا در مرکز توجه مردم نیز هستند و توانستند طرفداران زیادی را به خود جلب کنند. معمولا تعدادی از آن ها همسران ایرانی دارند. در زیر تعدادی از این بازیگران را معرفی می کنیم و با آن ها آشنا می شویم.

فرشته حسینی

فرشته حسینی از بازیگران دو رگه ایرانی و افغانی است. البته فرشته اصالتا برای کشور افغانستان است و پدر و مادر او افغانی هستند اما در تهران متولد شده است و خودش نیز همیشه گفته است که خود را نصف ایرانی و نصف افغانی می داند. این بازیگر جوان و نوظهور هم اکنون ۲۴ سال دارد و در مدت کم توانسته بازی های درخشانی را از خود نشان دهد. او هم چنین در سال ۱۴۰۰ با نوید محمد زاده بازیگر معروف ایرانی ازدواج کرد. فرشته حسینی فعالیت هنری خود را از سن ۹ سالگی آغاز کرده است و تا به امروز نیز ادامه دارد.

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی از بازیگران دو رگه ایرانی و فرانسوی است. مادر او اصالتا شیرازی است و پدرش متولد شهر بوردو فرانسه است. گلوریا در سریال کیمیا بسیار معروف شد و از آن جا شناخته شد. او با ساعد سهیلی بازیگر نام آشنا سینما ازدواج کرده است و فرزندی نیز دارند. او با حمایت همسرش به بازیگری علاقمند شد و خودش می گوید تا قبل از ازدواج با ساعد سهیلی فارسی بلد نبوده چون هیچ وقت در خانه فارسی صحبت نکرده است و بعدا آن را یاد گرفته است. گلوریا هم اکنون ۴۰ سال دارد.

گلنار بایبوردی

گلنار بایبوردی از بازیگران دو رگه ایرانی و هندی است که در بنگلور هندوستان به دنیا آمده است. او به تازگی به ایران آمده است و بازی خود را شروع کرده است. البته پدر او دو رگه ایرانی و ترک نیز هست. مدتی شایعه شده بود که او با سردار آزمون ازدواج کرده است ولی این شایعه تکذیب شد. او در هند ۵۰ فیلم بازی کرده است.

آوا دارویت

آوا دارویت نیز از بازیگران دو رگه ایرانی و ایتالیایی است. پدر آوا ایتالیایی است و مادرش ایرانی و در سال ۱۳۷۲ در ایتالیا به دنیا آمده است. او در سریال معمای شاه بازی کرده است و بعد از این سریال معروف شد. او در سریال های زیادی در تلویزیون نیز بازی کرده است.

سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی نیز از مادری آمریکایی و پدر ایرانی متولد شده است. او تا سن ۵ سالگی در آمریکا زندگی کرده و بعد از آن به همراه خانواده اش به ایران آمده است. پدر او کارگردان است و سحر تا به حال در سریال هایی مانند نقطه چین و قهوه تلخ به بازیگری پرداخته است. او هم اکنون ۴۳ سال دارد.

عکس بازیگران دو رگه ایرانی

عکس بازیگران دو رگه ایرانی

برای دیدن عکس های بازیگران دو رگه ایرانی باید از اینترنت استفاده کنید. برای این کار می توانید همین عبارت را نیز در صفحه جستجوی گوگل وارد کنید. سایت های خبری و سرگرمی بسیاری هستند که عکس این بازیگران را به اشتراک گذاشته اند. با جستجوی نام این بازیگران در اینترنت در صفحه نتایج قادر به دیدن تمام عکس های این بازیگران به صورت کلی هستید. می توانید هرکدام را که خواستید در تلفن همراه یا رایانه خود ذخیره کنید یا فقط آن ها را مشاهده کنید.

پیج اینستاگرام بازیگران دو رگه ایرانی چیست؟

تقریبا تمام بازیگران دو رگه ایرانی در اینستاگرام دارای صفحه شخصی خود هستند. می توانید نام آن ها را به انگلیسی در این پلتفرم جستجو کنید و معمولا حساب هایی که دارای دنبال کننده بیشتر و یا تیک آبی هستند مربوط به این افراد است. به عنوان مثال آدرس اینستاگرام فرشته حسینی fereshtehosseini_ است و یا گلوریا هاردی صفحه به آدرس gloria_hardy دارد که بیش از ۴۵۰ هزار نفر دنبال کننده دارد. همین طور می توان عکس های بیشتری از این بازیگران در اینستاگرام مشاهده کرد.

معروف ترین آثار بازیگران دو رگه ایرانی کدامند؟

بعضی از بازیگران دور رگه در فیلم ها و سریال مهمی بازی کرده اند. مثلا فرشته حسینی در سریال پر طرفدار خانگی قورباغه بازی کرد. همان طور که گفتیم سحر جعفری جوزانی در سریال های پرطرفدار مهران مدیری مانند نقطه چین و قهوه تلخ به ایفای نقش پرداخت. او هم چنین در سریال در چشم باد نیز بازی مهمی را انجام داده است. گلوریا هاردی نیز در اولین حضور خود در تلویزیون ایران در سریال پرطرفدار کیمیا دیده شد که نقش بزرگسالی دختر کیمیا شخصیت اصلی داستان را بازی می کرد. او در این فیلم نیز نقش یک دختر فرانسوی دو رگه را بازی می کرد.

بازیگران دو رگه ایرانی کجا زندگی می کنند؟

بازیگران دو رگه ایرانی کجا زندگی می کنند؟

بیشتر بازیگران دو رگه ایرانی مخصوصا آن هایی که یک رگه آمریکایی دارند در کشور دوم خود زندگی می کنند. اما بازیگران دو رگه که با یک ایرانی ازدواج کرده اند و یا در سینمای ایران بازی می کنند در ایران و تهران زندگی می کنند. البته این را نیز باید در نظر داشت که بعضی از این بازیگران از کشورهای همسایه ایران هستند و قبل از این که وارد سینمای ایران شوند در این جا زندگی می کردند. با این حال آن ها ملیت یک کشور دیگر را نیز دارند و هروقت بخواهند می توانند به آن کشور بدون ویزا به همراه خانواده خود سفر کنند یا آن جا زندگی کنند.

بازیگران دو رگه ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

این بازیگران معمولا حواشی زیادی ندارند و گاهی اوقات آن هم بسیار کم اسمشان بر سر زبان ها می افتد. مثلا مدتی گلوریا هاردی و ساعد سهیلی فرزند خود را از دید مردم دور نگه می داشتند اما بعد از این که عکس پسرشان منتشر شد مجبور شدند او را نشان دهند. یا این که فرشته حسینی و نوید محمد زاده نیز در اینستاگرام بخاطر پست هایی که برای هم می گذاشتند بسیار معروف شده بودند. با این حال حواشی دیگری برای بازیگران دو رگه به وجود نیامده است و نشان می دهد آن ها خواستار زندگی آرام هستند.

درآمد بازیگران دو رگه ایرانی چقدر است؟

مانند بسیاری دیگر از افراد معروف و سلبریتی ها، بازیگران دو رگه نیز معمولا اطلاعاتی را درباره درآمد خود منتشر نمی کنند و چیزی درباره آن نمی گویند. با این حال می توان حدس زد بخاطر بازی آن ها در فیلم ها و سریال های معروف و گرفتن نقش های مهم آن ها قرارداد های سنگینی را امضا می کنند و درآمد بالایی نیز دارند. هم چنین این بازیگران پر طرفدار نیز هستند و معمولا پیشنهاد هایی زیادی را برای حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی دارند.

بازیگران دو رگه ایرانی در هالیوود کدامند؟

بازیگران دو رگه ایرانی در هالیوود کدامند؟

بازیگران دو رگه ایرانی در هالیوود نیز حضور دارند و سال ها در آن فعالیت می کنند. از معروف ترین آن ها می توان به یارا شهیدی اشاره کرد. او از پدری ایرانی و مادری آمریکایی متولد شده است و در کالیفرنیا زندگی می کند. مادر او در واقع آمریکایی و آفریقایی است. یارا در سریال ها و فیلم های زیادی در هالیوود بازی کرده است و در پانزده سالگی برنده جایزه نیز شده است. بازیگر نام آشنای دیگر نازنین بنیادی است که دو رگه ایرانی و بریتانیایی است اما در کار های بسیاری در هالیوود ایفای نقش کرده است. او‌ در سریال های مهمی مانند آناتومی گری نیز ایفای نقش کرده است و علاوه بر بازیگری تحصیلات عالی در رشته زیست شناسی نیز دارد.

همسران بازیگران دو رگه ایرانی چه افرادی هستند؟

همان طور که گفتیم بسیاری از بازیگران ایرانی دو رگه همسرانی ایرانی دارند. همسران آن ها نیز معمولا بازیگر هستند. مانند ساعد سهیلی یا نوید محمد زاده. اما بعضی از آن ها مانند بازیگرانی که در آمریکا ایفای نقش می کنند با آمریکایی ها ازدواج کرده اند و در آن‌ جا هم زندگی می کنند.

ملیت پدر و مادر بازیگران دو رگه ایرانی

بیشتر بازیگران دو‌ ملیتی ایرانی پدران ایرانی دارند و تعداد آن هایی که مادرانی ایرانی داشته باشند کمتر است. معمولا مادران آن ها آمریکایی، ایتالیایی، فرانسوی و افغانی هستند. این به این دلیل است که پدران آن ها معمولا در جوانی به کشور های دوم آن ها مهاجرت کرده اند و در آن جا ازدواج کرده اند. اما بعضی از آن ها از پدر و مادر خارجی اما در ایران متولد شده اند و به این خاطر ایرانی هستند. تعداد خیلی کمی از آن ها نیز مادر ایرانی دارند.

فرزندان بازیگران دو رگه ایرانی

فرزندان بازیگران دو رگه ایرانی

بعضی از بازیگران دو رگه فرزندانی نیز دارند. مثلا نام پسر گلوریا هاردی هامون است و او هم اکنون باردار است و فرزند دیگری را نیز در راه دارد. اما از بچه های بازیگران دیگر اطلاعاتی در دسترس نیست. تعدادی از این بازیگران مجرد هستند و بعضی دیگر فرزندی ندارند یا اگر فرزند هم داشته باشند درباره آن ها صحبتی نکرده اند.

سوالات متداول

  1. از بازیگران دو رگه ایرانی کره ای چه کسی است؟

    بازیگر دو رگه ایرانی و کره ای وجود ندارد و تا به حال گزارشی از این که در سینما و تلویزیون کره یا ایران بازیگری دو رگه دیده شده باشد نشده است. فقط یک مدل ایرانی کره ای در کره جنوبی فعالیت می کند.

  2. آیا نسرین جواد زاده از بازیگران دو رگه ایرانی ترکی است؟

    نسرین جواد زاده بازیگر معروف سریال سیب ممنوعه ملیتی آذربایجانی دارد و ایرانی نیست. مدتی بود بخاطر اسم و فامیل او همه این نظر را داشتند که او ایرانی است اما او در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد که ملیتی ایرانی ندارد.

  3. آیا بازیگران دو رگه ایرانی و خارجی برنده اسکار شده اند؟

    تا کنون هیچ بازیگر دو رگه ایرانی و خارجی برنده اسکار نشده است؛ اما ممکن است در آینده برای بازیگران که در خارج از کشور فعالیت می کنند این اتفاق بیافتد.

  4. آیا بازیگر دو رگه ایرانی و افغانی به جز فرشته حسینی داریم؟

    مرتضی امینی تبار بازیگر سریال معروف زخم کاری که نقش پسر مالک را در این سریال بازی می کرد نیز ملیتی افغانی دارد و خود را دو رگه ایرانی افغانی می داند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *