اسامی 50 بلاگر برتر 1400 + آدرس پیج اینستاگرام آن ها

امروزه افراد زیادی کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام انجام می دهند. عده ای محصول خود را مستقیم می فروشند، بعضی ها در کنار مغازه و یا شغل اول خود به صورت اینترنتی نیز کار می کنند و عده ای نیز به شغل بلاگری و یا اینفلوئنسری روی آوردند. این کار در میان افراد فعال در مجازی بسیار محبوب شده است و کسانی که این کار را انجام می دهند نیز بسیار پر طرفدار هستند. در ادامه می خواهیم 50 بلاگر برتر 1400 را بشناسیم و با آن ها بیشتر آشنا شویم پس با ما همراه شوید.

50 بلاگر برتر در سال 1400 چه افرادی بودند؟

50 بلاگر برتر در سال 1400 چه افرادی بودند؟

ابتدا بهتر است بدانیم که بلاگر چه کسی است. بلاگ از کلمه وبلاگ گرفته می شود و به معنای کسی است که زندگی روزمره خود را برای مردم به نمایش می گذارد و یا آن را می نویسد. در زیر لیست بهترین های آن ها را قرار دادیم تا با آن ها و محتوای کارشان بیشتر آشنا شویم.

صدف بیوتی یکی از 50 بلاگر برتر 1400 در زمینه آرایش

یکی از 50 بلاگر برتر 1400 صدف مسائلی با نام کاربری صدف بیوتی متولد 14 تیر 1368 در حوزه آرایشی و بهداشتی است. محتوای او به این صورت است که جلوی دوربین می نشست و آرایش می کرد و همزمان این آرایش را نیز آموزش می داد و محصولاتش را معرفی می کند.

شیما کاتوزیان

هیروشیما با نام اصلی شیما کاتوزیان متولد 21 اردیبهشت 1367 است. شغل اصلی شیما کار در شرکت بزرگ و معتبر تسلا است اما در اینستاگرام نیز به عنوان بلاگر و اینفلوئنسر فعال است. محتوایی که شیما تولید می کرد یه این صورت بود که جلوی دوربین آرایش می کرد و خاطراتی از زندگی خود را تعریف می کرد که گاهی آموزنده بود و گاهی نیز سرگرم کننده است.

نواب ابراهیمی یکی از 50 بلاگر برتر 1400 در غذا

نواب ابراهیمی یکی از 50 بلاگر برتر 1400 در زمینه آشپزی و غذا است. او یک سر آشپز موفق است که تصمیم گرفت آموزش آشپزی را به شکلی ساده، صمیمی و کوتاه به دنبال کنندگان خود آموزش دهد.

بهاره صالح نیا

بهاره صالح نیا با نام کاربری بهاره متولد 3 مهر 1372 بلاگر عکاسی و آموزش تولید محتوا است. شغل اصلی بهاره عکاسی است و او در ابتدا آموزش عکاسی و ژست گرفتن را به صورت کوتاه در صفحه خود قرار می داد. اما بعد ازچندی پکیج های آموزش عکاسی با مربیگری خودش را ارائه داد و تا به امروز تعداد زیادی از آن ها را نیز فروخته است.

جواد خواجوی یکی از 50 بلاگر برتر 1400 در زمینه طنز

جواد خواجوی متولد 1371 در مشهد است. او در رشته دوبلوری و بازیگری فعالیت می کرد. به همین خاطر از این مهارت خود استفاده کرد و کلیپ های پر بازدید طنز در فضای مجازی که بیشتر آن ها به حیوانات مربوط می شود را با لهجه مشهدی دوبله کرد. در مدت کمی این کلیپ ها بسیار معروف شد و بر سر زبان ها افتاد.

رامینا ترابی

رامینا ترابی متولد مهر 1373 یکی از مدل ها و بلاگر های زیبای ایرانی است که بخاطر چهره طبیعی و بدون عمل خود به شهرت رسید. او در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد و معمولا لباس های برند های معروف را معرفی می کند.

امل

املی جد با نام اصلی امل متولد شهریور 1368 است. می توان گفت امل خلاق ترین بلاگر در زمینه آرایشی تا به امروز است. او کلیپ های آرایش خود را با دابسمش ترکیب کرده است و معمولا نیز از آهنگ های نا مربوط با آرایش مانند رپ استفاده می کند. به همین دلیل توانسته سلیقه همه را در این زمینه رعایت کند.

سرنا امینی

سرنا امینی متولد مشهد است و یکی از موفق ترین بلاگر های طنز در ایران است. او کلیپ های خود را اول در صفحه شخصی خودش منتشر می کرد اما بعدا با استقبال شدیدی روبه رو شد و کم کم توجه افراد بسیاری را جلب کرد.

الناز گلرخ یکی از 50 بلاگر برتر 1400 در زمینه آرایشی

الناز گلرخ متولد 1364 در تهران می باشد. او یکی از بیوتی بلاگر های معروف ایرانی است. الناز در ایران در زمینه آرایشی فعالیت می کرد. بعد از چندی او مانند صدف بیوتی ویدئو های آموزشی تولید کرد.

مستر تیستر

حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر از معروف ترین فود بلاگر های معروف است. این افراد معمولا به رستوران ها می روند و غذای آن ها را می چشند و نظر می دهند. آن ها نظر خود را با مردم به اشتراک می گذارند و برای رستوران تبلیغ می کنند.

50 بلاگر برتر 1400 در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

مایی ای اس ام آر

مائده معروف به مایی نیز یکی دیگر از فود بلاگر های معروف است. او در ابتدا ویدئو های غذا خوردن با صدا در صفحه اش پست می کرد اما رفته رفته به سمت تبلیغ کافه و رستوران ها رفت.

سینا فرحی

سینا فرحی از افرادی است که بلاگری و تولید و محتوا را به افراد آموزش می دهد. او آکادمی نیز به همین نام دارد و درواقع بلاگر آموزشی است. محتوای او برای کسانی که می خواهند این کار را شروع کنند بسیار مفید است.

پور بلک

پریسا پور مشکی معروف به پور بلک متولد 11 تیر 1380 است. او در ابتدا ویدئو های طنز تولید می کرد اما کم کم این ویدئو ها دیده شد و پریسا نیز تبدیل به یکی از موفق ترین بلاگر های طنز شده است.

میلاد خواه

میلاد قاسمی خواه معروف به میلاد خواه یکی از بهترین بلاگر ها و واینر های اینستاگرامی است. ویدئو های طنز او هر کدام میلیون ها بار دیده شده است و کسانی که با کار کرده اند نیز بسیار معروف شده اند.

طلا گلزار

طلا گلزار مدل ایرانی است که در آمریکا زندگی می کند. با گسترش شغل بلاگری او نیز فعالیت خود را شروع کرد و هم اکنون هم در زمینه مدلی و هم بلاگری فعالیت می کند. طلا در آمریکا زندگی می کند.

مهسا ایرانی

مهسا ایرانی بلاگر ایرانی به واسطه برنامه ماه عسل پخش شد. او و همسرش به این برنامه دعوت شده بودند و به خاطر ظاهر متفاوت همسرش بسیار معروف شد. او هم اکنون تعداد زیادی دنبال کننده دارد و در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد.

شقایق محمودی یکی از 50 بلاگر برتر 1400 در زمینه طنز

شقایق هم اکنون 20 سال دارد و او نیز یکی از بلاگر های معروف طنز و یا واینر است. او با تولید کردن چند کلیپ خنده دار معروف شد و کم کم افراد بسیاری او را شناختند. هم اکنون او نیز در رقابت با افراد معروف در زمینه خودش است.

وینا محمدی

وینا مدل و بلاگر محبوب در زمینه مد و فشن است. او چهره بسیار زیبایی دارد و مورد توجه برند های پوشاک و آرایشی قرار گرفته است. وینا روزمره خود را نیز در صفحه خود نشان می دهد و با مخاطبان خود ارتباط صمیمی دارد.

مهتاب فود

مهتاب یکی دیگر از بلاگر های صنعت غذا است. او به رستوران های سطح تهران می رود و غذا های آن ها را امتحان می کند و تبلیغ می کند. گاهی نیز ویدئو های غذا خوردن در پیج خود به اشتراک می گذارد.

فود اسپای

فود اسپای یا باجناق ها صفحه ای است که توسط دو باجناق و همسرهایشان اداره می شود که آن ها نیز تیستر غذا هستند و کافه رستوران های تهران را تبلیغ می کنند. آن ها نیز یکی از 50 بلاگر برتر 1400 هستند.

بلاگ بای شاهین

تعداد کمی بیوتی بلاگر مرد ایرانی در اینستاگرام فعالیت می کنند که یکی از آن ها شاهین است. او محتوای آرایشی و محافظت از پوست را ارائه می دهد و طرفداران بسیاری دارد.

ایتس لنی هیر

لنی وولنت یکی از بلاگرهای رنگین کمانی ایرانی است که در زمینه آرایشی فعالیت دارند. کلیپ های آموزشی او بسیار دیده شده اند و دنبال کنندگان زیادی نیز دارد. لنی نیز یکی از 50 بلاگر برتر 1400 شناخته شده است.

فرنازی

فرناز محقق سرطان و پوست است و از بلاگر های پوست و مو و مراقبت از آن ها است. محتوای او بیشتر معرفی محصولات مراقبتی است تا آرایشی و بسیار نیز معروف شده است.

خاطره عسگری

خاطره بیوتی در زمینه آرایش، مراقبت از پوست و مو تولید محتوا می کند. او کار خود را از تیک تاک شروع کرده است اما در اینستاگرام نیز مخاطبان زیادی دارد و توانسته رضایت افراد را برآورده کند.

الناز قاسمی یکی از 50 بلاگر برتر 1400 در زمینه رقص

الناز قاسمی متولد 1369 است و در زمینه رقص فعالیت دارد. او رقص های خود را در فضای مجازی به اشتراک می گذاشت و هم اکنون نیز به عنوان بلاگر مدل و رقص فعالیت می کند. الناز در کانادا زندگی می کند.

میک آپ بای سپیدار

سپیدار سیف در این صفحه با نام میک آپ بای سپیدار محتوای آموزشی آرایشی و مراقبت از پوست تولید می کند و گاهی نیز چالش هایی را در این زمینه انجام می دهد. او هم چنین مدل تبلیغاتی نیز هست.

کیف آرایش

کیف آرایش یکی از اولین صفحات معرفی لوازم آرایش است که دختری به نام شیرین آن را اداره می کند. این صفحه محصولات آرایشی، آرایشگاه ها و مراقبت پوست و مو را معرفی می کند.

فودیسم

این صفحه به صورت گروهی اداره می شود ودرباره رستوران گردی، گردشگری و کافه گردی در تهران و یا در سراسر ایران است. این صفحه نیز بهترین ها را در این زمینه معرفی می کند و اطلاعات کافی برای داشتن کسب و کار مربوط به غذا را به شما می دهد.

سپهر دیلی لایف یکی از 50 بلاگر برتر 1400 در زمینه غذا

سپهر سلیمانی یکی دیگر از فود بلگر های معروف در این زمینه است. او به رستوران های معروف در سطح شهر می رود و آن ها را معرفی می کند. هم چنین ویدئو های آشپزی از خود را نیز در صفحه خود قرار میدهد.

مهشید فوتوز

همسر سپهر سلیمانی مهشید مهاجر است و او بلاگر عکاسی و آموزش آن است. او در صفحه خود ویدئو های آموزش عکاسی و ادیت را ارائه می دهد و هم چنین دوره های آنلاین آموزش عکاسی را برگزار می کند.

گیسو دیبا

نغمه جعفری ملقب به گیسو دیبا نیز یکی از بلاگر های معروف در زمینه آرایش و مراقبت از پوست است. گیسو نیز ویدئو های خلاقانه در صفحه خود پست می کند و از زندگی روزمرع خود نیز استوری هایی به اشتراک می گذارد.

هلیا خزایی

هلیا یکی از بلاگر ها یا بهتر بگوییم واینرها در زمینه طنز است. او در صفحه خود پست هایی را با محتوای طنز تولید می کند و مخاطبان فراوانی نیز دارد. او زندگی روزمره خود را نیز به اشتراک می گذارد. هلیا نیز یکی از 50 بلاگر برتر 1400 در بین مردم دیده می شود.

صنم سامی پور

صنم همسری هندی دارد و به واسطه همین بسیار معروف شده است. او کلیپ ها و عکس هایی از خود و زندگی روزانه اش به اشتراک می گذارد و ترکیب فرهنگ هند و ایران را نشان می دهد.

متی مهرداد

مهدیه خاکی یکی از بلاگر ها در زمینه ورزشی است. او به دلیل نداشتن یک دست برای بسیاری از افراد انگیزه شده است. وی به همراه همسر خود کلیپ های مختلف ورزشی را در صفحه خود قرار می دهند.

سپ بلاگ

سپهر خدابنده یکی از بلاگرها در زمینه روانشناسی و تولید پادکست است. او محتوار روانشناسی و آموزنده در صفحه خود قرار می دهد و به همین خاطر مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. وی نویسنده نیز هست.

مور فائز

فائزه بلاگر و ورزشکار مقیم کانادا است. او هم ولاگ هایی از زندگی روزمره خود به اشتراک می گذارد و هم کلیپ های مختلف ورزشی با حرکات ساده که افراد می توانند از آن ها استفاده کنند.

شبنم شاهرخی

شبنم شاهرخی همسر پیکاسو معین معروف است و او نیز مخاطبان بسیاری در اینستاگرام دارد. وی معمولا محصولات زیادی را در صفحه خود معرفی می کند و هم چنین ویدئو های ورزشی را به اشتراک می گذارد.

ودینگ تاک مروارید

ودینگ تاک مروارید

مروارید در این صفحه درباره مراسم ازدواج و باید ها و نباید های آن صحبت می کند و تمام چیز هایی که به ازدواج مربوط می شود را آموزش می دهد.

آی ام شیرین

شیرین ناصری که در انگلیس ساکن است در صفحه خود رقص، مد و فشن و کلیپ های آموزشی برای خودشناسی قرار می دهد. هم چنین محصولات مختلف را نیز تبلیغ می کند.

هومن ایران منش

هومن ایران منش یکی از بلاگر ها و کمدین های معروف است که کلیپ های او در همه جای فضای مجازی دیده می شود. او نیز یک واینر معرفی می شود و با ویدئو های خود افراد را سرگرم می کند.

میس جادوگر

خانم جادوگر در صفحه خود ترفند های عکاسی را آموزش می دهد و به افراد کمک می کند تا به گوشی یا دوربین بتوانند عکس های عالی بگیرند.

فرید کنزو

فرید کنزو یکی دیگر از کسانی است که ویدئو هایی با محتوای اخلاقی در صفحه خود قرار می دهد. این فرد نیز طرفداران زیادی دارد و تقریبا هر روز در اینستاگرام فعالیت دارد.

سوگند فود

سوگند در این صفحه همان طور که از نام آن پیداست درباره غذا و معرفی رستوران های تهران تولید محتوا می کند. او هم چنین ویدئو های آشپزی و خوردن غذا های مختلف را نیز به اشتراک می گذارد.

نازنین کاتسومی

نازنین محتوای این پیج را برای نوجوانان تولید می کند. او آرایش های فانتزی، چالش های سرگرم کننده و برنامه های مورد علاقه نوجوانان را ارائه می دهد. نازنین در سبک خود بسیار طرفدار دارد و معروف است.

تارا محب

تارا اول صفحه خود را به نام دخترش تشکیل داده بود و نام آن سلین سوادکوهی بود. بعد از این که بچه های او بزرگ شدند تغییر کابری داد و اکنون به عنوان بلاگر فعالیت می کند.

نگین حقدوست

نگین یکی از مدل های زیبای ایرانی است که به عنوان بلاگر نیز در اینستاگرام فعالیت می کند. او چهره بسیار زیبایی دارد و مورد توجه برند های پوشاک، آرایشی و تبلیغات رسانه ای قرار گرفته است.

درآمد 50 بلاگر برتر 1400 چقدر است؟

تینا طالبی

تینا به همراه همسرش که کانادایی است کلیپ های طنز و چالش را در اینستاگرام منتشر می کنند. به دلیل تفاوتی که در این کلیپ ها با بقیه افراد وجود دارد و چند ملیتی بودن آن ها معروف شده اند.

شل بیوتی

صدف نیز در زمینه آرایشی فعالیت می کند. او به دلیل تشابه اسمی با صدف بیوتی نام اکانت خود را شل بیوتی گذاشته است. او نیز محتوای آموزشی آرایشی و معرفی محصولات را دارد.

فلورا هادی

یکی از موفق ترین بلاگر های ایرانی که در خارج از کشور هستند فلورا هادی است. او در استرالیا زندگی می کند و محتوای صفحه او بیشتر روزمره و از دخترش است. شغل اصلی فلورا برنامه نویسی است.

شبنمی را

شبنم نیز یکی از قدیمی ترین و معروف ترین بلاگر ها در زمینه طنز است. او ویدئو های دابسمش خنده دار می سازد و در صفحه خود زندگی روزانه اش را نیز نشان می دهد.

عکس 50 بلاگر برتر در سال 1400

عکس پنجاه بلاگر برتر ایرانی در اینترنت و سایت های مختلف در این زمینه که از آن ها مطلب نوشته اند موجود است.شما می توانید از طریق موتور جستجوی گوگل با نوشتن نام آن ها به عکس ها دسترسی داشته باشید. هم چنین در اینستاگرام نیز می توانید عکس های بسیاری از آن ها را ببینید.

آدرس پیج اینستاگرام 50 بلاگر برتر 1400 چیست؟

50 بلاگر برتر 1400 در اینستا فعالیت زیادی دارند. می توانید نام آن ها را در این اپلیکیشن جستجو کنید. معمولا حسابی که بیشترین تعداد دنبال کننده یا تیک آبی دارد حساب اصلی آن ها است. به طور مثال آدرس صفحه شیما کاتوزیان herosheemaz است که بیش از 900 هزار نفر دنبال کننده دارد. بهاره صالح نیا نیز bahare است که بیش از 3 میلیون دنبال کننده و تیک آبی دارد.

50 بلاگر برتر 1400 در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

این افراد در زمینه آرایشی، مراقبت از پوست و مو، غذا و آشپزی، مد و پوشاک، طنز و سرگرمی، طراحی خانه و لباس و نشان دادن زندگی روزمره و ترفند هایی برای زند گی فعالیت دارند.

50 بلاگر برتر 1400 کجا زندگی می کنند؟

50 بلاگر برتر 1400 چه حاشیه هایی داشته اند؟

این افراد مانند خیلی از افراد معروف دیگر حواشی نیز دارند. بیشتر این حواشی مربوط به کسانی می شود که زندگی روزمره خود را نیز به اشتراک می گذارند. مانند صدف بیوتی که برنده شدن او در مسابقات بهترین بیوتی بلاگر دنیا حاشیه ساز شد و یا گفته می شد که او آقازاده است.

درآمد 50 بلاگر برتر 1400 چقدر است؟

از میزان دقیق درآمد بلاگر های ایرانی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما این پنجاه بلاگر معمولا تعداد دنبال کننده بالایی دارند و به همین دلیل می توانند تبلیغات با هزینه بالا نیز قبول کنند. این بدان معنی است که این افراد درآمد بالایی دارند. بعضی از آن ها شغل دیگری نیز به جز بلاگری دارند که از آن نیز درآمد کسب می کنند.

همسران 50 بلاگر برتر 1400 چه کسانی هستند؟

تعدادی از 50 بلاگر برتر 1400 ایرانی مجرد هستند یا جدا شده اند مانند بهاره صالح نیا، پوربلک، شقایق محمودی، میلاد خواه یا سوگند فود و غیره. اما تعدادی نیز به همسران خود کار می کنند یا آن ها را نیز در صفحه خود نشان داده اند مانند شیما کاتوزیان، صدف بیوتی، الناز گلرخ، سرنا امینی، گیسو دیبا، مایی، سپهر دیلی لایف، متی مهرداد و غیره.

50 بلاگر برتر 1400 کجا زندگی می کنند؟

بیشتر این بلاگر ها در ایران زندگی می کنند اما تعدادی از آن ها خارج از ایران فعالیت می کنند. به طور مثال شیما کاتوزیان، صدف بیوتی و بهاره صالح نیا از آمریکا، تینا طالبی، مور فائز و الناز قاسمی از کانادا، فلورا هادی از استرالیا و تارا محب، رامینا ترابی و امل از ترکیه کار می کنند.

کدام یک از 50 بلاگر برتر 1400 در یوتیوب هم فعالیت دارند؟

تقریبا بیشتر این بلاگر ها در یوتیوب نیز حساب دارند و می توانید با جستجوی نام آن ها در این وب سایت آن ها را پیدا کنید. معمولا آدرس یوتیوب آن ها نیز در بیوی اینستاگرام آن ها هست. آن ها معمولا از یوتیوب هم درآمد دارند و اگر بتوانند بازدید بالا داشته باشند می توانند درآمد دلاری کسب کنند.

در میان 50 بلاگر برتر 1400 چه تعداد زن هستند؟

کلاب هاوس 50 بلاگر برتر 1400

تعداد کمی از این افراد در کلاب هاوس نیز فعالیت دارند. می توانید آدرس کلاب هاوس آن ها را نیز در بیو اینستاگرام آن ها ببینید. در واقع اینستاگرام محل اصلی کار آن ها است و باقی رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب، کلاب هاوس یا تیک تاک به صورت جانبی در کار آن ها حضور دارند.

میزان بیشترین فالوور در اینستاگرام در میان 50 بلاگر برتر 1400 متعلق به چه کسی است؟

در میان افرادی که در لیست بالا آن ها را معرفی کردیم سرنا امینی با بیش از 6 میلیون نفر فالوور در جایگاه نفر اول قرار می گیرد. بعد از آن الناز گلرخ با بیش از 4 میلیون، بهاره صالح نیا، صدف بیوتی، پوربلک و جواد خواجوی با بیش از 3 میلیون نیز قرار دارند. امل نیز با بیش از 2 میلیون فالوور بعد از این افراد قرار دارد.

در میان 50 بلاگر برتر 1400 چه تعداد زن هستند؟

در میان لیست بلاگر های ایرانی تعداد بسیار زیادی از آن ها زن هستند. زیرا محصولات برای معرفی برای زنان بیشتر است و زنان معمولا بهتر می توانند مخاطب را متقاعد کنند تا خرید را انجام بدهند، فکر خلاقانه تر و استعداد بالاتری در این زمینه دارند.

سوالات متداول

  1. اخبار بلاگر های ایرانی را کجا بخوانیم؟

    معمولا صفحه اینستاگرام این افراد منبع خوبی برای اطلاع از اخبار آن ها است زیرا همیشه آن ها را استوری های خود به اشتراک می گذارند.

  2. سن کدام یک از 50 بلاگر برتر 1400 بیشتر است؟

    مستر تیستر، الناز گلرخ و فلورا هادی به ترتیب با 44، 36 و 35 سال سن بالاترین سن را در میان این افراد دارد.

  3. کدام یک از 50 بلاگر برتر بازیگر نیز بوده است؟

    جواد خواجوی تجربه بازی در چند سریال را دارد و به رامینا ترابی نیز پیشنهاد بازی در چند فیلم شده است اما قبول نکرده است.

  4. همسر کدام یک از 50 بلاگر برتر 1400 خارجی است؟

    همان طور که گفتیم صنم سامی پور همسری هندی و تینا طالبی همسری کانادایی دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *