ماشین فوتبالیست های ایرانی چیست؟ مشاهده عکس ها و قیمت این ماشین ها

زمانی که نام فوتبالیست های ایرانی در میان باشد، سوال هایی مبنی بر نوع زندگی آن ها و این که از چه وسایل و ماشین هایی استفاده می کنند نیز به وجود می آید. در این مقاله ما قصد داریم نگاهی به ماشین فوتبالیست های ایرانی اعم از فوتبالیست های پرسپولیس و فوتبالیست های استقلال بی اندازیم. این که کدامشان از ماشین هایی داخلی و کدام از ماشین های خارجی استفاده می کنند. اگر شما نیز علاقمند به دانستن اطلاعاتی درمورد زندگی شخصی این بازیکنان هستید، پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کدام یک از فوتبالیست های ایرانی ماشین گران قیمت دارند؟

کدام یک از فوتبالیست های ایرانی ماشین گران قیمت دارند؟

ماشین های فوتبالیست های ایرانی در مقابل ماشین فوتبالیست های خارجی تقریبا در یک رده قرار می گیرند. زیرا بسیاری از این افراد از محصولات خارجی استفاده می کنند و کمتر فردی وجود دارد که از ماشین های ایرانی برای رفت و آمد خود در سطح شهر استفاده کند. این موضوع از گذشته تا به امروز همواره یکی از سوال هایی است که برای طرفداران فوتبالیست های ایرانی به وجود می آید. این طرفداران علاقمند به دانستن اطلاعات درمورد ماشین ها و خانه های این بازیکن ها هستند. در این قسمت قصد داریم تعدادی از بازیکنان که از ماشین های گران قیمت استفاده می کنند را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند، دروازبان مطرح تیم ملی فوتبال ایران می باشد. شهرت وی دقیقا زمانی به اوج رسید که توانست در جام جهانی در مقابل تیم پرتغال، پنالتی کریستین رونالدو را مهار کند و نگذارد دراوزه تیم ملی فوتبال ایران توسط این بازیکن باز شود. علیرضا بیرانوند که امروزه جزء یکی از گران ترین بازیکن های فوتبال می باشد و ثروتی بسیار بالا دارد، در زادگاه خود به همراه ماشینی بسیار گران قیمت دیده شده است. ماشین این بازیکن لکسوس NX می باشد. زمانی که علیرضا بیرانوند اقدام به خرید این ماشین کرده است، مبلغ 700 میلیون را برای آن پرداخت کرده. در حال حاضر این ماشین میلیارد ها تومن قیمت دارد.

حسین ماهینی

حسین ماهینی که توانسته در تیم های بسیار مطرح ایرانی مانند سایپا، استقلال اهواز و پرسپولیس بازی کند و به خوبی نیز در این تیم ها درخشیده است، ثروت بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. اما جالب است بدانید که وی ابتدا در سر تمرین های خود با ماشین 206 و برخی مواقع نیز با 207 ظاهر می شده است. این که او چرا تصمیم به استفاده از ماشین های متوسط را داشته معلوم نیست. اما به تازگی دیده شده است که این بازیکن با ماشین BMW که به گفته خبرنگاران مدل های آخر این ماشین نیز بوده است در تمرین تیم خود ظاهر شده است.

کریم انصاری فر

کریم انصاری فر یکی از مهاجم های نسبتا جوان تیم های باشگاهی ایران می باشد. این بازیکن مطرح ایرانی در تمامی مصاحبه های خود اشاره کرده است که علاقه زیادی به ماشین های برند پورش دارد. او به تازگی نیز با یکی از ماشین های این برند در خیابان ها دیده شده است. وی هم چنین به همراه این ماشین بر سر تمرین تیم خود ظاهر می شود.

محمدرضا خلعتبری

و در آخر، این محمدرضا خلعتبری است که به عنوان یکی از اسطوره های پرسپولیس ماشین بسیار گران قیمتی را از آن خود کرده است. او نیز مانند کریم انصاری فر، علاقه زیادی به ماشین های برند پورش دارد و همواره نیز تلاش کرده است تا در این ماشین ها ظاهر شود. او امروز نیز در این ماشین ها دیده شده است. پورش او، که البته مدلش معلوم نیس، یک پورش کروک دو در می باشد.

قیمت ماشین فوتبالیست های ایرانی چقدر است؟

زمانی که شما به جست و جو ماشین بازیکنان ایرانی در گوگل مانند عکس ماشین علی علیپور و یا ماشین مهدی قائدی می پردازید، مشاهده می کنید که همواره ماشین های بسیار گران قیمتی از این بازیکن ها برای شما ارائه می شود. اگر بخواهیم دسته ماشین های لوکس را قیمت گزاری کنیم، باید بگوییم که معمولا قیمت این ماشین ها از پایه میلیارد شروع می شود. البته این موضوع از زمانی آغاز شد که نوسانات دلار در داخل ایران بسیار بالا رفت. زمانی که قیمت دلار در ایران نجومی شد، قیمت این ماشین ها نیز به طبع بسیار بالا رفت. به همین دلیل شما قیمت ماشین های لوکس را همواره میلیاردی مشاهده می کنید.

البته برخی از بازیکن های ایرانی نیز مانند فرشید اسماعیلی و سید جلال حسینی هستند که شما با جست و جو عکس ماشین فرشید اسماعیلی و یا ماشین سیدجلال حسینی مشاهده می کنید که هیچ نتیجه ای برای شما نمایان نمی شود. این موضوع به این دلیل است که بازیکنانی مانند فرشید حسینی، علاقه ای به رانندگی نداشته و همواره از ماشین های آژانس استفاده می کنند. بازیکنانی نیز مانند سید جلال حسینی نیز از ماشین های داخلی مانند پرشیا استفاده می کنند که در عنوان های بعدی به آن به صورت اختصاصی می پردازیم.

نظر مردم درباره ماشین فوتبالیست های ایرانی چیست؟

نظر مردم درباره ماشین فوتبالیست های ایرانی چیست؟

برخی از مردم این نظر دارند که فوتبالیست های ایرانی برای شاد کردن مردم نهایت تلاش خود را می کنند تا در تیم ها به خوبی بدرخشند و تیم خود را به قهرمانی برساند، پس لایق استفاده از وسایل های لوکس و گران قیمت هستند. برخی نیز بر این باورند که فوتبالیست های ایرانی، نسبت به کاری که در تیم ها انجام می دهند، مبلغ بسیار بالایی دریافت می کند و همین موضوع باعث می شود تا افرادی که واقعا به این پول نیازمند هستند از قلم بیوفتند. این طرز افکار متفاوت برای بازیکن های ایرانی همواره از گذشته تا به امروز وجود داشته است.

فوتبالیست های ایرانی چگونه ماشین های لوکس را وارد ایران می کنند؟

اگر شما نیز جزء افرادی باشید که به ماشین ها علاقمند باشید و به اصطلاح ماشین باز، حتما این موضوع را می دانید که ماشین ها لوکس برای وارد شدن به ایران باید مسیر های قانونی بسیاری را طی کنند. برخی از افراد با استفاده از انواع پارتی بازی ها این ماشین ها را وارد می کنند و برخی نیز با قرار دادن پلاک های گذر موقت، برای زمان خاصی از این ماشین ها استفاده و سپس آن را تمدید می کنند. فوتبالیست های ایرانی نیز به همین صورت ماشین های لوکس را وارد کشور ایران می کنند.

ماشین گران قیمت وریا غفوری 

ماشین گران قیمت وریا غفوری 

جریان ماشین وریا غفوری با دیگر بازیکن ها متفاوت است. جریان از این قرار است که وریا غفوری برای تیم استقلال تهران بازی می کرده است. او در مقابل این که از این باشگاه برای بدهی خودش پولی دریافت کند، این نظر داده است که به او ماشین BMW بدهند و این باشگاه نیز نظر وی را قبول کرده است. اما زمانی که این باشگاه ماشین را به این بازیکن در اهدا کرده است، هنوز قیمت دلار در کشور ایران خیلی بالا نبوده. پس از اهدا این ماشین با گذر زمان، ارزش ماشین به میلیارد ها تومن رسیده که چندین برابر بیشتر از مقدار بدهی وریا غفوری به این باشگاه بوده است. این موضوع را می توان جزء خوش شانس بودن این بازیکن قرار داد.

ماشین فرهاد مجیدی در امارات 

همان طور که میدانید، فرهاد مجیدی یکی از بازیکنان ایرانی مطرح می باشد که توانسته در کنار تیم العین عربستان، قهرمانی های بسیاری را ببیند. او در کشور امارات با ماشین های بسیار گران قیمتی ظاهر شده است. او در این کشور سوار بر دو ماشین بسیار گران قیمت و جنجالی می شد. فرهاد مجیدی دارای یک BMW سری 7 و یک ماشین دست ساز بنتلی که در جهان تنها هفت نفر از این ماشین داشتند می شد. زمانی که این بازیکن تصمیم به بازگشت به ایران داشت، به دلیل این که باید هزینه گمرک بسیاری را برای این ماشین ها پرداخت می کرد، آن ها را وارد کشور ایران نکرد.

عکس فوتبالیست های ایرانی با ماشین هایشان

عکس فوتبالیست های ایرانی با ماشین های خود

معمولا به راحتی می توانید از طریق جست و جو عبارت عکس ماشین فوتبالیست های ایرانی در قسمت تصاویر گوگل، عکس تمامی ماشین های این بازیکن های مطرح را به راحتی مشاهده کنید. هم چنین می توانید از طریق صفحه اینستاگرام این بازیکنان نیز عکس های ماشین های آن ها را به راحتی مشاهده کنید. البته روش دوم به این موضوع بستگی دارد که بازیکن عکسی را پست یا استوری بکند.

اجاره هنگفت ماشین فوتبالیست های ایرانی حقیقت دارد؟

در زمان های گذشته، به یک باره خبر اجاره ماشین های این افراد معروف منتشر شد. این خبر این گونه بود که بازیکن های فوتبال برای کسب درآمد ماشین های خود را با مبلغی بسیار بالا اجرا می دهند. این خبر باعث شد تا بسیاری از بازیکن ها خشم زیادی را در مقابل افرادی که این خبر را منتشر کردن داشته باشند. زیرا خبر از پایه کاملا شایعه بود و هیچ واقعیتی نداشت. تنها برای این که وجه این بازیکن ها در مقابل مردم خدشه دار شود به وجود آمده بود. خوشبختانه این خبر از تمامی رسانه ها توسط بازیکن های فوتبال رد و تکذیب شد.

ماشین کدام یک از فوتبالیست های ایرانی داخلی است؟

ماشین کدام یک از فوتبالیست های ایرانی داخلی است؟

اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم، تمامی بازیکن های فوتبال، زمانی که هنوز به اوج محبوبیت نرسیده بودند، از ماشین های داخلی استفاده می کردند. اما در حال حاضر تعداد بازیکن هایی که هنوز از این ماشین ها استفاده می کنند بسیار پایین آمده است. به عنوان مثال، سید جلال حسینی هنوز از ماشین پرشیا برای خود استفاده می کند. البته این موضوع نیز خود به تنهایی جای بحث دارد که چرا برخی از بازیکن ها خودرو های داخلی را انتخاب می کنند و چرا برخی خودرو های خارجی.

سوالات متداول

  1. قیمت خودروهای بازیکن های ایرانی چقدر می باشد؟

    برخی از این بازیکن ها که از خودروهای لوکس خارجی استفاده می کنند، قیمت های میلیاردی را برای خرید این خودروها می دهند. برخی نیز مانند سید جلال حسینی که از خودروهای داخلی استفاده می کند، قیمت های کمتری را ارائه می دهد.

  2. چگونه می توان عکس های خودروهای این بازیکنان را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده کردن عکس های خودروهای بازیکن های ایرانی، کافیست تنها از جست و جو گوگل برای این موضوع استفاده کنید. هم چنین می توانید از صفحات رسمی اینستاگرام این افراد نیز در این جهت استفاده کنید.

  3. ماجرای ماشین پوریا غفوری چیست؟

    پوریا غفوری در مقابل مانده حساب خودش از تیم استقلال درخواست یک ماشین BMW را کرد. زمانی که این ماشین را دریافت کرد، قیمت دلار بسیار بالا رفت و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن سود بسیاری را در این زمینه بکند.

  4. ماشین فرهاد مجیدی چه بوده است؟

    فرهاد مجیدی زمانی که در امارات زندگی می کرده، یک دستگاه BMW سری 7 و یک ماشین دست ساز بنتلی که در جهان تنها هفت نفر آن را داشته اند را سوار می شده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *