نغمه مقصودلو کیست؟ | بیوگرافی و عکس های نغمه خواهر امیر تتلو

کسانی که با زندگی امیر تتلو آشنا هستند و کار های او یا حواشی اش را دنبال می کنند حتما نام اعضای خانواده او را نیز شنیده اند. نغمه مقصودلو یکی از خواهران او است. که شاید وی را بشناسید. در ادامه با این فرد و زندگی کاری و شخصی اش بیشتر آشنا می شویم پس با ما همراه باشید.

نغمه مقصودلو کیست؟

نغمه مقصودلو کیست؟

نغمه مقصودلو خواهر امیر حسین مقصودلو و یا امیر تتلو خواننده رپ معروف و مدیر سایت شرط بندی تتل بت است. او دانش آموخته هنر است و در هنرهای تجسمی و عکاسی مهارت دارد. او از حواشی برادرش و مادرش به دور مانده است و زندگی آرامی دارد. نغمه در تهران زندگی می کند و یک پسر دارد که بسیار موفق و باهوش است. نغمه کار های هنری زیادی انجام داده است و جوایزی نیز دریافت کرده است که همه این کار ها در ایران انجام شده است. او همیشه از برادرش حمایت می کرد اما به تازگی صحبتی درباره برادرش نکرده است.

پیج اینستاگرام نغمه مقصودلو چیست؟

نغمه مانند هر فرد دیگری که دوست دارد در فضای مجازی یا شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشند صفحه ای در پلتفرم اینستاگرام دارد. آدرس این صفحه naghmeh_maghsoudlou است که بیشتر از ۹۵ هزار نفر دنبال کننده دارد. او در این صفحه عکس هایی از زندگی خود و کار هایش را به اشتراک می گذارد. تعدادی از دنبال کنندگان او طرفداران تتلو یا تتلیتی ها هستند اما نغمه خودش نیز طرفدارانی دارد. او فیلم کوتاه ساخته است و کارهای زیبای عکاسی نیز انجام داده است.

در این صفحه هایلایت هایی وجود دارد که مربوط به کار های او است. در قسمت کامنت ها می توانید نظرات خود را درباره کار های او بگویید و اگر طرفدار تتلو باشید می توانید با او صحبت کنید زیرا گاهی اوقات جواب کامنت هایش را می دهد. نغمه کانال یوتیوب نیز دارد که آدرس آن را بیوی صفحه خود قرار داده است و از آن جا می توان فیلم هایی که ساخته است را ببینید.

عکس نغمه مقصودلو

عکس نغمه مقصودلو

نغمه مقصودلو تعدادی عکس از خودش در اینترنت دارد که سایت های مختلف آن ها را به اشتراک گذاشته اند. برای دسترسی به این عکس ها باید به موتور جستجوی گوگل و قسمت تصاویر آن مراجعه کنید. می توانید عبارت عکس نغمه مقصودلو یا عکس خواهرای تتلو و یا نام خود نغمه به همراه فامیل را جستجو کنید. در قسمت نتایج تمام عکس های موجود از آن ها نمایش داده می شود. همان طور که گفتیم او صفحه ای در اینستاگرام دارد و در آن جا نیز عکس هایی از او وجود دارد که می توانید مشاهده کنید.

نغمه مقصودلو چه حاشیه هایی داشته است؟

نغمه بر خلاف خواهر، برادر و مادرش بسیار کم حاشیه است. نام او هیچ وقت به عنوان اعضای خانواده پر حاشیه تتلو به میان نیامده است و زندگی آرامی را داشته است. چند باری که تتلو درباره خانواده اش اظهار نظر کرده و پست یا استوری گذاشته بود درباره نغمه چیزی را نگفته است و اطلاعاتی از این که او حاشیه ایجاد کرده است موجود نیست. گاهی با طرفداران تتلو بحث هایی در کامنت ها می کند اما این بحث ها آن قدر مهم نیست که مانند حاشیه یا جنجال دیده شود. اگر به صفحه اینستاگرام او هم مراجعه کنید پیج یک شخص آرام و بی حاشیه را می بینید.

شغل نغمه مقصودلو چیست؟

همان طور که گفتیم نغمه در عکاسی و فیلمسازی تبحر دارد. شغل او‌ هم در این زمینه است و در موسسه ای به نام تصویر سال در حال فعالیت است که آدرس آن را در بیو اینستاگرام خویش قرار داده است. از شغل های دیگر او اطلاعاتی در دسترس نیست و به نظر می رسد کار عکاسی را نیز به صورت حرفه ای انجام می دهد و در آتلیه هم کار کند. موسسه ای که او در حال حاضر در آن فعالیت می کند در حیطه به نمایش گذاشتن آثار افراد دیگر و برگزاری جشنواره و مسابقات مختلف در زمینه هنرهای تجسمی است.

نسبت تتلو با نغمه مقصودلو چیست؟

نسبت تتلو با نغمه مقصودلو چیست؟

همان طور که گفتیم نغمه خواهر امیر تتلو است. عکس هایی از آن ها در اینترنت موجود است که نشان دهنده این ارتباط است. اگر اسم خواهر تتلو را در اینترنت جستجو کنید عکس ها و اطلاعاتی از او را می توانید در کنار تتلو ببینید. اما به نظر می رسد نغمه علاقه چندانی به نشان دادن این رابطه فامیلی ندارد و برعکس مادرش که در صفحه اینستاگرامش از تتلو بسیار حمایت کرده است او فقط چند پست از تتلو مربوط به چند سال پیش گذاشته است و دیگر صحبتی از او نکرده و استوری نیز از او نگذاشته است. تتلو نیز از او صحبتی نمی کند. شاید نغمه علاقه ای ندارد که در حواشی مربوط به تتلو شرکت کند و زندگی آرام خود را دوست دارد.

همسرش این شخص کیست؟

درباره همسر نغمه اطلاعاتی موجود نیست و خود او نیز درباره این موضوع تا به حال صحبتی نکرده است. شاید نغمه علاقه ای به افشا کردن زندگی شخصی خود ندارد و دوست ندارد تا رسانه ها درباره او صحبت کنند. اگر در آینده از همسر او اطلاعاتی بدست آید حتما آن ها را در صفحه اینستاگرام خود پست می کند و یا خبرنگاران درباره آن صحبتی می کنند.

آیا نغمه مقصودلو آهنگ خوانده است؟

همان طور که بیان کردیم تنلو دو خواهر دارد که نغمه و نسیم مقصودلو نام دارند. نغمه در هنر فعالیت دارد اما خوانندگی تا به حال انجام نداده است. اما نسیم تا به حال چند آهنگ خوانده و آن ها را منتشر کرده است. به گفته خبرگذاری ها برای این آهنگ ها دستگیر نیز شده است.او در یک مهمانی بازداست شد. این آهنگ ها در اینترنت موجود هستند و می توانید آن ها را دانلود کنید و یا با جستجو در اینترنت آن را تماشا کنید.

واکنش امیر تتلو به خوانندگی خواهرش چه بود؟

واکنش امیر تتلو به خوانندگی خواهرش چه بود؟

امیر تتلو به بازداشت خواهرش واکنش نشان داد او بار ها به خواهر ها و مادرش فحاشی کرده بود و طرفدارانش به این طرز بیان او عادت دارند اما در واکنشی که نسبت به بازداشت خواهرش داشت گفت که نباید از سر او مویی کم بشود. او هم چنین بیان کرد من هم اگر خواهر یا مادرم کار بدی انجام دهند به آن ها تذکر می دهم اما شما حق ندارید به آن ها مانند من تذکر بدهید. اگر من به خواهر یا مادرم فحش می دهم شما حق ندارید به آن ها فحش دهید. البته مردم و طرفداران به این رفتار تتلو و طرز صحبت او عادت دارند و با این که حرفای او عجیب است اما کسی از آن ها تعجب نکرد.

آیا این شخص فرزند دارد؟

در بالا بیان کردیم که او متاهل است و یک فرزند دارند. فرزند او پسر است و خبرنگاران اعلام کرده اند که نام او پارسا است. اما نغمه مقصودلو تا به حال درباره این موضوع صحبتی نکرده است و یا در رسانه های مجازی چیزی در این باره نگفته است. او عکس هایی از بچه ها در اینستاگرامش منتشر می کند اما تا به حال نگفته که این عکس پسر او است. این طور استدلال می شود که نغمه بخاطر برادرش علاقه ای به فاش شدن زندگی خصوصی خود ندارد و نمی خواهد خانواده خودش نیز درگیر این مسائل شوند. او حتی خودش را هم وارد حواشی مادرش و یا برادرش نمی کند.

نغمه مقصودلو چه فیلمی را کارگردانی کرده است؟

نغمه مقصودلو چه فیلمی را کارگردانی کرده است؟

نغمه تا به حال چند فیلم کوتاه ساخته است. این فیلم ها بسیار دیده شده اند و در جشنواره ها نیز شرکت کرده اند. بهتر است بدانید که نغمه مقصودلو شاگرد اصغر فرهادی بوده است و فیلمسازی را از او یاد گرفته است. او برای فیلم کوتاه شنل که خودش آن را ساخته است و به همراه خواهرش آن را تهیه کنندگی کرده است تندیس غزال طلایی در بخش هنرهای تجسمی در جشنواره بین المللی فیلم سبز برای هنرهای ویدئویی دریافت کرده است. او درباره این جایزه در حساب اینستاگرام خود اطلاعاتی را داده است و درباره آن صحبت کرده است.

سوالات متداول

  1. آیا نغمه مقصودلو اینستا دارد؟

    نغمه در اینستاگرام صفحه ای فعال دارد که عکس هایی از زندگی روزانه خود و هم چنین عکس هایی از کار هایی که انجام داده است را در این صفحه به اشتراک می گذارد. او در این صفحه اطلاعاتی درباره کار هایش را نیز در استوری ها و هایلایت ها به اشتراک می گذارد. آدرس آن همان طور که بیان کردیم naghmeh_maghsoudlou است.

  2. بیوگرافی نغمه مقصودلو چیست؟

    نغمه مقصودلو خواهر امیر تتلو خواننده رپ معروف است. او در رشته عکاسی و فیلم سازی مهارت دارد و در همین رشته نیز کار می کند. وی متاهل است و یک فرزند پسر نیز دارد. از تاریخ تولد و همسر وی اطلاعاتی در دسترس نیست.

  3. دانلود آهنگ نغمه مقصودلو به چه صورت است؟

    در اینترنت آهنگی به نام نغمه مقصودلو بغلم کن موجود است که در واقع این کار را نسیم مقصودلو خوانده است و نغمه تا به حال کار خوانندگی انجام نداده است. نسیم چند آهنگ را خوانده است که آن ها در اینترنت موجود هستند و با جستجوی نام نسیم مقصودلو می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

  4. آیا نغمه مقصودلو ویکی پدیا دارد؟

    اگر نام نغمه را چه به فارسی و چه به انگلیسی در اینترنت جستجو کنیم اطلاعاتی از ویکی پدیا یا صفحه ای به نام او نمی آورد. به این دلیل است که نغمه هنوز از اطلاعاتی در آن جا ثبت نکرده است. اگر از طرفداران او هستید می توانید صفحه ای برای او بسازید و اطلاعات صحیح ازاو را در آن جا قرار دهید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *