بیوگرافی آیتک جاوید نژاد + بررسی جدیدترین حواشی او در سینما و تلویزیون

اگر تمایل دارید تا در رابطه با آیتک جاوید نژاد یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی اطلاعات جالبی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

آیتک جاوید نژاد کیست؟

آیتک جاوید نژاد کیست؟

آیتک جاوید نژاد یکی از بازیگران دهه هفتادی سینمای ایران به شمار می‌ رود که در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است. حال در این قسمت قرار است بیوگرافی آیتک جاوید نژاد را مرور کنیم. آیتک متولد 8 مهر سال 1372 در تهران است، او بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید آیتک فارغ التحصیل فوق لیسانس طراحی لباس و پارچه از خارج از کشور می باشد. او از سن 22 سالگی به صورت حرفه‌ ای بازیگری را شروع کرده است. آیتک به دلیل فیزیک و چهره ای که دارد بعد از ورود به عرصه بازیگری به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت و هم چنین با توجه به بازی خوبش نیز توانست جایگاه خوبی را در بین سایر بازیگران بدست آورد.

حال از آن جایی که مدتی است، او جنجال های متعددی را به وجود آورده است، به همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند تا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازیگر آیتک جاویدنژاد ویکی پدیا را مشاهده کنند. در این باره باید بگوییم از آن جایی که منابع اطلاعاتی زیادی از این بازیگر در اینترنت موجود نمی باشد، به همین دلیل هنوز برای او ویکی پدیا ساخته نشده است.

خانواده این بازیگر سرشناس

این روز ها خیلی از افراد تمایل دارند تا در رابطه با خانواده او بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که پدر آیتک، مهندس معمار است و از طراحان مرکز خرید و سینمای کوروش تهران می باشد. او یکی از مهندسان مطرح و سرشناس در تهران به شمار می رود. هم چنین جالب است که بدانید خانواده پدری این بازیگر معروف تقریباً همه معمار هستند و از معمار های برجسته و به نام ایران نیز به شمار می‌ روند. با توجه به معمار بودن اکثر اعضای خانواده، آیتک برای معمار شدن آماده شده بود اما مسیر دیگری را انتخاب کرد. این موضوع را هم باید افزود که مادر او خانه دار می باشد. این بازیگر در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است، چرا که تنها یک خواهر به نام آیناز دارد، البته در رابطه با خواهر او اطلاعات دقیقی در اینترنت موجود نمی باشد.

علاقه آیتک او به ورزش

بهتر است که بدانید آیتک زمانی که شش ساله بود یعنی در سال 1378 فعالیت خود را در ورزش اسکی شروع کرد و تا سن 14 سالگی به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ ای در این رشته حضور داشت. بعد از آن به مدت دو سال در رشته اسکیت روی یخ و یا همان (پاتیناژ) فعالیت داشت و سپس در رشته کراس فیت و بدنسازی فعالیت خود را شروع کرد. او در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که من عاشق ورزش هستم و این علاقه تا به اکنون نیز همراه من بوده است، من با ورزش کردن حالم خوب می شود.

عکس های آیتک جاوید نژاد را چگونه مشاهده کنیم؟

شروع فعالیت در بازیگری

آیتک یکی از بازیگران جوان و با استعداد ایرانی است که فعالیت خود را بعد از پایان تحصیلات لیسانسش با ورود به کلاس های بازیگری مسعود کیمیایی شروع کرد و بعد از یک دوره شش ماهه بازیگری، در نهایت زمانی که 22 ساله بود یعنی در سال 1394 با فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیر شهاب رضویان شروع کرد و با این فیلم جلوی دوربین ظاهر شد. بهتر است که بدانید آیتک به دلیل چهره منحصر به فرد و زیبایی که دارد و هم چنین بازی خوبش از همان ابتدا مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت و بعد از این فیلم پیشنهادات کاری زیادی برای او ارسال شد.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که این بازیگر با حضورش در مجموعه هم گناه به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی مصطفی کیایی، توانست به اوج شهرت و معروفیت خود برسد و در این مجموعه در کنار بازیگران به نام و سرشناسی مانند: هدیه تهرانی، پرویز پرستویی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان، رویا تیموریان و … نقش آفرینی کرده است. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او در این سریال نقش الناز را برعهده داشته است.

آدرس پیج اینستاگرام آیتک جاوید نژاد چیست؟

آیتک همانند خیلی از چهره های معروف و سرشناس در اینستاگرام فعالیت می‌ کند. اینستاگرام یکی از شبکه‌ های محبوبی است که این روز ها اکثر مردم اعم از افراد معروف و یا غیر معروف در این شبکه فعالیت می‌ کنند. حال اگر تمایل دارید تا آدرس پیج اینستاگرام او را پیدا کنید، پیشنهاد ما این است که به قسمت جستجو اینستاگرام مراجعه نمایید و نام آیتک جاوید نژاد را به انگلیسی سرچ کنید، تا پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که او در اینستاگرام بیش از 246 کا فالوور دارد، به همین دلیل پیج او به راحتی قابل تشخیص می باشد.

این روز ها آیتک جاوید نژاد اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و به صورت روتین و روزمره عکس های بسیار زیبایی از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌ کند. خیلی از کاربران بیان کردند که آیتک مهارت خاصی در ژست گرفتن دارد و عکس های او بسیار زیبا و خاصی از خود را پیجش منتشر می کند، به همین دلیل تمام پست هایی که او در پیج خود منتشر می‌ کند با طرفداران بسیار زیادی رو به رو شده اند. حال شما با دنبال کردن پیج آیتک جاوید نژاد می توانید به مشاهده عکس های او بپردازید و یا این که از جدید ترین اخبار او مطلع شوید. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه‌ های مجازی این بازیگر سرشناس مانند آدرس یوتیوب آیتک جاوید نژاد نیز می‌ توانید همانند اینستاگرام به قسمت جستجو این برنامه مراجعه کنید.

عکس های آیتک جاوید نژاد را چگونه مشاهده کنیم؟

این روز ها بیشترین جستجو در رابطه با پیدا کردن عکس های آیتک می‌ باشد، چرا که خیلی از افراد تمایل دارند تا با مشاهده عکس های او از احوال این بازیگر مطلع شوند. در این باره باید بگوییم که روش های متعددی برای مشاهده عکس های این بازیگر سرشناس وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما به اینستاگرام آیتک جاویدنژاد مراجعه نمایید، می‌ توانید عکس‌ های مختلفی از آیتک را در لوکیشن‌ های مختلف و ژست های متفاوت مشاهده کنید.

حال این موضوع را هم باید که با مراجعه به اینترنت و جستجوی نام این بازیگر نیز می توانید با نتایج خوبی رو به رو شوید و به مشاهده عکس آیتک جاویدنژاد بپردازید. هم چنین می توانید عکس هایی از آیتک جاوید نژاد در دیدی تی وی را نیز در اینترنت جستجو و مشاهده کنید.

چه حاشیه هایی برای آیتک جاوید نژاد به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای آیتک جاوید نژاد به وجود آمد؟

با توجه به شبکه‌ های مجازی این روز ها برای خیلی از افراد معروف مانند بازیگران، حاشیه ها و جنجال های متعددی به وجود می‌ آید که مدتی است این موضوع شامل آیتک جاوید نژاد نیز می‌ باشد. خیلی از افراد بیان کردند که او با توجه به حاشیه هایی که برای خود به وجود آورده است توانسته به شهرت خود بیفزاید و به این گونه مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است. حال از مهم ترین حاشیه هایی که تا به اکنون برای آیتک به وجود آمده است می‌ توان به موضوعاتی مانند: خبر مهاجرتش از ایران، کشف حجاب این بازیگر معروف، حضور او در برخی از شبکه های ماهواره ای، روابط شخصی آیتک، درگیر هایی که با برخی از بازیگران داشته است، فعالیت هایی که در شبکه های مجازی به ویژه اینستاگرام انجام می دهد و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

البته به نظر می رسد که هیچ کدام از حاشیه‌ های پیرامون آیتک برای او اهمیتی ندارد، چرا که به حاشیه‌ های پیرامونش توجهی نمی کند و به فعالیت‌ های روزمره و روتین خود می‌ پردازد.

آیا این بازیگر جایزه ای هم دریافت کرده است؟

آیتک یکی از بازیگران جوان و تازه‌ کار ایرانی است که از سال 1394 فعالیت خود را در این حرفه آغاز کرده است و تا قبل از مهاجرت از ایران در فیلم ها و سریال های متعددی نقش آفرینی کرده است که به دلیل استعداد خوبش در بازیگری، در اکثر فیلم ها و سریال هایی که حضور داشته است، مورد تعریف و تمجید خیلی از مردم و حتی منتقدین قرار می گرفته است. اما با این حال او تا به اکنون جایزه‌ ای را دریافت نکرده است.

آیتک جاوید نژاد از تئاتر وارد دنیای بازیگری شد؟

آیتک جاوید نژاد از تئاتر وارد دنیای بازیگری شد؟

خیلی از افراد تصور می‌ کنند که آیتک همانند برخی از بازیگران دیگر از تئاتر به دنیای بازیگری وارد شده است. در این باره باید بگوییم که اطلاعات دقیقی در رابطه با چگونگی ورود آیتک به عرصه سینما و بازیگری در اینترنت در دسترس نمی باشد. اما طبق گفته‌ های خودش او با فیلم یک دزدی عاشقانه در سال 1394 جلوی دوربین رفت و بعد از آن توانست مورد توجه خیلی از مردم قرار گیرد. بهتر است که بدانید او با این فیلم توانست برای اولین بار در عرصه تصویر دیده شود.

مصاحبه با این بازیگر معروف

بعد از حضور آیتک در فیلم های متعدد، او شناخته شده و معروف شد و به همین دلیل مصاحبه‌ های متعددی با وی توسط مجلات و برنامه های مختلف انجام شد. حال جالب است که بدانید آیتک در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که روز های سختی است اما شرایط ثابت نخواهد ماند و شما می توانید بر مشکلاتتان پیروز شوید، هم چنین شما نیاز به تایید هیچکس را ندارید. شما می توانید شادمانه قدم بزنید، رمان بنویسید، ورزش کنید، کتاب بخوانید، روی چمن ها دراز بکشید و یا غروب خورشید را تماشا کنید و می توانید با شخص خودتان شاد باشید. شما بدون تایید دیگران هم انسان خوبی هستید و در شوق تایید دیگران نباشید.

آیتک جاویدنژاد و همسرش

امروزه برای خیلی از افراد به ویژه مخاطبان آیتک سوالی که به وجود می‌ آید، این است که همسر او کیست؟ و یا این که تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی این بازیگر بیشتر بدانند و به همین دلیل جستجو های متعددی در مورد روابط شخصی این بازیگر در اینترنت انجام می شود. حال در این باره باید بگوییم که تا به اکنون بار ها در سایت‌ ها و برخی از پیج های مجازی خبر ازدواج این بازیگر با آدم‌ های مختلف و سرشناس منتشر شده است که هیچ کدام از آن ها صحت ندارند. برخی افراد برای این که بتوانند بازدید پیج خود را بالا ببرند این اخبار دروغین را در صفحات خود منتشر کرده اند.

از آن جایی که آیتک از آن دسته از افرادی است که از همان ابتدا زندگی شخصی اش را از حرفه اش جدا نگه داشته است، به همین دلیل اطلاعات دقیقی در مورد روابط شخصی او در اینترنت در دسترس نمی باشد. اما طبق گفته‌ های خودش در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است و هم چنین او بیان کرده است که فعلاً به ازدواج فکر نمی کند، چرا که اهداف مهم تری دارد و قصد دارد تا بر روی اهدافش تمرکز کند.

آیتک جاوید نژاد کشف حجاب کرد؟

آیتک جاوید نژاد کشف حجاب کرد؟

یکی از جنجال هایی که مدتی قبل این بازیگر معروف برای خود به وجود آورده بود، کشف حجابش بوده است. در این باره باید بگوییم که آیتک بعد از پایان فیلمبرداری سریال معروف هم گناه یک ویدیو از خود منتشر کرد که در این ویدیو علاوه بر کشف حجاب و پوشش مبتذلش، خبر مهاجرت خود از ایران را داد. می توان این گونه بیان کرد، بعد از این که آیتک از ایران مهاجرت کرد و ساکن ترکیه شد، در ابتدا یک ویدیو از خود منتشر کرد و بعد از این که خبر مهاجرتش را داد، عکس های بی حجابی متعددی از خود را در فضا های مجازی به ویژه صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

هم چنین جالب است که بدانید او در حال حاضر در قامت مجری با شبکه تازه تاسیس DD Tv همکاری می کند. صدف طاهریان که مدت ها قبل از ایران مهاجرت کرده است، نیز چند ماه قبل به این شبکه پیوست. بعد از انتشار عکس های بی حجابی از این بازیگر و هم چنین خبر هایی در رابطه با حضور او در شبکه DD Tv موجی از حواشی برای او به وجود آمد و خیلی از کاربران از او انتقاد کردند که چرا از ایران مهاجرت کرده است و در یک شبکه به عنوان مجری حضور پیدا کرده است. هم چنین هشتگ هایی مانند آیتک جاویدنژاد همگناه کشف حجاب کرد نیز در شبکه های مجازی به وجود آمد.

البته این بازیگر به هیچ کدام از این حاشیه ها واکنشی نشان نداده است و به فعالیت های روتین خود می پردازد. با این حال می توانید عکس های آیتک جاویدنژاد بی حجاب را در شبکه های مجازی او و یا حتی اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

آیتک جاوید نژاد در مطرب چه نقشی داشت؟

مطرب فیلمی ایرانی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی مصطفی کیایی محصول سال 1397 است، ژانر فیلم مطرب کمدی و عاشقانه است. هم چنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه نیز حضور دارند و این فیلم رکورد هزارپا را زد و به پر فروش‌ ترین فیلم سال 98 و تاریخ سینمای ایران تبدیل شد. حال این موضوع را هم باید افزود که قبل از اکران این فیلم اخباری در رابطه با این که آیتک نیز در این فیلم حضور داشته است، منتشر شد. به همین دلیل برخی از افراد کنجکاو شدند تا بدانند که این بازیگر در چه نقشی در فیلم مطرب حضور داشته است. البته بعد از مدتی مشخص شد که تمام این اخبار شایعه ای بیش نبوده که توسط عده ای منتشر شده است و این بازیگر در فیلم مطرب حضور نداشته است.

آیتک جاوید نژاد مهاجرت کرده است؟

آیتک جاوید نژاد مهاجرت کرده است؟

آیتک همانند برخی از بازیگران ایرانی بنا به دلایل و شرایطی که برای او به وجود آمده بود، تصمیم به مهاجرت گرفت و به یک باره از ایران مهاجرت کرد و ساکن ترکیه شد. او پس از اقامت در استانبول عکس های برهنه ای از خود را منتشر کرد که این موضوع با موجی از واکنش هایی از سوی کاربران اینستاگرام رو به رو شد. هم چنین جالب است که بدانید برخی از افراد بیان کرده اند که او راه صدف طاهریان را در پیش گرفته است و می‌ خواهد تا همانند او شود. البته آیتک به هیچ کدام از این حاشیه ها و جنجال هایی که برای او در رابطه با مهاجرت و کشف حجاب وی به وجود آمده، واکنشی نشان نداده است.

در نهایت این موضوع را هم باید افزود که برخی از منابع بیان کردند که آیتک به صورت موقت ساکن استانبول شده است، چرا که تصمیم دارد تا به کشور های اروپایی مهاجرت کند.

آیتک جاوید نژاد در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

آیتک جاوید نژاد در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

آیتک به صورت حرفه ای فعالیت خود را در سال 1394 و زمانی که 22 ساله بود، شروع کرده است و بعد از آن در فیلم های متعددی نقش آفرینی کرده است و در اکثر فیلم هایی که حضور داشته است، بازی او مورد تعریف و تمجید خیلی از افراد قرار گرفته است. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از بهترین فیلم‌ های آیتک بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه باشید.

یک دزدی عاشقانه 

یک دزدی عاشقانه فیلمی به کارگردانی امیرشهاب رضویان، تهیه‌ کنندگی ناهید دل‌ آگاه، نویسندگی امیرشهاب رضویان، تهمینه بهرام‌علیان و هم چنین محسن نبوی محصول سال 1394 است. این فیلم در ماه اردیبهشت 1395 در سینما های ایران اکران شده‌ است. خلاصه داستان: دو دزد پیر قدیمی کار، بعد از سال‌ ها از زندان آزاد می‌ شوند و به امید دریافت سهمشان از آخرین دزدی به سراغ خانمی که همدستشان بوده است می‌ روند. اما او تمام پول‌ ها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده است و پیرمرد ها دوباره مجبور به دزدی می‌ شوند، البته شرایط در سال‌ هایی که آن‌ ها در زندان سپری کرده اند، تغییر کرده است و ابزار های الکترونیک مانع موفقیتشان می‌ شود.

آیتک در این فیلم در کنار بازیگران معروفی مانند: مهدی هاشمی، فرهاد آئیش، لادن مستوفی و … به ایفای نقش پرداخته است و بعد از این فیلم مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت.

ترانه ای عاشقانه برایم بخوان

فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان به کارگردانی مهرداد غفارزاده محصول سال 1398 است. این فیلم در ژانر اجتماعی-عاشقانه می باشد. خلاصه داستان: دختری به نام دلارا به همراه برادرش به توصیه پدر برای تاسیس یک کارخانه به ترکیه سفر می کنند. در این سفر آن ها با امره درگیر یک ماجرا می شوند. امره پیک موتوری است که برای بچه های یک پرورشگاه کنسرت اجرا می کند. هاکان دوست امره است که با پخش فیلم او در شبکه های مجازی باعث معروفیت امره می شود. در ادامه ماجرا پرورشگاه توسط خانمی به نام سارا که دلال فروش املاک است به فروش خواهد رسید و … .

آیتک در این فیلم در کنار بازیگران سرشناسی مانند: وحید صادقی، سارا احمدی، علی بوراک جیلان، سوگل یکتا، پژمان بازغی، افسانه پاکرو، فرناز محمودی، هازال تورسان، آیشن اینجی، یوسف چیم و … به ایفای نقش پرداخته است.

سوالات متداول

  1. آیتک جاوید نژاد کیست؟

    آیتک جاوید نژاد یکی از جوان ترین ستارگان سینمای ایران است که در فیلم‌ ها و سریال‌ هایی نقش آفرینی کرده است، او متولد 8 مهر 1372 در تهران است.

  2. آیتک جاوید نژاد در چه سالی فعالیت خود را شروع کرده است؟

    او از سن 22 سالگی به صورت حرفه‌ ای بازیگری را شروع کرده است. در این باره می توان این گونه بیان کرد که آیتک در سال 1394 با فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیر شهاب رضویان فعالیت خود را شروع کرد و با این فیلم جلوی دوربین ظاهر شد.

  3. آیا او به خارج از کشور مهاجرت کرده است؟

    وی بعد از پایان فیلمبرداری سریال هم گناه یک ویدیو از خود منتشر کرد که در این ویدیو علاوه بر کشف حجاب، خبر مهاجرت خود از کشور را داد. او این روزها ساکن کشور ترکیه می باشد و در این کشور به فعالیت های خود می پردازد.

  4. چگونه می توان عکس های آیتک جاوید نژاد را مشاهده کرد؟

    اگر تمایل به مشاهده عکس های این بازیگر معروف را دارید، پیشنهاد ما این است که به صفحات مجازی آیتک مانند اینستاگرام او مراجعه کنید. در اینترنت نیز می توانید عکس های او را به راحتی جستجو و مشاهده نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *