بیوگرافی مریم مومن + عکس های بدون آرایش و لیست روابط او

مریم مومن یکی از دیگر از بازیگران نوظهور و جوان ایرانی است. او برای سریال بانوی عمارت معروف شد. قبل از آن نیز کارهایی را انجام داده بود اما بخاطر بازی در نقش های فرعی دیده نشده بود. در ادامه بیشتر به این بازیگر و زندگی نامه وی می پردازیم. با همراه باشید.

مریم مومن کیست؟

مریم مومن کیست؟

وی متولد 7 تیر 1377 در استان اردبیل شهر مشکین شهر است. او اصالتی ترک دارد. در مورد مریم مومن یکی از بازیگران دهه هفتادی باید بدانید که او تنها فرزند خانواده است و پدر و مادر او از هم جدا شده اند. وی مجرد است اما با فردی در ارتباط است که این رابطه هنوز رسمی نشده است. مریم مومن اولین تجربه بازیگری را زمانی که 5 ساله بود کسب کرد. او در فیلم یکی از اقوام خود بازی کرد و از همان جا به بازیگری علاقمند شد. با این حال خانواده او با بازیگر شدنش مخالفت داشتند.

او دانشجوی رشته بازیگری است و از همین طریق بازی کردن را فرا گرفته است. وقتی 19 سالش بود برای سریال تلویزیونی شبکه سه سیما بانوی عمارت تست بازیگری داد. و توانست نقش فخرالزمان را در این سریال بازی کند. او در کلاس های بازیگری نیز شرکت کرده است. اما به گفته خودش دانشگاه از این کلاس ها بهتر است. بخاطر زندگی پر فراز و نشیب پدر و مادرش او خودساخته بزرگ شده است. دلیل موفقیت وی نیز همین است.

آدرس پیج اینستاگرام مریم مومن چیست؟

مریم مومن در اینستاگرام نیز فعالیت رسمی دارد و آدرس صفحه او maryam_momen_official است. طرفداران او در فضای مجازی که تعداد آن ها به بیش از 111 هزار نفر می رسد او را در این صفحه دنبال می کنند. وی در این صفحه عکس های زیبایی از خود منتشر می کند و پست هایی نیز درباره کارهایی که انجام داده است می گذارد. هم چنین شما با جستجو در اینستاگرام می توانید عکس بچگی مریم مومن را نیز ببینید.

او در این صفحه علاقمندی های خود را نیز نشان داده است و همین طور در پستی از طرفداران خود و مردم دیگر خواسته است تا به طور رایگان کسب و کار خود را معرفی کنند. این کار او بسیار مورد تحسین مردم قرار گرفت.

عکس های مریم مومن را چگونه مشاهده کنیم؟

عکس های مریم مومن را چگونه مشاهده کنیم؟

اگر به این بازیگر علاقمند هستید می توانید نام او را در قسمت تصاویر موتور جستجوی گوگل بنویسید و عکس های او را ببینید. هم چنین با جستجوی مریم مومن اینستا می توانید به صفحه او با همان آدرسی که در بالا ذکر کردیم دسترسی داشته باشید. در آن جا نیز عکس های به روزی از او را می توانید مشاهده کنید.

او حسابی فعال در توییتر نیز دارد که گاهی عکس های خود را در آن جا نیز به اشتراک می گذارد.

چه حاشیه هایی برای مریم مومن به وجود آمد؟

مریم مومن در برنامه تلویزیونی بیان کرده است که از حاشیه دوری می کند و از آن بیزار است. اما وی در همان برنامه توضیح داد که در اوایل فعالیتش در اینستاگرام صفحه ای جعلی با نام او و دنبال کنندگان جعلی وجود داشته است. این صفحه کامنت های نا به جا برای بازیگران و افراد دیگر می گذاشته است. مردم گمان می کردند که این صفحه جعلی مریم مومن است و این باعث آزردگی خاطر او شده است. با پیگیری های وی و پلیس فتا این صفحه بسته شده است.

این مصاحبه را می توان در یوتیوب مریم مومن مشاهده کرد و با جزئیات آن بیشتر آشنا شد.

آیا این بازیگر جایزه ای هم دریافت کرده است؟

آیا این بازیگر جایزه ای هم دریافت کرده است؟

این بازیگر بخاطر بازی در سریال تلویزیونی بانوی عمارت دو بار کاندید دریافت جایزه شد. یک بار برای جشنواره تلویزیونی جام و جم که از طرف صدا و سیما برای کارهای تلویزیونی برگزار می شود برنده بهترین بازیگر زن سریال شد. بار دیگر در جشنواره حافظ بود که در آن جا فقط کاندید جایزه شد و نتوانست آن را برنده شود.

مریم مومن از تئاتر وارد دنیای بازیگری شد؟

مریم مومن همانطور که در بالا ذکر شد دانشجوی رشته بازیگری است. اما او از کودکی زمانی که راهنمایی می رفت تئاتر را شروع کرد. در اوایل دوران دانشجویی وارد تئاتر دانشجویی شد و به صورت حرفه ای این کار را ادامه داد. وی بیشتر فنون بازیگری را از این زمینه یاد گرفته است.

مریم مومن در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

مریم مومن در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

وی بازیگری جوان و تازه کار است. فیلم های او تعداد کمی دارند ولی او توانسته بهترین بازی را در آن ها ارائه دهد. او آینده خوبی برای سینمای ایران است و می توانند با بازی در فیلم های زیادی برای خود موفقیت کسب کند. در زیر به معرفی برخی از کارهای او می پردازیم. با ما همراه باشید.

بانوی عمارت

همان طور قبلا گفته شد این اولین کاری است که باعث درخشیدن او شده است. مریم مومن و حسام منظوردر این سریال تلویزیونی بسیار معروف شدند و درخشیدند. این اثر یک ملودرام عاشقانه و تاریخی است که در زمان قاجار اتفاق می افتد. داستان زندگی شخصی به نام شاهزاده ارسلان میرزا قوانلو قاجار با بازی حسام منظور است. او نقش فخرالزمان همسر دوم شخصیت اصلی سریال را دارد. این نقش نیز بسیار تاثیرگذار و کلیدی بود. این مجموعه با کارگردانی عزیزالله حمید نژاد از شبکه 3 سیما پخش شد.

سرزرده

این اثر یک مینی سریال است که بهادر اسدی آن را کارگردانی کرده است. او در این سریال نیز ایفای نقش کرده است. این سریال مشکلات بوجود آمده برای مردم در دوران کرونا را نشان می دهد. مومن در کنار علی انصاریان، نسیم ادبی و بهرنگ علوی در این سریال بازی کرد. این سریال از 12 تا 20 شهریور از شبکه یک سیما پخش شد.

همبازی

همبازی یک سریال است که از شبکه دوم سیما پخش می شد و ژانری کمدی داشت. وی در این سریال در نقش نوشین رستگار ظاهر شد. این سریال در 27 اسفند 1399 از شبکه دو سیما به کارگردانی سروش محمدزاده پخش شد. از دیگر بازیگران این سریال می توان به کامران تفتی، بهنام تشکر و حسین مهری اشاره کرد.

کادون

تنها فیلمی است که او در آن بازی کرده است. این فیلمم برای نمایش آنلاین انتخاب شده است. وی در این فیلم یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند. داستان آن درباره مشکلاتی است که فضای مجازی برای افراد و زندگی مردم بوجود می آورد. این فیلم در سال 1399 اکران شد. شما می توانید آن را از سایت های مربوطه دانلود کرده و تماشا کنید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی بود؟ 

همان طور که قبلا نیز در متن ذکر کردیم وی حواشی کمی دارد و از حاشیه دوری می کند. شاید بتوان به همان مورد ساختن صفحه جعلی برای او اشاره کرد. اما او چندی پیش نیز از ارتباط با فردی خبر داده است. ما در قسمت بیوگرافی مریم مومن نوشتیم که او مجرد است و این ادعا باعث بوجود آمدن حاشیه کمی برای او شد. اما این خبر باعث شد تا مردم به دنبال عکس عروسی مریم مومن در اینترنت بگردند.

مریم مومن و همسرش

مریم مومن ازدواج نکرده است. اما به دلیل کامنتی که در اینستاگرام برای یکی از بازیگران گذاشته است مردم گمان کردند او با آن بازیگر ازدواج کرده است. وی هم چنین عکسی با لباس عروس مربوط یه یکی از فیلم هایش به اشتراک گذاشت. همین باعث شد مردم عکس همسر واقعی مریم مومن را جستجو کنند و یا این که گمان کنند که شایعه مریم مومن و همسرش سامان حقیقت دارد و وی این موضوع را از آن ها مخفی کرده است. اطلاعات دقیق تر از همسر او را می توانید در بخش اخبار سلبریتی ها دنبال کنید.

مریم مومن در کودک شو حضور داشت؟

مریم مومن در کودک شو حضور داشت؟

او به همراه آزاده زارعی در برنامه کودک شو که در شبکه نسیم پخش می شد شرکت کرد. این برنامه یک مسابقه کمدی است که مراحلی نیز دارد. مریم مومن در این مسابقه ها شرکت کرد و لحظات شادی آوری را برای خود و بینندگان این مسابقه فراهم کرد.

سوالات متداول

  1. آیا مریم مومن ویکی پدیا دارد؟

    اگر نام وی را به فارسی در اینترنت جستجو کنید نمی توانید صفحه ویکی پدیا به زبان فارسی از او پیدا کنید. اما اگر نام انگلیسی او را جستجو کنید، صفحه ای با زبان انگلیسی در ویکی پدیا برا ی او وجود دارد که اطلاعات وی را نمایش می دهد.

  2. آیا مریم مومن در سریال دلدادگان بازی کرده است؟

    مریم مومن در این سریال بازی نکرده است. او در تعدادی سریال تلویزیونی بازی کرده که منتخبی از آن ها را در این متن بیان کردیم. بازیگر سریال دلداگان شخصی دیگری است و مردم به اشتباه گمان می کنند شاید مریم مومن باشد.

  3. مریم مومن و ریحانه پارسا چه ارتباطی با هم دارند؟

    مریم مومن و ریحانه پارسا از نظر چهره به یک دیگر شبیه هستند. همین طور آن ها در یک زمان با هم وارد دنیای فیلم و سریال شدند. از این رو مردم این دو نفر را با هم اشتباه می گیرند و فکر می کنند نقش فخرالزمان در بانوی عمارت را ریحانه پارسا بازی کرده است.

  4. ماجرای مریم مومن و علی انصاریان چه بود؟

    مریم مومن و علی انصاریان در سریال سر زده با یک دیگر همبازی بودند. این آخرین کار علی انصاریان قبل از فوتش بود. بعد از فوت وی مریم مومن پستی درباره علی انصاریان در اینستاگرام خود گذاشت و بخاطر مرگ او اظهار تاسف بسیار کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *