بیوگرافی امیلیا کلارک (کالیسی در گیم آف ترونز) + عکس های جدید او

امیلیا کلارک بازیگر مشهور انگلیسی است که در دانشگاه درام لندن تحصیل کرده است. او کارش را در تلویزیون در سال ۲۰۰۹ با نمایش تلویزیونی آبکی پزشک ها که توسط بی بی سی وان ساخته شد، شروع کرد. او در همان سال به خاطر نقشش در حمله تریاسی به عنوان یکی از ستارگان فردای بریتانیا توسط اسکرین اینترنشنال انتخاب شد.

امیلیا کلارک کیست؟

امیلیا کلارک کیست؟

برای توضیح بخشی از بیوگرافی امیلیا کلارک باید بگوییم. این بازیگر که یکی از بازیگران هالیوود می باشد در سال ۱۹۸۶ در لندن متولد شد. پدرش پیتر کلارک، مهندس صدا اهل ولوهمپلتون بود و مادرش، جنیفر، تاجر بود. امیلیا کلارک از طرف مادری ریشه قومی هندی دارد. سال ۲۰۱۸ در مصاحبه با امیلیا کلارک، امیلیا بیان کرد که مادربزرگش برای پوشاندن تیره پوستی که از پدرش به ارث برده بود، آرایش می کرده است و به شدت تلاش می کرد تا دیگران مطابقت داشته باشد و این فوق العاده دشوار بوده است.

کلارک در مصاحبه دیگری گفته است که هند را بیشتر از انگلستان دوست دارد و به همین خاطر پس از مرگ مادر بزرگش در سن ۱۶ سالگی به هند سفر می کند تا خاکستر مادربزرگش را در آن جا پخش کند. کلارک گفته است از سن سه سالگی پس از تماشای نمایش موزیکال قایق برفی به بازیگری علاقه مند شده است. زمانی که ده سالش بود پدرش او را به تئاتر وست اند برای تست دادن برده است.

فیلم های امیلیا کلارک کدامند؟

فیلم های امیلیا کلارک کدامند؟

کلارک هنگامی که دانش آموز بود با بازی در تولیدات صحنه ای کارش را آغاز کرد. او در تولیدات دانش آموزی مثل داستان وست ساید و شب دوازدهم، هنگامی که در مدرسه سنت ادوارد تحصیل می کرد، بازی کرد. از نخستین نقش های کلارک می توان به فیلم سگ را رها کن که یک فیلم کوتاه اثر دانشگاه لندن بود، اشاره کرد.

کلارک پس از فارغ التحصیلی در چند شغل غیر بازیگری فعالیت کرد و در همان زمان هم برای نقش های گوناگون تست بازیگری می داد. او علاوه بر فیلم های سینمایی، در سریال های تلویزیونی و تئاتر هم نقش بازی کرده است. اکنون به برخی از برترین فیلم های سینمایی امیلیا کلارک اشاره می کنیم:

من پیش از تو

این فیلم یک درام رمانتیک آمریکایی و از جمله فیلم های رمانتیک امیلیا کلارک است که به کارگردانی تیا شروک است و بر اساس رمانی به همین اسم که نوشته جوجو مویز است، ساخته شده است. از بازیگران دیگر این فیلم می توان به سم کلفین، جانت مک تیر و چارلز دنس اشاره کرد.

داستان فیلم راجع به لوییزا کلارک (امیلیا کلارک) ۲۶ است که با خانواده اش زندگی می کند. لوییزا که به خانواده اس در تامین مخارج زندگی کمک می کند با از دست دادن کارش، به دنبال کار می گردد. او پس از تلاش فراوان شغل مراقبت از جوانی را پیدا می کند که دو سال قبل در سانحه ای فلج شده است.

صدایی از سنگ ها

این فیلم در ژانر معمایی در سال ۲۰۱۷‌ساخته شده است. کارگردان این فیلم اریک دنیس هوول است و رمو جیرونه در این فیلم با امیلیا کلارک بازی کرده است.

داستان این فیلم در مورد پسربچه ای است که مادرش را از دست داده است و فکر می کند می تواند صدای مادرش را از بین سنگ های عمارت بشنود؛ پرستار او با این که ابتدا باور نمی کند اما کم کم تحت تاثیر این اتفاق قرار می گیرد.

نابودگر: پیدایش

این فیلم به کارگردانی آلن تیلور یک فیلم در ژانر اکشن و علمی تخیلی از مجموعه فیلم های نابودگر است. امیلیا کلارک در این فیلم با جیسون کلارک، جای کورتنی، مت اسمیت، بی ونس و لی بیونگ هان همبازی شده است.

داستان این فیلم به این گونه است که جان کانر که رهبر انسان ها در جنگ علیه ماشین ها است، سربازش را برای محافظت از جان مادرش و تضمین وقوع آینده به سال ۱۹۸۴ می فرستد. اما اتفاقات پیش بینی نشده ای اتفاق می افتد و خط زمانی جدیدی را ایجاد می کند.

جزیره اسپایک

این فیلم در ژانر کمدی درام و ساخته مت وایترکراس است و امیلیا کلارک، لسلی منویل، متیو مک ناتلی، مایکل سوشا و فیلیپ جکسون و … در آن بازی کرده اند. داستان فیلم در مورد یک گروه موسیقی است که تازه تشکیل شده است و در سال ۱۹۹۰ برای ملاقات با گروه معروف استون رز به جزیره اسپایک سفر می کند.

بالاتر از سوظن

این فیلم به کارگردانی فیلیپ نویس در ژانر جنایی است. در این فیلم امیلیا کلارک با با جک هیوستون و سوفی لوو همبازی شده است.

بالاتر از سوظن بر استس بک داستانی واقعی ساخته شده است و داستان یک افسر اف بی آی است که به تازگی ازدواج کرده است و برای انجام یک ماموریت به شهر کوهستانی آلپاچین در کنتاکی اعزام می شود. او در آلپاچین با یک زن فقیر آشنا می شود و از او برای خبرچینی استفاده می کند. این زن به ارتباطش با افسر به عنوان راه فرار نگاه می کند. اما این اتفاق یک فاجعه جبران ناپذیر برای هردوی آن ها می شود.

درآمد امیلیا کلارک چقدر است؟

درآمد امیلیا کلارک چقدر است؟

emilia Clarck با بازی در سریال تاج و تخت شهرت بسیاری کسب کرد و گفته شده است که این بازیگر برای بازی در هر اپیزود از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرده است. در خبرهای سال 2017 هم بیان شد که درآمد خالص امیلیا کلارک 34 میلیون دلار است.

عکس های این بازیگر را درکجا ببینیم؟

برای مشاهده عکس های امیلیا کلارک و یا دیگر بازیگران معروف کافیست اسم آن ها را در گوگل و یا اینستاگرام سرچ کرد تا به دنیایی از اطلاعات و عکس های این بازیگران دست پیدا کرد. امیلیا با بازی در سریال گیم اف ترونز یا بازی تاج و تخت، حاشیه های خبری زیادی ایجاد کرد.

پیج اینستاگرام امیلیا کلارک

آیدی پیج امیلیا کلارک در اینستاگرام

پیج اینستاگرام این بازیگر مشهور به آدرس emilia_clarke است که در آن عکس هایی از پشت صحنه فیلم و سریال ها را می توان دید و ۲۷ میلیون نفر دنبال کننده این پیج نشان می دهد امیلیا شهرتی جهانی دارد. با معروف شدن امیلیا، مردم از تمام کشورها به جمعیت طرفداران او پیوستند.

خواننده مورد علاقه امیلیا کلارک کیست؟

میلیا کلارک تا به حال به طور مستقیم به خواننده خاصی اشاره نکرده است. اما مطرح کرده است که اگر بازیگر نمی شد، علاقه داشت که یک معمار و یا یک خواننده شود همچنین او توانایی نواختن پیانو، فلوت و گیتار را دارد.

امیلیا کلارک برنده جایزه اسکار شده است؟

Emilia تا به حال برنده جایزه اسکار نشده است. اما با اجرای بی نظیرش در سریال بازی تاج و تخت، به جوایز زیادی دست پیدا کرد که از جمله جوایز امیلیا کلارک می توان به جایزه بهترین بازیگر نقش اول در مجموعه تلویزیونی درام اشاره کرد.

بیماری امیلیا کلارک چیست؟

کلارک که در تمام عمرش بیماری خاصی نداشته است هنگام بازی جنجالی اش در سریال بازی تاج و تخت به علت تحمل استرس زیاد دچار آنوریسم مغزی می شود و دو بار جراحی می شود. به گفته بازیگر ترمیناتور، امیلیا پس از اولین جراحی اش حتی نمی توانسته است صحبت کند.

خنده امیلیا کلارک

خنده امیلیا کلارک

از نظر بسیاری از طرفداران این بازیگر مشهور، او یکی از زیباترین خنده های دنیا را دارد و خنده های او در مصاحبه ها و نشست ها بسیار بازتاب پیدا می کند. علاوه بر خنده امیلیا کلارک، رفتار صمیمانه و گرم او مورد توجه مخاطبانش قرار می گیرد.

نظر امیلیا کلارک در مورد ایران

این بازیگر نظر خاصی راجع به ایران بیان نکرده است؛اما بازتاب خبری زیادی را در ایران دارد. از جمله مواردی که شبکه های اجتماعی خیلی به آن‌ توجه می شود، رابطه امیلیا کلارک و جیسون موموآ، شباهت امیلیا کلارک و الناز حبیبی، بازی امیلیا کلارک گیم اف ترونز است. همچنین حواشی در مورد خواستگاری امیر تتلو از امیلیا کلارک مطرح شد که از طرف امیر تتلو رد شد.

آیا این بازیگر فرزند هم دارد؟

خبری از این که این بازیگر فرزند داشته باشد به طور قعطی پخش نشده است. به نظر می رسد او در حال حاضر مجرد است. البته امیلیا با افراد مشهوری مثل سث مک فارلن تا به حال در رابطه بوده است که هم شروع و هم پایان آن مورد توجه خبرنگاران بوده است.

بهترین فیلم این بازیگر

از بهترین و درخشان ترین بازی های امیلیا کلارک باید به بازی او در نقش دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت اشاره کنیم که توجه های زیادی را از آن خود کرد و جوایز بسیاری هم مانند جایزه امیلیا دریافت کرد. گرچه امیلیا بازی درخشانی را از خود نشان داد اما به برخی از صحنه های غیر اخلاقی این سریال انتقاد کرده بود و به گفته خودش برای اجرای آن صحنه ها بسیار تحت فشار بوده است.

سوالات متداول

  1. قد و وزن امیلیا کلارک چند است؟

    این بازیگر دارای قد ۱۵۷سانتی متری و وزن ۵۲ کیلو است.

  2. امیلیا کلارک به چه خوراکی هایی علاقه دارد؟

    شکلات و چای از خوراکی های مورد علاقه این بازیگر معروف هستند.

  3. آیا امیلیا کلارک با برند دیور همکاری کرده است؟

    امیلیا در نوامبر ۲۰۱۵ مدل جواهرات دیور شد. او با برندهایی مانند ورساچه و لوییز ویتون هم همکاری کرده است.

  4. آیا امیلیا کلارک ازدواج کرده است؟

    او تا به حال با افراد معروفی رابطه داشته است اما ازدواج نکرده است و به نظر می رسد در حال حاضر مجرد است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *