بیوگرافی آرش لباف خواننده + 10 آهنگ برتر و ثروت او

آرش لباف متولد ۲۳ آوریل ۱۹۷۷ می باشد که به نام آرش شناخته می ‌شود. او خواننده، مجری و تهیه‌ کننده ایرانی است و به همراه آیسل در مسابقه آواز در سال 2009 نماینده آذربایجان بود و با آهنگ همیشه رتبه سوم را کسب کرد.

او همچنین یکی از داوران Persia’s Got Talent، یا استعداد شوی بریتانیایی Got Talent می باشد. این خواننده معروف را همه مردم ایران و خارج از کشور می شناسند و تا الان خاطره های خیلی زیادی با آهنگ های او دارند.

آرش کیست؟

آرش کیست؟

طبق مصاحبه با آرش یکی از خوانندگان ایرانی است که در تهران متولد شد. سن آرش را که همه طرفداران او می دانند؛ او متولد هزار و سیصد و پنجاه و شش است. او و پدر و مادرش نزدیک پارک ملت زندگی می کردند اما این خواننده خیلی خوب در 10 سالگی، با خانواده اش به سوئد نقل مکان کردند، جایی که او هنوز در آنجا زندگی می کند.

او در مصاحبه ای با تلویزیون بی بی سی فارسی گفته است که مادر و پدرش از شهرهای شیراز و اصفهان می باشند. آرش در مصاحبه های خود گفته است که به فوتبال ایرانی علاقه مند است و بر همین اساس آهنگ هایی در مورد فوتبال ایرانی منتشر کرده است.

همچنین آرش در مصاحبه با مجله های معروف سوئد گفته است که از کودکی به خوانندگی علاقه داشته است و حتی با دوستانش یک گروه تشکیل داده است. این خواننده بسیار صدای خوبی دارد و تا الان زندگی بسیار خوبی در خارج از کشور داشته است. در این مقاله به بیوگرافی آرش می پردازیم.

عکس های آرش را در کجا ببینیم؟

عکس های این خواننده محبوب را می توانید در اینستاگرام او و همچنین در گوگل مشاهده کنید. البته این خواننده محبوب این روزها خیلی مشغله کاری دارد و به گفته خود ایشان به دلیل مشغله کاری که دارند وقت زیادی برای شبکه های مجازی ندارند. زیرا ایشان هم تمرین خوانندگی می کنند و هم کار تهیه کنندگی را انجام می دهند و هم پیشنهادهای خیلی خوبی به ایشان پیشنهاد شده است را می خوانند.

او به دنبال کارهای متنوع در عرصه شغلی خود است و تا الان پیشنهادهای خیلی خوبی به او شده است. آرش عکس های زیادی از خودش و همسرش و فرزندش در اینستاگرام و سایت های مختلف منتشر کرده است و البته خبرنگارها دست از سر او بر نمی دارند و می خواهند بیشتر وارد زندگی خصوصی شوند خوب این خواننده این اجازه را به آن ها نمی دهد. حتی گاهی اوقات آرش گفته است که خبرنگارها این قدر سوال می کنند که آرامش من را می گیرند.

آدرس پیج اینستاگرام آرش چیست؟

صفحه اینستاگرام آرش در حال حاضر نزدیک به چند هزار نفر فالوور رسیده است. که می توان گفت این عدد برای یک خواننده فوق العاده است. پس قطعاً با فعالیت های بیشتر و کارهای پر رنگ تر این عدد بیشتر و بیشتر خواهد شد. اگر دوست دارید که از زندگی لحظه به لحظه این آقای خواننده با خبر شوید می توانید صفحه شخصی ایشان را در اینستاگرام پیدا کنید و ایشان را دنبال کنید.

او از اینکه مردم تا این حد دوستش دارند بسیار خوشحال است و به خبرنگارهای سوئد اعلام کرده است که توقع این همه مخاطب را نداشته است و از اینکه تا این حد موفق بوده است بسیار خوشحال است. البته ایشان با توجه به اینکه یک خواننده حرفه ای است، طرفداران او هم زیاد در اینستاگرام هستند.

آرش اینستا خود را باز گذاشته است تا مخاطبان او خیلی راحت ایشان را دنبال کنند. ایشان در همین اول راه گفته است که خیلی ممنون که آهنگ های من را در ترکیه، سوئد و آلمان و آمریکا دوست داشتید و این باعث افتخار من است که توانستم رضایت شما عزیزان را در همین اولین راه به دست آورم.

همسر این خواننده کیست؟

همسر این خواننده کیست؟

آرش که الان یک خواننده بسیار معروف شده است اما درسال ۲۰۰۴ کـه مشغول اولین آلبومش بود که با یک خانم ایرانی بنام بهناز انصاری کـه اصالتاً ایرانی است اما در سوئد بدنیا آمد آشنا شد و آشنایی آن ها باعث ازدواج شد. حاصل ازدواج این دو زوج دو فرزند دوقلو به نام هاي دنیا و دارین است کـه در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمدند.

طبق گفته های همسر آرش، آرش بسیار بچه دوست است و می توان گفت که یک پدر خیلی خیلی خوب است که تایم خیلی خوبی را برای فرزندانش می گذارد و گفته است که آرش اخلاق بسیار خوبی دارد و همیشه باعث شادی در خانه می شود. ایشان گفته اند که آشنایی ما خیلی اتفاقی بود و وقتی که آرش به من پیشنهاد ازدواج داد من شوکه شدم و دوست داشتم که از خوشحالی جیغ بزنم.

البته همسر او گفته است که آرش بعضی از اخلاق های بد هم دارد که البته نمی توان گفت جزء اخلاق های او است بیشتر می توان گفت که عادت های بدی دارد اما خوب من او را همه جوره دوست دارم. همسر ایشان در مورد معروفیت شوهرش گفته است که بعضی جاها خیلی معذب می شوم، او گفته است که بیشتر اوقات که از خانه بیرون می آیم تعداد زیادی خبرنگار جلوی ما را می گیرند و این من را بسیار معذب می کند و آرش هم بعضی اوقات کلافه می شود. او گفته است که من آرش را به خاطر مشهوریتش دوست ندارم بلکه او را دوست دارم چون همیشه و در همه حال کنار من است. همسر آرش گفته است که دوست دارد در یک شهر دیگر زندگی کند تا این حد خبرنگار ها مزاحم آن ها نشوند. البته خیلی جالب است که مردم تا این حد پیگیر زندگی خصوصی یک خواننده هستند و می توان گفت که هر کسی دوست دارد کمی آرامش داشته باشد اما خوب ظاهراً مردم ما اجازه نمی دهند.

چه حاشیه هایی برای آرش به وجود آمد؟

آرش به دلیل این که خواننده است هنوز حاشیه های زیادی ندارد اما به گفته خودش زیاد به حاشیه ها توجه نمی کند. اما بسیاری از مردم در مورد این خواننده حاشیه هایی مانند دوست پسر یکی از بازیگران ترک است و یا در دوران دانشگاه با کسی ازدواج کرده است، اما ایشان تمام این حاشیه ها را تکذیب کردند.

آرش گفته است که چرا مردم در مورد یک خواننده تا این حد حاشیه می سازند، او از اینکه مردم بدون اینکه او را دقیق بشناسند، در موردش قضاوت می کنند و برایش حرف درست می کنند ناراحت است. او می گوید که خوانندگان هم مانند افراد دیگر هستند و فقط به خاطر شغلشان مردم در مورد شان تا این حد صحبت می کنند و او در این مورد بسیار واکنش نشان داده است. او می گوید که افراد معروف هم حق دارند که آرامش داشته باشند اما صحبت ها و حاشیه هایی که مردم در مورد خوانندگان می گویند متأسفانه آرامش را از آن ها می گیرند.

برترین آهنگ های آرش چه نام دارند؟

برترین آهنگ های آرش چه نام دارند؟

آرش تا الان آهنگ های خیلی زیادی خوانده است و مردم تا الان بیشتر آهنگ های او را دوست داشته اند و به گفته خودش مردم استقبال خیلی زیادی از من می کنند. باید بدانید که طرفداران این خواننده خوب در همه جای این دنیا هستند و همه آهنگ های او را دوست دارند. آرش دلیل انتخاب آهنگ به زبان مادری خود را وابستگی عمیق او به ایران می داند. چند مورد از آهنگ های خوب او را اینجا به شما معرفی می کنیم.

آهنگ برو برو

این آهنگ معروف آرش که تا الان سرو صدای خیلی زیادی کرده است در سال 2004 منتشر شد و افراد زیادی از این آهنگ خاطره دارند. این خواننده با این آهنگ به شهرت جهانی رسید و روز به روز مشهور تر شد.

آهنگ دوست دارم

این آهنگ خوب در سال 2018 منتشر شد و در این آهنگ آرش به همراه هلنا بوده است و با هم همکاری کرده اند. این خواننده این آهنگ را در یکی از کنسرت های خود در آلمان خوانده است و می توان گفت که درآمد خوبی به دست آورد.

آهنگ اسمت چی چیه

این یکی دیگر از آهنگ شاد آرش است که مردم از آن استقبال خیلی زیادی کرده اند. این آهنگ در سال 2017 منتشر شد که البته هنوز که هنوز است این آهنگ را در بسیاری از شبکه های ترکیه پخش می کنند.

آهنگ تکون بده

این آهنگ یکی دیگر از آهنگ های این خواننده خوب است که می توان گفت که سر و صدای زیادی را بین جوانان کرد و بسیاری از جوانان به سمت این آهنگ جدب شدند.

آهنگ مری جین

این آهنگ در سال 2020 منتشر شد و همه طرفدارانش از این آهنگ استقبال کردند و همچنین از آرش بابت این آهنگ تشکر کردند. آرش در حال ساخت آهنگ جدید خود است.

شغل اصلی این خواننده چیست؟

شغل اصلی این خواننده چیست؟

شغل اصلی آرش خوانندگی، تهیه کنندگی و مجری گری است و تا الان درآمد های خیلی خوبی داشته است و می توان گفت که بیشتر درآمدهای این خواننده از کنسرت های مختلفی که در شهرهای مختلف برگزار می کند است. اما خوب تهیه کنندگی و مجری گری هم درآمد بالایی دارد که آرش انجام می دهد. آرش گفته است که شاید در آینده به کارهای دیگری بپردازد و دوست دارد شغل های دیگری را تجربه کند. البته این به این معنی نیست که قرار است خوانندگی را کنار بگذارد اما خودش دوست دارد در کار خود کمی تنوع دهد. همسر این خواننده گفته است که آرش شب و روز کار می کند و تمام تلاشش را می کند تا بتواند طرفدارانش را از خودش راضی نگه دارد و جالب است که بدانید که دوست صمیمی آرش مهناز افشار است که از زمانی که مهاجرت کرده است دوستی آن ها بیشتر شده است. مهناز افشار گفته است که باعث افتخارش است که با آرش دوست و همکار است و تا الان در بسیاری از کارها به او کمک بسیار زیادی کرده است.

اولین آهنگ آرش چه نام داشت؟

اولین آلبوم آرش، توسط Warner Music سوئد در ژوئن 2005، پس از تمام شدن کالج منتشر شد. تک‌ آهنگ ‌های او، Boro Boro Go Away و Temptation بوده است او به فهرست ‌های موفق در سراسر اروپا دست پیدا کرد و ویدیوهای مربوطه آن ها پخش قابل توجهی را در بیش از 20 شبکه MTV در سراسر جهان به دست آوردند. آرش خواننده و تهیه‌ کننده پلاتین ‌فروش علاوه بر موفقیت‌ هایی که در چارت‌ های موسیقی کشور های خود، یعنی سوئد و ایران کسب کرده است، در نمودارهای اروپای شرقی و اروپای جنوب شرقی مانند روسیه، اوکراین، یونان، بلغارستان، لهستان، مجارستان، موفقیت ‌های چشمگیری داشته است. او ه در چنین گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، صربستان، اسلواکی، اسلوونی، رومانی، ترکیه و در نمودارهای موسیقی آسیایی مانند تاجیکستان، قزاقستان، افغانستان، ازبکستان و سراسر کشور های عربی خاورمیانه، تک ‌آهنگ ‌های او بار ها در چارت ‌های سوئیس و فنلاند قرار گرفته‌ اند و او به ‌ویژه در لهستان شهرت دارد.

آیا آرش بیماری خاصی دارد؟

ایشان هیچ بیماری خاصی ندارند و به دلیل ورزش و غذاهای سالمی که می خورند بسیار سالم هستند و بابت این نعمت خدا را شکر می کنند. او می گوید که همیشه پیاده روی می کنم و سعی می کنم که از غذا های سالم بیشتر استفاده کنم تا مریض نشوم. طبق مصاحبه ای که کرده است، گفته است از اینکه بیماری داشته باشم و یا حتی سرما بخورم متنفرم زیرا اگر کوچک ترین سرما خوردگی بگیرم خیلی از لحاظ روحی ناراحت می شوم و از کارهایم عقب می افتم. همچنین باید بدانید که غذای مورد علاقه این خواننده ماهی است و اولین غذایی است که حاضر است به خاطر آن کار خود را کنار بگذارد.

بهترین آلبوم های آرش چه نام دارد؟

بهترین آلبوم های آرش چه نام دارد؟

آرش تا الان آلبوم های زیادی را منتشر کرده است که می توان گفت که در این زمینه بسیار حرفه ای عمل کرده است. آرش و همسرش و فرزندش در یکی از آلبوم های ساخته شده بوند که برای آن ها آهنگ خوانده بود که می توان گفت که این آهنگ های او بسیار زیبا و حرفه ای بود. در اینجا ما چند مورد را به شما معرفی می کنیم:

ناگهان

این یکی از از آلبوم های خیلی قدیمی آرش است که در چند سال گذشته منتشر شده است و مردم آن را خیلی خیلی دوست دارند.

دنیا

یکی دیگر از آلبوم های آرش است که می توان گفت جذاب ترین آلبوم است و همه مردم را به سمت خود جذب کرده است و متن این آهنگ بسیار جذاب است.

عشق خالص

این هم می توان گفت که کار بسیار خوبی از آرش است که همه طرفداران خود را از این بابت خوشحال کرده است و تا الان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

آه خدای من

این یکی دیگر از آلبوم های آرش است که در واقع چند آهنگ دارد و می توان گفت جذابیت خاصی دارد و در مورد خدا و دوست داشتن است.

یک روز

یکی دیگر از آلبوم های جذاب این خواننده است که همه آن را دوست دارند و البته بودن کسانی که از آن استقبال نکردند اما خوب باز هم طرفداران خودش را داشته است.

درآمد آرش چقدر است؟

درآمد این خواننده از آنجایی که هنوز اول راه بود کم بود اما خود ایشان از لحاظ مالی مشکلی ندارند. ایشان گفته اند که کم کم درآمد من هم بیشتر می شود و سعی می کنم که موفقیت های بیشتری را در کارنامه خوانندگی ثبت کنم که همین طور هم شد. همچنین ایشان گفتند که برای رسیدن به آرزو هایم به درآمد آن فکر نمی کنم و برای من مهم این است که در شغل خوانندگی بتوانم مانند دیگر افراد معروف در اروپا بدرخشم.

آرش توانست با اولین آلبوم خود درآمد خیلی زیادی را بدست بیاورد. البته الان بسیاری از دوستان آرش گفته اند درآمد او الان بسیار زیاد است و البته می توان گفت که زندگی خیلی خوبی دارد و جزء برترین های سوئد است. آرش گفته است که آرزو دارد روزی ثروتمند ترین مرد جهان شود و همه به او افتخار کنند. اما خوب تا الان هم درآمد و ثروت خیلی زیادی دارد که همه دوست دارند جای این مرد موفق باشند.

برای دانلود آهنگ های این خواننده به کجا مراجعه کنیم؟

برای دانلود آهنگ های این خواننده به کجا مراجعه کنیم؟

دانلود آهنگ های این خواننده خوب و جذاب را می توانید از گوگل و یا سایت های مختلف پیدا کنید و دنبال کنید و البته سعی کنید که از سایت هایی استفاده کنید که کیفیت بیشتری داشته باشد. این روزها با وجود اینترنت آهنگ های خیلی زیادی را می توانید از سایت های مختلف دانلود کنید. آرش آهنگ های خود را بر روی سایت های خیلی معتبر به اشتراک می گذارد تا همه بتوانند آهنگ های او را داشته باشند. البته نمی توانیم بگیم که چه سایتی بهتر است. چون الان تمام سایت ها کیفیت خیلی خوبی دارند و همه آهنگ ها را بسیار خوب به دست مخاطب می رسانند. اما باز هم سایت های وجود دارد که بقیه سایت ها بهتر است و شما می توانید با یک سرچ کوچک تمام این سایت ها را پیدا کنید. آهنگ جدید آرش را می توانید از پیج شخصی او دنبال کنید و یا می توانید از سایت هایی که خودش معرفی می کند دانلود کنید.

کنسرت های آرش

کنسرت های آرش تا الان در بسیاری از کشورها مانند آلمان، ترکیه، سوئد، آمریکا برگزار شده است و باید بدانید که بلیط های کنسرت او بسیار گران است و همچنین درآمد خوبی از این کنسرت ها به دست می آورد. جدید ترین آهنگ آرش در حال ساخت است و گروه او گفته اند که به زودی منتشر می شود و همچنین آرش گفته است که مطمئن است که همه از این آهنگ او استقبال می کنند. آرش گفته است که تمام تلاشش را کرده است که بتواند بهترین آهنگ را برای طرفدارانش آماده کند.

اگر شما دوست دارید که کنسرت های این خواننده خیلی خوب را ببینید می توانید بلیط او را تهیه کنید و در کنسرت این خواننده بزرگ شرکت کنید و حتی می توانید کنسرت های او را به صورت آنلاین نگاه کنید. تمام طرفداران ایرانی این خواننده گفته اند که خدا کند این خوانند به ایران بیاید و کنسرت اجرا کند اما خوب احتمال این کار بسیار کم است و آرش فعلاً نمی تواند به ایران بیاید و از طرفداران خود خواسته است که کنسرت های او را در کشورهای دیگر یا به صورت آنلاین تماشا کنند. البته خود این خواننده محبوب هم خیلی ایران را دوست دارد اما به گفته خودش الان موقعیت مناسبی را برای ایران نمی داند که بتوانند اینجا بیاید.

آهنگ ملودی آرش برای کیست؟

آرش خواننده ملودی از طرفدارانش خواسته است که این آهنگ را بخوانند و از خود ویدیو بگیرند تا از فیلم های آن ها استفاده کند و کنار ویدیو خود قرار دهد. به گفته همکاران آرش این کار او باعث جذب بالای طرفدار شده است و با این کار توانست امتیاز خوبی را برای به دست بیاورد. به طور کلی این آهنگ خیلی زیبا است و می توان گفت که آرش برای این آهنگ بسیار زحمت کشیده است تا توانسته است چنین آهنگی را منتشر کند. به گفته خود این خواننده این آهنگ را در شرایط سختی درست کرده است و گروه او 8 ماه بر روی آن کار می کردند تا توانسته اند چنین کار جذابی را به مخاطبان تحویل دهند. همه طرفداران او از این آهنگش در اینستاگرام او تعریف و تشکر کرده اند و آرش به خاطر این همه توجه مردم نسبت به خودش و آهنگاش بسیار تشکر کرده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. چرا آرش می خواهد یک مدتی را کار خوانندگی نکند؟

    آرش الان هم در حال ساخت آهنگ جدید است و می توان گفت که برای مدت کوتاهی نمی تواند آهنگ درست کند چون درگیر کار تهیه کنندگی است.

  2. آیا آرش نمی خواهد به ایران برگردد؟

    آرش از زندگی خود در خارج از کشور بسیار راضی است و هیچ وقت دوست ندارد که به ایران برگردد. البته ایران را دوست دارد اما خوب کل زندگی او در خارج است.

  3. سرگرمی های آرش چیست؟

    آرش تنیس، بیرون رفتن، وقت گذراندن با فرزندان و همسرش را خیلی دوست دارد و الان خیلی دوست دارد که کار بازیگری هم انجام دهد.

  4. آیا آرش می خواهد به یک کشور دیگر مهاجرت کند؟

    آرش چنین قصدی ندارد فعلا از محل زندگی خود بسیار راضی است و البته اگر خبرنگارها اجازه آرامش را بدهند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *