کنسرت امیر تتلو 1 فروردین 1401

کنسرت امیر تتلو 1 فروردین 1401 یکی از کنسرت هایی است که به نظر رکورد کنسرت های ایرانی را جا به جا کند. برای اطلاعات بیشتر در این مقاله همراه ما باشید.

قیمت بلیط کنسرت امیر تتلو 1 فروردین 1401

قیمت بلیط کنسرت امیر تتلو 1 فروردین 1401 چقدر است؟

نکته مهم این است که با توجه به جایگاه های مختلف در کنسرت، مکان های آنان نیز متفاوت است ولی مسئله مهم دیگر این است که نسبت به کنسرت قبلی امیر تتلو (مدیر سایت تتل بت) قیمت بلیط حدودا 250% افزایش قیمت داشته است. در ادامه قیمت جایگاه های مختلف به شما معرفی می شوند که عبارتند از:

قیمت بلیط جایگاه Vip

vip یکی از جایگاه های ویژه کنسرت امیر تتلو 1 فروردین 1401 بوده و قیمت آن چیزی حدود 500 دلار تخمین زده شده است. جهت خرید این بلیط ویژه در سریع ترین زمان ممکن با ما ارتباط برقرار کنید زیرا این بلیط به سرعت توسط طرفداران این خواننده خریده خواهد، پس این فرصت طلایی را از دست ندهید.

قیمت جایگاه A1,B1,C1

مکان این جایگاه دقیقا پشت سر جایگاه وی آی پی قرار داشته و قیمت آن نیز حدودا 350 دلار می باشد. اگر به این جایگاه عالقه دارید و قیمت آن برایتان مسئله مهمی نیست پیشنهاد می شود که این جایگاه را نیز از دست ندهید و برای خرید آن اقدام کنید.

قیمت جایگاه A2,B2,C2

بلیط این جایگاه دارای قیمت ۳۰۰ دلار بوده و پیشنها می شود آن را خریداری کنبد، برای خریداری می توانید توسط واتساپ با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

قیمت جایگاه D1,E1,F1

قیمت صندلی های این جایگاه ۲۵۰ دلار بوده و دارای طرفداران و قیمت خوبی است و جهت خرید می توانید توسط واتساپ با تیم ما ارتباط برقرار کنید.

قیمت جایگاه D2,E2,F2

این جایگاه دارای ارزان ترین قیمت بوده و همچنین نیز نسبت به سایر جایگاه ها از استیج دور تر است و قیمت آن نیز ۲۰۰ دلار می باشد. جهت خرید به واتساپ ما پیام دهید.

خرید بلیط کنسرت امیر تتلو ۱ فروردین ۱۴۰۱

خرید بلیط کنسرت امیر تتلو ۱ فروردین ۱۴۰۱

در بالا در خصوص حایگاه های کنسرت امیر تتلو و قیمت آنان صحبت شد و حال این سوال مطرح می شود که بلیط ها را از کجا می توان خرید؟ جواب این سوال بسیار راحت است. چرا که شما می توایند برای خرید بلیط کنسرت امیر تتلو ۱ فروردین ۱۴۰۱ به مراجع معتبر مراجعه کنید. این مراجع را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

گاهی دوست داریم در یک کنسرت شرکت کنیم ولی نمی دانیم بلیط آن را از کجا تهیه کنیم. در این حین سایت مورد تایید ما برای خرید بلیط به همراه شما خواهد بود تا بتوانید بلیط هر کنسرتی که مدنظر دارید، تهیه و خریداری کنید. در ادامه روش خرید بلیط به شما معرفی خواهد شد:

  • توسط واتساپ با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.
  • جایگاه، تعداد بلیط و کنسرت مورد نظر خود را اعلام کنید.
  • مبلغ و فاکتور آن را پرداخت و برای ما ارسال کنید.
  • در کمتر از ۵ دقیقه بلیط شما تحویل داده خواهد شد.

شرکت در کنسرت عید ۱۴۰۱ امیر تتلو

تعطیلات عید به گونه ای است که می توانید به هر جایی که می خواهید سفر کنید. پیشنهاد ما به شما این است تا به ترکیه رفته و این کنسرت را از دست ندهید. تعطیلات عید موقعیت خوبی است تا از آن ببشترین بهره را ببرید و در کنار دوستان و آشنایان خود در ترکیه و کنسرت های آن لحظات خوشی را برای خود و خانوادتان و دوستانتان بسازید. بلیط های کنسرت معمولا خیلی سریع به فروش می رسند، پس اگر لیوان آب در دستتان دارید کنار بگذارید و برای خرید این کنسرت اقدام کنید و این لحظات خوش را از دست ندهید.

همان طور که گفته شد این کنسرت در سال ۱۴۰۱ و در تاریخ ۱ فروردین در کشور ترکیه و شهر استانبول برگذار خواهد شد. در کنار شرکت در کنسرت که روش تهیه بلیط آن برایتان شرح داده شد می توانید از مراکز و مکان های تفریحی این کشور و شهر بهره ببرید. قطعا بودن و گشتن در این شهر تجربه ای به یاد ماندنی و خوش را برای شما به همراه خواهد داشت. پس این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

کنسرت عید ۱۴۰۱ امیر تتلو

محل برگزاری کنسرت امیر تتلو ۱ فروردین ۱۴۰۱ کجاست؟

بد نیست تا نگاهی دقیق تر داشته باشیم به محل برگذاری کنسرت امیر تتلو، کنسرت این خواننده در کشور ترکیه و شهر استانبول و سالن بزرگ و باشکوه istanbul congress center خواهد بود. توحه کنید که این سالن به صورت مستقیم فروش بلیط را انجام نخواهد داد و برای خرید بلیط این کنسرت باید توسط پشتیبانی با ما ارتباط برقرار کنید. جالب است بدانید این سالن جزء سالن های مشهوری است که تاکنون بسیاری از خوانندگان ایرانی در آن اجرا داشته و اکنون نوبت امیر تتلو است تا در آن لحظاتی به یادماندنی را برای تماشاگران بسازد.

تاریخ برگذاری امیر تتلو در سال ۱۴۰۱

همان طور که متوجه شده اید، تاریخ برگذاری این کنسرت در سال ۱۴۰۱ و در عید و در تاریخ ۱ فروردین می باشد. همچنین این تاریخ به سال میلادی ۲۳ مارس ۲۰۲۲ خواهد بود. برخی نیز تاریخ این کنسرت را، کنسرت امیر تتلو ۲۳ مارس ۲۰۲۲ نام گذاری کرده اند، پس اگر این تاریخ را در جایی مشاهده کردید، بدانید که همان کنسرت ۱ فروردین سال ۱۴۰۱ است. جهت تهیه بلیط هر چه زودتر با پشتیبانی ما در واتساپ ارتباط برقرار کنید تا بلیط های آن را از دست ندهید.

فیلم های کنسرت امیر تتلو ۱ فروردین ۱۴۰۱ را از کجا ببینم؟

امکان دارد که بنا به دلایلی نتوانید به صورت حضوری در کنسرت حاضر شوید و این کنسرت را به صورت حضوری از دست بدهید. در ادامه با دو روش آشنا خواهید شد که می توانید کنسرت را از راه دور تماشا کنید که عبارتند از:

  • پخش آنلاین کنسرت: برای تماشای کنسرت امیر تتلو دقیقا در زمان برگذاری آن و در همان لحظه می توانید به وب سایت استانبول کنسرت مراجه کرده و کنسرت را به صورت همزمان و آنلاین تماشا کنید.
  • پخش یوتیوب: به وب سایت یوتیوب رفته و کنسرت را مشاهده کنید. به احتمال زیاد یوتیوب امیر تتلو کنسرت را پوشش خواهد داد.

آیا می توان بلیط کنسرت امیر تتلو را مرجوع کرد؟

پس از این که بلیط برای شما صادر و خریداری شد به هیچ عنوان نمی توان آن را بازگرداند یا تعویض نمود، این مسئله یک قانون در بین تمام کنسرت ها است. پس در نتیجه توصیه می شود تا بدان توجه ویژه نمایید.‌ همچنین اگر از شرکت در کنسرت منصرف شده اید، می توانید بلیط خود را به یکی از دوستان و یا خانوادتان هدیه دهید. قطعا این هدیه برای آنان بسیار با ارزش خواهد بود.

سوالات متداول

قیمت بلیط های کنسرت امیر تتلو ۱ فروردین ۱۴۰۱ چقدر است؟

قیمت های بلیط با توجه به جایگاه ها متفاوت است ولی در محدوده ۵۰۰ تا ۲۰۰ دلار است.

چگونه بلیط کنسرت عید امیر تتلو را بخریم؟

جهت خرید بلیط های کنسرت امیر تتلو ۱ فروردین ۱۴۰۱ می توانید با مراجع معتبری که معرفی کردیم ارتباط برقرار کنید.

تاریخ برگذاری کنسرت عید تتلو چه زمانی است؟

تاریخ این کنسرت در عید نوروز و 1 فروردین سال 1401 خواهد بود. همچنین این تاریخ به میلادی 23 مارس 2022 می شود که بهتر است بدانید.

تمام بلیط های کنسرت تتلو به فروش رسیده اند؟

خیر، هنور تعدادی از بلیط ها به فروش نرسیده اند‌ و برای این که این کنسرت را از دست ندهید هر چه سریع تر با ما ارتباط برقرار کنید تا بلیط برای شما خریداری شود.

کنسرت نوروز تتلو در کدام کشور برگذار خواهد شد؟

این کنسرت در کشور ترکیه و شهر استانبول در سال istanbul congress center برگذار خواهد شد.

قیمت جایگاه وی آی پی کنسرت امیر تتلو چقدر است؟

قیمت این جایگاه چیزی حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود و در نزدیک ترین مکان به استیج قرار دارد.

ارزان ترین جایگاه کنسرت دارای چه قیمتی است؟

ارزان ترین جایگاه دارای قیمت ۲۰۰ دلار بوده و در دور ترین نقطه به استیج قرار دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *