بیوگرافی لاله اسکندری و همسرش + جدید ترین عکس های او

لاله اسکندری در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در شهر تربت حیدریه استان خراسان رضوی به دنیا آمد. در حال حاضر سن لاله اسکندری ۴۵ سال می باشد. او در حرفه های بازیگری، عکاسی، نقاشی، فعالیت می کند و اولین بار با ایفای نقش در فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش در سال ۱۳۷۸ بازیگری را آغاز کرد. هم چنین او در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت های بسیاری داشته که شامل، چندین نمایشگاه عکس، نقاشی، موزاییک در داخل و خارج از کشور می باشد.

لازم به ذکر است این فرد به عنوان یکی از مومن ترین بازیگران ایرانی حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۷ تا کنون با شهرداری تهران جهت زیباسازی شهری فعالیت دارد. لاله اسکندری فارغ التحصیل رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می باشد. اگر می خواهید بیوگرافی لاله اسکندری را بدانید ادامه مطلب مقاله را دنبال کنید.

لاله اسکندری کیست؟

لاله اسکندری کیست؟

او در آغاز فعالیت خود در هنرپیشگی برای دو سال در کنار خواهر خود مشغول به کار گریم بود. او در سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در سریال خاک سرخ ابراهیم حاتمی کیا در تلویزیون ایران در بین مردم دیده شد و به شهرت زیادی رسید. او با بازی در نقش زنی که حرف نمی زند بازی قابل توجهی از خود ارائه کرد. در این سریال نقش دختری به نام لیلا را ایفا کرد که در بحث حقوقی سال های قبل از انقلاب خانواده اش را گم کرده و حالا بعد از گذشت سال‌ ها از این موضوع در پیدا کردن حقایق می باشد.

به خاطر علاقه زیاد خود به کتاب خواندن یک کتابخانه بزرگ درست کرده که در آن انواع کتاب های داستانی و غیر داستانی دیده می شود. البته در مصاحبه با لاله اسکندری او عنوان کرد که بیشتر علاقه او به خواندن رمان شعر نو به داستان های کوتاه می باشد.

او نمایشگاه نقاشی خود را در سال ۱۳۷۴ در موزه هنرهای معاصر به نمایش گذاشت و بعد از آن به ترتیب نمایشگاه‌ های خود را برگزار کرد که از جمله آن ها می‌ توان به نمایشگاه گروهی نقاشی گالری شفق در سال ۱۳۷۶ اولین نمایشگاه موزاییکی، گالری گلستان در سال ۱۳۸۰، نمایشگاه موضوعی، گالری آرتا در سال ۱۳۸۴، نمایشگاه عکس در مجموعه رایزن در سال ۱۳۸۷، نمایشگاه عکس در آمریکا شهر لس آنجلس در سال ۱۳۸۸، نمایشگاه عکس در کشور سوئد در سال ۱۳۸۹، نمایشگاه عکس به همراه سیامک اسکندری در گالری ساربان در سال ۱۳۹۰، هم چنین در آغاز فعالیت خود در بخش زیباسازی شهرداری شهر تهران از سال ۱۳۸۷ با پروژه‌ های نقاشی دیواری و کاشی شکسته که در مجموع ۴ هزار مترمربع در منطق ۳ و ۶ و ۵ شهرداری تهران همکاری داشته است اشاره کرد.

لاله اسکندری داوری جشنواره های مختلف از جمله داوری جشنواره نهمین فیلم در کشور هندوستان در سال ۱۳۹۰، داوری جشنواره فیلم فجر به عنوان نماینده اداره میراث فرهنگی کشور در سال ۱۳۹۱، داوری جشنواره بین المللی فیلم فجر در مهرماه سال ۱۳۹۱ و داوری جشنواره فیلم فجر استان کرمان در سال ۱۳۹۱ را بر عهده داشت.

آدرس پیج اینستاگرام لاله اسکندری چیست؟

شما می توانید لاله اسکندری را در لاله اسکندری اینستا، دنبال کنید. او در حال حاضر در صفحه شخصی خود در اکانت اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده ۲۹۴ دنبال شونده و ۷۲۲ پست دارد و در آن جا عکس های شخصی خود و عکس های مختلف در صحنه فیلم برداری یا با بازیگران مختلف با هواداران و دنبال کننده های خود به اشتراک می گذارد.

همسر لاله اسکندری کیست؟

لاله اسکندری در سال ۱۳۹۰ با آقای ساسان فیروزه ازدواج کرد. آن ها سال هاست که در کنار یک دیگر زندگی می‌ کنند و تا کنون فرزندی نداشته اند. به گفته ساسان فیروزی، همسر لاله اسکندری ماجرای آشنایی آن ها بدین شرح می باشد که در سال ۱۳۸۶ یک نمایشگاه ساختمان در تبریز برگزار شده بود که ساسان فیروزی در آن جا غرفه داشت و خانم اسکندری هم برای بازدید به آن جا آمده بود و در آن جا با هم آشنا شدند.

در ادامه خانم لاله اسکندری اضافه کرد که من به خاطر شغل و حرفه در حوزه هنری دکوراسیون و زیباسازی به این آثار علاقه مند هستنم و همان شد که به نمایشگاه رفتم و در آن جا با ساسان فیروزی آشنا شدم؛ در کارهای طراحی با شرکت ایشان مشغول کار شدم و یک سری کارهای تبلیغاتی با هم انجام دادیم و اینجا بود که آشنایی ما دو نفر بیشتر شد و در نهایت به ازدواج ختم شد. شما می توانید بیوگرافی لاله اسکندری و همسرش را از سایت های مختلف و ادامه مقاله دنبال کنید.

فیلم های برتر لاله اسکندری کدامند؟

فیلم های برتر لاله اسکندری کدامند؟

لاله اسکندری در سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی ایفای نقش کرده است که از این فیلم ها و سریال ها می ‌توان به فیلم سینمایی متولد ماه مهر در سال ۱۳۷۸ به کارگردانی احمدرضا درویش، فیلم سینمایی مخمصه به کارگردانی محمد علی سجادی در سال ۱۳۸۵، فیلم سینمایی راننده تاکسی به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال ۱۳۸۵، فیلم سینمایی شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی در سال ۱۳۸۶، سریال مشق عشق به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال ۱۳۸۲، سریال رسم عاشقی به کارگردانی سعید سلطانی در سال ۱۳۸۳ و سریال رقص پرواز به کارگردانی احمد مرادپور در سال ۱۳۸۳ و غیره اشاره کرد. در ادامه به معرفی برترین فیلم های لاله اسکندری می پردازیم.

فیلم سینمایی هزارپا

فیلم سینمایی هزارپا در تاریخ ۱۳ تیر سال ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شد و توانست به ۴۰ میلیارد تومان فروش برسد. این فیلم سینمایی به کارگردانی ابوالحسن داوودی، تهیه‌کنندگی رضا درخشان، نویسندگی امیر برادران و حسن سالارمنش و مصطفی زندی، موسیقی امیر علی عابدینی، فیلمبرداری علیرضا برازنده، تدوینگری بهرام دهقانی می باشد. این فیلم سینمایی دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است. فیلم هزارپا در ژانر کمدی ساخته شده است و از بازیگران آن می ‌توان به رضا عطاران در نقش رضا نیازی، جواد عزتی در نقش منصور، سارا بهرامی در نقش الهام عباسی، مهران احمدی در نقش دایی کامران، لاله اسکندری در نقش منیژه، امید روحانی در نقش پدر الهام، سپند امیرسلیمانی در نقش امید عباسی، امیرمهدی ژوله در نقشی کریم، شهره لرستانی در نقش شیرین، نعیمه نظام دوست نقش خانم کمالی، سینا رازانی در نقش کامبیز شربتی، حمید مرتضی زاده در نقش حاج آقا زندی، سید علی صالحی در نقش سعید، حسین سلیمانی در نقش ناصر، علی یعقوبی در نقش جانباز، شهین رستمی در نقش محبوبه، ارشا اقدسی در نقش عضو باند، هستند اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم به این شرح است که رضا نیازی و دوستش منصور کیف قاپ اند و رضا از طریق مادرش متوجه می‌ شود که دختر صاحب کارش الهام فردی پولدار است که قصد کرده است با یک جانباز ازدواج کند به همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را از دست داده تصمیم می گیرد، خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با آن ازدواج کند. لذا وارد آسایشگاه جانبازان می‌ شود که الهام مدیر آن جا است و رضا با گفتن دروغ های مختلف کاری می کند که دختر به او علاقه مند شود. در روز چهل و پنجم اکران این فیلم توانست رکورد پرمخاطب ترین فیلم دهه ۹۰ که قبل از آن شهر موش های ۲ بود را بشکند و به بیش از ۴ میلیون تماشاگر تبدیل شود.

فیلم سینمایی تیغ و ترمه

فیلم سینمایی تیغ و ترمه در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۷ در جشنواره فیلم فجر اکران شد و پس از آن در تاریخ ۵ خرداد سال ۱۳۹۹ به صورت آنلاین از سایت های رسمی مانند نماوا و فیلیمو به صورت آنلاین اکران شد. این فیلم به کارگردانی کیومرث پوراحمد، تهیه‌کنندگی سید علی قائم مقامی، نویسندگی کیومرث پوراحمد، فیلمبرداری علیرضا زرین دست و تدوینگری خشایار مهدویان می‌ باشد.

این فیلم در ژانر درام، اجتماعی، زنانه است و داستان دختر جوانی به نام ترمه که در کودکی پدرش را از دست داد و پس از مرگ پدرش مادرش را رها کرده و به آمریکا رفته است را روایت می‌کند. در مدت نبود مادرش دوست پدر ترمه جهان از ترم نگهداری کرده است و اکنون پس از سال ها مادرش به ایران بازگشته تا ترمه را با خود به آمریکا ببرد در این میان راز هایی از گذشته برای ترم آشکار می شود.

از بازیگران این مجموعه می‌ توان به دیبا زاهدی در نقش ترمه، پژمان بازغی در نقش امیر، لاله اسکندری در نقش مادر ترمه، هومن برق نورد در نقش عموی ترمه، مهران رجبی در نقش دوست پدر ترمه، کوروش سلیمانی در نقش پدر ترمه، شراره رنجبر در نقش منشی جهان و دوست ترمه، میترا قربانی در نقش استاد زبان ترمه اشاره کرد.

مجموعه تلویزیونی خاک سرخ

مجموعه تلویزیونی خاک سرخ در ژانر درام و جنگی در تاریخ ۳ مهر ماه سال ۱۳۸۱ از شبکه یک سیما پخش شد و قسمت آخر آن در تاریخ ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۸۱ منتشر شد. این سریال به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌ کیا، نویسندگی مهدی سجاد شیخی و مسعود بهبهانی نیا، آهنگسازی محمدرضا عقیلی، تهیه کنندگی منوچهر محمدی، فیلمبرداری شاپور پورامین می باشد. خلاصه داستان این سریال بدین شرح است که دختری به نام لیلا در سال‌ های قبل از انقلاب از خانواده اش جدا شده و اکنون در پی حوادثی در جستجوی کشف حقیقت خودش است. لیلا در سرخوشی است می خواهد با کسی که دوستش دارد ازدواج کند.

اما در شب عروسی می فهمد که پدر و مادرش افراد دیگری هستند سراغ آن ها را می‌ گیرد و تا خرمشهر که جنگ شده است می‌ رود، در میانه راه همسرش با با بمباران جنگنده ‌های عراقی کشته می‌ شود و او تنها به شهر غریب می‌ رود؛ در آن جا مادرش را می یابد اما پدرش اسیر عراقی ها می شود و فقط می‌ تواند از بین دیواری همدیگر را ببینند. از بازیگران این سریال می توان به پرویز پرستویی در نقش ایرج محجوب، مهتاب کرامتی در نقش لیلی، حبیب رضایی در نقش سعید، لاله اسکندری در نقش لیلا، بهناز جعفری در نقش لعیا زنگنه، سید مظفر امیر آقایی در نقش امیر، علی بوریان در نقش عراقی، محمد مختاری در نقش فرهاد، هما روستا در نقش خانم صبا، مریم بوبانی در نقش مادر امیر فرهاد اشاره کرد. جالب است بدانید این فیلم توانست در جشنواره هفتمین جشن حافظ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی برای مهتاب کرامتی در سال ۱۳۸۲ بشود.

مجموعه تلویزیونی در چشم باد

مجموعه تلویزیونی در چشم باد

مجموعه تلویزیونی در چشم باد در تاریخ ۵ تیر سال ۱۳۸۸ از شبکه یک سیما پخش شد و قسمت آخر آن در تاریخ ۲۸ خرداد سال ۱۳۸۹ منتشر شد. این سریال در ژانر ملودرام، تاریخی، به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، نویسندگی مسعود جعفری جوزانی، تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی و عباس اکبری، تدوینگری مهدی حسینی، فیلمبرداری امیر کریمی و علیرضا زرین دست و آهنگسازی حسین علیزاده می باشد.

فیلمبرداری این سریال از مهرماه سال ۱۳۸۲ در شمال ایران آغاز شد و مدت ۵ سال به طول انجامید و در نهایت اواخر سال ۱۳۸۷ فیلمبرداری آن به پایان رسید. از بازیگران این سریال می توان به پارسا پیروزفر در نقش بیژن ایرانی، سعید نیک پور در نقش حسنی ایرانی، ماه چهره خلیلی در نقش گلنسا، کامبیز دیرباز در نقش نادر ایرانی، حبیب الله عبدالرزاق در نقش حسام آقا، سحر جعفری جوزانی در نقش ایران نخجوان، لطافت یوسفی در نقش مه لقا، آرش تاج در نقش پدر بزرگ، جلال پیشواییان در نقش تیمسار خسروانی، لاله اسکندری در نقش فخرالسادات، اکبر عبدی در نقش حسن آقا فخرالدین، صدیق شریف در نقش حاج‌ قاسم، جهانگیر الماسی در نقش سرگرد اسفندیاری، محمدرضا هدایتی در نقشه محمود دژگیر، رضا شفیعی جم در نقش رضاقلی خان، گلاره عباسی در نقش فاطمه ایرانی، سام درخشانی در نقش حسین‌ طاهری، سعید راد در نقش رضا شاه، مصطفی زمانی در نقش عباس ایرانی، سیما تیرانداز در نقش شقایق، هادی کاظمی در نقش مسئول هتل، ارسلان قاسمی در نقش کودکی بیژن، بیتا توکلی در نقش کودکی لیلی، نیوشا ضیغمی در نقش رعنا، شهرام قائدی در نقش راننده تاکسی، راننده جبهه ستوان شهربانی اشاره کرد.

این فیلم توانسته است نامزد دریافت جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی مسعود جعفری جوزانی و زنده یاد حبیب الله کاسه ساز آن برنده شدن به عنوان بهترین کارگردان تلویزیونی برای مسعود جعفری جوزانی، نامزد شدن بهترین فیلمنامه تلویزیونی برای مسعود جعفری جوزانی، نامزد شدن پارسا پیروزفر به عنوان بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی شود.

مجموعه تعطیلات رویایی

مجموعه تلویزیونی تعطیلات رویایی در نوروز سال ۱۳۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد. این فیلم به کارگردانی علیرضا امینی، نویسندگی احسان جوانمرد، تهیه کنندگی مجید اوجی می باشد. از این بازیگران سریال می توان به محمدرضا شریفی نیا در نقش رستم فتوحی، محمود عزیزی در نقش رحیم فتوحی، افسانه بایگان در نقش گلبانو، افسر اسدی در نقش محبوبه همسر رحیم، لاله اسکندری در نقش مرجان، علی صادقی، ارسلان قاسمی در نقش سینا، علی اوجی در نقش بهروز، مریم معصومی در نقش رویا، خاطره حاتمی در نقش روشنک، سولماز آقامقامی در نقش ستاره، رضا یزدانی در نقش رضا یزدانی، فاطمه هاشمی در نقش همسر آقای دکتر، فرهاد بشارتی در نقش آقای دکتر، مرتضی علی آبادی در نقش موری، مهدی افشار نقش رضا، اشاره کرد.

ماجرای این داستان در رابطه با دو برادر به نام‌ های رحیم و رستم را در شیراز سکونت دارند به تصویر می کشد. برادر کوچکتر که وضع مالی بهتری دارد سال گذشته برای تعطیلات عید، خانواده رحیمی را که یک معلم بازنشسته است به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگتر در صدد جبران است و می‌ خواهد خانواده رستم را با هزینه خودش ببرد. غافل از این که آن ها قصد سفر به پاریس را دارند. این دو برادر که هر کدام در مسیر و ثروت و موفقیت رسیدند در ایام نوروز و خانواده‌ هایشان در مهمانسرایی در کیش اقامت می کنند و در کیش اتفاقاتی تلخ و شیرین رخ می‌دهد که همین اتفاقات سرآغاز و ماجراهای جالب و دیدنی در این سریال می شود.

درآمد لاله اسکندری از کجاست؟

درآمد لاله اسکندری از کجاست؟

لاله اسکندری علاوه بر حرفه‌ ای بازیگری که مدت زیادی است که با شهرداری تهران جهت زیباسازی شهری فعالیت دارد و درآمد کسب کند. لاله اسکندری در سال ۱۳۹۳ از اثر کاشی کاری خود به عنوان کهکشان راه شیری در زیرگذر تقاطع بزرگراه حکیم و کردستان تهران رونمایی کرد و گفت در سال جدید مشغول اجرای یک پروژه شهرداری بر اساس تکنیک کاشی شکسته بودم. درباره طراحی و ساخت این پروژه گفت ساخت این پروژه از دی‌ ماه سال ۹۲ آغاز شد و حدود دو ماه بخش کارگاهی و حدود دو ماه هم نسبت به آن به طول انجامید. در این تیم مجموعه ۲۵ نفر مشغول به کار شدند که حدود ۱۳ نفر در کارگاه و حدود ۱۲ نفر همزمان نصب و این پروژه بودند.

پیش از این طرح های بسیار مختلفی را در مناطق مختلف شهر تهران داشته است و در مورد این پروژه عنوان کرد که بر اساس موقعیتی در تونل خروجی بزرگراه کردستان وجود داشت که فضای شب نما به من داد و تصمیم گرفته در طراحی ها به سمت اجرای آسمان شب برویم و دوستان هم نام آن را کهکشان راه شیری گذاشتند. بازیگر محبوب و هنرمند عرصه تجسمی گفت این اثر ترکیبی از فضای رئال و فانتزی با موضوع اجرام آسمانی و صور فلکی است این کاشی کاری ها رنگ آمیزی متفاوتی دارند و زمینه غالب آن ها رنگ سورمه ای است.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

شما می توانید عکس های لاله اسکندری را با عبارات کلیدی مانند عکس عروسی لاله اسکندری و همسرش، عکس لاله اسکندری و همسرش و فرزندش، عکس ستاره و لاله اسکندری به همراه همسرانشان، عکس لاله اسکندری در خارج، عکس فرزند لاله اسکندری، عکس لاله اسکندری در قهدریجان، عکس لاله اسکندری قبل از عمل زیبایی، عکس لاله اسکندری و خواهرش، عکس لاله اسکندری در دورهمی جستجو کرده و مشاهده کنید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

از حواشی لاله اسکندری ویکی پدیا می ‌توان به ماجرای دستگیری و توسط گشت ارشاد در برج میلاد اشاره کرد. ماجرا از این قرار است که هنگامی که خانم لاله اسکندری برای دیدن نمایش فیلم آقای حمید امجد به برج میلاد دعوت شده بود قبل از ورود به آن جا توسط بازرسان گشت ارشاد متوقف شد. به او اجازه ورود به علت پوشش نامناسب ندادند و درگیری لفظی که بین این بازیگر محبوب و ماموران اتفاق افتاد باعث شد که لاله اسکندری را دستگیر کرده و به مدت ۲۴ ساعت در بازداشتگاه نگه دارند.

ماجرای دوم در مورد حاشیه های برنامه شب های مافیا و حضور خانم لاله اسکندری در این برنامه بود در مورد حواشی که در قسمت دوم مسابقه مافیا رخ داد. از خانم لاله اسکندری پرسیده شد که آیا اختلاف نظرها هم نقد جدی است که فضای مجازی کشیده شود و ایشان توضیح داد که بله یک سری حواشی در پشت صحنه در قسمت دوم اتفاق افتاد و در پایان بازی آقای برزو ارجمند ناراحت شد و گفت که بازی را قبول ندارد؛ ولی دوستان خواستند ویدیو انجام شود و کار دوباره دیده شود تمام بازی‌ ها در مافیا بدون کات اتفاق می‌ افتد. مگر این که حادثه ‌ای رخ بدهد؛ واقعیت این است که هر آنچه که شما دیدید این همان اتفاقاتی بود که سر صحنه رخ داده است و بعد تاثیر منتقل شده است که طبعاً در هر دورانی بازیکنان قوی تر هستد یکسری ضعیف‌ تر و خیلی از بازیگران هم ابتدای کار برد شانسی می آورد و همان اول کار حذف می‌ شوند.

در واقع می‌ شود این اتفاقات را پیش بینی کرد که برخی مسابقه مافیا را خیلی جدی گرفتن عنوان مثال مهران غفوریان از جمله چهره هایی بود که در بازی بازیکن چندان قوی نبود ولی خودشان دوست داشتنی بود که شما باید در موقعیتی قرار بگیرید تا بامزه اش را درک کنیم. برخی دوستان زیاد مسابقه را جدی گرفتند من خودم برای مسابقه مافیا در کل سه جلسه تمرین کردم و مقابل دوربین رفتم که فکر کنم تمرین برای چنین کاری خیلی مدت زمان کمی بود. اما الان بازی کردم ولی خودم فکر می کنم آبرومند بودم.

لاله اسکندری بیماری خاصی دارد؟

لاله اسکندری بیماری خاصی دارد؟

از بیماری های خانم لاله اسکندری می‌ توان به مبتلا شدن ایشان به کووید ۱۹ اشاره کرد. ایشان یکی از بازیگران سریال جشن سربرون بود. تهیه‌ کننده این مجموعه حسن نجاریان تاکید کرد نمی شود به طور حتم گفت که خانم اسکندری به خاطر ایفای نقش در این سریال به کرونا مبتلا شدند. لاله اسکندری در ۲۸ مهر خبر داد که به بیماری کرونا مبتلا شده و ۱۱ روز پس از آن آقای کریم اکبری مبارکه دیگر بازیگر این سریال بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ درگذشت.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

از جوایز و افتخارات این بازیگر می توان به کاندید شدن برای جایزه های زیر اشاره کرد:

دریافت تندیس حافظ برای سریال مشق عشق در سال ۱۳۸۵، کاندید شدن برای جایزه بهترین بازیگر نقش اول و مکمل در جشنواره جام جم برای فیلم لرزش زندگی و تنهایی در سال ۱۳۸۸ و همچنین دریافت جایزه یک عمر فعالیت گروه های درسی بازیگری از این جشنواره، دریافت تندیس جشن حافظ برای نقش اول سریال رقص پرواز در سال ۱۳۸۹، دریافت جایزه بازیگر برتر تلویزیون از طریق شبکه ۳ سیما برای سریال سال های برف و بنفشه در سال ۱۳۸۶، کاندید شدن برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم خانواده ارنست در جشنواره هنر های که در سال ۱۳۹۰، تقدیر از او به عنوان بهترین بازیگر زن در اولین جشنواره فیلم ویدیویی یاس در سال ۱۳۹۱، کاندید شدن برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم خراش در جشنواره جام جم در سال ۱۳۹۲، کانید شدن او برای دریافت بهترین بازیگر نقش اول زن در ۱۱۰ سریال های تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس برای سریال تلویزیونی رقص پرواز در جشنواره جام جم در سال ۱۳۹۲ و کاندید شدن برای دریافت جایزه جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال اولین انتخاب در سال ۱۳۹۳ اشاره کرد.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

لاله اسکندری در برنامه خندوانه دعوت شد و در مسابقه خانواده باحال در برنامه خندوانه با خانم سوسن پرور و گلاره عباسی به رقابت پرداخت.

لاله اسکندری اهل کجاست؟

لاله اسکندری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون متولد و زاده شهر تربت حیدریه در استان خراسان رضوی می باشد. این بازیگر و خانواده اش اهل این شهر می باشند.

لاله اسکندری بیماری خاصی دارد؟

سوالات متداول

  1. لاله اسکندری چند سال سن دارد؟

    لاله اسکندری در حال حاضر 45 سال می باشد.

  2. لاله اسکندری در کدام شهر متولد کجا است؟

    لاله اسکندری متولد شهر تربت حیدریه می باشد.

  3. همسر لاله اسکندری چه است؟

    همسر لاله اسکندری ساسان فیروزی یکی از هنرمندان کشور می باشد.

  4. لاله اسکندری در چه حرفه هایی فعالیت می کند؟

    لاله اسکندری در حرفه های بازیگری، عکاسی، نقاشی، فعالیت می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *