بیوگرافی رادی گوبرت (Rudy Gobertt) + حواشی جدید او

Rudy Gobertt در تاریخ ۲۶ ژوئن سال ۱۹۹۲ در فرانسه متولد شد و هم اکنون ۲۹ سال سن دارد. این بازیکن بسکتبال در پست سنتر تیم یوتا جاز در لیگ ان بی ای بازی می کند. در ادامه به بیوگرافی رادی گوبرت می پردازیم.

رادی گوبرت کیست؟

رادی گوبرت کیست؟

Rudy Gobertt از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را در ورزش بسکتبال آغاز کرد و در سال ۲۰۱۳ وارد nba شد. قد Rudy Gobert دو متر و ۱۶ سانت و وزن آن ۱۱۱ کیلوگرم یا ۲۴۵ پوند می باشد.

عکس های رادی گوبرت را از کجا ببینیم؟

شما می توانید عکس های Rudy Gobert ویکی پدیا را با جستجوی عناوینی مانند بهترین بسکتبالیست های جهان، بهترین بازیکن بسکتبال جهان، بهترین بازیکنان بسکتبال جهان، بسکتبال ملی آمریکا، Rudy Gobert در بسکتبال، ام وی پی بسکتبال، Rudy Gobert در تیم ملی، Rudy Gobert و همسرش، Rudy Gobert و لبران جیمز، بازی Rudy Gobert، بهترین حرکات Rudy Gobert عکس های این بازیکن را در سایت های معتبر مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام رادی گوبرت چیست؟

شما می‌توانید Rudy Gobert را در یوتیوب و Rudy Gobert اینستا دنبال کنید و با جستجوی نام این بازیکن در اینستاگرام پیج شخصی این بازیکن را پیدا و دنبال کنید.

جوایز و افتخارات رادی گوبرت

از جوایز و افتخارات Rudy Gobert می توان به کسب مدال برنز در جام جهانی بسکتبال فیو در سال ۲۰۱۴ توسط بازی در تیم ملی بسکتبال فرانسه اشاره کرد.

چه حاشیه هایی برای رادی گوبرت به وجود آمد؟

از حواشی Rudy Gobert می‌ توان به ماجرای ابتلا به ویروس کرونا و شوخی او با خبرنگارها اشاره کرد. ماجرا از این قرار است که در تاریخ مارس سال ۲۰۲۰ و مدتی اندک پس از همه گیری ویروس کرونا در جهان اعلام شد که این بازیکن جزو اولین بازیکنان ان بی ای است که به این ویروس مبتلا شده است. او قبل از ابتلا به این ویروس در یک مصاحبه و برای شوخی با خبرنگارها دست هایش را به میکروفون های آن ها مالیده بود و پس از خبر ابتلای او به خاطر این شوخی از رسانه‌ ها عذرخواهی کرد.

این بازیکن در کدام تیم بازی می کند؟

این بازیکن در کدام تیم بازی می کند؟

رادی گوبرت از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۳ در یکی از تیم های فرانسه و سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۱۴ در تیم لیگ ترقی nba و هم اکنون در تیم یوتا جاز با شماره ۲۷ بازی می کند

همسر این بازیکن کیست؟

تا کنون در خبرگزاری های معتبر گزارشی مبنی بر خبر ازدواج رادی گوبرت و همسر او منتشر نشده است و خبرهای او در این مورد شایعه ای بیش نیست.

ملیت این بازیکن

رادی گوبرت در کشور فرانسه متولد شده است و ملیت او فرانسوی است.

سوالات متداول

  1. رادی گوبرت در چه تاریخی متولد شد؟

    رادی گوبرت در تاریخ ۲۶ ژوئن سال ۱۹۹۲ در فرانسه متولد شد.

  2. Rudy Gobert چند سال دارد؟

    رادی گوبرت هم اکنون ۲۹ سال سن دارد.

  3. رادی گوبرت در کدام پست بازی می کند؟

    Rudy Gobert در پست سنتر بازی می کند.

  4. Rudy Gobert در کدام تیم لیگ nba بازی می کند؟

    رادی گوبرت در تیم یوتا جاز بازی می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *