شرط بندی بازی های شیمیدر در لیگ بسکتبال

شیمیدر یکی از تیم های لیگ بسکتبال ایرانی است که در قم فعالیت دارد، تاریخ تاسیس این تیم از سال ۱۳۸۸ تا کنون می باشد، ریاست این تیم با هنریک درغوکاسیان و مدیر تیم شیمیدر امیرحسین صفرزاده می باشد همچنین سرمربی این تیم مهران شاهین طبع نام دارد.

بازیکنان معروف ایرانی در شیمیدر چه افرادی می باشند؟

بازیکنان معروف ایرانی در شیمیدر چه افرادی می باشند؟

شیمیدر یکی از بهترین و نام آورترین تیم های منتخب لیگ بسکتبال می باشد که متشکل از بازیکن های خارجی و ایرانی است، در ادامه به چند تن از بازیکنان ایرانی اشاره می کنیم؛

مهدی کامرانی

مهدی کامرانی متولد خرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک از شهر ری می باشد که در حال حاضر در تیم هایی همچون تیم ملی بسکتبال ایران و باشگاه بسکتبال مهرام تهران بازی می کند. پست این بازیکن در زمین گارد راس می باشد، قد او یک متر و هشتاد سانتی متر و وزن ۷۵ کیلو گرم می باشد.

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی متولد هشتم مرداد ماه هرزار و سیصد و هفتاد از چهارمحال بختیاری شهر کرد می باشد، او در پست های فوروارد و پست ۳ بازی می کند، قد او ۱۹۸ سانتی متر و وزن او ۸۰ کیلوگرم می باشد.

مسعود سلیمانی

مسعود سلیمانی متولد شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و نه از اصفهان است، او علاوه بر بسکتبالیست بودنش در حوزه هماتولوژی یعنی همان خون شناسی فعالیت دارد و همچنین استاد دانشگاه تربیت مدرس است.

اصغر کاردوست

اصغر کاردوست پوستین سرایی متولد اولین روز از فروردین هزار و سیصد و شصت و پنج از رشت می باشد، او در پست سنتر بازی می کند و دارای قد ۲۱۰ سانتی متر و وزن ۱۲۷ کیلو گرم می باشد.

وحید دلیرزهان

وحید دلیرزهان متولد سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار از مشهد می باشد، قد این بازیکن یک متر و نود و هشت سانتی متر است، این بازیکن در پست مهاجم ریزتک کار می کند، او در مجموع برنده یک مدال نقره شده است.

برنامه بازی های شیمیدر را از کجا دنبال کنیم؟

برنامه بازی های شیمیدر را از کجا دنبال کنیم؟

برنامه بازی های تیم شیمیدر را می توانیم از طریق تلوزیون، و به واسطه شبکه ورزشی دنبال کنیم، همچنین نیز با استفاده از اینترنت و شبکه های گسترده وب می توان خیلی راحت به این جدول ها دسترسی یافت.

کدام بازیکنان امسال از شیمیدر جدا شدند؟

تا کنون هیچ اطلاعاتی از جدا شدن بازیکنان این تیم در هیچ سایت و شبکه ای ثبت نشده است.

کدام بازیکنان خارجی در شیمیدر بازی می کنند؟

همان طور که در گذشته گفتیم شیمیدر یکی از بهترین و نام آورترین تیم های منتخب لیگ بسکتبال می باشد که متشکل از بازیکن های خارجی و ایرانی است، در ادامه به چند تن از بازیکنان خارجی اشاره می کنیم؛

واورلی آستین

واورلی آستین یکی از بازیکنان مطرح و به نام اقلیت است که در تیم ملی شیمیدر فعالیت می کند، این بازیکن در پست مرکزی فعالیت دارد.

مایک رستم پور

مایک رستم پور متولد بیستم دسامبر ۱۹۹۱ و اهل ایالات متحده آمریکاست، او بعد از بازی در تیم هایی همچون اسلواکی، مکزیک، کانادا در سال دو هزار و نوزده به بسکتبال شیمیدر پیوست، او در جام جهانی دو هزار و نوزده عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که توانست با این تیم به المپیک دو هزار و بیست صعود کند.

آرن داوودی چگانی

آرن داوودی چگانی بازیکن ارمنی تباریست که متولد بیست و یکم تیر ماه هزار و سیصد و شصت و پنج از اصفهان می باشد، این بازیکن در پست گارد راس بازی می کند، آرن در گذشته در تیم ملی ایران بازی می کرد، او همچنین در تیم های نفت آبادان، همیاری زنجان، فولاد ماهان، ذوب آهن بازی کرده است، وی در بیست و دوم فوریه ۲۰۱۹ از تیم ملی ایران جدا شد.

میرو قازاریان

میرو قازاریان یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی ایران است، او در پست سنتر بازی می کند، میرو قازارین از بازیکنان بسیار خوب تیم ملی کشورمان است.

رافی درغوکاسیان

رافی درغوکاسیان از بازیکنان ارمنی است که در تیم شیمیدر قم حضور دارد، او یکی از بازیکنان مطرح و کار بلد است.

شیمیدر در لیگ برتر چه عملکردی دارد؟

شیمیدر در لیگ برتر چه عملکردی دارد؟

تیم بسکتبال شیمیدر در بازی های لیگ ایران بسیار خوش درخشید و با توجه به نتیجه این بازی توانست دومین پیروزی خود را با چهار امتیاز کسب کند، و صدر نشین جدول لیگ برتر بسکتبال شود.

تیم بسکتبال شیمیدر چند عنوان قهرمانی دارد؟

تیم شیمیدر قم توانسته است در لیگ بسکتبال تهران در سال ۱۳۹۳ قهرمان شود، همچنین در لیگ دسته اول بسکتبال ایران در سال ۹۳-۹۴ قهرمان شد و به لیگ برتر صعود کرد و همچنین توانست جایگاه سوم را در لیگ برتر بسکتبال ایران در سال ۹۴-۹۵ کسب کند.

باشگاه بسکتبال شیمیدر در جذب بازیکنان نوجوانان نیز فعالیت دارد؟

تیم شیمیدر توانسته است در رده نوجوانان نیز فعالیت داشته باشد و بسیار در این زمینه نوجوانان با استعدادی را در خود جای داده است.

سوالات متداول

  1. تیم شیمیدر در چه سالی تاسیس شد؟

    تیم شیمیدر قم از سال از سال ۱۳۸۸ تا کنون فعالیت ورزشی خود را ادامه داده است و توانسته است موفقیت های زیادی کسب کند.

  2. تیم شیمیدر قم تا کنون چند عنوان قهرمانی کسب کرده است؟

    تیم شیمیدر قم تا کنون سه عنوان قهرمانی کسب کرده است، اولین عنوان قهرمانی که کسب کرد در سال ۹۳ و در لیگ بسکتبال تهران بود. دومین سال ۹۳-۹۴ قهرمان لیگ دسته اول شد و به لیگ برتر صعود کرد، سومین نیز در سال ۹۴-۹۵ توانست جایگاه سوم را در لیگ برتر بسکتبال کسب کند.

  3. بازیکنان خارجی که در تیم شیمیدرفعالیت دارند چه کسانی هستند؟

    در بین بازیکنان خارجی که در تیم شیمیدر فعالیت دارند می توان به میرو قازاریان، آرن داوودی چگانی، مایک رستم پور و واورلی آستین اشاره کرد.

  4. مربی تیم شیمیدر کیست؟

    سرمربی تیم شیمیدر بر عهده مهران شاهین طبع می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *