بیوگرافی سامی بیگی + 10 آهنگ برتر او

سامان اسحاق بیگی ملقب به سامی بیگی خواننده معروف و مطرح ایرانی است که ابتدا در گروه بلک کتس یا همان گربه های سیاه به مدیریت شهبال شب پره فعالیت خود را شروع کرد. بعد به صورت انفرادی موزیک های او منتشر شد، در این مقاله قصد داریم به معرفی این خواننده ایرانی و زندگی او بپردازیم.

از بیوگرافی سامی بیگی چه اطلاعاتی به دست می آوریم؟

از بیوگرافی سامی بیگی چه اطلاعاتی به دست می آوریم؟

برای آشنایی با این خواننده معروف همیشه سوال هایی مطرح می شود که اصلا سامی بیگی کیست؟ و این که چگونه به شهرت رسید؟ در ادامه به تمام این سوال ها پاسخ خواهیم داد. سامی بیگی خواننده ایرانی است که در بهمن ماه سال ۱۳۶۳ در ایران متولد شده است وی در سال ۱۳۸۹ به خارج از ایران مهاجرت و بعد از آشنایی با گروه بلک کتس به این گروه معرفی شد. بعد از قبول شدن در آزمونی که توسط شهبال شب پره از او گرفته شد به سرعت به گروه پیوست و روز به روز در عرصه موسیقی مطرح شد؛ سامی بیگی آهنگ های معروفی مانند (ای جونم) را منتشر کرد که در دوره خود بسیار شنیده شد.

عکس های سامی بیگی را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده عکس های سامی بیگی چند روش موجود است که شما به راحتی میتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید، روش هایی چون مراجعه به انواع سایت ها یا سرچ در گوگل عکس های زیادی از او را در اختیار شما قرار خواهد داد. یا اینکه می توانید با مشاهده صفحه اینستاگرام او از به روز ترین عکس های او دیدن کنید. هم چنین تمام اخبار مربوط به سامی بیگی و تاریخ تمام کنسرت های او در صفحه اینستاگرامش منتشر می شود. هم چنین برای مشاهده ویدئو کلیپ های او و هر فیلم مربوط بعه این خواننده می توانید از یوتیوب استفاده کنید.

اینستاگرام سامی بیگی فعال است؟

بله اینستاگرام سامی بیگی با یک میلیون دنبال کننده فعال است. شما می توانید از طریق دنبال کردن صفحه شخصی این خواننده به تمام اطلاعات مربوط به او اعم از تاریخ و مکان برگزاری کنسرت ها، تور ها و هم چنین آخرین آهنگ و آلبوم ها دسترسی داشته باشید. همچنین آدمین پیج این خواننده معروف روزانه عکس ها و فیلم هایی از او به صورت استوری و یا پست منتشر می کند که خود باعث نزدیکی بیشتر سامی بیگی با مخاطبان وطرفداران او می شود.

یوتیوب سامی بیگی

یوتیوب سامی بیگی

سامی بیگی نیز ماننده دیگر خواننده ها یوتیوب شخصی خود را دارد، که تمام ویدئو کلیپ ها و ویدئوهای مربوط به او در این صفحه موجود می باشد، امروزه یوتیوب نیز بازار بسیار گرمی دارد و اکثر خواننده ها از آن استفاده می کنند و همان طور که گفتیم سامی بیگی از این قاعده مستثنا نمی باشد. یکی از ویژگی ها جالب یوتیوب ساخت ویدئوها شخصی توسط این خواننده ها از خودشان می باشد که معمولا در آن به تمام سوالات شخصی طرفداران و مخاطبان خود پاسخ می دهند.

دوست دختر سامی بیگی کیست؟

سامی بیگی که در آستانه چهل سالگی می باشد هنوز ازدواج نکرده است و هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه خانمی دوست دختر او باشد موجود نیست. گفته شده که او دوست ندارد مسائل شخصی خود را زیاد وارد فضای مجازی کند بنابراین امکان دارد با کسی در رابطه باشد اما متاسفانه کسی او را نمی شناسد.

همکاری سای بیگی و تهی چگونه بود؟

سامی بیگی و حسین تهی دوستی قدیمی داشتند آن هم از زمانی که هر دو آن ها در ایران بودند، به گفته خود آن ها وقتی هنوز هیچ کدام به شهرت نرسیده بودند و صرفا فقط علاقه به موزیک و خوانندگی داشتند به هم قول دادند که اگر معروف شدند حتما موزیکی منتشر کنند. البته همین هم شد و در سال ۱۳۹۳ موزیک ( با من میرقصی) را منتشر کردند که البته بسیار پر مخاطب بود و با استقبال زیادی هم مواجه شد. ویدئو کلیپ و فایل صوتی این موزیک در یوتیوب و سایت های مختلف موجود می باشد که به راحتی می توانید مشاهده و دانلود کنید.

بهترین آهنگ های سامی بیگی کدام ترک ها هستند؟

بهترین آهنگ های سامی بیگی کدام ترک ها هستند؟

سامی به عنوان خواننده مطرح و معروف ایرانی موزیک های بسیار شنیدنی منتشر کرده است اما در این قسمت به پنج تا از بهترین این ترک ها خواهیم پرداخت.

موزیک چشات

سامی این موزیک پر طرفدار را زمانی که هنوز در گروه بلک کتس حضور داشت منتشر کرد و این ترک جزو موزیک های شاد او می باشد.

موزیک فدا شم

در سال ۱۳۹۵ موزیک فدا شم از سامی منتشر شد و همانند بمب در بین طرفداران او صدا کرد چرا که این موزیک یکی از پر طرفدار ترین آهنگ های او بعد از جدا شدن از گروه بلک کتس بود و بیشتر به شهرت او کمک کرد.

موزیک این عشقه

یکی از موزیک های دیس لاو سامی بیگی که بسیار معروف است و همیشه شنیده می شود موزیک ( این عشقه) می باشد که جزو بهترین های رزومه کاری این خواننده است.

موزیک با من میرقصی

موزیک با من میرقصی نتیجه هم کاری سامی بیگی و حسین تهی می باشد که بسیار مورد توجه مخاطبانشان قرار گرفت.

موزیک عشوه بی اندازه داری

این موزیک در سال ۱۳۹۸ منتشر شد و به راحتی می تواند در راس بهترین آهنگ های این خواننده قرار گیرد.

مصاحبه با سامی بیگی چگونه بود؟

مصاحبه با سامی بیگی چگونه بود؟

سامی بر خلاف ظاهرش که همه فکر می کنند بسیار مغرور است شخصیتی متواضع دارد. او هنگام مصاحبه به طور کامل به تمام سوال ها پاسخ می دهد به جز چند مواردی که شخصی می داند و نمی خواهد توضیح دهد. وی در حین مصاحبه بسیار گرم رفتار می کند و می شود به راحتی با او ارتباط کلامی برقرار کرد. وی از علایق خود به موزیک و خوانندگی می گوید که چگونه از کودکی عاشق ساز و آواز بود و در ابتدا با یک گیتار شروع کرد است. این که چگونه وارد گروه بلک کتس شده است و بعد به صورت انفرادی موزیک های خود را منتشر کرده است. سامی از هدف هایش می گوید از اینکه چگونه گاهی نا امید و بی حوصله می شود اما باز دوباره رو به جلو حرکت می کند. او از سختی های کار خود و شیرینی هایش می گوید، مصاحبه با سامی بیگی و مشاهده این مصاحبه ها و خواندنشان بسیار شیرین می باشد.

حاشیه های این خواننده در رابطه با چه موضوعاتی بود؟

سامی نیز مانند دیگر خواننده ها حواشی به همراه دارد که اولین آن مربوط به زمان جدایی او از گروه بلک کتس می باشد. هنگامی که او از این گروه جدا شد حواشی زیادی تحت عنوان این که دعوایی بین آن ها به وجود آمده است که ریشه آن خود بزرگ بینی این خواننده می باشد و آن طوری که باید با گروه هم کاری نمی کند؛ اما سامی دلیل اصلی جدایی خود از گروه را تنها آزادی ذهن و رهایی دانست، وی می گوید احساس کردم که وقتش رسیده که تنها کار کنم و سعی کنم خودم رو به جلو حرکت کنم.

از دیگر حواشی او مربوط می شود به عکس هایی که با مدل های موزیک ویدئوهای خود دارد، بعضی ها این خانم ها را دوست دختر و یا زن او دانستند اما خود سامی بارها توضیح داده است که با هیچ کدام از آن ها رابطه ای ندارد. او اضافه کرده، به هیچ عنوان دوست ندارد درمورد مسائل شخصی خود صحبت کند. مورد بعدی که تا حدودی برای او حاشیه ساز شد تتوهای روی بدنش بود، عده این حواشی به راه انداختند که شاید او از گروه بلک کتس خارج شده و اکنون در فرقه خاصی قرار دارد. از این جور مسائل که خود سامی در مورده تعداد تتوها و معنی آن ها توضیح داد و گفت که این تتوها را تنها برای دل خودم زدم و هیچ داستان دیگری ندارد.

موزیک ویدئو های سامی بیگی را در کجا ببینیم؟

موزیک ویدئوهای سامی بیگی را می توانید در سایت های مختلف، یوتیوب و گوگل مشاهده کنید، هم چنین تیزر آهنگ ها او در اینستاگرام هم موجود می باشد؛ از طرفی تمام رسانه های خارج از ایران مانند رادیو جوان و غیره موزیک ویدئوهای این خواننده را پخش می کنند.

این خواننده در کدام کشور زندگی می کند؟

وی در تهران به دنیا آمده اما در نو جوانی به آمریکا مهاجرت کرد و اکنون نیز در آمریکا زندگی می کند.

آهنگ های سامی بیگی را چگونه دانلود کنیم؟

آهنگ های سامی بیگی را چگونه دانلود کنیم؟

تمام آهنگ های سامی بیگی ماننده بالای بالا، من تو هوات مستم، تازگیا، یکی بود یکی نبود و غیره را می توان از گوگل، رادیو جوان و دیگر اپلیکیشن های موجود دانلود کرد. آهنگ های سامی را می توان تحت عنوان دانلود آهنگ برای عروسی و یا آهنگ های عاشقانه دانلود کرد.

خواهر سامی بیگی معروف است؟

سامی خواهر دارد اما خواهرش معروفیت خاصی ندارد و اطلاعات خاصی از وی موجود نمی باشد.

سوالات متداول

  1. سامی بیگی چند سال دارد؟

    وی متولد آذر ماه سال ۱۳۶۱ می باشد و اکنون در آستانه چهل سالگی می باشد.

  2. آیا سامی بیگی ازدواج کرد است؟

    وی هنوز ازواج نکرد است.

  3. سامی بیگی در کدام کشور زندگی می کند؟

    سامی اکنون در آمریکا زندگی می کند.

  4. آیا سامی بیگی فرزندی دارد؟

    وی هیچ فرزند یا فرزند خوانده ای ندارد.

  5. آیا سامی بیگی کلاب هاوس دارد؟

    مانند دیگر خواننده ها وی نیز کلاب هاوس شخصی خود را دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *