نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش + عکس های منشوری او در ترکیه

نرگس محمدی یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی می باشد. نرگس محمدی در تاریخ نه فروردین یک هزار و سیصد و شصت و چهار در تهران به دنیا آمد. او تحصیل کرده در رشته پرستاری است وی همچنین فرزند بزرگ خانواده است. او یک برادر و یک خواهر به نام های محسن و سارا دارد. خانواده نرگس محمدی نسبت به بازیگری نظر مثبت داشتند. آن ها از حضور ایشان در سینما استقبال کردند و این بازیگر را برای ادامه دادن در رشته تئاتر و سینما تشویق کردند.

بعد از پخش شدن قسمتی از دورهمی که این بازیگر در آن حضور داشت علی اوجی به خواستگاری نرگس محمدی رفت. آن ها بعد از مدتی توانستند باهم ازدواج کنند و بعد از ازدواج شان دوباره در برنامه دورهمی دعوت شدند و در این باره صحبت کردند.

نرگس محمدی کیست؟

نرگس محمدی کیست؟

نرگس محمدی بازیگر ۳۶ ساله ایرانی است او در سریال ستایش در نقش ستایش درخشید و اکثرا این بازیگر را با بازی در ستایش می شناسند. ایشان بازیگر سینما و تئاتر و اهل ایران است او با علی اوجی یکی از بازیگران خوب کشورمان ازدواج کرده است. وی همچنین در فیلم هایی همچون ستایش، ساعت خوش، بوی باران، قرارمون پارک شهر، آناهیتا، مسلخ، سوپراستار، اخراجی ها 2 و تنهایی باد نقش آفرینی کرده است.

آیدی اینستاگرام نرگس محمدی

اینستاگرام یک برنامه جهانیست که امروزه در بین اکثر مردم از محبوبیت عجیبی برخوردار شده است. تقریبا تمام مردم جهان از آن استفاده می کنند. اکثر سلبریتی ها و افراد مشهور و محبوب این برنامه را دارند. با دنبال کردن آن ها خیلی راحت می توانیم از عکس ها، فیلم ها و مطالبی که به اشتراک می گذارند مطلع شوید. این بازیگر مطرح کشورمان از اینستاگرام استفاده می کند پیج اینستاگرام او به آدرس nargesmohammadi_narges می باشد. شما می توانید صفحه نرگس محمدی را دنبال کنید و از پست ها و استوری های این بازیگر مطلع شوید.

همسر نرگس محمدی

این بازیگر شایسته کشورمان در دورهمی حضور پیدا کرد و در قسمتی از آن برنامه گفت که مجرد است و شوهری نیست که با او ازدواج کند. بعد از پخش این قسمت علی اوجی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده ایرانی که متولد هفدهم اسفند ماه سال هزار و سیصد و شصت و دو می باشد به خواستگاری نرگس محمدی رفت. آن ها بعد از مدتی باهم ازدواج کردند. علی اوجی بازیگر مطرح ایرانی است. او در فیلم های زیادی همچون خوب بد جلف، ماموریت غیرممکن، سریال در حاشیه و سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده است.

فیلم های برتر نرگس محمدی

فیلم های برتر نرگس محمدی

در ادامه به معرفی فیلم و سریال هایی که این هنرمند در آن ها نقش آفرینی کرده است خواهیم پرداخت.

سریال ستایش

سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی در سه فصل تولید و پخش شد، نرگس محمدی در نقش ستایش حضور داشت و در این سریال بسیار شناخته شد. به طوری که اکثر مردم او را با نام ستایش می شناسند، موضوع این سریال درباره اتفاقات زندگی شخصی به نام ستایش بود.

سریال بوی باران

سریال بوی باران یا همان سریال عروس تاریکی با کارگردانی احمد معظمی سریالی درباره ازدواج یک دختر از پایین شهر جامعه است که با پسری پولدار ازدواج می کند که مادر پسر به این وصلت راضی نیست و اتفاقاتی در شب عروسی رخ می دهد.

فیلم سینمایی آناهیتا

فیلم سینمایی آناهیتا به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد در سال 1388 تولید شد، داستان این فیلم درباره تعدادی دانشجو است که هنگام آزمایش روی مولکول آب به رازی دست پیدا می کنند این فیلم بسیار جالب و دیدنیست.

درآمد نرگس محمدی از کجاست؟

درآمد نرگس محمدی از کجاست؟

همان طور که در قبل توضیح دادیم خانم محمدی در حرفه بازیگری و تئاتر فعالیت دارد او درآمد خود را از همین راه بدست می آورد، او همچنین همانند بسیاری از سلبریتی های دیگر با تبلیغات نیز کسب درآمد می کند.

عکس های نرگس محمدی را در کجا ببینیم؟

عکس های نرگس محمدی را می توانید با جست و جو کردن در مرورگر خود یا سرچ کردن در اینستاگرام خود و یا یوتیوب تماشا کنید. تنها لازم است در گوگل خود کلمه نرگس محمدی را جست و جو کنید و یا در اینستاگرام پیج نرگس محمدی را دنبال کنید و از روزمرگی هایش که در پیجش قرار می دهد مطلع شوید.

حاشیه های نرگس محمدی درباره چه موضوعاتی است؟

او در برنامه دورهمی که برنامه ای شناخته شده و مردمی است و افراد سلبریتی را دعوت می کنند که به سوال های مهران مدیری کارگردان و بازیگر ایرانی جواب می دهند دعوت شد. مهران مدیری از خانم محمدی سوال پرسید که چرا ازدواج نمی کنی و اما پاسخ خانم ایشان که بسیار رک و واضح بود با جمله شوهر گیر نمیاد وارد حاشیه شد. ولی زمان زیادی از برنامه دورهمی نگذشته بود که علی اوجی بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی به خواستگاری نرگس محمدی رفت. جواب ایشان در این برنامه باعث شد تا علی اوجی و نرگس محمدی باهم ازدواج کنند که این موضوع حواشی زیادی را به دنبال خود داشت.

گریم نرگس محمدی در فصل های سریال ستایش حواشی به دنبال داشت، وی در فصل اول این سریال که نقش ستایش را بازی می کرد بسیار جوان بود و در پایان فصل دوم که مدت زیادی از سریال گذشته بود با گریم سنگینی روی صحنه رفت. او نقش پیرزنی را بازی کرد اما بعد از مدتی که فصل سوم سریال ستایش تولید شد؛ یک مرتبه این بازیگر از آن گریم سنگین و مسنی که داشت به یک جوان تبدیل شد و از سکانس پایان فصل دوم جوان تر بود همه رسانه ها این مطلب را تیتر کردند که چرا این مشکل پیش آمده است.

ایشان به این سوال جواب دادند و گفتند که به دلیل این که گریم بسیار سنگینی در آخر فصل دوم به کار رفته بوده نمی توانستم آن را تحمل کنم و کیفیت پوستم را از دست می دادم و اضافه کرد که امروزه عمل های زیبایی و جوان سازی زیادی اتفاق می افتد. شما مبنی را بر این بگذارید که ستایش عمل کرده است، اما هنوزم برخی از رسانه ها این موضوع را مسخره می کنند. زندانی شدن نرگس محمدی حواشی بسیاری برای او ساخت اما او تا به حال زندان نرفته است. تمام این اخبار سوء تفاهم بوده است و به این بازیگر سرشناس هیچ ارتباطی ندارد و متعلق به یک شخص دیگر بوده که تنها یک تشابه اسمی بوده است.

نرگس محمدی بیماری خاصی دارد؟

نرگس محمدی بیماری خاصی دارد؟

برخی از رسانه ها اعلام کردند که خانم محمدی به بیماری کرونا دچار شده و خانه نشین شده است. اما این طور نبود و ایشان در کمال سلامتی و تندرستی به سر می برد، تمام این رسانه ها فقط برای جذب نگاه ها به خودشان همچنین اخباری را پخش کردند.

افتخارات این بازیگر معروف چیست؟

خانم محمدی زمانی که در کار تئاتر مشغول بودند توانستند جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره تئاتر را کسب کنند. او همچنین جایزه بین المللی بنیاد الکساندر لانگر را دریافت کرده است؛ او نیز برنده جایزه دولت و بنیاد تاریخ زنده سوئد شده است، از دیگر افتخارات او کسب جایزه ساخاروف انجمن فیزیک آمریکا بوده است.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

خندوانه برنامه بسیار مفرح و دلچسبی است کارگردان این برنامه رامبد جوان است؛ خانم محمدی تا به حال در برنامه خندوانه حضور نداشته اند ممکن است دعوت شده باشند ولی به هر دلیلی نپذیرفته باشند. اما تا به حال خانم نرگس محمدی در برنامه خندوانه نرفته است و با رامبد جوان مجری برنامه خندوانه مصاحبه نکرده است.

اما او در برنامه های دیگر از جمله دورهمی دعوت شده است وی نه تنها یکبار بلکه دو بار به برنامه دورهمی دعوت شده است بار اول مجرد بود و تنها حاضر شد که برخی می گویند برنامه دورهمی باعث آشنایی بین خانم نرگس محمدی و آقای علی اوجی شده است. او بار دوم به اتفاق همسرش علی اوجی در برنامه دورهمی حاضر شدند و به سوالات و حواشی شان درباره برنامه دورهمی و خواستگاری شان صحبت کردند.

نرگس محمدی اهل کجاست؟

این بازیگر بازیگر سینما و تلویزیون در محله پونک در شهر تهران به دنیا آمد و در همان جا به زندگی اش ادامه داد.

جرم نرگس محمدی چیست؟

خانم محمدی جرمی مرتکب نشده است و زندان نرفته است، تمام این حواشی که به خانم محمدی بازیگر سرشناس نسبت داده اند اشتباه است. هیچ ارتباطی به او ندارد و ماجرا از این قرار است که یک نرگس محمدی دیگر وجود دارد که به دلیل کارهای سیاسی دستگیر و زندانی شده است؛ تمام این اخبار و اطلاعات تشابه اسمی بوده و باعث پیچیدن این خبر کذب شده است، بعضی از رسانه ها از این تشابه اسمی سوء استفاده کردند و باعث ایجاد ترس و دلهره بین مردم و طرفداران خانم محمدی شدند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. نرگس محمدی کیست؟

    ایشان بازیگر مطرح ایرانیست، او متولد نه فروردین هزار و سیصد و شصت و چهار است و در حال حاضر ۳۶ سال سن دارد.

  2. همسر نرگس محمدی کیست؟

    همسر خانم محمدی، علی اوجی است که بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است او سی و هفت سال سن دارد.

  3. پیج اینستاگرام نرگس محمدی چیست؟

    همان طور که اکثر بازیگران امروزه در اینستاگرام فعالیت دارند، نرگس محمدی نیز دارای پیج اینستاگرام می باشد و روزمرگی هایش را در آنجا به اشتراک می گذارد که آدرس پیج او nargesmohammadi_narges می باشد.

  4. فیلم های معروفی که نرگس محمدی در آن ها بازی کرده است چه می باشد؟

    این بازیگر تابه حال فیلم ها و سریال های زیادی مانند ستایش، آناهیتا، بوی باران، قرارمون پارک شهر، ریسمان باز، مسلخ، سوپر استار، اخراجی ها ۲، تنهایی باد، دربست، ساعت شلوغی و بسیاری از فیلم ها و سریال های دیگر نقش آفرینی کرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *