بیوگرافی امیر روز تیک تاکر معروف در ترکیه + عکس

امیر روز را می توان یکی از توانمند ترین افراد برنامه های تیک تاک و اینستاگرام دانست. او در این سال ها به خوبی توانسته است از طریق برنامه هایی که با تصویر و ویدیو سر و کار دارند، به همراه ادیت های خاص و مخصوص خودش به شهرت زیادی برسد.

امیر روز کیست؟

امیر روز کیست؟

در بیوگرافی امیر روز آمده است که او متولد دهه هفتاد است. در پاسخ به این پرسش که امیر روز چند سالشه باید گفت که سن امیر روز حدودا 27 یا 28 ساله است. امیر روز سن زیادی ندارد اما توانسته است از راه برنامه های پولسازی مانند اینستاگرام و یوتیوب به درآمد بالایی برسد. امیر روز را می توان یکی از اولین کسانی دانست که شروع به ساخت و انتشار ویدیو هایش در برنامه تیک تاک کرد. برنامه تیک تاک در ایران با ممانعت های زیادی شکل گرفته است و خیلی از جوانان ایرانی در آن حضور ندارند؛ یکی از دلایل مهاجرت امیر به کشور ترکیه را می توان همین موضوع دانست.

امیر سال ها زیادی در ایران مشغول فعالیت در حوزه اینستاگرام و یوتیوب بود. او چند سالی است که به عنوان یکی از سلبریتی های ساکن ترکیه شناخته می شود و در آن جا مشغول ادامه فعالیت هایش است. فامیلی Amir Rooz نامش به این صورت نمی باشد و او این نام را زمانی که در ایران بود برای کارش انتخاب کرده است. به گفته آشنایان این تیک تاکر، از همان دوران نوجوانی به پدر و مادر او گفته می شد که قد و وزن امیر روز بسیار مناسب کار بازیگری و مدلینگ است. عکس امیر روز در ترکیه و خبر مهاجرتش حتی برای خانواده نزدیکش هم غیر قابل باور بود. پدر و مادر او هرگز فکر نمی کردند که به خاطر همین چهره خاص و دوست داشتنی روزی پسرشان را در کشور دیگری ببینند.

عکس های جدید امیر روز را از کجا ببینیم؟

عکس های جدید امیر روز را از کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر امیر روز راه های زیادی وجود دارد. یکی از ساده ترین راه ها سرچ کردن نام او در موتور جستجو گوگل است. با جستجو نام این تیک تاکر در اینترنت می توانید به عکس ها و ویدیو ها او که در برنامه های مختلفی منتشر شده است، دسترسی داشته باشید. امروزه سایت های اینترنتی زیادی وجود دارند که این ویدیو ها را منتشر کرده اند و با انتشار مطالب و تصاویر این چهره، سعی در بالا بردن کاربران خود دارند.

راه دیگر مراجعه به برنامه پر طرفدار اینستاگرام و تیک تاک است. امیر در این دو برنامه به شدت فعال است و تقریبا هر روز با پست کردن ویدیو ها و استوری هایش سعی دارد تا با مخاطبانش ارتباط نزدیک تری برقرار کند. با دنبال کردن اکانت امیر در این دو برنامه، هم به محبوبیت او کمک زیادی کرده اید و هم این که می توانید تصاویر و ویدیو های او را در هر روز مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام امیر روز چیست؟

امیر روز اینستا و تیک تاک را دو برنامه اصلی برای فعالیتش در نظر گرفته است. البته اکانت یوتیوب امیر روز نیز فعال است و او در آن جا هم ویدیو هایش را منتشر می کند. پیج اصلی امیر در اینستاگرام و تیک تاک به نام amirrooz ساخته شده است و او تقریبا در هر روز با ویدیو های جدیدش، هوادارانش را سورپرایز می کند. او عاشق ادیت های خاص روی کار هایش است و در ویدیو های او به راحتی می توان متوجه حساسیت بالایش روی این ادیت ها و نحوه پرزنت کردن کار هایش شد. Amir Rooz در اینستاگرام پیج دیگری به نام amirroozstory دارد که در آن هم ویدیو های طنزش را منتشر می کند.

پیج اول Amir Rooz بیش از 4/1 میلیون نفر دنبال کننده دارد. وجود این تعداد دنبال کننده نشان از محبوبیت Amir Rooz در بین نوجوانان و جوانان دارد. او در پیج دومش توانسته است نزدیک به 100 هزار نفر فالوور به دست آورد. بسیاری از ویدیو های پیج دوم او تکراری هستند و یا مربوط به استوری های پیج اول او هستند؛ با این وجود این موضوع و تکراری بودن این فیلم ها به هیچ وجه سبب کم شدن محبوبیتش در بین مردم نشده است. در مصاحبه با Amir Rooz روز که در قالب یک لایو اینستاگرامی منتشر شده بود و امروزه در پیج دومش هم موجود است او بیان کرد که قصد دارد تا کلاب هاوس Amir Rooz روز را هم به محبوبیت اینستاگرام و تیک تاکش بسازد.

حاشیه های امیر روز

از حاشیه های امیر می توان به ماجرا مهاجرت همیشگیش به کشور ترکیه اشاره کرد. امیر چند سالی است که به کشور ترکیه رفته است و شهر استانبول را برای زندگی و فعالیت های آینده اش در نظر گرفته است. مهاجرت امیر به ترکیه سبب شد بسیاری از طرفدارانش از او انتقاد کنند و او را فردی ضعیف در نظر داشته باشند. امیر برای طرفدارانش احترام زیادی قائل است و بنا به همین دلیل تصمیم گرفت تا در قالب یک لایو اینستاگرامی علت مهاجرتش را به طور کامل و با جزییات فراوان برای هوادارانش شرح دهد. امیر روز یوتیوب را برای انتشار این خبر و ویدیو انتخاب کرد؛ چرا که می دانست بازدید از این ویدیو بسیار زیاد خواهد بود و او قصد داشت تا همین اوایل رفتنش به کشور ترکیه از راه یوتیوب درآمد زایی داشته باشد.

یکی دیگر از حاشیه های این تیک تاکر مربوط به ماجرای رل امیر روز می باشد. گفته می شود که مدتی امیر روز و نیکا فلاحی، که هر دو از چهره های معروف در تیک تاک و اینستاگرام هستند، با یکدیگر در رابطه بوده اند. مدتی پس از پخش خبر این ارتباط، عکس امیر روز و سارا منتشر شد که همین موضوع سبب ایجاد حواشی برای این سه نفر شد. البته باید گفت که ازدواج نیکا با مبین سبب شد کلیه این مباحث و جریانات پایان گیرد.

امیر روز در ایران زندگی می کند؟ 

امیر روز در ایران زندگی می کند؟ 

چند سالی است که Amir Rooz به شهر استانبول واقع در کشور ترکیه مهاجرت کرده است. او به همراه دیگر اعضا گروهشان سعی دارد تا در این شهر مقر جدیدی برای خودشان داشته باشند و در آن جا به ادامه ساخت کلیپ هایشان بپردازند. Amir Rooz و دیگر اعضا این گروه در شهر تهران نمی توانستند فعالیتشان را به خوبی داشته باشند؛ گروه آن ها از دختران و پسرانی تشکیل شده بود که ساخت برخی از ویدیو های این گروه با قوانین ایران امکان پذیر نبود.

شغل این اینستاگرامر چیست؟

پیج امیر جز پیج های میلیونی اینستاگرام به حساب می آید. امروزه پیج های کاری زیادی با پیج هایی که فالوور میلیونی دارند برای تبلیغاتشان همکاری می کنند. Amir Rooz نیز به مانند دیگر بلاگر های اینستاگرامی از راه تبلیغات به درآمد بسیار خوبی رسیده است. شغل اصلی او بلاگری در اینستاگرام و ساخت ویدیو های تیک تاک است. تیک تاکر بودن در ایران شغل به حساب نمی آید ولی این عنوان یکی از مشاغل مهم در کشور های دیگر، به خصوص کشور های اروپایی است.

دوست دختر او کیست؟

با وجود درگیری های میان اعضا گروه Amir Rooz، به طور مشخص نام دوست دختر این چهره منتشر نشده است. به گفته عده ای امیر زمانی با نیکا در ارتباط بود. پس از جدایی از نیکا او با سارا، دیگر عضو این گروه رابطه برقرار کرد. گفته می شود که Amir Rooz و سارا نیز از هم جدا شده اند و امروزه امیر با فرد دیگری در ارتباط است. امیر در این سال ها نشان داده است که خیلی اهل نشان دادن وقایع زندگی شخصیش در جلو دوربین نمی باشد؛ به همین دلیل این موضوع که او با چه کسی در ارتباط است، هنوز پاسخ مشخصی ندارد.

امیر روز اهل کجاست؟

Amir Rooz روز تیک تاکر معروفی است که در شهر تهران به دنیا آمده است. او عاشق تهران و کشورش ایران است اما بنا به دلایل کاری تصمیم گرفت تا به کشور ترکیه و شهر استانبول مهاجرت کند. امروزه او به همراه دیگر اعضا گروه معروفشان در کشور ترکیه به سر می برند و قصد دارند تا با چهره ای متفاوت و ویدیو های جدید به سراغ هوادارانشان بیایند.

کلیپ های امیر روز را در کجا ببینیم؟

کلیپ های امیر را می توانید در برنامه هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک مشاهده کنید. او سال ها است که در این اپلیکیشن ها فعالیت دارد و تقریبا هر روز در این پلتفرم های محبوب پست و استوری منتشر می کند. با یک جستجو ساده می توانید این کلیپ ها را در سایت هایی مانند آپارات هم مشاهده کنید.

دعوای ارسلان و امیر روز بر سر چه بود؟

پست Amir Rooz روز در چند ماه گذشته که نشان از بحث شدیدش با ارسلان، یکی از اعضا این گروه، بود واکنش های زیادی در بین هواداران آن ها داشت. ماجرا از این قرار بود که این گروه برای صرف شام به یکی از رستوران های تهران رفته بودند و در آن جا با میز بغلیشان درگیری لفظی پیدا می کنند؛ این درگیری کم کم بالا می گیرد و سبب ایجاد اختلافاتی میان خودشان هم می شود.

سوالات متداول

  1. امیر متولد چه سالی است؟

    او متولد دهه هفتاد است.

  2. امیر روز در چه شهری زندگی می کند؟

    چند سالی است که امیر به شهر استانبول واقع در کشور ترکیه مهاجرت کرده است.

  3. پیج اینستاگرام امیر چه نام دارد؟

    پیج اصلی امیر در اینستاگرام و تیک تاک به نام amirrooz ساخته شده است.

  4. امیر در کجا به دنیا آمده است؟

    امیر روز تیک تاکر معروفی است که در شهر تهران به دنیا آمده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *