بیوگرافی تانر اولمز (Taner Olmez) + بازی های جدید او

تانر اولمز یکی از بازیگران مرد ترکی است که تا به اکنون در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی نقش‌ آفرینی کرده است و امروزه به شهرت زیادی نیز رسیده است.

تانر اولمز کیست؟

تانر اولمز کیست؟

در این قسمت قرار است به بیوگرافی تانر اولمز (Taner Olmez) بپردازیم، او یکی از بازیگران محبوب و سرشناس ترکیه است که تا به اکنون در مجموعه های تلویزیونی و فیلم‌ های متعددی بازی کرده و به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است. حال این موضوع را هم باید افزود که تانر علاوه بر کشور ترکیه در سایر کشور ها مانند کشور ایران نیز طرفداران بسیار زیادی را به دست آورده است. در مورد سن تانر اولمز باید بگوییم که او در سال 1986 در تونجلی Tunceli متولد شده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او پس از بازی در نقش دکتر علی وفا به شهرت زیادی رسید.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

تانر اولمز متولد 9 آگوست 1986 در ترکیه، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. تانر در شهر تونج ایلی ترکیه به دنیا آمده است و فرزند دوم خانواده می باشد، او تنها یک برادر بزرگ تر از خود دارد و رابطه بسیار خوبی با برادرش نیز دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید پدر این بازیگر معروف قصاب و مادرش خانه دار است و این خانواده به دلیل شغل پدرش مجبور شدند تا بعد از تولد او در کشور آلمان زندگی کنند. این بازیگر با استعداد زمانی که 6 سالش بود خانواده اش به استانبول نقل مکان کردند. تانر در دوران راهنمایی به بازی در تئاتر مدرسه مشغول شد و از آن زمان علاقه زیادی به بازیگری و تئاتر داشته است. پدر و مادر او زمانی که جوان بود برای مدتی به سوئیس رفتند و به همین دلیل تانر با پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی کرده است.

این بازیگر معروف فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه دولتی استانبول است که از 23 سالگی جلوی دوربین رفته است. او در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده بود که در بازیگری مارلون براندو را به عنوان الگوی خود قرار داده است، چرا که علاقه بسیار زیادی به او دارد. در مورد قد و وزن تانر اولمز هم باید بگوییم که قد او 179 سانتی متر و وزنش 75 کیلوگرم می باشد و رنگ چشمانش قهوه ای است. حال می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مانند دین تانر اولمز و یا موضوعات دیگر تانر اولمز ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

شروع فعالیت حرفه ای تانر اولمز

شروع فعالیت حرفه ای تانر اولمز

تانر به عنوان پیشخدمت در یک کلوپ موسیقی جاز کار می کرده است که موقعیت شغلی او فرصتی را برای دیدارش با بازیگران مشهور به وجود آورد. او با راهنمایی بازیگرانی که در کلوپ آن ها را ملاقات کرده بود به هنرستان هنری Bakırköy رفت. بعد از آن تانر در امتحانات کنسرواتوار دولتی دانشگاه استانبول بخش تئاتر شرکت کرد و با موفقیت وارد دانشگاه شد. او فعالیت بازیگری خود را در سال 2009 با سریال تلویزیونی ترکی Kapalı ıarşı (بازار بزرگ) در نقش Gıyabettin شروع کرد. بعد از آن در برنامه تلویزیونی ترکی (Istanbul’un Altınları) در شبکه ATV حضور پیدا کرد.

او در سال 2012 در سریال تلویزیونی ترکیه به نام گمشده در نقش Sadık بازی کرد. در این سریال تانر بیشتر از قبل دیده شد و هم چنین به شهرت و محبوبیتش افزوده شد. او در بین سال های 2013 تا 2015 در سریال تلویزیونی (جزر و مد) در نقش مرت بازی کرد و در این سریال بسیار موفق ظاهر شد. او توانست با این سریال تلویزیونی به بیشترین حد محبوبیت خود برسد. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که تانر در سریال محبوب حریم سلطان، نقش شاهزاده عثمان را بازی کرد و به این گونه توانست به صورت بین المللی محبوب و مشهور شود.

عکس های تانر اولمز را در کجا ببینیم؟

با توجه به این که تانر یکی از بازیگران مشهور و سرشناس کشور ترکیه به شمار می‌ رود که تا به اکنون در مجموعه تلویزیونی های متعددی نقش آفرینی کرده، به همین دلیل توانسته طرفداران و مخاطبان زیادی را به دست آورد. حال خیلی از مخاطبان او تمایل به مشاهده عکس های بازیگر مورد علاقه خود را دارند، چرا که از مشاهده عکس های تانر لذت می برند و به این گونه بیشتر با او آشنا می شوند، اما روش های جستجو و مشاهده عکس های تانر را نمی‌ دانند. در این باره باید بگوییم که برای مشاهده عکس های افراد مشهور و سرشناس مانند تانر اولمز کافیست تا به شبکه‌ های مجازی آن ها مانند اینستاگرام مراجعه نمایید. اگر به صفحه اینستاگرام تانر مراجعه کنید، می توانید عکس ها و حتی کلیپ های متعددی از او را به راحتی مشاهده کنید.

این موضوع را هم باید افزود علاوه بر اینستاگرام تانر اگر به سایت گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را مانند جدید ترین عکس های تانر اولمز بازیگر ترکیه را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد. به این صورت عکس های متعدد از این بازیگر معروف برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین تانر اولماز فيس بوك دارد و می توانید با مراجعه به فیس بوک تانر نیز عکس های او را مشاهده نمایید.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

امروزه برای اکثر افراد معروف و سرشناس مانند بازیگران حواشی و جنجال های متعددی در طول دوره فعالیتشان به وجود می‌ آید که این موضوع شامل تانر نیز می‌ باشد. متاسفانه امروزه با وجود رسانه‌ ها و شبکه‌ های مجازی منابع اطلاعاتی برخی از افراد معروف به راحتی توسط کاربران دست به دست می‌ شود که این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه های متعددی برای آن ها می‌ شود. حال این موضوع را هم باید افزود که از آن جایی که تانر اولمز از بازیگران معروف ترکیه به شمار می‌ رود، هر از گاهی او نیز در حاشیه ها و جنجال های متعددی فرو می‌ رود.

حال از مهم ترین حاشیه‌ هایی که در پیرامون تانر اولمز وجود داشته است؛ می‌ توان به مواردی مانند: روابط شخصی اش، خیانت به نامزدش، رد کردن پیشنهادات مشابه، پخش شدن شماره تلفن تانر اولمز، ناسازگاری با تهیه کنندگان و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

آدرس اینستاگرام تانر اولمز چیست؟

این روز ها تمام مردم اعم از افراد مشهور و یا غیر مشهور در شبکه معروف اینستاگرام فعالیت می‌ کنند که موضوع شامل تانر اولمز نیز می‌ باشد. مدت‌ ها قبل تانر اولمز در اینستاگرام یک صفحه کاربری برای خود راه اندازی کرد و امروزه تانر اولمز اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و آن را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و مخاطبان و فالوورانش تبدیل کرده است. او به این گونه تمام فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد را با مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد.

حال اگر تمایل به دسترسی به پیج اینستاگرام تانر را دارید پیشنهاد ما این است که به اینستاگرام مراجعه نمایید و در قسمت جستجوی این برنامه نام او را به انگلیسی جستجو کنید تا به این گونه پیج تانر برای شما نمایش یابد. از آن جایی که تانر در اینستاگرام بیش از 2.1 میلیون فالوور و هم چنین تیک آبی دارد، پیج او نسبت به پیج های فیک به راحتی قابل تشخیص می باشد. اگر به صفحه اینستاگرام تانر اولمز مراجعه نمایید، می توانید عکس های بسیار زیبایی از او را در لوکیشن‌ های مختلف و ژست های متفاوت مشاهده نمایید. هم چنین او در صفحه اینستاگرام خود به معرفی سریال ها و فیلم هایی که در آن ها بازی کرده است نیز می‌ پردازد که تمام این پست‌ ها با طرفداران زیادی رو به رو شده اند.

حال این موضوع را هم باید افزود برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه‌ های اجتماعی که تانر اولمز در آن ها فعالیت می‌ کند مانند آدرس یوتیوب تانر اولمز کافیست تا همانند اینستاگرام به قسمت جستجوی این برنامه ها مراجعه نمایید.

ترس از ارتفاع و خون

تانر اولمز در یکی از مصاحبه‌ های خود بیان کرده بود که من از ارتفاع و خون خیلی می ترسم. او در این باره افزود من نمی‌ توانم در مکان های بلند و با ارتفاع زیاد بروم، چرا که فورا حالم بد می شود. هم چنین از خون هم می ترسم و اگر دستم را ببرم و یا خون ببینم بیهوش می‌ شوم و به همین دلیل من به هیچ عنوان نمی توانم در زندگی واقعیم پزشک شوم. حتی در سکانس های سریال نیز از آب گیلاس به جای خون استفاده می شود و این موضوع به دلیل ترس من از خون بوده است.

همسر تانر اولمز کیست؟

همسر تانر اولمز کیست؟

این روز ها تانر اولمز به یکی از بازیگران محبوب و مشهور ترکیه تبدیل شده است که توانسته مخاطبان زیادی را نیز به دست آورد. حال یکی از سوالات متداولی که برای اکثر مخاطبان این بازیگر معروف به وجود می آید در مورد روابط شخصی او می باشد. خیلی از افراد تمایل دارند تا بدانند که آیا تانر اولمز مجرد است و یا این که ازدواج کرده است؟ در این باره باید بگوییم که در سال 2016 تانر اولمز با چشمی اوغلو (Ece Çeşmioğlu) وارد رابطه عاشقانه شد. جالب است که بدانید زمانی که رابطه این دو بازیگر معروف آشکار شد موجی از حواشی را برای آن ها به وجود آورد. چشمی اوغلو (Ece Çeşmioğlu) بازیگر معروف اهل ترکیه و متولد 1990 در استانبول می باشد که این روز ها با توجه به فعالیت در صنعت بازیگری به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است.

حال این موضوع را هم باید افزود که این دو بازیگر معروف بعد از 4 سال دوستی و در سال 2020 در یک مراسم خانوادگی با هم نامزد کردند. هم چنین در یکی از صحبت‌ های خود بیان کردند؛ که قرار است بعد از پایان ویروس کرونا یک مجلس مفصل بگیرند و تمام دوستان و آشنایانشان را در مراسم عروسی خود دعوت کنند. می توانید عکس های تانر اولمز و همسرش را در اینترنت و یا شبکه های مجازی به راحتی جستجو و مشاهده نمایید.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

همان طور که می دانید تانر بازیگر است و به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که منبع درآمد اصلی تانر از طریق فعالیت در صنعت بازیگری می باشد. از زمانی که تانر فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است، علاوه بر شهرت به یک منبع درآمد عالی رسیده است و به این گونه درآمدزایی می‌ کند. به همین دلیل این روز ها تانر بازیگری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده است. تانر با توجه به حضورش در سریال ها و فیلم های متعدد توانسته این روز ها برای خود ثروت بسیار خوبی را جمع آوری کند و از او به عنوان یکی از ثروتمند ترین بازیگران ترکیه یاد می‌ شود.

برخی از منابع بیان کرده اند که تانر اولمز برای بازی در هر قسمتی از سریال و یا فیلم مبالغ زیادی را دریافت می‌ کند. هم چنین در جدیدترین سریال تانر اولمز که مدتی قبل منتشر شده است. او برای بازی در هر قسمت از این سریال مبالغ زیادی را به عنوان دستمزد دریافت کرده است که این موضوع حاشیه‌ های زیادی را به وجود آورده است.

رد کردن نقش های مشابه

رد کردن نقش های مشابه

تانر اولمز در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که این روز ها خیلی از بازیگران پیشنهاداتی را دریافت می‌ کنند که در آن نقش قبلا بازی کرده اند و موفق بوده اند. اما من در برابر پیشنهادات و نقش های تکراری مقاومت می کنم و در اکثر مواقع این نقش ها را رد می‌ کنم. او در ادامه صحبت‌ های خود در این باره افزود بازیگران نباید به عنوان یک تاجر به حرفه خود نگاه کنند. من تمایل دارم تا با قدم های کوچک اما مستحکم مسیر حرفه ایم را ادامه بدهم و از نقش های متفاوت استقبال می کنم.

بیماری تانر اولمز چیست؟

مدتی قبل خبری با عنوان بیماری تانر اولمز در شبکه‌ های مجازی و هم چنین رسانه‌ ها منتشر شد؛ که این موضوع حاشیه های متعددی را در بر داشت و باعث نگرانی خیلی از مردم و به ویژه طرفداران و هواداران تانر اولمز شد. خبر بیماری تانر اولمز تا جایی ادامه پیدا کرد که این بازیگر معروف و سرشناس ترکیه مجبور شد تا به صورت شخصی آن را تکذیب کند. او در یکی از استوری های خود در اینستاگرام بیان کرد که من به هیچ گونه بیماری مبتلا نشدم و کاملاً سالم هستم و این اخبار دروغی بیش نیستند که توسط عده ای بیکار منتشر شده است؛ تا به این گونه روال عادی زندگی من را بهم بزنند. هم چنین او به طرفدارانش بیان کرد که نگران حال او نباشند، چرا که او بیمار نشده و سالم است.

بهترین فیلم های تانر اولمز کدامند؟

بهترین فیلم های تانر اولمز کدامند؟

تانر اولمز فعالیت رسمی خود را در بازیگری از سال 2009 آغاز کرده است و تا به اکنون در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است. به دلیل بازی خوبش، اکثر سریال‌ ها و فیلم‌ های او با استقبال خوب مردم رو به رو شده اند. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از فیلم‌ های تانر اولمز بازیگر ترکیه بپردازیم پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. هم چنین باید افزود که برای دانلود هر کدام از فیلم‌ ها و سریال‌ های تانر اولمز کافیست به سایت گوگل مراجعه نمایید.

vakit (زمان)

یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین فیلم هایی که تانر در آن نقش‌ آفرینی کرده است، فیلم vakit (زمان) بوده است که در سال 2010 اکران شده است. با این که vakit (زمان) یک فیلم کوتاه بوده است اما تانر در این فیلم توانست به خوبی نقش آفرینی کند.

Uzun hikaye (داستان دراز)

فیلم Uzun hikaye (داستان دراز) در سال 2012 اکران شده است، این فیلم در ژانر درام است و از ستارگان آن می توان به Kenan Imirzalioglu, Tugçe Kazaz, Mustafa Alabora و Taner Ölmez اشاره کرد. خلاصه داستان: در دهه 1950 میلادی پسری بلغاری به نام علی و دختری به نام منیره با هم فرار می کنند و این فیلم عشق این دو را نسبت به هم روایت می کند. در این فیلم علی و منیره صاحب بچه می شوند و بنا به دلایلی این خانواده دائم در حال گردش و مهاجرت به شهر های مختلف هستند و … . تانر اولمز با نقش آفرینی در این فیلم و در کنار سایر بازیگران معروف توانست مورد توجه مردم قرار گیرد.

Kirik Kalpler bankasi (بانک قلب‌ های شکسته)

فیلم Kirik Kalpler bankasi (بانک قلب‌ های شکسته) محصول کشور ترکیه، در سال 2015 و به کارگردانی Onur Ünlü ساخته و اکران شده است و ژانر این فیلم درام است. تانر اولمز در این فیلم حضور داشته است که به دلیل محبوبیت این فیلم او نیز نسبت به قبل بیشتر شناخته شد. خلاصه داستان: بانک قلب های شکسته نقشه عثمان و انیس که در تیم فوتبال آماتور گالاتا بازی می کنند، این است که یک بانک را با … .

Denize vurulan kahramanlik muhru 81

فیلمDenize vurulan kahramanlik muhru 81 یکی از جدید ترین فیلم های این بازیگر معروف است که در سال 2020 اکران شده است. تانر اولمز در این فیلم توانست به خوبی در نقش خود فرو رود که این موضوع باعث تعریف و تمجید افراد اهل سینما شد.

Mucize Doktor (دکتر معجزه‌ گر)

دکتر معجزه گر‌ (Mucize Doktor) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر پزشکی، درام که است که در سال 2019 از شبکه فاکس پخش شده است. جالب است که بدانید داستان این سریال از سریال کره ای (دکتر خوب) ساخته شده است. داستان سریال، در مورد علی وفا (تانر اولمز) است که به اوتیسم و سندروم ساوانت مبتلا است که در یک بیمارستان شروع به کار می‌ کند. تانر اولمز در این مجموعه تلویزیونی نقش اول را بر عهده دارد و با توجه به بازی خارق العاده اش توانست مورد توجه خیلی از مردم ترکیه و حتی سایر کشور های دیگر قرار گیرد و بعد از نقش آفرینی در این سریال به یکی از بازیگران بین‌المللی محبوب تبدیل شد.

تانر اولمز و اشکان خطیبی شبیه هم هستند؟

تانر اولمز و اشکان خطیبی شبیه هم هستند؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که تانر اولمز با یکی از بازیگران مشهور و سرشناس ایرانی به نام اشکان خطیبی شباهت بسیار زیادی دارد که این موضوع حتی در رسانه‌ ها و شبکه‌ های مجازی مطرح شده است. اشکان خطیبی بازیگر جوان سینمای ایران است که به تازگی فعالیت خود در صنعت موسیقی و خوانندگی هم آغاز کرده است. مدت ها قبل خبر شباهت اشکان خطیبی با بازیگر ترک به نام تانر اولمز در شبکه‌ های مجازی جنجال زیادی را به پا کرد و حتی به این گونه اشکان بیشتر از قبل مورد متوجه مردم قرار گرفت.

در این باره باید بگوییم که زمانی شباهت این دو بازیگر آشکار شد که اکثر مردم ایران سریال حریم سلطان که یکی از سریال های محبوب و پربیننده ترکیه است را مشاهده کردند و تانر اولمز با حضورش در این سریال مورد توجه مردم ایران قرار گرفت. بعد از آن صحبت های زیادی شد که او شباهت بسیار زیادی به اشکان خطیبی بازیگر معروف ایران دارد. حتی در ابتدا به دلیل شباهت بسیار زیاد این دو بازیگر به یکدیگر برخی افراد تصور می‌ کردند که اشکان خطیبی برای ایفای نقش در سریال حریم سلطان به ترکیه سفر کرده است. می توانید عکس های این دو بازیگر معروف را مشاهده نمایید تا به این گونه متوجه شباهت بی‌ نظیر آن ها به یکدیگر شوید.

سوالات متداول

  1. تانر اولمز کیست؟

    تانر اولمز (Taner Olmez) یکی از بازیگران محبوب و سرشناس ترکیه است که در سال 1986 در تونجلی Tunceli متولد شده است و با حضورش در فیلم و سریال های متعدد به شهرت زیادی رسیده است.

  2. آیا تانر اولمز با شخصی در رابطه است؟

    در سال 2016 تانر با چشمی اوغلو وارد رابطه عاشقانه شد، چشمی اوغلو بازیگر معروف اهل ترکیه و متولد 1990 در استانبول است که بعد از 4 سال دوستی و در سال 2020 در یک مراسم خانوادگی با هم نامزد کردند.

  3. تانر اولمز به کدام بازیگر معروف ایرانی شباهت دارد؟

    تانر با یکی از بازیگران مشهور و معروف ایرانی به نام اشکان خطیبی شباهت بسیار زیادی دارد. اشکان خطیبی بازیگر سینمای ایران است که به تازگی فعالیت خود در صنعت خوانندگی هم آغاز کرده است.

  4. تانر اولمز با حضورش در کدام سریال به شهرت زیادی رسید؟

    دکتر معجزه گر‌ یک مجموعه تلویزیونی است که در سال 2019 پخش شده است و تانر اولمز در این مجموعه تلویزیونی نقش اول را بر عهده دارد و در این سریال توانست مورد توجه خیلی از مردم قرار گیرد و به شهرت زیادی رسید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *