بیوگرافی رانی کولمن + لیست قهرمانی ها و عکس های سفر او به ایران

رانی کولمن یکی از معروف ترین و سرشناس ترین بدنساز های خارجی است که تا به اکنون جوایز متعددی را نیز به دست آورده است.

رکورد Rani Coleman

رانی کولمن کیست؟

در رابطه با بیوگرافی رانی کولمن بهترین بدنساز باید بگوییم که او متولد 13 مه سال 1964 در بسترپ، لوئیزیانا است که امروزه از او به عنوان یکی از بدنسازان معروف و حرفه‌ ای آمریکا یاد می‌ شود. بهتر است که بدانید او تا به اکنون 8 بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا مشترکاً به همراه (لی هنی) با عنوان بزرگ ترین بدنساز تمام دوران شناخته می‌ شود.

رکورد Ronnie Coleman

بهتر است که بدانید او با ۲۶ بار قهرمانی در مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌ اندام رکورد دار به شمار می رود. این رکورد قبل از آن با ۲۲ بار قهرمانی از آن (وینس تیلور) بوده است؛ که این رکورد توسط Ronnie Coleman در سال 2004 شکسته شد.

عکس های رانی کولمن را در کجا ببینیم؟

از آن جایی که این روز ها Ronnie Coleman به یکی از بدنسازان معروف و سرشناس در سرتاسر دنیا تبدیل شده است، به همین دلیل مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی بدست آورده است. حال برخی از مخاطبان او تمایل به مشاهده عکس های این بدنساز معروف را دارند. در این باره باید بگوییم که برای مشاهده عکس های Ronnie Coleman کافیست تا به شبکه‌ های اجتماعی او مانند اینستاگرام مراجعه کنید، چرا که او هر از گاهی برای مخاطبانش عکس هایی در ژست های مختلف از خود را به اشتراک می گذارد.

البته این موضوع را هم باید افزود که اگر به اینترنت مراجعه کنید و نام Ronnie Coleman را جستجو کنید نیز عکس های مختلفی از او برای شما نمایش می یابد. هم چنین می توانید عکس هایی مانند عکس رونی کولمن سوزان ویلیامسن را نیز در اینترنت جستجو و مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام رانی کولمن چیست؟

این روز ها خیلی از افراد تمایل به دسترسی و پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام Ronnie Coleman را دارند تا به این گونه از اخبار او مطلع شوند و عکس ها و کلیپ های متعددی از او را مشاهده نمایند. در این باره باید بگوییم که برای پیدا کردن آدرس پیج Ronnie Coleman کافیست تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه کنید. این روز ها رانی کولمن اینستا را به یک پل ارتباط قوی بین خود و طرفدارانش تبدیل کرده است و عکس ها و کلیپ های مختلفی از خود را در این شبکه برای مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد.

چه حاشیه هایی برای رانی کولمن به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای رانی کولمن به وجود آمد؟

به طور معمول برای اکثر افراد معروف و سرشناس که ورزشکاران نیز شامل آن ها می‌ شوند، حاشیه ها و جنجال های متعددی به وجود می آید. البته این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که Ronnie Coleman از همان ابتدا، تمرکز خود را بر روی هدف اش قرار داده است. به همین دلیل حاشیه زیادی در پیرامون او وجود ندارد و از Ronnie Coleman به عنوان یکی از بهترین و بی حاشیه ترین بدنسازان آن یاد می‌ شود. این موضوع را هم باید افزود که رانی کولمن در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

دور بازو رانی کولمن چقدر است؟

امروزه برای خیلی از مخاطبان Ronnie Coleman سوالی که به وجود می آید، این است که دور بازوی ررانی کولمن چند است؟ در این باره باید بگوییم که دور بازوی این بدنساز معروف 61 سانتی متر می باشد.

رانی کولمن چه عناوینی کسب کرده است؟

امروزه از Ronnie Coleman به عنوان یکی از پر افتخار ترین و معروف ترین بدنسازان جهان یاد می‌ شود که تا به اکنون توانسته افتخارات و عناوین متعددی را از آن خود کند. حال این موضوع را هم باید افزود که برای اطلاع از عناوین و افتخارات او کافیست تا ویکی پدیا Ronnie Coleman را مشاهده نمایید.

برنامه تمرینی Ronnie Coleman

خیلی از افراد به ویژه طرفداران Ronnie Coleman تمایل دارند تا در مورد برنامه تمرینی او بیشتر بدانند و یا ویدیو هایی از تمرینات او را مشاهده کنند. برای اطلاعات بیشتر از تمرینات رانی کولمن و مشاهده تمرینات او کافیست تا شبکه‌ های مجازی او را دنبال کنید.

سوالات متداول

  1. رانی کولمن کیست؟

    او یکی از پرافتخار ترین بدنسازان جهان است.

  2. افراد چگونه می توانند کلیپ های تمرینات او را مشاهده کنند؟

    برای مشاهده کلیپ های تمرینات او کافیست تا به شبکه های مجاز و یا اینترنت مراجعه نمایید.

  3. Ronnie Coleman اهل کجاست؟

    او اهل بسترپ لوئیزیانا است.

  4. دور بازوی او چند است؟

    دور بازوی او 61 سانتی متر است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *