بیوگرافی نسلیهان آتاگول + عکس های جدید و روابط قبلی او

نسلیهان آتاگول یکی از بازیگران ترکی است که زمانی که فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی او به پخش رسید؛ به یک باره شهرت مثال نزدنی در ترکیه به دست آورد. او از مطرح ترین بازیگران ترک است که با سریال عشق سیاه شهرت فراوانی به دست آورد و بعد از مدتی نیز حواشی دیگری در زندگی او ایجاد شد؛ که نظر و توجه طرفداران و هواداران خود را جلب نمود و همواره نام خود را بر سر زبان ها نگه می داشت. با توجه به این توصیفات این بازیگر از محبوبیت و شهرت بسیار زیادی برخوردار است و هر چه زمان می گذرد استعداد و مهارت او در بازیگری نظر همه افراد را به خود جلب می نماید. پس همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را از این بازیگر ترک در اختیارتان بگذاریم.

نسلیهان آتاگول کیست؟

نسلیهان آتاگول کیست؟

بیوگرافی نسلیهان آتاگول برای همه طرفداران و هواداران او که تمامی سریال های تلویزیونی که او در آن نقش آفرینی نموده است را دنبال می کنند. این موضوع جای سوال به وجود آورده است و مایل بوده اند که درباره این بازیگر اطلاعات کاملی را به دست آورند. تا به این صورت اطلاعات خود را نسبت به بازیگر مورد علاقه شان بالا ببرند. نسلیهان آتاگول از بازیگران زیبا و جذاب ترکی است که بعد از مدتی بازی در سریال های تلویزیونی کشور ترکیه پیشنهادات بسیار خوبی برای بازیگری دریافت کرد و به یک باره استعداد خود را به همگان ثابت نمود.

نسلیهان آتاگول از بازیگران زن ترکی مطرح سینما و تلویزیون است که در تاریخ ۲۰ ام ماه اوت و در سال ۱۹۹۲ متولد شده است و بعد از آن مدتی طول کشید که مسیر زندگی خود را پیدا کند. او به خاطر وضعیت زندگی و وضعیت مالی که در خانواده خود داشت نمی‌ توانست که به دنبال تمام رویا های خود برود؛ اما پس از مدتی که به او پیشنهادات خوبی در زمینه بازیگری شد، متوجه میزان استعداد و مهارتش در این عرصه شد و تصمیم خود را گرفت که وارد عرصه بازیگری شود.

او نخستین فیلم خود را در سن پایین بازی کرد. بعد از مدتی به دنبال هم پیشنهادات بسیار خوبی در زمینه بازیگری به او داده می شد که نشان از میزان رضایت مردم و هواداران این بازیگر از تمامی نقش آفرینی های او در سریال‌ ها و فیلم‌ های سینمایی داشته است‌. زندگی حرفه ای این بازیگر به همان اندازه که زندگی شخصی او محبوب است، مورد توجه قرار گرفته است و برای طرفداران او جای سوال به وجود آورده است. به هر حال فعالیت او در عرصه بازیگری از سال ۲۰۰۶ آغاز شد. او با نقش آفرینی در این سریال جذاب نام خود را به گوش اکثریت مردم کشور ترکیه رساند. او که اولین تجربه بازیگری خود را در این سریال به دست آورد، همچنان منتظر دریافت پیشنهادات بهتر ماند و در آخر در سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۰ موفق شد که پیشنهاد بسیار خوب بازی در سریال برگ ریزان را دریافت کند. او بدین وسیله بار دیگر استعداد و مهارت خود را به اثبات رساند. او در این سریال در کنار فحریه اوجن حضور پیدا کرد و در سال ۲۰۱۱ نیز موفق به نقش آفرینی و بازی در فیلم سینمایی برزخ شد.

نسلیهان آتاگول متولد تاریخ ۲۰ ام ماه اوت در سال ۱۹۹۲ است و در خانواده پر جمعیتی رشد و پرورش پیدا کرده است. او متولد شهر بسیار پر جمعیت و زیبا استانبول است و پدرش به عنوان راننده ماشین های سنگین و کامیون به کسب درآمد پرداخته و مادرش نیز خانه دار است. اصالت پدر و مادر او به ترتیب به چرکس و بلاروسی باز می گردد. او صاحب دو برادر ناتنی از همسر دوم پدرش می باشد که رابطه نسبتا خوبی را با آن ها تجربه می کند. او از سال ۲۰۱۳ با مردی به نام کادیر دوغلو آشنا شد. این آشنایی در دل آن ها نسبت به هم عشق و علاقه زیادی را به وجود آورد و آن ها به مدت دو سال با هم در رابطه احساسی بودند. بالاخره در تاریخ ۲۵ ام نوامبر و در سال ۲۰۱۵ نامزد شدند و در سال بعد، یعنی در ژوئیه سال ۲۰۱۶ مراسم عروسی باشکوهی را برگزار کردند‌.

عکس های نسلیهان آتاگول را در کجا ببینیم؟

عکس های نسلیهان آتاگول را در کجا ببینیم؟

احتمالا شما نیز متوجه شده اید که بازیگران کشور ترکیه بازیگران بسیار زیبا و خوش چهره ای هستند که در اینستاگرام نیز بسیار محبوب واقع شده اند؛ همچنان می توان گفت که در حال کسب فالوور و دنبال کننده بیشتر نیز هستند. به همین خاطر است که در شبکه مجازی اینستاگرام اکانت خود را راه اندازی نموده اند.

این بازیگر فعالیت های خود را در قالب انتشار عکس و فیلم از خود و فعالیت هایشان بالا برده اند و این چنین به دنبال کنندگان و فالوور های خود این فرصت را داده اند که با آن ها به ارتباط برقرار کردن بپردازند‌. هم اکنون عکس های او در اینستاگرام به صورت یک آلبوم کامل موجود می باشد و حتی از طریق جستجو نام این بازیگر در گوگل تمام عکس های او را مشاهده نمایید و از میزان زیبایی چهره و درون این بازیگر با خبر شوید زیرا او به غیر از زیبایی چهره از زیبایی درون نیز برخوردار می باشد.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

نسلیهان آتاگول در سال ۲۰۱۴ در سریال fatih harbiye با Kadir Dogulu آشنا شد و موفق شد که بعد از دو سال از حضورش در این سریال با کادیر دوغلو در رابطه ماند و بعد از این که با این فرد بسیار مشهور دو سال از رابطه خود را گذراند، اعلام کرد که قصد دارد با او ازدواج کند. به همین خاطر آن ها پس از رابطه عاطفی و احساسی شان که به مدت دو سال ادامه پیدا کرد، در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که قصد دارد مراسم نامزدی خود را با کادیر دوغلو برگزار کنند.

آن ها در سال ۲۰۱۶ نیز تصمیم گرفتند که مراسم عروسی خود را برگزار کنند. آن ها با این خبر حواشی و جنجال زیادی را برای خود به وجود آوردند زیرا بسیاری از افراد نمی دانستند که آن ها قرار است با یکدیگر ازدواج کنند و رابطه آن‌ها جدی است‌‌. به هر حال آن ها زندگی بسیار خوبی را در کنار هم تجربه می‌ کنند. همچنین از رابطه بسیار خوبی در کنار هم برخوردار می باشند؛ به طوری که گفته می‌ شود همسر او از رابطه عاشقانه ای که میان آن ها وجود دارد بسیار راضی هست. او اعلام نموده است که نسلیهان را بسیار دوست دارد و عشق میان آن ها به همه طرفداران آن ها ثابت شده است‌.

آیا تا به حال مصاحبه ای با نسلیهان آتاگول انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه ای با نسلیهان آتاگول انجام شده است؟

این بازیگر در تاریخ ۲۱ آگوست سال ۱۹۹۲ متولد شده است و بعد از این که وارد شهر استانبول شد، به او پیشنهادات بسیار خوبی به خاطر زیبایی چهره و اندامش در عرصه بازیگری داده شد. به علاوه او در رشته تئاتر آموزش دیده بود و به سرعت توانست مسیر پیشرفت را در این عرصه طی نماید. او از سال ۲۰۰۶ موفق شد که در عرصه بازیگری در سریال های بسیار خوبی به نقش آفرینی بپردازد. به همین خاطر او به خاطر شهرت زیادش در مصاحبه‌ های زیاد و بسیار معتبری شرکت نموده است؛ هم اکنون نیز به عنوان یکی از پدیده های بازیگری در این عرصه شناخته شده است.

آدرس پیج اینستاگرام نسلیهان آتاگول چیست؟

نسلیهان آتاگول اینستا بسیار فعالی دارد و هم اکنون با آیدی اینستاگرامی neslihanatagul در این شبکه مجازی فعالیت می کند و هم اکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر و دنبال کننده در این شبکه مجازی فعالیت‌ های او را دنبال می‌ کنند. آن ها به این وسیله با پیگیری فعالیت‌ های او از میزان فعالیت های کاری روزانه او در طول روزمره با خبر می‌ شوند.

همچنین این افراد در اینستاگرام با دنبال کردن او از تمام مراسم ها و جشن هایی که این بازیگر در آن حضور پیدا می کند نیز آگاهی بیشتری به دست می آورند. یوتیوب نسلیهان آتاگول نیز همانند اینستاگرام او مورد توجه زیادی قرار گرفته و او بر این تلاش است که بتواند در این شبکه مجازی نیز فعالیت های خود را گسترش دهد‌؛ تا به این صورت بتواند آمار بازدید های کلیپ های خود را در یوتیوب بالا ببرد. او قصد دارد تا از این طریق نیز به کسب درآمد بپردازد و بتواند علاوه بر اینستاگرام نیز فعالیت های خوبی از خود به نمایش بگذارد‌.

همسر نسلیهان آتاگول کیست؟

عبدالکادیر دوغلو از جمله بازیگران خوش چهره و جذاب سینما و تلویزیون ترکیه می باشد که از سال ها پیش در این عرصه حضور پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ نیز به عنوان دوست پسر نسلیهان آتاگول معرفی شد؛ از همان زمان نیز شهرت هر دو این بازیگر چند برابر شد. عبدالکادیر دوغلو متولد تاریخ ۱۸ ام آوریل در سال ۱۹۸۲ می باشد. با توجه به میزان تجربه ای که در بازیگری دارد به او پیشنهادات بسیار خوبی داده شده است. او و نسلیهان آتاگول در سال ۲۰۱۵ با هم نامزد کردند و در سال ۲۰۱۶ نیز مراسم عروسی خود را برگزار کردند؛ تا این لحظه نیز زندگی بسیار خوبی را در کنار هم تجربه کردند.

او زمانی که در دبیرستان فعالیت می‌ کرد، موفق شد که به عنوان یک آشپز به فعالیت بپردازد و مدتی را نیز در سال ۲۰۰۶ به عنوان گارسون در رستوران های استانبول به فعالیت می پرداخت. اما در سال ۲۰۰۶ بود که او پیشنهادات خوبی برای بازیگری پیدا کرد و موفق شد که نقش های خوبی را به دست آورد. همین حرفه نیز به او کمک کرد که او هم اکنون در کنار همسرش زندگی کند و زندگی بسیار عاشقانه و خوبی را تجربه کند.

به گفته این بازیگر و همچنین در مصاحبه‌ هایی که در آن شرکت کرده است، متوجه شده ایم که زمانی که او به شهر استانبول آمد تا بتواند در این شهر شغل بسیار خوبی پیدا کند. در ابتدا از حضورش در این شهر پشیمان شد و تصمیم گرفته بود تا که به شهر خود بازگردد. اما بعد از مدتی که فکر های خود را کرد متوجه شد که اگر به شهر خود بازگردد حتما پشیمان خواهد شد؛ زیرا نمی تواند شغل خوبی پیدا کند. اما حضور او در این شهر باعث شد این که او تا سال ۲۰۰۶ در رستوران ها و بار ها به شغل گارسونی به فعالیت بپردازد. بعد از آن نیز در حرفه بازیگری به فعالیت پرداخت.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

نسلیهان آتاگول و همسرش هر دو در حرفه بازیگری مشغول فعالیت می باشند؛ جدیدترین سریال نسلیهان آتاگول نیز مبنی بر آن است که این بازیگر هم اکنون به همراه همسرش تصمیم گرفته است که فعالیت خود را در این حرفه ادامه دهد. او تمام سعی خود را انجام داده است که پیشنهادات بسیار خوبی همچنان به او داده شود. او و کادیر دوغلو از همین حرفه کسب درآمد می کنند و هر دو فعالیت هایشان را از سال ۲۰۰۶ آغاز نمودند.

نسلیهان آتاگول برای نخستین بار در سال ۲۰۰۶ موفق شد که در نقش شخصیت نیز در سریال برگ ریزان به بازیگری بپردازد. همچنان نیز به خاطر نقش آفرینی او در این سریال نقش های خوبی در بازیگری به او پیشنهاد داده می‌ شود؛ زیرا نقش آفرینی او بسیار طبیعی است و این بازیگر همه توجهات در سریال را به خود جلب می کند و همه را مجذوب خود می‌ گرداند. او همچنین در سریال های دیگری مانند عشق‌ سیاه و زندگی ادامه دارد نیز به نقش آفرینی پرداخته است.

او به قدری چهره زیبا و شیرینی دارد که بازیگری او نیز مورد توجه همه افراد قرار می‌ گیرد و همه افراد فعالیت های این بازیگر حرفه ای را دنبال می کنند تا از میزان نقش آفرینی قوی و قدرتمند او باخبر شوند. به هر حال کسب درآمد او از طریق فعالیت در همین حرفه می باشد اما به غیر از فعالیت او در حرفه بازیگری، او به عنوان یکی از مدل های مشهور ترکیه نیز شناخته شده است؛ فعالیت او در عرصه مدلینگ نیز بسیار زیاد است و هم اکنون او یکی از پر درآمد ترین و ثروتمندترین بازیگران ترکی شناخته شده است.

بیماری نسلیهان آتاگول چیست؟

دین نسلیهان آتاگول در چند سال گذشته اسلام معرفی شد و هنوز مردم در جنجال خبر های دین این بازیگر بودند که حاشیه‌ های دیگری برای او به وجود آمد؛ طبق آن گفته می شد این بازیگر بسیار معروف و پرطرفدار به بیماری سخت و لاعلاج مبتلا شده است. همین طرفداران و هواداران او را بسیار نگران ساخت. بر اساس منابع بسیار نزدیک گفته می‌ شد که این بازیگر که در سریال دختر سفیر در حال بازیگری و نقش آفرینی می باشد، دچار مشکلات جدی سلامتی شده است. پزشکان حتی اعلام کردند که کاهش وزن مداوم او نیز به خاطر داشتن و مبتلا شدن به همین بیماری می باشد؛ به همین خاطر است که بسیاری از افراد کنجکاو شدند که او مبتلا به چه نوع بیماری شده است.

بر همین اساس بسیاری از افراد سعی کردند که راجع به بیماری او تحقیق کنند و از منابع نزدیک بپرسند که این فرد به چه نوع بیماری مبتلا شده است. به همین خاطر پس از تلاش‌ های بسیار متوجه شدند که او هم اکنون دچار کاهش وزن مداوم شده است و همین بسیاری از افراد را متوجه ساخت که این دختر دچار سندروم روده شده است. بعد از آن کیفیت زندگی این بازیگر دچار افت شدید شد و مدتی را دیگر نتوانست در سریال‌ های تلویزیونی و فیلم های سینمایی به نقش آفرینی بپردازد.

نسلیهان آتاگول به خاطر این بیماری شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. اما مدتی پیش و حتی برای این بیماری راهی بیمارستان شد و طرفداران و نزدیکان او نیز در این مورد به قدری نگران بودند که تمامی اخبار مربوط به این بازیگر را با جدیت دنبال می‌ کردند؛ تا هر لحظه اخبار جدیدی را که از سلامتی او به دستشان می رسد، کمی خیال آن ها را راحت گرداند.

این بازیگر به طور مستمر با بی حالی و خستگی و کاهش وزن مواجه بود و بعد از ده روز که از فیلمبرداری در سریال دختر سفیر فاصله گرفت، اعلام کرد که دیگر نمی‌ تواند در این سریال حضور پیدا کند. مدتی بعد نیز اعلام شد که در پخش این سریال توقف طولانی مدتی ایجاد شده است؛ اگر این وضعیت ادامه پیدا کند در سناریوی این سریال تغییرات بسیار زیادی ایجاد خواهد شد.

بهترین فیلم های نسلیهان آتاگول کدامند؟

بهترین فیلم های نسلیهان آتاگول کدامند؟

نسلیهان آتاگول بازیگر ترکیه بسیار معروف در سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده است و با توجه به آن که سن نسلیهان آتاگول و قد و وزن نسلیهان آتاگول همه برای فعالیت در عرصه مدلینگ مناسب بوده است. به همین خاطر به غیر از فعالیت او در بازیگری، نقش آفرینی او در مدلینگ نیز مورد توجه قرار گرفته است. عناوینی مانند نسلیهان آتاگول الکای آتاگول و این که نسلیهان آتاگول و دخترش کجا زندگی می کنند تا کنون چندین بار مورد توجه قرار گرفته است اما این حواشی چندان پایه و اساس درستی ندارد. نسلیهان آتاگول در برگریزان به قدری مورد توجه قرار گرفت و محبوب شد که دیگر برای او حواشی چندانی منتشر نشد.

به هر حال بعد از آن نیز عکس های عروسی نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو و یا خبر حاملگی نسلیهان اتاگول همچنان مورد توجه قرار گرفت. به هر حال که در ادامه قصد داریم چند نمونه از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی که این بازیگر در آن نقش آفرینی نموده است را خدمتتان معرفی نماییم.

عشق اول

کارگردان این سریال بسیار زیبا نیهات دوراک می باشد؛ بازیگران این سریال نیز بازیگرانی مانند چتین تکیندور و وحیده پرچین و خالد ارگنچ و دولونای سویسرت و شنای گونلر و ارول گونایدین و رافائله چدولینی و اوکان یالابیک موسیقی فاهیر و آتاک‌ اغلو می باشند. فیلم‌ برداری این سریال نیز بر عهده صلاح‌ الدین سانجا کله می باشد. تاریخ‌ انتشار این سریال ۲۰۰۶ می باشد.

آنچه از تو برایم ماند

کارگردان این فیلم سینمایی عبدالله اوزت است و تهیه‌ کننده این فیلم سینمایی نیز عبدالله اوز اورن اوز معرفی شده است. مظفر ییلدیریم و نویسنده این سریال، لونت کازاک از عوامل مهم این سریال می باشند. بازیگران این سریال نیز نسلیهان آتاگول و اکین کوچ و سابری اوزمنر و ویلما الس هاکان کاراهان می باشند.

برگ ریزان

برگ‌ های ریزان یا برگ‌ ریزان یکی از سریال های تلویزیونی است که این بازیگر در آن به فعالیت پرداخت و توانست به یکباره بسیار مشهور واقع شود.

عشق سیاه

می توانیم به جرأت بگوییم که نقش آفرینی این بازیگر در این سریال بسیار طولانی تلویزیونی، توانست در میان مردم سراسر جهان او را به شهرت برساند. زیرا او به یک باره توانست تعداد فالوور و دنبال کننده بسیار زیادی در اینستاگرام با نقش آفرینی در این سریال به دست آورد. بوراک ازچیویت نیز با نقش‌ آفرینی در کنار او ترکیب بسیار زیبایی را ساخت.

زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد یکی از فیلم‌ های سینمایی است که این بازیگر در آن حضور پیدا کرده و موفق شده است نقش‌ آفرینی بسیار موثر و موفقی را در این سریال به پایان برساند.

شایعات درباره نسلیهان آتاگول

عکس های بارداری نسلیهان آتاگول و نقش آفرینی فیلم ها و نمایش تلویزیونی نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو به قدری مورد توجه قرار گرفت که بازدید پیج های اینستاگرامی هر دو آن ها بسیار بالا رفت. بعد از آن عکس های نسلیهان آتاگول بدون آرایش و عکس های نسلیهان آتاگول و اونور تونا و نسلیهان آتاگول و بوراک اوزچیویت مورد توجه قرار گرفت و بازی نسلیهان آتاگول در برگ ریزان نیز بسیار با استقبال مواجه شد.

رابطه نسلیهان آتاگول و بوراک در سریال عشق سیاه به قدری مورد توجه قرار گرفت که بسیاری از مردم گمان کردند که او و کادیر دوغلو ازدواجشان با مشکل روبرو شده و آنها قصد ندارند که رابطه خود را جدید بگردانند. اما بعد از مدتی که ازدواج نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو رسمی شد و آن ها مراسم عروسی خود را برگزار کردند، همه مردم متوجه شدند که این ها حواشی بیش نبوده است.

سوالات متداول

  1. همسر نسلیهان آتاگول کیست؟

    کادیر دوغلو همسر او می باشد.

  2. بازیگر مرد مکمل نسلیهان آتاگول در عشق سیاه که بوده است؟

    بوراک اوزچیویت بازیگر مرد مکمل او در این سریال بوده است‌‌.

  3. نسلیهان آتاگول در کدام سریال ترکیه‌ ای به شهرت رسید؟

    او با سریال برگ ریزان به شهرت رسید.

  4. بیماری نسلیهان آتاگول چه بوده است؟

    او به سندروم روده ای مبتلا بوده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *