بیوگرافی امیر جدیدی بازیگر حرفه ای و مربی تنیس

امیر جدیدی یکی از محبوب ترین و سرشناس ترین بازیگران دهه شصتی ایرانی است که تا به اکنون در فیلم‌ های زیادی نقش آفرینی کرده است و طرفداران زیادی نیز دارد.

امیر جدیدی کیست؟

امیر جدیدی کیست؟

اگر به فیلم‌ و سریال‌ های ایرانی علاقه‌ مند هستید، قطعا تا به اکنون فیلم هایی از امیر جدیدی را مشاهده کرده اید. حال در این قسمت قرار است به بیوگرافی امیر جدیدی یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی بپردازیم. در این باره باید بگوییم که امیر جدیدی متولد 31 خرداد سال 1363 است، او بازیگر سینما و تئاتر و هم چنین مربی و بازیکن تنیس اهل ایران می باشد. در مورد سن امیر جدیدی باید بگوییم که او هم اکنون 37 سال دارد و خیلی از طرفداران و مخاطبانش بیان کرده اند که چهره امیر کمتر از سن واقعی‌ اش به او می خورد. این بازیگر معروف از سال 89 فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است؛ با توجه به این که بسیار خوش چهره و با استعداد است، از همان ابتدا مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است و طرفداران بسیار زیادی را نیز به دست آورده است. حال این موضوع را هم باید افزود برای کسب اطلاعات بیشتر در این بازیگر معروف کافیست تا امیر جدیدی ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

همان طور که بیان کردیم این بازیگر معروف هم اکنون 37 سال دارد و متولد سال 1363 در شهر تهران می باشد. امیر جدیدی دارای مدرک کارشناسی در مهندسی صنایع و هم چنین کارشناسی ارشد در مدیریت ارشد کسب و کار از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او فعالیت خود را از سال 89 با فیلم آفریقا ساخته بازیگر معروف به نام هومن سیدی آغاز کرده است. جالب است که بدانید امیر جدیدی قبل از این که فعالیت خود را به عنوان بازیگر آغاز کند، به صورت حرفه‌ ای ورزش تنیس را دنبال می‌ کرده است. هم چنین او در این‌ باره در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده است که از زمان نوجوانی علاقه بسیار زیادی به ورزش داشتم و تنیس ورزش مورد علاقه من بوده است. به همین دلیل تمام اخبار مربوط به تنیس را دنبال می‌ کردم و از همان دوران در کلاس‌ های تنیس ثبت نام کردم و هم اکنون که به عنوان مربی حرفه‌ ای در این رشته فعالیت می‌ کنم و شاگردان زیادی نیز دارم.

این بازیگر معروف با این که مدت زمان تقریبا کوتاهی است که در صنعت بازیگری فعالیت خود را آغاز کرده است، اما تا به اکنون جوایز و افتخارات بسیار زیادی را از آن خود کرده است و در اکثر فیلم ها، مورد تعریف و تمجید افراد اهل سینما و منتقدین قرار گرفته است. امروزه از امیر جدیدی به عنوان یکی از بازیگران مشهور و با استعداد ایرانی یاد می‌ شود که تمام فیلم‌ های او نیز با استقبال خوب مردم رو به رو شده اند.

اینستاگرام امیر جدیدی فعال است؟

اینستاگرام امیر جدیدی فعال است؟

این روز ها اکثر افراد مشهور و سرشناس همانند سایر مردم عادی در شبکه های مجازی به ویژه اینستاگرام فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهند که این موضوع شامل امیر جدیدی نیز می‌ باشد. این بازیگر معروف مدت ها قبل در اینستاگرام برای خود صفحه کاربری راه اندازی کرد و امروزه در اینستاگرام فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهد. می‌ توان این گونه بیان کرد امیر جدیدی اینستا را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و فالوورانش تبدیل کرده است و تمام فعالیت‌ های کاری که انجام می‌ دهد را به این گونه و از طریق پیجش با مخاطبان خود به اشتراک می‌ گذارد. هم چنین باید افزود که امیر تمام فیلم های جدیدی که در آن ها نقش آفرینی کرده است را نیز برای تبلیغ و دیده شدن در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌ کند. هم چنین او هر از گاهی عکس های بسیار زیبا از خود را در لوکیشن‌ های مختلف نیز برای فالووران و مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد که تمام این پست‌ ها با طرفداران زیادی رو به‌ رو شده اند.

اگر تمایل به مشاهده عکس ها و کلیپ های این بازیگر معروف و هم چنین اطلاع از جدیدترین اخبار در مورد او را دارید، پیشنهاد می کنیم تا صفحه اینستاگرام امیر جدیدی را دنبال کنید. حال برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام امیر جدیدی نیز کافیست تا به اینستاگرام مراجعه نمایید و در قسمت سرچ این برنامه نام امیر جدیدی را به انگلیسی تایپ کنید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که این روز ها امیر بیش از 670 کا فالوور و هم چنین تیک آبی دارد، پیج او نسبت پیج های فیک و یا فن پیج هایش به راحتی قابل تشخیص می باشد.

همسر امیر جدیدی کیست؟

این روز ها امیر جدیدی به یکی از بازیگران معروف و سرشناس تبدیل شده است که به دلیل نقش های برجسته ای که در فیلم‌ های متعددی داشته است، توانسته طرفداران و هواداران بسیار زیادی را نیز به دست آورد. حال خیلی از طرفداران این بازیگر معروف تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی او و این که آیا امیر ازدواج کرده و یا مجرد است بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که این بازیگر معروف در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده است که من هنوز ازدواج نکردم و فعلا قصد ازدواج ندارم. هم چنین او در ادامه صحبت‌ های خود در این باره افزود که من فعلاً تمام تمرکزم را بر روی پیشرفت در بازیگری و انتخاب دقیق و صحیح فیلم و سریال هایی که به من پیشنهاد می شود، قرار داده ام و هم چنین اوقات فراغتم را نیز به عنوان مربی تنیس می گذارنم. به همین دلیل فعلا به ازدواج و زندگی مشترک فکر نمی‌ کنم. امیر جدید از بازیگران خوش‌ چهره و با استعداد ایرانی است که هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

فیلم های برتر امیر جدیدی کدامند؟

فیلم های برتر امیر جدیدی کدامند؟

امیر جدیدی بازیگر معروف اهل ایران، از زمانی که فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است بسیار پرکار و فعال بوده است و در فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است که اکثر فیلم‌ های او با استقبال خوب مردم نیز رو به رو شده اند. حال در این قسمت قرار است به معرفی برترین و بهترین فیلم‌ های این بازیگر محبوب ایرانی بپردازیم، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود برای دانلود هر کدام از فیلم‌ های این بازیگر معروف ایرانی کافیست تا به سایت گوگل مراجعه نمایید.

قهرمان 

قهرمان فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی است که در سال 1400 منتشر شده است. در تهیه‌ کنندگی این فیلم الکساندر ماله گی با اصغر فرهادی همکاری داشته‌ است. فیلم قهرمان در شیراز فیلم‌ برداری شده‌ است و می توان بیان کرد که موضوعی اجتماعی را روایت می‌ کند. این فیلم برای رقابت در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار معرفی شد. امیر جدیدی در نقش رحیم در این فیلم حضور داشته است.

روز صفر

روز صفر عنوان فیلمی به نویسندگی سعید ملکان و بهرام توکلی و کارگردانی سعید ملکان و هم چنین تهیه‌ کنندگی سعید ملکان محصول سال 98 است. ژانر این فیلم معمایی و هیجانی و در فضای جنگی و ماجراجویانه است. ساعد سهیلی و امیر جدیدی از بازیگران نقش اول این فیلم هستند. هم چنین باید افزود که چندین بازیگر خارجی نیز در این فیلم جلوی دوربین رفته‌ اند. قسمت هایی از این فیلم در شهر برلین فیلمبرداری شده است.

قانون مورفی

قانون مورفی فیلمی در ژانر کمدی و اکشن به کارگردانی رامبد جوان بازیگر معروف و تهیه کنندگی محمد شایسته است که در سال 1397 اکران شد. امیر جدیدی در نقش فرخ در این فیلم حضور داشته است و بازی او در فیلم قانون مورفی با تعریف و تمجید خیلی از مردم رو به رو شده است.

رخ دیوانه

رخ دیوانه فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی، تهیه‌ کنندگی بیتا منصوری و هم چنین نویسندگی محمدرضا گوهری محصول سال 1393 می باشد. این فیلم با فضایی ماجراجویانه در ژانر هیجانی و اجتماعی است. بهتر است که بدانید فیلم رخ دیوانه برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم و هم چنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر شده است. خلاصه داستان: چند جوان ایرانی در یک قرار اینترنتی با هم آشنا شده اند و به دنبال یک شرط‌ بندی و شوخی در مسیری پیچیده و خطرناک می‌ افتند، مسیری که باعث می‌ شود تا سر هم دیگر را کلاه بگذارند و … . امیر جدیدی در فیلم رخ دیوانه نقش پیروز کیان‌ پور را بر عهده داشته است. هم چنین باید افزود که بازی او در این فیلم مورد تعریف و تمجید خیلی از مردم و هم چنین افراد اهل سینما قرار گرفته است.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

درآمد امیر جدیدی چقدر است؟

این روز ها درآمد بازیگران به یکی از موضوعات داغ و جذاب برای خیلی از مردم تبدیل شده است و خیلی از آن ها در این باره صحبت می کنند. حال از آن جایی که امیر جدیدی یکی از بازیگران معروف و سرشناس ایران است. او در نقش های برجسته و مهمی در فیلم‌ ها حضور پیدا می‌ کند، به همین دلیل برای خیلی از طرفداران و مخاطبان او سوالی که به وجود می‌ آید؛ این است که درآمد امیر جدیدی بازیگر معروف ایران چقدر است؟ در این باره باید بگوییم که اطلاعاتی در مورد میزان دقیق درآمد این بازیگر معروف در اینترنت در دسترس نمی‌ باشد. چرا که او تا به اکنون در مورد درآمدش با مخاطبان و یا رسانه ها صحبتی نکرده است. اما می توان بیان کرد که او برای بازی در هر فیلم و یا قسمتی از سریال مبالغ زیادی را به عنوان دستمزد دریافت می کند و به همین دلیل این روز ها امیر جدیدی در لیست گرانقیمت ترین بازیگران ایرانی قرار گرفته است. او توانسته از طریق صنعت بازیگری برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد و درآمدزایی کند.

این موضوع را هم باید افزود که امیر جدیدی در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده است زمانی که در سینما و تلویزیون فعالیت نمی‌ کند. او از طریق مربیگری تنیس و فعالیتی که در این زمینه انجام می‌ دهد، برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورده است و به این گونه درآمدزایی می کند. البته گفته شده است که او بیزینس هایی نیز دارد که از طریق این بیزینس ها هم درآمدزایی می‌ کند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

امیر جدیدی از بازیگران سرشناس و محبوب ایرانی است به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد که خیلی از آن ها تمایل به دسترسی و مشاهده عکس های این بازیگر معروف را دارند، چرا که از مشاهده عکس های او لذت می برند. امروزه روش های متعددی برای مشاهده عکس های بازیگران مانند امیر جدیدی وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و نام امیر جدیدی را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و عکس های متعددی از او برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین می توانید در اینترنت عکس های متعددی در لوکیشن‌ های مختلف از امیر جدیدی در جشنواره کن که به همراه اصغر فرهادی بوده است را نیز جستجو و مشاهده کنید. این موضوع را هم باید افزود علاوه بر اینترنت اگر به پیج اینستاگرام این بازیگر معروف مراجعه کنید نیز می‌ توانید عکس‌ های مختلفی از او در لوکیشن‌ های مختلف مشاهده نمایید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

این روز ها با توجه به همه‌ گیر شدن برنامه‌ های اجتماعی و هم چنین وجود رسانه ها برای خیلی از افراد مشهور و سرشناس مانند بازیگران در طول دوره فعالیتشان حاشیه های متعددی به وجود می‌ آید؛ که این موضوع شامل امیر جدیدی نیز می‌ باشد. با توجه به مصاحبه با امیر جدیدی که مدتی قبل صورت گرفت، او در این مصاحبه بیان کرده بود که من اهل حاشیه نیستم و همیشه از حاشیه‌ ها دوری کرده ام. او اضافه کرد؛ اما با این حال گاهی اوقات حاشیه هایی برای من به وجود می آید که از شنیدن آن ها بسیار متعجب می شوم. حال از حاشیه هایی که تا به اکنون برای این بازیگر معروف به وجود آمده است، می‌ توان به خبر ازدواجش، حضور امیر جدیدی در زخم کاری، مهاجرتش از ایران، درگیری با برخی از تهیه‌ کنندگان و برخی از همبازی هایش و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

امیر جدیدی بیماری خاصی دارد؟

از اخباری که مدتی قبل برای این بازیگر معروف منتشر شده بود، مربوط به بیماری امیر بوده است. این موضوع باعث نگرانی هواداران و طرفداران این بازیگر شد. این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که امیر جدیدی نیز به آن واکنش نشان داد. او در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرد که کاملاً سالم است؛ به هیچ گونه بیماری خاصی مبتلا نشده و از طرفدارانش درخواست کرد تا نگران حال او نباشند.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

امیر جدیدی از بازیگران پر افتخار و محبوب ایرانی است که با این که مدت زمان تقریباً کوتاهی است که در صنعت بازیگر فعالیت خود را آغاز کرده است. اما تا به اکنون جوایز و افتخارات متعددی را از آن خود کرده است و این موضوع باعث شهرت و محبوبیت بیشتر او شده است. حال از برخی از جوایز و افتخارات مهم این بازیگر محبوب عبارت اند از:

  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، برای فیلم‌ های تنگه ابوقریب و عرق سرد.
  • برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد، برای دو فیلم سینمایی سیزده و پایان خدمت در سی و دومین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر در بخش فیلم‌ های اول.
  • برنده تندیس و هم چنین لوح تقدیر بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش شاه ماهی.
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی روز صفر.
  • نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره کن برای فیلم قهرمان.
  • نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد، برای فیلم عرق سرد از بیست و یکمین جشن خانه سینما.
  • نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از دوازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، برای فیلم تنگه ابوقریب.
  • نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، برای فیلم من.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

بهتر است که بدانید امیر جدیدی شخصیت آرامی دارد و تمایل ندارد تا زیاد در برنامه های تلویزیونی شرکت کند و یا مصاحبه‌ های متعددی با او انجام شود. اما با این حال از آن جایی که او یکی از بازیگران پر افتخار و سرشناس ایرانی است، به همین دلیل تا به اکنون برنامه‌ های متعددی از او دعوت کرده اند که این موضوع شامل برنامه خندوانه نیز می باشد. در این باره باید بگوییم برنامه خندوانه که یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیون ایران است؛ تا به اکنون چندین‌ بار از این بازیگر معروف دعوت کرده است، اما جدیدی تا به اکنون در این برنامه شرکت نکرده است. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که امیر جدیدی در دورهمی نیز علی‌ رغم دعوت و درخواست متعدد مردم و طرفدارانش حضور پیدا نکرده است.

امیر جدیدی در قورباغه حضور داشت؟

امیر جدیدی در قورباغه حضور داشت؟

قورباغه یک سریال ایرانی با ژانر معمایی و جنایی و محصول سال 98-99 است. بهتر است که بدانید این سریال اولین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی یکی از بازیگران مشهور و سرشناس ایرانی می باشد. به همین دلیل برای خیلی از افراد سوال به وجود آمده است که آیا امیر جدیدی هم در این سریال حضور داشته است؟ در این باره باید بگوییم که این بازیگر معروف در سریال هومن سیدی به نام قورباغه حضور نداشته است. اما با این حال از بازیگران محبوب و سرشناسی که در این سریال حضور داشته اند و نقش آفرینی کرده اند می‌ توان به صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، نوید محمد زاده، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و هومن سیدی اشاره کرد.

آیا امیر جدیدی گی است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم امیر جدیدی یکی از بازیگران سرشناس و مشهوری است که این روز ها مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است. هم چنین مشاهده می شود که هر از گاهی برای او حاشیه ها و جنجال های متعددی به وجود می‌ آید. حال مدتی قبل حاشیه‌ ای با عنوان این که امیر جدیدی گی است در شبکه های مجازی منتشر شد. از آن جایی که امیر متولد سال 1363 است و تا به اکنون ازدواج نکرده است، به همین دلیل در مورد زندگی خصوصی و روابط شخصی اش، حاشیه های متعدد به وجود آمده است که این موضوع شامل گی بودن او نیز می باشد.

حال باید افزود زمانی که این اخبار منتشر شد، با واکنشات شدید مردم به ویژه مخاطبان و طرفداران او رو به رو شد. خیلی از طرفداران امیر این حاشیه‌ ها را تکذیب کردند و از کاربران خواستند تا این حاشیه را بیش از این منتشر نکنند. هم چنین این بازیگر معروف نیز در یکی صحبت های خود تمام این حاشیه‌ ها را تکذیب و رد کرد.

سوالات متداول

  1. امیر جدیدی کیست؟

    امیر جدیدی متولد 31 خرداد 63 است، او بازیگر سینما، تئاتر و هم چنین مربی و بازیکن تنیس اهل ایران می باشد. این بازیگر معروف با توجه به نقش آفرینی در فیلم های متعدد توانسته به شهرت زیادی برسد و امروزه طرفداران و مخاطبان زیادی را نیز به دست آورده است.

  2. چگونه می توان عکس های امیر جدیدی بازیگر معروف را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده عکس های امیر جدیدی بازیگر معروف و محبوب ایرانی کافیست تا به شبکه‌ های مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید. هم چنین در گوگل نیز عکس های متعددی از او برای کاربران منتشر شده است.

  3. منبع درآمد امیر جدیدی چیست و او چگونه درآمدزایی می کند؟

    امیر جدیدی با توجه به فعالیتی که در صنعت بازیگری انجام می‌ دهد و نقش آفرینی در فیلم های متعدد، برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورده است و درآمدزایی می‌ کند. هم چنین امیر مربی تنیس نیز می باشد و از این طریق هم برای خود یک منبع درآمد ثابت به وجود آورده است.

  4. آیا امیر جدیدی ازدواج کرده است؟

    با این که این بازیگر مشهور متولد سال 1363 است، اما تا به ازدواج نکرده و مجرد است. هم چنین او بیان کرده است که خوشبخت صرفاً به ازدواج نیست، تا به اکنون در مورد روابط او حاشیه های متعددی به وجود آمده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *