بیوگرافی ستاره اسکندری و خواهرش + فیلم رقص او در اینستاگرام

ستاره اسکندری از بازیگران زن دهه پنجاه است که در سریال های به یاد ماندنی بسیاری ایفا نقش کرده است. این هنرمند از سال 1373 فعالیتش در دنیا تصویر را آغاز کرده است و به همراه خواهرش، لاله اسکندری، از بازیگران با استعداد کشورمان شناخته شده است.

ستاره اسکندری کیست؟

ستاره اسکندری کیست؟

در بیوگرافی ستاره اسکندری که این بازیگر متولد 25 خرداد ماه سال 1353 است. او که در لیست جذاب ترین بازیگران زن ایرانی حضور دارد در واقع در تربت حیدریه به دنیا آمده است و از این رو می توان گفت سن ستاره اسکندری 47 سال می باشد. ستاره دو خواهر به نام های لاله و سارا دارد، لاله امروزه مانند ستاره از بازیگران خوب کشورمان است و سارا در زمینه چهره پردازی در پشت دوربین به فعالیت مشغول است. این بازیگر با عبدالحسین اسکندری نسبت برادرزاده و عمو دارد، آقای اسکندری مجری رادیو و تلویزیون می باشد. شاید بتوان گفت ستاره با سریال پربیننده نرگس به مردم معرفی شد، در این سریال پوپک گلدره بازیگر نقش اصلی بود که بر اثر تصادفی فوت کرد و از آن پس ستاره به جای او به ادامه این نقش مشغول شد.

آدرس پیج اینستاگرام ستاره اسکندری چیست؟

مدت ها است که ستاره اسکندری اینستا را مکان فعالیت هایش قرار داده است و از این راه با دوست دارانش ارتباط برقرار می کند. شما می توانید با سرچ کردن setareheskandari در اینستاگرام پیج او که دارای تیک آبی است را پیدا کنید. او امروزه بیش از 460 هزار نفر دنبال کننده دارد.

همسر ستاره اسکندری کیست؟

این بازیگر تا به حال درباره وضعیت تاهلش صحبتی نکرده است. در مصاحبه ای که در برنامه دورهمی با لاله اسکندری، خواهر ستاره، ضبط می شد او خبر ازدواج ستاره را تایید کرد. ستاره سال ها است که ازدواج کرده است اما تا به حال هیچ تصویری از ستاره اسکندری و همسرش و فرزندش منتشر نشده است. امروزه برخی از سایت های زرد با تیتر هایی مانند عکس خانوادگی ستاره اسکندری و یا عکس عروسی ستاره اسکندری، سعی در جذب مخاطب دارند. این سایت ها با قرار دادن عکس های مختلف ستاره با طرفدارانش سعی در ایجاد حاشیه برای این بازیگر دوست داشتنی را می کنند.

فیلم های برتر ستاره اسکندری کدامند؟

فیلم های برتر ستاره اسکندری کدامند؟

این بازیگر سال ها است که در سینما و تلویزیون فعالیت می کند و در این سال ها نقش های زیادی را بازی کرده است. شما می توانید با جستجو ستاره اسکندری ویکی پدیا، به لیست کامل این نمایش ها دست پیدا کنید. این هنرپیشه بازیگر تلویزیون و تئاتر است و به همین دلیل سریال های ستاره اسکندری بسیار زیاد هستند. در این قسمت تنها به چند نمونه از فعالیت های این بازیگر اشاره می کنیم.

نرگس

این سریال تلویزیونی در سال 1385 پخش شد و توانست با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبین همراه شود. بازیگر نقش اصلی این سریال خانم پوپک گلدره بود که به دلیل تصادف در مسیر لوکیشن این سریال درگذشت. پس از گلدره، این نقش به این بازیگر رسید و او بازیگر اصلی این سریال شد. البته امروزه این سریال به دلیل انتشار فیلم نامناسبی از یکی از بازیگران آن، در لیست سریال های تحریم شده تلویزیونی قرار گرفته است.

شوق پرواز

این سریال محصول سال 1390 است و درباره زندگی شهید عباس بابایی ساخته شده است. این بازیگر در این سریال یکی از نقش های فرعی را بازی کرد و باعث شد پس از سال ها دوری از قاب تلویزیون، دوباره در آن دیده شود.

تارزن و تارزان

تارزن و تارزان

این فیلم سینمایی در سال 1380 توسط علی عبدالعلی زاده کارگردانی شده است. ستاره یکی از نقش های زیبا این فیلم را بازی کرده است. این فیلم درباره زندگی یک عروسک ساز و ماجرا های زندگی او می باشد.

درآمد ستاره اسکندری از کجاست؟

امروزه ستاره اسکندری علاوه بر بازیگری به شغل دومی نیز مشغول است. او در مرکز خریدی در تهران به نام میلاد نور، که در غرب شهر تهران قرار دارد، به کار طراحی و همچنین بافت پارچه مشغول است. او در این باره بیان کرده است که در گذشته این کار را برای سرگرمی انجام می داد اما امروزه از این راه درآمد خوبی به دست می آورد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اندام و قد ستاره اسکندری بسیار مناسب برای کار مدلینگ می باشند و به گفته اطرافیانش او تا به حال چندین بار پیشنهاد کار در این باره دریافت کرده است، اما هرگز به این سمت نرفته است.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر این بازیگر دوست داشتنی کافی است نامش را در موتور جستجو گوگل سرچ کنید. با جستجو نام این هنرپیشه تصاویر و اطلاعات زیادی از زندگی او را می توانید در اینترنت مشاهده کنید. امروزه سایت های زیادی وجود دارند که در زمینه انتشار بیوگرافی و تصاویر بازیگران و چهره های سلبریتی فعالیت می کنند. در این سایت ها مصاحبه با ستاره اسکندری، زندگینامه او و همچنین عکس های زیادی از لاله و ستاره اسکندری به همراه عکس ستاره اسکندری و لاله اسکندری و خانواده آن ها وجود دارد. البته توجه داشته باشید تا سایت های زرد با تیتر های زردی مانند عکس همسر ستاره اسکندری و حاشیه های ازدواج این بازیگر شما را فریب ندهند.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

او یک بازیگر کم حاشیه ای است و تا به امروز حاشیه آن چنانی از این بازیگر شنیده نشده است. در خرداد ماه سال 1398 یک فیلم از این بازیگر منتشر شد که باعث شد تا مدت ها روی ادامه فعالیت های بازیگری اش نقش داشته باشد. فیلم لو رفته ستاره اسکندری در ترکیه ضبط شده بود و این موضوع را نشان می داد که او در یکی از فروشگاه های کشور ترکیه دیده شده است و فردی ایرانی شروع به ضبط فیلم از ستاره اسکندری بدون حجاب کرده بود؛ ستاره با فیلم بردار به شدت برخورد کرد و درگیری این دو در فیلم هم مشخص شده بود. قرار بود که ستاره به دلیل کشف حجابی اش ممنوع التصویر شود؛ که علی مطهری که در آن زمان نماینده مجلس بود بیان کرد که این موضوع هیچ ربطی به کسی ندارد. او می تواند ادامه فعالیت هایش را در کشور داشته باشد.

ستاره اسکندری بیماری خاصی دارد؟

ستاره اسکندری بیماری خاصی دارد؟

در این سال ها برخی از سایت ها و پیج های زرد اینستاگرامی با تیتر هایی مانند اعتیاد ستاره اسکندری، سعی در بالا بردن فالوور های خود داشته اند؛ این تیتر ها همگی دروغین هستند. ستاره هیچ بیماری ندارد و در کمال صحت و سلامتی به فعالیت در زمینه بازیگری در تئاتر و تلویزیون مشغول است.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

یکی از افتخارات زندگی حرفه ای او، برنده شدن جایزه برای بهترین بازیگر زن است که در جشنواره تئاتر فجر موفق به کسب آن شد. او این جایزه مهم را در سال 1379 به خاطر بازی در نمایشی به نام سعادت لرزان مردمان تیره روز برنده شد. تا قبل از این جایزه او بار ها کاندید دریافت جایزه برای نمایش هایی که بازی می کرد، شده بود. جایزه دیگر این بازیگر مربوط به بازی زیبا و درخشانش در سریال نرگس است. این بازیگر برای بازی در سریال نرگس موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیونی را دریافت کند.

در سال 1394 ستاره موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن در فیلم های درام را از شانزدهمین دوره از جشن حافظ دریافت کند که این جایزه برای بازی در فیلم دندون طلا بود. فیلم دندون طلا در جشنواره یاس نیز همین جایزه را برای ستاره به همراه داشت. تا مدت ها نام ستاره اسکندری در جشنواره های سینما و تلویزیونی دیده نمی شد تا این که در سال 1398 او برای فیلمی به نام نیمه بلند کمیکال در جشنواره ردلاین کشور کانادا موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت نماید.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

ستاره اسکندری در دورهمی و خندوانه مصاحبه های شنیدنی را انجام داده است. رامبد جوان دو سری این بازیگر را دعوت کرده بود و در هر دو بار ستاره دعوت رامبد را پذیرفته بود. معمولا در مصاحبه های این بازیگر او به همراه خواهرش لاله دعوت می شود و این دو با روی باز با مجریان به مصاحبه مشغول می شوند.

ستاره اسکندری اهل کجاست؟

ستاره اسکندری اهل کجاست؟

این بازیگر تا چهار سالگی در تربت حیدریه زندگی کرده است. او عاشق آن شهر است و هنوز هم هر زمان که دلتنگ می شود به خراسان می رود. پدر ستاره اهل شهرستان کاشمر و مادر وی اهل تربت حیدریه هستند. او در مصاحبه هایش اعلام کرده است با این که کل نوجوانی و جوانی اش در شهر تهران سپری شده است اما هیچ وقت نمی تواند منکر علاقه و حس دوست داشتن عجیبش به شهر محل تولدش شود.

سوالات متداول

  1. ستاره اسکندری در چه تاریخی به دنیا آمده است؟

    این بازیگر متولد 25 خرداد ماه سال 1353 است.

  2. ستاره اسکندری از چه زمانی به عنوان بازیگر شناخته شد؟

    این هنرمند از سال 1373 فعالیتش در دنیا تصویر را آغاز کرده است.

  3. پیج اینستاگرام این بازیگر چه تعداد فالوور دارد؟

    او امروزه بیش از 460 هزار نفر دنبال کننده دارد.

  4. فیلم لو رفته از ستاره اسکندری چه بود؟

    او در یکی از فروشگاه های کشور ترکیه دیده شده است و فردی ایرانی شروع به ضبط فیلم از ستاره اسکندری بدون حجاب کرده بود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *