بیوگرافی دمت اوزدمیر + بررسی رابطه ها و عکس های جدید او

دمت اوزدمیر را می توان یکی از بازیگران ترکی دانست که با ایفای نقش در سریال پرنده سحر خیز، توانست در بین کاربران ایرانی به شهرت برسد. وی در حال حاضر تجربه ایفا نقش در دو فیلم سینمایی و شش سریال تلویزیونی را کسب کرده و روز به روز شاهد پیشرفت او در صنعت بازیگری خواهیم بود.

دمت اوزدمیر کیست؟

دمت اوزدمیر کیست؟

بازیگری یکی از محبوب ترین رشته های هنری می باشد که امروزه در سراسر جهان طرفداران بی شماری دارد. در حال حاضر با گسترش شبکه های ماهواره ای، سریال های ترکیه ای بسیار طرفدار پیدا کرده اند به طوری که بسیاری از ایرانی ها به چهره های شناخته شده ترکیه ای در صنعت بازیگری، علاقه مند شده اند. دمت اوزدمیر یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن ترکی می باشد که با ایفای نقش در سریال های متعددی توانسته به شهرت برسد.

این چهره متولد بیست و ششمین روز ماه فوریه سال ۱۹۹۲ در شهر ازمیت کشور ترکیه می باشد که با انجام یک محاسبه ساده در می یابیم که سن دمت اوزدمیر، در حال حاضر ۲۹ سال می باشد. البته باید بدانید که این بازیگر شناخته شده اصالتاً اهل بلغارستان است و والدین او از مهاجران بلغارستانی ساکن در ترکیه می باشند.

با بررسی بیوگرافی دمت اوزدمیر، در می یابیم که والدین این بازیگر شناخته شده، در دوران کودکی از یکدیگر جدا شده اند و دمت به همراه مادرش، استانبول را برای سکونت انتخاب کرده است. این چهره همچنین یک خواهر و یک برادر به نام های ولکان و دریا دارد که در استانبول زندگی می کنند. این چهره فعالیت های خود در صنعت بازیگری را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده و همچنین در رشته های مدلینگ و رقصندگی نیز فعالیت داشته است.

عکس های دمت اوزدمیر را در کجا ببینیم؟

همان طور که ذکر شد، این بازیگر محبوب ترکیه ای فعالیت های خود را با حضور در کنسرت های خوانندگان به عنوان یک رقصنده آغاز کرد و پس از آن توانست وارد صنعت مدلینگ شود. یکی از اصلی ترین دلایلی که این بازیگر ترکیه ای توانست در صنعت مدلینگ به افتخارات چشمگیری دست پیدا کند، قد و وزن دمت اوزدمیر بود. این چهره قدی برابر ۱۷۰ سانتی متر و همچنین وزنی معادل ۵۶ کیلوگرم دارد که موجب تناسب اندام او شده اند.

این چهره در حال حاضر با بسیاری از برند های شناخته شده و مطرح جهانی نظیر برند گارنیر، نایکی و پنتن به همکاری پرداخته است و می توانید تصاویر او را در پیج های اینستاگرامی این برند های شناخته شده، مشاهده نمایید. این چهره برای نخستین بار با یکی از شرکت های هواپیمایی به نام پگاسوس در زمینه مدلینگ تبلیغاتی به همکاری پرداخت و همچنین در سال ۲۰۱۵ نیز در تیزر های تبلیغاتی کمپانی Fresh Company، حضور پیدا کرد.

در حال حاضر فن پیج های متعددی برای این بازیگر ترکیه ای در اینستاگرام به فعالیت پرداخته اند که تمامی تصاویر با کیفیت و جدید او را برای علاقه مندانش به اشتراک می گذارند. همچنین با سرچ “دمت اوزدمیر اینستا” می توانید به پیج اصلی این چهره در اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی پیدا کنید و به مشاهده تصاویر و ویدیو های او مشغول شوید.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

اکثر حاشیه هایی که برای این چهره به وجود آمده است، مربوط به فعالیت های او در سریال های تلویزیونی و برقراری رابطه عاطفی با عوامل سریال ها می باشد. سریال پرنده سحر خیز یکی از سریال های جدید ترکیه ای می باشد که توانست نقش چشمگیری در شهرت و محبوبیت دمت اوزدمیر داشته باشد. او در این سریال با جان یامان، که از محبوب ترین بازیگران و مدلینگ های ترکیه ای است، به همکاری پرداخت. در واقع این دو چهره در این سریال ایفاگر کاراکتر های مکمل یکدیگر بودند.

در حین پخش این سریال، شایعه هایی مبنی بر رابطه عاطفی میان دمت و جان یامان به گوش رسید. این شایعه ها به اندازه ای گسترش یافت که موجب شد جان یامان شخصاً به آن ها واکنش نشان دهد. جان یامان در یک مصاحبه اعلام کرد که دمت دختر رویا های او نیست و هیچ گونه رابطه عاطفی با او ندارد. البته دمت نیز در برابر مصاحبه مغرورانه جان یامان ساکت نماند و صحبت هایی را علیه جان یامان منتشر کرد که این اتفاقات حواشی گسترده ای را برای این بازیگر به همراه داشت.

البته این دو چهره فارغ از تمام اختلاف نظر ها و حواشی های اطرافشان در برنامه ای به نام “اوسس” حضور پیدا کردند. در حال حاضر برای مشاهده برنامه اوسس ترکیه با حضور جان یامان و دمت اوزدمیر، می توانید به وبسایت های هنری معتبر مراجعه نمایید. البته حاشیه هایی نیز نسبت به رابطه عاطفی کرم بورسین و دمت اوزدمیر نیز در بستر اینترنت رایج شد که همچنان هیچ کدام از این دو بازیگر نسبت به این حواشی واکنشی نشان نداده اند.

آیا تا به حال مصاحبه ای با دمت اوزدمیر انجام شده است؟

این چهره یکی از چهره های ترکیه ای بود که توانست به سرعت و با ایفا نقش در چند سریال، به شهرت برسد. از این جهت نظر بسیاری از رسانه های هنری فعال در ترکیه به او جلب شد و در صدد انجام مصاحبه با او بر آمدند. با بررسی مصاحبه های این چهره دریافته ایم که دمت اوزدمیر و خواهرش، هر دو فعالیت های خود را ابتدا با رقصندگی آغاز کرده اند. در واقع دمت، خواهرش را مشوق اصلی او برای فعالیت در این رشته می داند. وی عنوان می کند که پس از گذشت مدتی از فعالیت هایش در رقص، به پیشنهاد یکی از دوستانش وارد صنعت مدلینگ و سپس بازیگری شد.

البته این چهره در بسیاری از مصاحبه هایش عنوان می کند که از دوران کودکی به هنر بازیگری علاقه داشته و تحصیلات دانشگاهی خود را برای فعالیت در رشته مورد علاقه اش، رها کرده است. در بسیاری از مصاحبه های او نیز در مورد زندگی شخصی اش و همچنین دوران کودکی او سوال می شود. دمت در پاسخ به تمامی این سوال ها عنوان می کند که پس از جدایی پدر و مادرش، دیگر با پدرش ارتباطی نداشته و تمام زندگی اش را با مادر، خواهر و برادرش گذرانده است و به سختی توانسته در رشته مورد علاقه اش به فعالیت بپردازد.

در حال حاضر تمامی مصاحبه های این چهره در وبسایت های مربوطه و اپلیکیشن های مختلفی نظیر یوتیوب و اینستاگرام قابل مشاهده می باشد. همچنین یا سرچ عبارت های “رقص دمت اوزدمیر نماشا” و “فیلم رقص دمت اوزدمیر اپارات” می توانید فیلم های رقص او را به طور کامل مشاهده نمایید.

آدرس اینستاگرام دمت اوزدمیر چیست؟

اینستاگرام امروزه یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مجازی است که اکثر سلبریتی های شناخته شده در سراسر جهان در آن به فعالیت پرداخته اند. باید بدانید که این اپلیکیشن، یک شبکه مجازی بسیار محبوب در نزد دمت اوزدمیر می باشد و او از طریق صفحه شخصی خود در این اپلیکیشن، با علاقه مندان و طرفداران خود ارتباط برقرار می کند. دمت نیز مانند سایر سلبریتی های جهانی در پیج اینستاگرامش، تصاویر متعددی از خود در سفر ها و یا پروژه های کاری اش را به اشتراک می گذارد.

در واقع پیج او، مخصوص به اشتراک گذاری روتین زندگی اش می باشد. وی در این اپلیکیشن محبوب با آدرس آیدی demetozdemir به فعالیت پرداخته است و توانسته نگاه بیش از ۱۴ میلیون مخاطب اینستاگرامی را از سراسر جهان به پیج خود جذب نماید. وی همچنین به نشانه احترام برای طرفدارانش، بیش از ۷۲۰ پست را با آن ها به اشتراک گذاشته است. او همچنین استوری و لایو های متعددی را نیز برگزار می کند که این امر صمیمیت بیشتری را بین او و علاقه مندانش به وجود آورده است. با جست و جو عبارت “اینستاگرام دمت اوزدمیر بازیگر ترکیه” در مرورگر اینترنت خود به راحتی می توانید به پیج اصلی او دست پیدا کنید.

یوتیوب دمت اوزدمیر

باید بدانید که فعالیت این بازیگر مشهور و پرطرفدار ترکیه ای در شبکه های مجازی، تنها به اپلیکیشن اینستاگرام محدود نمی شود، بلکه او در سایر نرم افزار های ارتباطی نیز حضور دارد و به هر طریقی که شده، سعی می کند تا با علاقه مندانش ارتباط برقرار کند. یوتیوب از دیگر اپلیکیشن های اجتماعی محبوب در نزد این بازیگر حرفه ای است که در آن یک چنل مخصوص به خود را راه اندازی کرده است. در واقع تا کنون بسیاری از چهره های شناخته شده جهانی، یوتیوب را برای فعالیت های اجتماعی و مجازی خود انتخاب کرده اند و ویدیو های مختلفی را با علاقه مندانشان به اشتراک می گذارند.

دمت نیز در چنل یوتیوب خود، ویدیو های کوتاهی را از پروژه های کاری و یا سکانس های فیلم و سریال های خود را به اشتراک می گذارد. این چهره همچنین ویدیو های کامل مصاحبه هایش را با رسانه های هنری مختلف، در چنل یوتیوب خود آپلود کرده است. وی در این شبکه مجازی نیز بسیار محبوب است و توانسته با فعالیت های خود، تعداد سابسکرایب هایش را به صورت روزانه افزایش دهد.

اگر از علاقه مندان این چهره هستید، برای دستیابی به چنل یوتیوب او، تنها کافی است تا نام این بازیگر پرطرفدار را به صورت لاتین در قسمت سرچ این اپلیکیشن جست و جو نمایید. باید توجه داشته باشید که فیلم های متعددی از این بازیگر نظیر فیلم رقص دمت اوزدمیر نماشا، در دیگر چنل های هنری یوتیوب قابل مشاهده می باشد.

همسر دمت اوزدمیر کیست؟

اگر به آدرس دمت اوزدمیر ویکی پدیا مراجعه نمایید، متوجه خواهید شد که این بازیگر خوش اندام و محبوب ترکیه ای با اوزهان کوچ رابطه عاطفی داشته است. در واقع این دو چهره هیچگاه رابطه خود را رسمی نکردند، اما در یک منزل سکونت داشتند. اوزهان کوچ یکی از خوانندگان ترک تبار می باشد که به احتمال زیاد با دمت در یکی از کنسرت های خود آشنا شده است. گفته می شود که رابطه آن ها قبل از آغاز فعالیت های بازیگری دمت بوده که البته رابطه آن ها به سرانجام نرسید و پس از مدتی پایان یافت.

این بازیگر در سال ۲۰۱۵ نیز یکی از رابطه های عاطفی خود را علنی ساخت. وی با یوسف جیم، یکی دیگر از بازیگران ترکیه ای، در سریال بوی توت فرنگی آشنا گردید و با او وارد یک رابطه عاطفی شد. به گفته برخی از رسانه ها این دو چهره تصمیم به نامزدی داشته اند اما به دلایل کاملا نامشخص، رابطه عاطفی آن ها به پایان رسیده است. رابطه دمت اوزدمیر و سچکین اوزدمیر نیز از دیگر روابط عاطفی این بازیگر می باشد که پس از مدت زمان کوتاهی، پایان یافت. از این جهت می توان گفت که این چهره در حال حاضر ازدواج نکرده و در رابطه ای نیز قرار ندارد و تمام خبر ها مبنی بر دمت اوزدمیر و همسرش، شایعه ای بیش نیست. 

درآمد این بازیگر از کجاست؟

همان طور که عنوان شد، دمت در زمینه های مختلفی به فعالیت پرداخته است. وی در حال حاضر در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیون ترکیه ایفا نقش کرده و توانسته از این طریق شهرت بسیار زیادی را برای خود به ارمغان آورد. در حال حاضر، اصلی ترین منبع درآمدی او را می توان، صنعت بازیگری دانست.

وی همچنین در بسیاری از تیزر های تبلیغاتی برای برند ها و کمپانی های مختلف و شناخته شده، حضور دارد و از طریق فعالیت های مدلینگ خود نیز توانسته درآمد بسیار زیادی را به ارمغان آورد. به گونه ای که او را یکی از پردرآمد ترین بازیگران ترکیه ای می دانند. البته گفته می شود که او در استوری های اینستاگرامش نیز به انجام تبلیغات می پردازد و از این جهت توانسته به یک منبع درآمد جدید دست پیدا کند.

بیماری دمت اوزدمیر چیست؟

در حال حاضر شایعاتی مبنی بر بیماری این بازیگر جوان ترکیه ای به گوش رسیده است. این چهره پس از ایفا نقش در سریال پرنده سحر خیز، فعالیت خود را در صنعت بازیگری کم رنگ کرد. از این جهت برخی از کاربران فضا مجازی، شایعاتی مبنی بر بیماری روحی این بازیگر را پخش کردند. البته تا کنون دمت هیچ گونه واکنشی به این شایعات نشان نداده و در برابر آن ها سکوت کرده است.

فعالیت او چه پیامد هایی به دنبال داشت؟

لازم است بدانید که این چهره فعالیت خود را در زمینه رقص، با حضور در موزیک ویدیو های مصطفی صندل آغاز کرد و پس از آن به مدت دو سال در کلاس های تئاتر شرکت نمود.

وی البته برای پیشرفت در رشته رقص نیز، تاکنون در کلاس های متعددی شرکت کرده است. استعداد بی نظیر این چهره موجب شد تا به سرعت شناخته شود که این امر مخالفانی را نیز برای او پدیدار ساخت. در حال حاضر اکثر شایعات اطراف او توسط مخالفانش منتشر می شوند و هیچ منبع موثقی آن ها را تایید نکرده است همچنین هیچ شماره ای مبنی بر شماره تلفن دمت اوزدمیر در دسترس نیست تا بتوان از صحت شایعات بیماری او باخبر شد.

بهترین فیلم های دمت اوزدمیر کدامند؟

این بازیگر شناخته شده ترکیه ای، فعالیت های خود در صنعت بازیگری را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده و تنها حدود ۹ سال است که در این رشته به فعالیت پرداخته است. وی تنها تا پایان دوران دبیرستان به تحصیل پرداخت و در حالی که یک جوان ۱۹ ساله بود، فعالیت رقصندگی خود را آغاز کرد. نخستین نقش آفرینی او به سال ۲۰۱۳ باز می گردد که توانست توجه جامعه هنری را به خود جلب کند و تا حدودی به علاقه مندان فیلم ها و سریال های ترکیه ای، شناسانده شود. وی در حال حاضر با ایفا نقش خود در برخی از سریال ها توانسته جوایز ارزشمندی را نیز به دست آورد.

بهترین فیلم های دمت اوزدمیر کدامند؟

سریال پرنده سحر خیز

پرنده سحر خیز که با نام سریال عطر عشق نیز شناخته می شود، از فیلم های مشترک دمت اوزدمیر و جان یامان در سال ۲۰۱۸ می باشد. دمت در این سریال ایفاگر کاراکتری به نام صنم بود که به عنوان نقش اصلی شناخته می شد و توانست کاراکتر کمدی چشمگیری را خلق نماید. دمت برای ایفا نقش در این سریال توانست برنده جایزه بهترین بازیگر زن کمدی و رمانتیک آن سال در چهل و پنجمین جشنواره پروانه طلایی کشور ترکیه، شود. وی همچنین در این جشنواره به همراه جان یامان، به عنوان کاندید بهترین زوج تلویزیونی شناخته شد.

سریال خانه تو سرنوشت توست

سریال خانه تو سرنوشت توست، سریال جدید دمت اوزدمیر و ابراهیم چلیکول می باشد. دمت در سال ۲۰۱۹ برای ایفا نقش در کاراکتری به نام زینب با ابراهیم چلیکول، بازیگر نقش فرهاد در سریال عشق سیاه و سفید، به همکاری پرداخت و توانست شهرت خود را افزایش دهد. این سریال مشهور ترکیه ای در سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی پخش گردید، اما همچنان فیلمبرداری آن ادامه دارد. کاراکتر زینب در این سریال، به عنوان نقش اصلی شناخته می شود و دمت توانسته به خوبی از عهده بازی این کاراکتر بر بیاید. در حال حاضر این سریال، جدیدترین سریال دمت اوزدمیر می باشد که می توان آن قسمت های منتشر شده آن را از رسانه های معتبر هنری دانلود نمود.

فیلم سینمایی چه کسی با شما رقصید

دمت نخستین تجربه ایفا نقش خود در سینما ترکیه را در سال ۲۰۱۵ و با ایفا نقش در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” کسب کرد. پس از آن در سال ۲۰۱۷، در دومین فیلم سینمایی خود به نام “چه کسی با شما رقصید” بازی کرد و توانست استعداد خود را در دنیا سینما نیز به رخ همگان بکشد. این چهره در فیلم سینمایی “چه کسی با شما رقصید” در نقش کاراکتری به نام آیسل به هنر آفرینی مشغول شد و یک فیلم سینمایی کمدی و رمانتیک را خلق نمود. البته باید بدانید که این فیلم سینمایی، در حال حاضر آخرین اثر سینمایی دمت می باشد. هم اکنون لینک های دانلود فیلم سینمایی دمت اوزدمیر، در بسیاری از وبسایت های ارائه دهنده فیلم و سریال و همچنین اپلیکیشن های مختلف قابل دسترسی خواهد بود.

سریال بوی توت فرنگی

سریال بوی توت فرنگی

سریال بوی توت فرنگی را می توان از دیگر آثار قدرتمند دمت اوزدمیر در دنیا تلویزیون دانست. این سریال در سال ۲۰۱۵ در دسترس علاقه مندان قرار گرفت و توانست شهرت و محبوبیت این بازیگر نوظهور را به طور چشمگیری افزایش دهد. دمت در این سریال ایفاگر کاراکتر اصلی زن، به نام آسلی بود و با یوسف چیم، ایفاگر کاراکتر اصلی مرد این سریال، به همکاری پرداخت.

در حین فیلمبرداری سریال بوی توت فرنگی، یک رابطه عاطفی نیز میان این دو چهره در دنیا حقیقی شکل گرفت که به سرانجام نرسید. بوی توت فرنگی هم اکنون نیز از سریال های پرطرفدار ترکیه ای می باشد که در سال های اخیر از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پخش گردید.

سریال سعید و شورا

در سریال سعید و شورا، دمت به عنوان یکی از نقش های مکمل حضور پیدا کرد. این سریال یک سریال عاشقانه، درام و تاریخی بود که در سال ۲۰۱۴ پخش گردید. دمت در این سریال در کاراکتری به نام آلیا، به ایفا نقش مشغول شد و توانست با چهره های سرشناس ترکیه ای نظیر کیوانچ تاتلیتوغ، فرح زینب عبدالله، چاعلار ارطغرل و فخریه اوجن به همکاری بپردازد. این سریال در دو فصل و در مجموع در ۲۱ قسمت ساخته شده است و روایت گر داستان عاشقی یک سرباز ترک تبار و یک نجیب زاده روسی می باشد.

دمت اوزدمیر قبل از عمل

در حال حاضر خبر هایی مبنی بر عمل های زیبایی بر روی چهره این بازیگر جوان ترکیه ای به گوش می رسد. اما اگر به تصاویر دمت دقت کنید، کاملا متوجه طبیعی و نچرال بودن چهره او خواهید شد. البته این بازیگر در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرده است که از بوتاکس برای شفافیت و شادابی چهره خود استفاده می کند، اما هیچ گونه عمل جراحی زیبایی را انجام نداده است.

هم اکنون تصاویر متعددی از دمت اوزدمیر بدون گریم در شبکه های مجازی منتشر شده است که چهره زیبا و طبیعی این بازیگر را به نمایش می گذارند. وی همچین مخالف سر سخت میکاپ های سنگین می باشد. اطلاعات بیشتر در زمینه ویژگی های ظاهری این بازیگر را می توانید از طریق آدرس “بیوگرافی دمت اوزدمیر قد و وزن” به دست آورید.

سوالات متداول

  1. دمت اوزدمیر در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    وی یکی از بازیگران، مدلینگ ها و رقصنده های ترکیه ای می باشد.

  2. دین دمت اوزدمیر چیست؟

    مطابق با مصاحبه های این چهره، می توان گفت که او مسلمان می باشد.

  3. تحصیلات دمت اوزدمیر تا چه مقطعی می باشد؟

    او پس از دریافت مدرک دیپلم خود از دبیرستان، تحصیلاتش را رها کرد.

  4. مشهور ترین سریال دمت اوزدمیر کدام است؟

    سریال پرنده سحر خیز یا همان عطر عشق و سریال بوی توت فرنگی از مشهور ترین آثار هنری او هستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *