بیوگرافی لیندا کیانی + عکس های جدید او با شلوارک

لیندا کیانی یکی از بازیگران ایرانی بی حجاب می باشد که در فیلم های بسیار ایفای نقش کرده است. لیندا کیانی در بیست و سوم شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در آبادان به دنیا آمد و در خانواده ای هفت نفره زندگی خود را سپری کرد. در ادامه بیوگرافی لیندا کیانی می پردازیم.

لیندا کیانی کیست؟

لیندا کیانی کیست؟

لیندا کیانی یکی از بازیگران زن دهه پنجاه می باشد که در مقطع کارشناسی ارشد رشته فلسفه فارغ التحصیل شده است. از آنجایی که لیندا کیانی به بازیگری علاقه بسیاری داشت و در دوره های بازیگری محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شرکت کرد. بعد از اتمام این دوره در کلاس های فن بیان و بادی لنگویج استاد سمندریان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد. فیلم بازیگر از طریق شریفی نیا توانست در سریال ساعت شنی بازی کند و در این سریال با نقش مهتاب توانست عده زیادی را به خود جذب کند.

این بازیگر محبوب در سال ۸۷ با سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله در شبکه ۳ به شهرت رسید. این بازیگر محبوب با بازی در فیلم سینمایی به نام آقای هفت رنگ که در سال ۸۷ ساخته شد اولین تجربه بازی در سینما را کسب کرد. او بعد از بازی در این فیلم سیروس مقدم پیشنهاد بازی در فیلم روز حسرت را داد با بازی داریم فیلم به به شهرتش افزوده شد. این بازیگر علاقه بسیاری به نقاشی داشت و همین دلیل در هنرستان کمال الملک یک سال دوره سیاه‌ قلم دید و هم اکنون از طبیعت و ماهی ها نقاشی می کشد. 

آدرس پیج اینستاگرام لیندا کیانی چیست؟

از آنجایی که امروزه تمام بازیگران و سلبریتی ها در فضا های مجازی متعدد برای خود صفحه دارند این بازیگر هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک پیج دارد. لیندا کیانی اینستا فعالی دارد و پست های بسیاری را در صفحه خود قرار داده است که هر کدام لایک و کامنت بی شماری را از آن خود کرده اند. اگر تمایل دارید تا این بازیگر را در اینستاگرام دنبال کنید می‌ توانید نام او را به صورت لاتین در قسمت جستجوگر این فضا وارد کنید و پیج را از بین فن پیج ها به راحتی بیابید. در این صفحه حدوداً بیش از یک میلیون فالوور دارد که این عدد عدد کمی نیست و نشان می دهد که هواداران بسیاری دارد.

همسر لیندا کیانی کیست؟

مدتی قبل شایعه شد که لیندا کیانی با ایمان حضرتی که یکی از بازیگران سینما بود ازدواج کرده است که دلیل این شایعه فقط چند عکسی بود که در پشت صحنه گرفته شده بود و بعداً این شایعه تکذیب شد. این بازیگر محبوب در سال نود و هشت یعنی وقتی که نه سال داشت ازدواج کرد و خبر ازدواجش را در برنامه عید فطر در کودک شو تأیید کرد. 

فیلم های برتر لیندا کیانی کدامند؟

فیلم های برتر لیندا کیانی کدامند؟

لیندا کیانی یکی از بازیگرانی است که فیلم‌ های گوناگونی نقش‌ آفرینی کرده و هر کدام به نوعی از جذابیت خاصی برخوردار بودند. شما می توانید از سایت های معتبر و کانال های تلگرامی مختلف فیلم هایی که لیندا کیانی بازی کرده را دانلود کنید. در ادامه به چند نمونه از این فیلم ها اشاره می کنیم. 

روزحسرت

لیندا کیانی با بازی در فیلم روز حسرت و نقش معصومه توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. فیلم بسیار متفاوت بازی کرد و توجه منتقدین سینما قرار گرفت. قبل از این که در فیلم روز حسرت ایفای نقش کند در فیلم ساعت شنی بازی می کرد که در این فیلم نقش دختر فراری داشت اما در فیلم روز حسرت نقش دختر آرام که در بستر افتاده بود را بازی کرد.

خجالت نکش

یکی دیگر از فیلم هایی که این بازیگر خجالت نکش نام داشت که او در این فیلم نقش دختر افغانی را بازی می کرد. لیندا کیانی توانست با لهجه افغان خیلی خوب در این فیلم بدرخشد. فیلم خجالت نکش در سال ۹۶ به کارگردانی رضا مقصودی ساخته شد. لیندا کیانی با بازیگرانی نظیر احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سام درخشانی و الناز حبیبی همبازی شد. 

وضعیت سفید

یکی دیگر از فیلم هایی که لیندا کیانی در آن ایفای نقش کرد وضعیت‌ سفید نام داشت. این فیلم در سال ۱۳۹۰ کارگردانی حمید نعمت‌ الله و نویسندگی هادی مقدم‌ دوست ساخته شد. 

لیندا کیانی در دلدادگان

یکی دیگر از فیلم هایی که لیندا کیانی به ایفای نقش در آن پرداخت فیلم دلدادگان نام داشت. این فیلم در سه فصل ساخته شد لیندا نقش دختری را داشت که بسیار عاشق بود و به علت نرسیدن به عشقش کم‌ کم این عشق تبدیل به نفرت شد و کینه توزی کرد؛ تا این که در فصل ۳ از عشق قدیمی اش انتقام سختی گرفت و در آخر هم زندگی خود را تباه کرد. لیندا کیانی در این فیلم نقشی به نام فرزانه داشت عاشق مالک بود. این فیلم طرفداران بسیاری داشت و اگر شما تمایل دارید می‌ توانید آن را در گوگل سرچ کنید و سایت های معتبر تمام قسمت های آن را مشاهده کنید.

تا ثریا

تا ثریا یکی از سریال هایی است که توسط سیروس مقدم ساخته شد وخانم کیانی در آن به ایفای نقش پرداخت. لیندا کیانی در این فیلم نقش دختر بزرگ ثریا، همسر حمید و خواهر الناز و پویا داشت. ماجرای فیلم از این قرار است که آزیتا حاجیان به نام ثریا سال ها قبل همسر خود را از دست داده است و در بیمارستانی مشغول به کار می باشد. او با یک شخصی به نام آهنگ سرهنگ می شود و ازدواج می کند و بعدها داماد و فرزندانش از این ماجرا با خبر می شوند.

درآمد لیندا کیانی از کجاست؟

درآمد لیندا کیانی از کجاست؟

خانم کیانی از بازیگران خوب کشورمان می باشد که در این سال‌ها تمام تمرکز خود را روی بازیگری و تئاتر گذاشته است. این بازیگر به شدت پرکار و درخشان است و پیشنهادهای بازی در فیلم های بسیاری را داشته است. او با بازی در فیلم حسرت به شهرت رسید از آن لحظه به بعد پیشنهاد هایی درخشان بسیاری داشت و حال از همین راه کسب درآمد می کند. مدتی است که او در عرصه مدلینگ قدم گذاشته و از این طریق نیز به کسب درآمد می پردازد. 

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

معمولاً عکس های سلبریتی ها و بازیگران معروف همانند لیندا کیانی در سایت‌ های متعدد و رسانه های گوناگونی دیده می شود. شما می توانید نام این بازیگر را در جستجوگر گوگل وارد کنید و سایت های گوناگون عکس های او را مشاهده کنید. یکی دیگر از راه هایی که می توان تصاویر را مشاهده کرد از طریق پیج اینستاگرام او می باشد در این پیج عکس های بسیاری را از خود در قالب پست استوری قرار داده که هر کدام به بی شماری را دریافت کرده اند. عکس عروسی لیندا کیانی با همسرش را می توانید در اینستاگرامش مشاهده کنید. تصاویر بسیاری از لیندا کیانی بدون روسری در سایت های متعدد وجود دارد.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

خانم کیانی یکی از بازیگران بی حاشیه می باشد و همیشه سعی دارد در راستای خود حرکت کند اما با انتشار یک عکس در اینستاگرام حاشیه های بسیاری برای او ایجاد شد. در بعضی از سایت ها در زمینه مدلینگ فعالیت می کند علت این اخبار عکس هایی بود که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید لیندا کیانی ویکی پدیا را سرچ کنید و به اطلاعات کاملی دست یابید.

لیندا کیانی بیماری خاصی دارد؟

این بازیگر هیچ مشکل جسمی و روحی ندارد و تمام تیتر هایی که در مورد بیماری لیندا کیانی منتشر شده شایعه‌ای بیش نباشد. این بازیگر در تمام طول فعالیت در هیچ مشکل روحی و جسمی نداشته و عکس‌ هایی که در بیمارستان از او منتشر شده در نقشی بوده که در فیلم ها بازی کرده است. 

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

این بازیگر تا به اکنون افتخارات بسیاری را کسب کرده است که می توان بهترین بازیگر زن برای فیلم سایه از جشنواره فیلم یاس، بهترین بازیگر برای ایفای نقش در فیلم دو شب و سه روز از جشنواره فیلم یاس، جایزه بهترین بازیگر زن را از دوازدهمین جشنواره فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو آمریکا و برای بازی در فیلم کوتاه کلاس رانندگی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم مرده خور از جشنواره فیلم دهلی نو نام برد.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

لیندا کیانی در دورهمی و خندوانه و برنامه هایی از این قبیل شرکت داشته و با هواداران خود ارتباط گرم و صمیمی برقرار کرده است. این بازیگر در برنامه خندوانه با رامبد جوان به گفتگو نشست و سوال های بسیار جذابی درباره فیلم هایی که بازی کرده و زندگی شخصی اش پرسیده شد. 

لیندا کیانی اهل کجاست؟

بازیگران اصالتاً از شهر آبادان می باشد و در این شهر به دنیا آمده اما برای بازی در فیلم های متعدد در حال حاضر در شهر تهران ساکن می باشد. شاید برای شما سوال شود سن لیندا کیانی چه قدر است؟ باید بگوییم او هم اکنون 40 سال دارد. در حال حاضر لیندا کیانی و همسرش و فرزندش در تهران زندگی می کنند.

لیندا کیانی مدل شده است؟

این هنرمند مدتی است که در حیطه مدلینگ قدم گذاشته و این روز ها عکس های بسیاری از این بازیگر با لباس های خاص و تبلیغاتی می بینیم. او به علت داشتن اندام زیبا و چهره ای دلنشین توانسته در این مسیر موفقیت های بسیاری کسب کند. می توانید عکس های او را که به عنوان مدلینگ گرفته شده هم در فضای مجازی اینستاگرام و هم در سایت های گوناگون مشاهده کنید. 

سوالات متداول

  1. لیندا کیانی کیست؟

    او یکی از بازیگران معروف و سرشناس است که در فیلم های بسیاری ایفا نقش کرده است.

  2. این بازیگر چند سال دارد؟

    او متولد سال 59 می باشد و هم اکنون 40 سال دارد.

  3. آیا او غیر از بازیگری فعالیت دیگری نیز انجام می دهد؟

    در حال حاضر او در حیطه مدلینگ نیز به فعالیت می پردازد.

  4. لیندا کیانی با کدام فیلم تلویزیونی به شهرت رسید؟

    او با بازی در فیلم روز حسرت خود را دل تماشاگران جا کرد و هواداران بسیاری پیدا کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *