بازیگران دهه هفتادی سینما و تلویزیون ایران + جدید ترین حواشی آن ها

بازیگران دهه هفتادی شامل بازیگرانی می شود که هم اکنون در عرصه سینما و تلویزیون ایران مشغول به فعالیت می باشند و متولد سال های 1370 تا پایان سال 1379 هستند. بازیگران این دهه در سینما و تلویزیون بسیار خوش درخشیده اند و موفقیت های بسیاری را کسب کرده اند.

کدام بازیگران دهه هفتادی هستند؟

کدام بازیگران دهه هفتادی هستند؟

هم اکنون در سینما و تلویزیون کشورمان بازیگران متفاوتی از دهه های مختلف مشغول به فعالیت می باشند. طی سال های اخیر بازیگران متولد دهه هفتاد به طور چشم‌ گیری به عرصه هنر سینما و تلویزیون وارد شدند و علاوه بر درخشش در این عرصه موفقيت های متعدد و بزرگی را نیز کسب کردند.

هستی مهدوی

این بازیگر جوان متولد 21 آذر ماه سال 1370 در تهران می باشد. نام اصلی این هنرمند مهدخت مهدوی فر می باشد. خانم مهدوی فر که یکی از بازیگران دهه هفتادی می باشد. او از سال 1389 به طور رسمی و حرفه‌ای وارد عرصه هنر شد و در فیلم و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخت. وی پیش از این در زمینه تئاتر مشغول به فعالیت بوده است. از جمله فیلم و سریال هایی که هستی مهدوی فر در آن ها ایفای نقش داشت و خوش درخشید می توان به جراحت، مادرانه، گذر از رنج ها، سایه بان، رد خون، ماجرای نیمروز و پنجاه کیلو آلبالو اشاره کرد. سریال جراحت اولین تجربه تلویزیونی وی می باشد.

ساقی حاجی پور

از دیگر بازیگران دهه هفتادی ساقی حاجی پور متولد 26 مهر ماه 1374 می باشد. این هنرمند در زمینه تئاتر و نمایش خانگی مشغول به فعالیت است. ساقی حاجی پور در سریال نمایش خانگی هم گناه اولین تجربه خود مقابل دوربین را بازی کرد و در نقش هدیه بسیار خوش درخشید. بازیگر نقش مقابل این هنرمند در هم گناه مهدی پاکدل هنرمند مطرح کشورمان بوده است.

پردیس پور عابدینی

متولد 22 فروردین 1379 می باشد. این هنرمند فعالیت رسمی خود در این حرفه را از سال 1398 آغاز کرد. وی که پیش از این در زمینه تئاتر مشغول به فعالیت بود با بازی در نقش مانلی در سریال نمایش خانگی آقازاده به عرصه هنر دوربینی پا گذاشت و بسیار در این سریال موفق عمل کرد.

ترلان پروانه

متولد 18 تیر 1377 در شهر شیراز می باشد. ترلان پروانه از جمله هنرمندانی است که از کودکی در فیلم های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. وی فعالیت خود در این حرفه را از سال 1383 و زمانی که 6 ساله بوده است آغاز کرده است. ترلان پروانه در فیلم و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله فیلم و سریال های مطرحی که وی در آن ها خوش درخشیده است می توان به آهوی پیشونی سفید 1، زیر تیغ و خوش غیرت اشاره کرد. وی در عرصه نمایش خانگی نیز نقش های متعددی را ایفا کرده که سریال سیاوش آخرین کار وی در این عرصه می باشد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از بازیگران دهه هفتادی و متولد 11 اسفند 1377 می باشد. اولین تجربه حضور وی در عرصه تلویزیون مربوط به سریال پدر می باشد. ریحانه پارسا در این سریال خوش درخشید اما پس از آن پا به عرصه حواشی های مختلف گذاشت. پس از این سریال ریحانه پارسا خبر ازدواج خود با مهدی کوشکی که او نیز از بازیگران کشور می باشد مطرح کرد. چندی بعد وی خبر مهاجرت خود را عنوان کرد و مطرح کرد که برای همیشه کشور را ترک کرده است و ماجرای ازدواجش با مهدی کوشکی جدی نبوده است. ریحانه پارسا پس از مهاجرتش نیز حواشی متعددی را از حضور در موزیک ویدئو شادمهر عقیلی تا رسانه ای شدن خبر درگذشتش تجربه کرد. طی هفته گذشته خبری مبنی بر فوت ریحانه پارسا در رسانه ها منتشر شد که با استوری این بازیگر سابق کشور در واتساپ خود این خبر به نوعی تکذیب شد.

عکس های بازیگران دهه هفتادی را در کجا ببینیم؟

ارسلان قاسمی

متولد 1 خرداد ماه 1374 می باشد. ارسلان قاسمی نیز از جمله هنرمندانی می باشد که از سنین کودکی فعالیت خود در عرصه هنر را آغاز کرده است. وی در سنین خردسالی خود در سریال یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در سریال در چشم باد در نقش کودکی بیژن به ایفای نقش پرداخت. وی که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است در زمینه تئاتر و سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت می باشد و در نقش های متعددی نیز بازی کرده است.

مریم مومن

متولد 6 مرداد 1377 در شهر اردبیل می باشد. وی با حضور در برنامه ای عنوان کرد که فرزند طلاق می باشد و پدر و مادرش از یکدیگر جدا شده اند. وی در سال 1396 در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت حضور یافت و بسیار خوش درخشید. او هنگام بازی در این سریال 19 سال سن داشت.

نیلوفر کوخانی

این فرد حاضر در لیست بازیگران دهه هفتادی متولد 2 شهریور 1370 در تهران می باشد. عمده شهرت وی از سال 1399 به واسطه ایفای نقش در سریال خانه امن می باشد. نیلوفر کوخانی هم اکنون مشغول بازی در سریال سرجوخه از شبکه سوم سیما می باشد. او پیش از این در سریال ستايش 2 و چرخ و فلک حضور کوتاهی را تجربه کرده است.

سارا مقربی

وی متولد 3 شهریور ماه سال 1379 در تهران می باشد. سارا مقربی پیش از حضور در تلویزیون در عرصه تئاتر سخت مشغول به فعالیت و ایفای نقش بوده است. وی با بازی در سریال بوتیمار محبوبیت و شهرت بسیاری را کسب کرد. نقش مقابل این بازیگر در سریال بوتیمار را علی صبوری به عهده داشت.

شبنم قربانی

وی متولد 19 تیرماه سال 1368 می باشد. همسر شبنم قربانی نیز از فعالان عرصه سینما و تلویزیون می باشد. آقای امین میرشکاری همسر خانم شبنم قربانی می باشند که از صدابرداران مطرح حوزه سینما و تلویزیون هستند. شبنم قربانی در سال 1397 با ایفای نقش در سریال لحظه گرگ و میش به محبوبیت و شهرت رسید. وی سال 1398 با شهاب حسینی در فیلم اولین برف تولید کشور فنلاند پا به عرصه سینما گذاشت. آخرین فعالیت وی حضور در سریال نمایش خانگی ملکه گدایان می باشد که با همسرش در این فیلم همکاری مشترک داشتند.

پردیس احمدیه

این هنرمند متولد 8 تیر ماه سال 1391 می باشد. وی فعالیت رسمی و حرفه‌ ای خود را از سال 1385 در عرصه‌ هنر آغاز کرده است. پردیس احمدیه از فعالان عرصه تئاتر می باشد. از مشهور ترین کارهایی که این هنرمند که در آن ها به ایفای نقش پرداخته است می توان به خانه دختر و لاک قرمز اشاره کرد.

سارا حاتمی

این هنرمند که به تازگی نامش در رسانه های مختلف مطرح شده است متولد سال 1384 می باشد و هم اکنون 16 سال سن دارد. سارا حاتمی به تازگی و با ایفای نقش در سریال نمایش خانگی زخم کاری به شهرت و محبوبیت بسیاری دست پیدا کرد. سریال زخم کاری با حضور هنرمندان مطرح و شناخته شده ای و با داستان جذاب و هیجان انگیزی در سال جاری در 15 قسمت تولید و در روزهای جمعه اکران شد. از جمله بازیگران مطرح این سریال می توان به جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، مه لقا باقری و سعید چنگیزیان اشاره کرد.

ماهور الوند

ماهور الوند در خانواده ای هنرمند در 22 تیرماه 1373 متولد شد. پدر وی سیروس الوند از کارگردانان مطرح و سرشناس کشور می باشد. عموی ماهور الوند نیز از نویسندگان مطرح فیلم های طنز از جمله پایتخت بود. آقای خشایار الوند نویسنده ارزنده کشورمان در اسفند ماه 1397 در سن 51 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت. ماهور الوند از جمله استعدادهای مطرح دهه هفتادی کشورمان می باشد که در فیلم و سریال های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. وی فعالیت حرفه‌ ای و رسمی خود را از سال 1394 آغاز نمود و در این مسیر بسیار خوش درخشید. شاید بتوان مطرح ترین فیلم ماهور الوند را فیلم ملی و راه های نرفته اش نامید که در این فیلم بسیار هنرمندانه خوش درخشید. این فیلم به کارگردانی تهمینه میلانی در زمینه خشونت خانگی علیه زنان و دختران بود که در سال 1395 اکران شد و بسیار مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت.

ساغر قناعت

ساغر قناعت

ساغر قناعت از دیگر بازیگران دهه هفتادی می باشد. این بازیگر متولد 26 آذر 1373 می باشد. ساغر قناعت فعالیت رسمی خود در این حرفه را از سال 1394 آغاز کرد و در فیلم مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی به ایفای نقش پرداخت و خوش درخشید.

زیبا کرمعلی

این هنرمند متولد 12 آذر 1375 می باشد. این بازیگر با فیلم سینمایی لاتاری به شهرت رسید. زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری بسیار خوش درخشید و خود را به عنوان یک استعداد به حرفه بازیگری معرفی کرد. نقش مقابل این بازیگر در این فیلم را ساعد سهیلی هنرمند توانمند کشورمان بر عهده داشت.

نگار مقدم

وی متولد 9 خرداد ماه سال 1378 می باشد که در سال 1395 در فیلم سینمایی درساژ به ایفای نقش پرداخت و پس از آن تا کنون در فیلمی حضور پیدا نکرده است.

هانیه غلامی

این هنرمند متولد 12 بهمن 1373 می باشد. وی توسط منوچهر هادی به عرصه هنر بازیگری معرفی شد. هانیه غلامی در سال 1390 در فیلم سینمایی یکی می خواهد باهات حرف بزنه به ایفای نقش پرداخت. او اولین تجربه مجموعه تلویزیونی خود را با حضور در سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام شاه حسینی کسب کرد. مادر هانیه غلامی خانم لادن سلیمانی نیز از هنرمندان مطرح کشور می باشند که در سریال نمایش خانگی هیولا ایفای نقش هنرمندانه ای داشتند.

آتیک جاوید نژاد

متولد 8 مهر 1372 می باشد. وی فعالیت رسمی و حرفه‌ ای خود را از سال 1394 با ایفای نقش در فیلم سینمایی دزدی عاشقانه آغاز کرد. آتیک جاوید نژاد در سال 1398 در سریال نمایش خانگی هم گناه نیز در نقش الناز حضور داشت. وی پس از ایفای نقش در این سریال از کشور مهاجرت کرد و به شبکه های ماهواره ای پیوست.

روفیا محضری

این هنرمند متولد 4 مهر سال 1372 می باشد. وی در عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر فعالیت های مختلفی داشته است. وی اولین تجربه خود مقابل دوربین را به طور حرفه ای با سریال هم گناه آغاز کرد و در این سریال در نقش جوانی لیلا حاضر شد. نقش حال حاضر لیلا را خانم هنگامه قاضیانی هنرمند مطرح کشور ایفا کردند.

چه حاشیه هایی برای بازیگران دهه هفتادی به وجود آمد؟

عکس های بازیگران دهه هفتادی را در کجا ببینیم؟

زندگی شخصی و فعالیت هنری افراد مطرح و سرشناس در سراسر دنیا همواره مورد توجه علاقه مندان و سایت های خبرگذاری مختلف قرار دارد. این افراد همواره علاقه مندانی دارند که مایل به تماشای عکس ها این افراد می باشند. برای تماشا عکس های این افراد چندین گزینه متفاوت مطرح است که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم. شاید بتوان گفت در دسترس ترین و آسان ترین گزینه مرورگر گوگل می باشد. شما با جست و جوی نام هنرمند مورد نظر خود می توانیم علاوه بر تماشای عکس های مختلف آن هنرمند اخبار و حواشی متعدد آن فرد را نیز تماشا کرد. در مرورگر گوگل با جستجو نام هنرمند مورد نظر خود علاوه بر تماشای عکس های آن هنرمند می توان کلیپ های مختلفی از حضور وی را نیز تماشا کرد.

علاوه بر این ها فیلم های مختلفی که این بازیگر در آن ها به ایفای نقش پرداخته است را نیز می توان از این مرورگر دانلود و تماشا کرد. گزینه بعدی سایت ها و خبرگزاری های متعدد می باشد که اخبار و حواشی و عکس های افراد مطرح و سرشناس را به اشتراک می گذارند. صفحات رسمی اینستاگرامی این افراد نیز گزینه قابل دسترس و مطمئنی است که با جست و جو نامش در قسمت سرچ اینستاگرام می توان آن را پیدا و دنبال کرد. در سراسر دنیا افراد سلبریتی و سرشناس طرفداران بسیاری دارند که یکی از راه های ابراز علاقه به هنرمند مورد علاقه خود می تواند ایجاد صفحات مختلف با نام هنرمند محبوب خود و به عنوان فن پیج باشد. این مدل طرفداری و ابراز علاقه در سراسر دنیا مرسوم است و افراد مشهور دارای فن پیج های متعدد می باشند. فن پیج ها در صفحات خود عکس ها و ویدئو های مختلفی از فرد محبوب خود منتشر می کنند.

چه حاشیه هایی برای بازیگران دهه هفتادی به وجود آمد؟

افراد سلبریتی گاها حواشی مختلفی را تجربه می کنند زیرا تمام فعالیت های این افراد حساسیت برانگیز است و به نوعی زیر ذره بین نگاه دیگران قرار دارند. حاشیه هایی که این افراد تجربه می کنند خیلی متنوع است گاهی با انتشار عکس و ویدئو در صفحه اینستاگرامی خود گاه با حضور در فیلم و نقش های مختلف حواشی متعددی شکل می گیرد.

ریحانه پارسا از جمله بازیگران دهه هفتادی می باشد که حواشی مختلف و بسیار زیادی را تجربه کرده است. این بازیگر مدتی پس از ایفای نقش در سریال پدر خبر ازدواج خود با مهدی کوشکی را رسانه ای کرد. پس از مدتی وی خبر مهاجرت خود را عنوان کرد و مطرح کرد که ازدواجش صوری بوده و رسمیت نداشته است. طی هفته های اخیر خبر درگذشت ریحانه پارسا در رسانه های مختلف عنوان شد و عموم افراد بازخورد های متفاوتی به این خبر داشتند اما پس از گذشت چندین ساعت ریحانه پارسا با انتشار استوری در واتساپ خود به نوعی این خبر را تکذیب و به آن واکنش نشان داد.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران دهه هفتادی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران دهه هفتادی چیست؟

اینستاگرام برنامه ای محبوب در سراسر دنیا به شمار می آید که افراد بسیاری در آن اقدام به افتتاح حساب کرده اند و در حال حاضر مشغول به فعالیت در این برنامه می باشند. این برنامه قالبی برای به اشتراک گذاری فعالیت های روزمره و مورد علاقه افراد می باشد که افراد بسیاری از این برنامه کسب درآمد می کنند. برای پیدا کردن پیج اینستاگرام بازیگران دهه هفتادی می توان با جستجو نام هنرمند مد نظر خود در قسمت سرچ اینستاگرام به صفحه رسمی و شخصی این هنرمند دسترسی پیدا کرد و آن را دنبال نمود. با جستجو در مرورگر گوگل نیز می توان آدرس رسمی صفحات این هنرمندان را پیدا کرد. این بازیگران دنبال کنندگان فراوانی را در صفحات اینستاگرامی خود دارند و از طریق این صفحات فعالیت های شغلی و روزمره خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارند.

  • پیج اینستاگرام هستی مهدوی فر به آدرس hastimahdavi می باشد.
  • پیج اینستاگرام ماهور الوند به آدرس mahoor. alvand می باشد.
  • پیج اینستاگرام ترلان پروانه به آدرس tarlan_parvanee می باشد.
  • پیج اینستاگرام سارا حاتمی به آدرس sarahatami. official می باشد.

کدام یک از بازیگران دهه هفتادی ازدواج کرده اند؟

اکثریت قریب به اتفاق هنرمندان دهه 70 کشور مجرد می باشند و تا کنون ازدواج نکرده اند. این هنرمندان هنوز در سن زیر سی سال قرار دارند و به نوعی می توان گفت که زمان مناسبی برای ازدواجشان نیست. از جمله بازیگران دهه هفتادی که ازدواج کرده اند می توان به هانیه غلامی اشاره کرد این هنرمند خود خبر ازدواجش را رسانه ای و مطرح کرد. خانم شبنم قربانی نیز ازدواج کرده اند. همسر ایشان آقای امین میرشکاری از هنرمندان صدابردار عرصه سینما و تلویزیون می باشند.

کدام یک از بازیگران دهه هفتادی کارگردان شده اند؟

کارگردانان مطرح و جوانی هم اکنون در عرصه سینما و تلویزیون ایران مشغول به کار و فعالیت می باشند و گاها آثار جذاب و پر مخاطبی را به نمایش در می آورند. سعید روستایی از جمله کارگردانان مطرح و به نام کشور می باشد که متولد 1368 می باشد و تا کنون آثار درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است. شاید بتوان گفت که نسل دهه هفتادی سینما و تلویزیون کشور به طور جدی وارد عرصه کارگردانی نشده اند و هنوز مشغول ایفای نقش در فیلم و سریال های مختلف می باشند.

کدام یک از بازیگران دهه هفتادی جوایز و افتخاراتی به دست آوردند؟

کدام یک از بازیگران دهه هفتادی جوایز و افتخاراتی به دست آوردند؟

بازیگران دهه 70 طی سال های اخیر در عرصه سینما و تلویزیون بسیار خوش درخشیدند و جوایز متعددی را کسب کرده اند. ترلان پروانه از جمله بازیگران دهه 70 می باشد که تا کنون جوایز مختلفی کسب کرده است که از جمله آن ها می توان به دریافت پروانه زرین از 25 جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان اشاره کرد. ماهور الوند نیز در سال 1396 نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در 36 دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم چهارراه استانبول شد. وی در سال 1397 جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فجر را به خاطر ایفای نقش در فیلم هت تریک دریافت کرد. هستی مهدوی فر نیز در جشنواره بین‌ المللی یاس دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگر نقش زن را کسب کرد.

کدام یک از بازیگران دهه هفتادی دیگر بازی نمی کنند؟

برخی از این بازیگران دیگر در عرصه سینما و تلویزیون به ایفای نقش نمی پردازند که دلایل مختلفی از جمله مهاجرت و یا عدم دریافت پیشنهاد همکاری برای این عدم فعالیت خود دارند. از جمله این بازیگران می توان به ریحانه پارسا و آتیک جاوید نژاد اشاره کرد. این دو هنرمند دهه هفتادی پس از مهاجرت از کشور به کشور ترکیه مشغول به فعالیت های دیگری می باشند. آتیک جاوید نژاد پس از بازی در سریال هم گناه به شبکه های ماهواره ای پیوست و در همان جا مشغول به کار می باشد.

نگار مقدم نیز پس از ایفای نقش در فیلم درساژ در سال 1395 تا کنون فعالیت دیگری در این عرصه را تجربه نکرده است.

کدام یک از بازیگران دهه هفتادی ثروتمندند؟

حرفه بازیگری را می توان از جمله مشاغل پر درآمد در هر جامعه ای از جمله کشورمان عنوان کرد. با توجه به این که بازیگران متولد دهه هفتاد کشور به تازگی و طی سال های اخیر به این حرفه ورود پیدا کرده اند ثروت بسیاری را از این طریق کسب نکرده اند. خانم آتیک جاوید نژاد از بازیگران مطرح دهه 70 می باشد. او در خانواده ای ثروتمند رشد یافت و اکنون پس از ایفای نقش در سریال هم گناه از کشور مهاجرت کرد.

سوالات متداول

  1. مطرح ترین بازیگران دهه هفتادی چه کسانی هستند؟

    از مطرح ترین بازیگران این دهه می توان ماهور الوند، هستی مهدوی فر، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، علی شادمان و هانیه غلامی اشاره کرد.

  2. عکس های بازیگران دهه 70 را در کجا ببینیم؟

    برای تماشای عکس های این افراد می توان از مرورگر گوگل استفاده کرد. صفحات اینستاگرامی این افراد نیز گزینه مطرح و مناسبی می باشد.

  3. کدام یک از بازیگران دهه هفتادی موفق به کسب جایزه شده اند؟

    بازیگران دهه 70 طی سال های اخیر در عرصه سینما و تلویزیون بسیار خوش درخشیدند و جوایز متعددی را کسب کرده اند. ماهور الوند و ترلان پروانه از جمله بازیگرانی هستند که موفق به کسب جایزه شده اند.

  4. آدرس پیج اینستاگرام بازیگران دهه 70 را از کجا بیابیم؟

    با جستجو نامشان در قسمت سرچ اینستاگرام می توان صفحات این افراد را پیدا و دنبال کرد. مرورگر گوگل نیز گزینه مناسبی برای جستجو صفحات آن ها می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *