بازیگران دهه هشتادی ایران که آینده درخشانی دارند

امروزه برخی از بازیگران دهه هشتادی توانسته اند در دنیای سینما و تلویزیون به خوبی بدرخشند و مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته اند.

کدام بازیگران دهه هشتادی هستند؟

کدام بازیگران دهه هشتادی هستند؟

به طور معمول همیشه سینما و تلویزیون، کودکان و نوجوانان با استعداد را در دهه های مختلف به دنیای بازیگری معرفی کرده است و حتی گاهی اوقات این کودکان با نقش های مهمی که ایفا کردند و هم چنین بازی خوبشان توانستند جوایز مختلفی را نیز دریافت کنند. این ستارگان نوجوان و با استعداد در خیلی از فیلم‌ ها و سریال‌ ها نقش آفرینی کرده اند و امروزه توانسته اند مورد توجه خیلی از مردم و حتی افراد اهل سینما قرار بگیرند. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از بازیگران دهه هشتاد بپردازیم، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

امیررضا فرامرزی

امیررضا فرامرزی متولد 31 فروردین سال 1386 در شهرکرد است، از او به عنوان یکی از بازیگران نوجوان سینما و تلویزیون ایران یاد می‌ شود. این بازیگر دهه هشتادی فعالیت خود را در سال 96 با فیلم اسکی باز آغاز کرد و به این گونه پا به عرصه سینما گذاشت و برای بازی در این فیلم برنده سه جایزه شد. امیررضا فرامرزی در فیلم های مانند: غلامرضا تختی، ماهی و برکه، بچه گرگ های دره سیب و هم چنین سریال از سرنوشت و بچه مهندس 4 نقش آفرینی کرده است.

مانی رحمانی

مانی رحمانی متولد 12 اردیبهشت سال 1383 می باشد، او بازیگری خود را در سن شش سالگی آغاز کرده است و برای اولین بار در سریال زن بابا به کارگردانی سعید آقاخانی جلوی دوربین رفت. باید افزود که او نقش مهم خود را در سن 11 سالگی و در فیلم (خانه ای در خیابان چهل و یکم) به کارگردانی حمید رضا قربانی ایفا کرد. بهتر است که بدانید او با بازی در سریال بچه مهندس و نقش نوجوانی جواد جوادی توانست به شهرت زیادی برسد و به این گونه مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت. این نوجوان در فیلم خیال نقش، فیلم ایستاده در آغاز، فیلم شوق خواندن و سریال مسافر زمان نیز نقش آفرینی کرده است.

محمدرضا شیرخوانلو

محمدرضا شیرخوانلو متولد 27 فروردین سال 1385 می باشد، او یکی دیگر از بازیگران دهه هشتادی به شمار می رود. این بازیگر با استعداد و جوان در حین بازی فوتبال توسط یک خبرنگار کشف شده است و این خبرنگار مدت ها بعد او را به سیروس مقدم برای بازی در سریال چک برگشتی معرفی کرده است. محمدرضا شیرخوانلو در دنیای سینما نیز با فیلم دهلیز، فعالیت خود را آغاز کرده است و بعد از آن در فیلم و سریال های متعددی مانند: نهنگ عنبر، نفس، مطرب، دیوار و پرده نشین نقش آفرینی کرده است.

مانیا علیجانی

مانیا علیجانی

مانیا علیجانی متولد 23 تیر سال 1387 است که از او به عنوان یکی از بازیگران نوجوان و خوش چهره ایران یاد می‌ شود که با بازی در سریال هیولا به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت و به شهرت زیادی رسید. این بازیگر نوجوان برای اولین بار فعالیت خود در سینمای ایران با بازی در فیلم (خانه ای در خیابان چهل و یکم) آغاز کرد و بعد از آن در آثار دیگری مانند خرگوش و تابستان داغ نیز نقش آفرینی کرده است.

پارسا قراخانلو

پارسا قراخانلو متولد 28 خرداد سال 1382 یکی از بازیگران نوجوان و با استعداد است. این بازیگر نوجوان در سریال‌ هایی مانند سرزمین کهن و هفت سنگ و هم چنین در فیلم سینمایی من همسرش هستم نقش آفرینی کرده است. این موضوع را هم باید افزود که او با بازی در فیلم مزرعه کودکی توانست جایزه بهترین بازیگر از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان را دریافت کند.

پویا تدین

یونا تدین متولد 23 اسفند سال 1388 می باشد، این بازیگر نوجوان و با استعداد ایرانی از سن یک و نیم سالگی در تیزر های تبلیغاتی مختلفی حضور داشته است. اما با فیلم نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه به صورت جدی فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است. هم چنین او در سریال بچه مهندس از بین 700 کودک برای بازی در نقش جواد جوادی انتخاب شده است. او تا به اکنون نقش های ماندگاری را بازی کرده است.

ترنم کریمیان

ترنم کریمیان متولد 1 آبان سال 1388 می باشد، این بازیگر دهه هشتادی فعالیت خود را با فیلم سینمایی حق باز دم دراز آغاز کرده است و بعد از آن در سریال هایی مانند: نفس شیرین، دلدادگان، هاتف در تلویزیون و مجموعه هایی مانند: بالش ها، هشتک، خاله سوسکه و کرگدن نقش آفرینی کرده است.

روح الله زمانی

روح الله زمانی

روح الله زمانی متولد سال 1384 از بازیگران جوان و با استعداد ایرانی به شمار می رود که فعالیت خود را با فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی آغاز کرد و توانست با این فیلم مسیر زندگی خود را تغییر دهد. او در این فیلم به خوبی نقش آفرینی کرد و مورد توجه خیلی از صاحب نظران قرار گرفت. بعد از آن در نقش نوجوانی شهید خسرو ملازاده در سریال عاشورا حضور یافت.

عرفان برزین

عرفان برزین متولد 14 آذر سال 1384 یکی از بازیگران نوجوان ایرانی است که فعالیت خود را با حضور کوتاه در یکی از اپیزود های سریال (شاید برای شما هم اتفاق بیفتد) آغاز کرده است. اما در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت و شناخته شد. عرفان برزین بازیگر نقش بچه شیطان شمعدونی در سه فصل از سریال لیسانسه ها به یک پسر با ادب و آرام تبدیل شد. از دیگر کار های عرفان برزین می توان به سریال های خوب بد زشت، خانه اجاره ای و فیلم هایی مانند زمانی برای عاشقی، آستیگمات، قهرمانان کوچک اشاره کرد.

مهیار راحت طلب

از دیگر بازیگران با استعداد دهه هشتادی می‌ توان به مهیار راحت طلب اشاره کرد که برای اولین بار در سریال عاشقانه مقابل هومن سیدی نقش آفرینی کرد. هومن سیدی با کشف مهیار راحت طلب او را برای بازی در فیلم مغز های کوچک زنگ زده و نقش برادر کوچک تر نوید محمدزاده انتخاب کرد. مهیار راحت طلب پس از آن در فیلم هایی مانند گردن گیر و فانفار حضور داشته است.

نیکا فرقانی اصل

نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد سال 1383 در شهر تهران می باشد که هم اکنون در کنار خواهر دوقلو اش ساکن سوئد است. او قبل از یک سالگی وارد عرصه هنر شد و با سریال محبوب پایتخت به شهرت زیادی رسید.

سارا فرقانی اصل

سارا فرقانی اصل متولد 8 مرداد سال 1383 در شهر تهران می باشد که هم اکنون ساکن سوئد است. او نیز همانند خواهرش قبل از یک سالگی وارد عرصه هنر شد و با سریال محبوب پایتخت به شهرت زیادی رسید.

عکس های بازیگران دهه هشتادی را در کجا ببینیم؟

این روز ها در سینما و تلویزیون ایران شاهد استفاده بیشتر کارگردانان و سینماگران از حضور بازیگران متولد دهه هشتاد هستیم و حضور آن ها در سینما و تلویزیون رو به افزایش است. هم چنین برخی از بازیگران با توجه به استعداد خوبشان توانسته اند مورد توجه خیلی از مردم قرار بگیرند. حال خیلی از مردم ایران و به ویژه مخاطبان این بازیگر نوجوان تمایل دارند تا عکس های آن ها را مشاهده کنند، اما روش های جستجو و مشاهده عکس های این دسته از بازیگران نوجوان را نمی‌ دانند. در این باره باید بگوییم امروزه با توجه به عصر مدرن روش‌ های متعددی برای مشاهده عکس های افراد معروف و هم چنین بازیگران نوجوان وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و اسم بازیگر دهه هشتادی مورد نظر خود را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و عکس ها و حتی کلیپ های متعددی برای شما نمایش خواهد یافت.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر اینترنت این روز ها اکثر این بازیگران نوجوان ایرانی در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام نیز فعالیت می‌ کنند. حال اگر شما به صفحه اینستاگرام آن ها مراجعه کنید می توانید عکس ها و کلیپ های متعددی از این بازیگران را که برای مخاطبان و فالوورانشان به اشتراک گذاشته اند را به راحتی مشاهده کنید.

چه حاشیه هایی برای بازیگران دهه هشتادی به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای بازیگران دهه هشتادی به وجود آمد؟

این روز ها در خیلی از فیلم‌ ها و سریال‌ های ایرانی بازیگران نوجوان و با استعداد دهه هشتادی نیز حضور دارند. البته این موضوع را هم باید افزود که حضور آن ها نسبت به سایر بازیگران نقش اول کم رنگ تر می باشد، اما با این خیلی از آن ها توانسته اند در کنار خیلی از بازیگران معروف و سرشناس ایرانی نقش آفرینی کنند. حال باید افزود که به طور معمول برای اکثر افراد مشهور و سرشناس در طول دوره فعالیتشان حواشی و جنجال های متعددی به وجود می‌ آید. اما بازیگران دهه هشتادی از آن جایی که حضور کمرنگ تری نسبت به سایر بازیگران دهه های مختلف داشته اند، به همین دلیل کمتر مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفته اند و حاشیه های زیادی برای آن ها به وجود نیامده است.

اما با این حال از حاشیه ساز ترین بازیگران نوجوان می‌ توان به سارا و نیکا اشاره کرد. این دو خواهر با سریال مشهور پایتخت به شهرت زیادی رسیدند و توانستند مخاطبان و طرفداران زیادی را نیز به دست آورند. حال با توجه به این که آن ها در سوئد زندگی می‌ کنند و بنا به دلایلی مانند انتشار عکس های بی حجابی از خود در شبکه های مجازی نتوانستند در فصل جدید پایتخت حضور پیدا کنند و به همین دلیل مطالب متعددی را در صفحات مجازی خود منتشر کردند که این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه ها و جنجال های متعددی برای آن ها شد. هم چنین تا مدت ها نام این دو خواهر در شبکه های مجازی توسط کاربران دست به دست شد.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران دهه هشتادی چیست؟

بهتر است که بدانید این روز ها بازیگران دهه هشتادی اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده اند و در این شبکه فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهند و به این گونه توانسته اند و به شهرت خود بیفزایند و مخاطبان و طرفداران بیشتری را به دست آوردند. حال خیلی از افراد تمایل به پیدا کردن آدرس پیج این دسته از بازیگران را دارند، اما روش های جستجو و دسترسی به پیج اینستاگرام آن ها را نمی‌ دانند. در این باره باید بگوییم برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام هر کدام از بازیگران دهه هشتادی کافیست تا نام بازیگر مورد نظر خود را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام تایپ کنید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش یابد.

امروزه خیلی از بازیگران دهه هشتادی عکس ها و حتی قسمتی از فیلم ها و سریال هایی که در آن ها نقش آفرینی کرده اند را در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهند تا به این گونه بتوانند طرفداران بیشتری به دست آوردند و شناخته شده تر شوند. با این حال اگر به صفحه اینستاگرام این بازیگران مراجعه نمایید، می توانید عکس ها و فیلم های متعددی از آن ها را مشاهده کنید. هم چنین خیلی از این بازیگران نوجوان و با استعداد توانسته اند فالووران زیادی را نیز در اینستاگرام به دست آورند.

آدرس شبکه های اجتمایی بازیگران دهه هشتادی

این موضوع را هم باید افزود برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه‌ های مجازی که این دسته از بازیگران در آن ها فعالیت می‌ کنند مانند پیدا کردن آدرس یوتیوب بازیگران دهه هشتادی کافیست تا همانند اینستاگرام به قسمت جستجوی این برنامه ها مراجعه نمایید.

کدام یک از بازیگران دهه هشتادی ازدواج کرده اند؟

کدام یک از بازیگران دهه هشتادی ازدواج کرده اند؟

این روز ها خیلی از مردم تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی و خصوصی بازیگران و حتی بازیگران نوجوان بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که اکثر بازیگران دهه هشتادی کودک و نوجوان هستند و سن بسیار کمی دارند. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که اکثر آن ها ازدواج نکردند و خیلی از آن ها تمام تمرکز و هدفشان را برای پیشرفت در بازیگری قرار داده اند تا بتوانند در آینده به یک بازیگر موفق و خوش نام تبدیل شوند.

کدام یک از بازیگران دهه هشتادی مدل شده اند؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این روز ها برخی از بازیگران دهه 80 با توجه به چهره زیبا و هم چنین شهرتی که به دست آورده اند علاوه بر بازیگری در حوزه‌ های دیگری مانند مدلینگ نیز فعالیت می‌ کنند و توانستند در این عرصه نیز شهرت خوبی را بدست آورند. امروزه برخی از بازیگران دهه هشتادی با برند ها و کمپانی های مختلف قرارداد های خوبی امضا کرده اند و از این طریق نیز برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورده اند. حال از این بازیگران می توان به محمدرضا شیرخانلو، مانیا علیجانی، نیوشا علیپور و برخی از بازیگران دیگر اشاره کرد. می توانید عکس ها و تیزر هایی که این بازیگر نوجوان در آن ها به عنوان مدل حضور داشته اند را به راحتی در شبکه‌ های مجازی و یا اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

کدام یک از بازیگران دهه هشتادی در خارج از کشور زندگی می کنند؟

برخی از بازیگران دهه هشتادی با توجه به این که در فیلم و سریال‌ های متعددی در ایران حضور داشتند، اما بنا به دلایلی مانند تحصیل و یا شرایط خانوادگیشان هم اکنون در خارج از کشور زندگی می‌ کنند؛ هر از گاهی برای حضور در فیلم و سریال به ایران می‌ آیند که از معروف‌ ترین آن ها می‌ توان به سارا و نیکا فرقانی اصل اشاره کرد. این دو خواهر متولد سال 1383 در شهر تهران می باشند که هم اکنون در سوئد زندگی می‌ کنند. آن ها از چند ماهگی وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت زیادی رسیدند. این دو خواهر در سوئد زندگی می‌ کنند و تنها برای بازی در سریال و یا فیلم به ایران می‌ آیند.

سارا و نیکا با توجه به حضورشان در سریال مشهور و محبوب پایتخت به شهرت زیادی رسیدند تا جایی که امروزه خیلی از مردم آن ها را می شناسند و طرفداران زیادی را نیز به دست آورده اند. هم چنین تا به اکنون با آن ها مصاحبه های گوناگونی انجام شده است. البته این موضوع را هم باید افزود که امروزه این دو خواهر حاشیه های متعددی را به وجود آورده اند. هم چنین به دلیل انتشار عکس های بی حجابشان نتوانستند در فصل جدید پایتخت حضور پیدا کنند. این دو خواهر برای درس خواندن به سوئد مهاجرت کردند.

کدام یک از بازیگران دهه هشتادی جوایز و افتخاراتی به دست آوردند؟

کدام یک از بازیگران دهه هشتادی جوایز و افتخاراتی به دست آوردند؟

با این که اکثر بازیگران دهه هشتادی نوجوان و کم سن و سال هستند، اما با این حال برخی از آن ها با توجه به استعداد بسیار خوبی که در بازیگری دارند؛ حتی با توجه به حضور کوتاهشان در برخی از سریال ها و فیلم ها توانسته اند جوایز و افتخارات زیادی را از آن خود کنند. این موضوع باعث شده است تا به شهرتشان افزوده شود و بیشتر از قبل مورد توجه مردم قرار گیرند. حال از برخی از بازیگران دهه هشتادی که تا به اکنون توانسته اند جوایز و افتخاراتی را با حضورشان در فیلم‌ ها و سریال‌ های مختلف از آن خود کنند می توان به مهدی قربانی، پارسا قراخانلو، یونا تدین اشاره کرد.

کدام یک از بازیگران دهه هشتادی دیگر بازی نمی کنند؟

گاهی اوقات مشاهده می‌ شود که برخی از بازیگران بنا به دلایل شخصی و یا مشکلاتی که در صنعت بازیگری برای آن ها به وجود آمده است، دیگر به عنوان بازیگر فعالیت نمی کنند که این موضوع شامل برخی از بازیگران دهه هشتادی نیز می‌ باشد. حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی است که شایعاتی بر این مبنا که سارا و نیکا فرقانی اصل به دلیل رفتار های ناهنجار و هم چنین انتشار عکس های بی حجابی از خود ممنوع التصویر شده اند و دیگر نمی‌ توانند در عرصه بازیگری فعالیت کنند، به وجود آمده است. این شایعات با موجی از واکنش های مردم رو به رو شده است و خیلی از آن ها این شایعات را تایید و برخی دیگر این شایعات را تکذیب کردند.

این موضوع را هم باید افزود که این دو بازیگر نوجوان تا به اکنون به این شایعات واکنش‌ های زیادی را از خود نشان دادند و حتی مدتی قبل برای این که دیگر نتوانستند در سریال پایتخت حضور پیدا کنند، لایو برگزار کردند و در قسمت‌ هایی از این لایو گریه کردند که این موضوع با حاشیه های متعددی رو به‌ رو شد. برخی از افراد به طرفداری از آن ها پرداختند و برخی دیگر در این باره بیان کردند که این دو خواهر بازیگر خوبی نیستند و فقط برای ایجاد حاشیه و شهرت بیشتر این کار ها را انجام می دهند.

کدام یک از بازیگران دهه هشتادی ثروتمندند؟

کدام یک از بازیگران دهه هشتادی ثروتمندند؟

امروزه مشاهده می‌ شود که برخی از بازیگران نوجوان و دهه هشتادی با توجه به حضورشان در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعدد توانسته اند، از همین سن درآمدزایی کنند و یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورند. البته نمی توان بیان کرد که بازیگران دهه هشتادی به ثروت بسیار زیادی رسیده اند، چرا که آن ها هنوز همانند سایر بازیگران معروف، به شهرت زیادی نرسیده اند و تجربه بازیگری زیادی نیز ندارند و به همین دلیل برای نقش آفرینی در هر قسمت از سریال و یا فیلم مبالغ متوسطی را دریافت می کنند. اما با این حال در بین هم سن و سال های خود توانسته اند یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورند و درآمدزایی کنند.

سوالات متداول

  1. معروف ترین بازیگران دهه هشتادی چه کسانی هستند؟

    امیررضا فرامرزی، مانی رحمانی، محمدرضا شیرخوانلو، مانیا علیجانی، پارسا قراخانلو، یونا تدین، ترنم کریمیان، روح الله زمانی، عرفان برزین، مهیار راحت طلب، نیکا و سارا فرقانی اصل از جمله این بازیگران هستند.

  2. کدام بازیگران دهه هشتادی خارج از کشور زندگی می کنند؟

    نیکا و سارا فرقانی برای ادامه تحصیل مدت هاست که به سوئد مهاجرت کرده اند.

  3. افراد چگونه می توانند عکس های بازیگران دهه هشتادی را مشاهده کنند؟

    برای مشاهده عکس های این دسته از بازیگران روش های متعددی وجود دارد، به عنوان مثال شما می توانید به صفحات مجازی آن ها مانند اینستاگرام مراجعه نمایید، در اینترنت نیز عکس های متعددی از آن ها منتشر شده است.

  4. دلیل حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت چه بوده است؟

    سارا و نیکا دوقلو های مشهور مدتی قبل به دلیل انتشار عکس های بی حجابی از خود و هم چنین رفتار های ناهنجار از فصل جدید سریال پایتخت حذف شدند و در این فصل حضور نداشتند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *