بازیگران زن ترکی معروف و چشم رنگی در سال 2022 + عکس های جدید

بازیگران زن ترکی شامل افرادی هستند که در کشور ترکیه در عرصه‌ بازیگری مشغول به فعالیت می باشند. برخی از این بازیگران زن از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردارند و طرفداران زیادی دارند. برای مثال هانده ارچل را می توان مطرح ترین بازیگر زن ترکیه نامید که هم اکنون در اینستاگرام بیست و پنج میلیون دنبال کننده دارد و در میان بازیگران ترکی این بالاترین تعداد دنبال کننده می باشد.

بازیگران زن ترکی چه افرادی می باشند؟

بازیگران زن ترکی چه افرادی می باشند؟

بازیگران زن ترکی افرادی هستند که در زمینه فیلم و سریال های کشور ترکیه به ایفای نقش می پردازند. این بازیگران در فیلم و سریال های متعدد و مطرحی به ایفای نقش پرداخته اند و ضمن کسب شهرت از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار شده اند. از مطرح ترین این بازیگران می توان به هانده ارچل، سرنای ساریکایا، الچین سانگو اشاره کرد.

الچین سانگو Elçin Sangu

وی متولد 13 آگوست سال 1985 در کشور ترکیه می باشد. او از بازیگران مطرح و سرشناس این کشور می باشد. او قبل از ورود به عرصه بازیگری در دانشگاه در رشته اپرا تحصیل کرده است. الچین سانگو در زمینه موسیقی و خوانندگی نیز از چهره های مطرح می باشد و تا کنون دو موزیک ویدئو منتشر کرده است. وی در زمینه بازیگری نیز بسیار خوش درخشید و به جوایز مختلفی در این عرصه دست پیدا کرد که از جمله آن ها می توان به 3 جایزه پروانه طلایی اشاره کرد. وی از سال 2011 فعالیت رسمی خود در این عرصه را آغاز نمود و در فیلم های مطرحی هم چون عشق اجاره ای و روزی روزگاری به ایفای نقش پرداخت.

هازار ارگوچلو Hazar Ergüçlü

هازار ارگوچلو از فعالان عرصه بازیگری در کشور ترکیه می باشد که تا کنون در فیلم و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. وی متولد 1 ژانویه 1992 در قبرس می باشد اما ملیت ترکی دارد. هازار طی سال های 2013-2011 با بازی در سریال کوزی گونی استعداد و مهارت خود را به نمایش گذاشت و خود را به این عرصه معرفی کرد. وی پس از این سریال در سریال و فیلم های مختلفی به ایفای نقش پرداخت. آخرین فعالیت کارنامه هنری وی مربوط به سریال شعله‌ ور می باشد که طی سال های 2021-2020 در 28 قسمت تهیه و پخش شد.

فحریه اوجن Fahriye Evcen

وی که از بازیگران زن مطرح ترک می باشد. او متولد 4 ژوئن سال 1986 در زولینگن آلمان می باشد و ملیت ترکی آلمانی دارد. فخریه اوجن فعالیت حرفه ای و رسمی خود را از سال 2005 آغاز نمود. وی در سال 2017 با بوراک اوزچویت ازدواج کرد و هم اکنون دارای یک فرزند دو ساله به نام کاران می باشد. از مطرح ترین فیلم و سریال های وی می توان به چکاوک، برگ ریزان و تا حد مرگ اشاره کرد. آخرین ایفای نقش فخریه اوجن در سریال آلپ ارسلان می باشد که در سال جاری تهیه و پخش شده است.

هانده دوغان دمیر Hande Doğandemir

هانده دوغان دمیر از بازیگران مطرح و محبوب و سرشناس کشور ترکیه می باشد و متولد 22 نوامبر 1985 است. وی در دانشگاه آنکارا تحصیل کرد و هم اکنون نیز در شهر استانبول ترکیه اقامت دارد. هانده دوغان دمیر در عرصه بازیگری و مجری گری در تلویزیون ترکیه مشغول به فعالیت می باشد و از سال 2009 فعالیت رسمی خود در این حرفه ها را آغاز کرد. مطرح ترین و سرشناس ترین سریال وی در انتظار آفتاب می باشد که از جمله سریال های پر مخاطب کشور ترکیه بود. وی در آخرین ایفای نقش خود در سریال ماه پیکر در سال 2017 در نقش تورهان سلطان به ایفای نقش پرداخت.

جانسو دره Cansu Dere

جانسو دره Cansu Dere

از جمله بازیگران مطرح و محبوب فیلم و سریال های کشور ترکیه می باشد که در 4 اکتبر 1980 در آنکارا متولد شد. زمینه های فعالیت وی علاوه بر عرصه بازیگری در زمینه صنعت مد نیز فعالیت دارد. جانسو دره در سال 2002 به طور رسمی و جدی وارد عرصه بازیگری شد و در فیلم و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخت و در بسیاری از آن ها خوش درخشید. آخرین سریالی که وی در آن به ایفای نقش پرداخت سریال بی صداقت می باشد که در سال 2020 تهیه و پخش شد که جانسو در نقش آسیه در این سریال حضور داشت.

اویکو کارایل Öykü Karayel

متولد 20 آگوست سال 1990 میلادی می باشد که از سال 2011 به طور رسمی و حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و در این عرصه و مسیر بسیار خوش درخشید و جوایز متعددی را نیز کسب کرد. از جمله جوایزی که اویکو کارایل موفق به کسب آن ها شده است می توان به جایزه ویژه افسس برای تئاتر چیز های خوب برای مهمانی در سال 2011 اشاره کرد.

اویکو علاوه بر این جایزه نیز جوایز دیگری کسب کرده است که از جمله مهم‌ ترین آن می توان به جایزه بهترین زوج تلویزیونی به همراه گوکان آلکان برای سریال ضربان قلب اشاره کرد. جان بونومو و اویکو کارایل با یکدیگر ازدواج کرده اند و دارای یک فرزند به نام رومن می باشند. آخرین ایفای نقش اویکو در سریال اینترنتی چیز دیگری است در سال 2020 می باشد.

سرنای ساریکایا Serenay Sarıkaya

سرنای ساریکایا بازیگر و مدل مطرح و شناخته شده در کشور ترکیه می باشد. این بازیگر از مطرح ترین و محبوب ترین بازیگران زن در کشور ترکیه می باشد. سرنای ساریکایا که هم اکنون 29 سال سن دارد متولد 1 ژوئیه 1992 در شهر آنکارا در کشور ترکیه می باشد. این بازیگر علاوه بر ایفای نقش در سریال های متعدد در فیلم های سینمایی مختلفی نیز به ایفای نقش پرداخته است. اولین ایفای نقش سرنای ساریکایا به صورت رسمی و نقش اصلی در سریال باغ لیمو بود که به خوبی به ایفای نقش پرداخت.

از دیگر کار های مطرح و مورد استقبال این هنرمند بازیگری سریال عمر گل لاله می باشد که در سال 2010 ساخته شده است. این بازیگر به مدت حدود 3 سال با کرم بورسین رابطه عاطفی داشت و پس از گذشت این مدت از یکدیگر جدا شدند. سرنای ساریکایا پس از درخشش در فیلم جزر و مد و بازی تحسین برانگیز و جذابش موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن کشور ترکیه در مراسم پروانه طلایی شد.

برگوزار کورلBergüzar Korel

او یکی از بازیگران زن ترکی است که متولد 27 آگوست سال 1982 در شهر استانبول کشور ترکیه می باشد. وی علاوه بر عرصه بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد. برگوزار کورل در سریال ها و فیلم های متعددی به ایفای نقش نپرداخته است و بسیار کم کار بوده است. وی در سال 2006 با بازی در فیلم هزار و یک شب به عنوان یک استعداد در زمینه بازیگری مطرح شد. او هم چنین در چهار قسمت انتهایی سریال حریم سلطان نیز به عنوان بازیگر مهمان حضور یافت.

وی از سال 2015-2012 در سریال کارادای در نقش فریده به ایفای نقش پرداخت. برگوزار کورل با وجود این که در فیلم و سریال های متعددی حضور پیدا نکرده است اما با توجه به درخشش در همان فیلم و سریال هایی که به ایفای نقش پرداخته است جوایز متعدد و شهرت بسیاری کسب کرده است. وی ازدواج کرده است و همسرش خالد ارگنچ می باشد.

هازال کایا Hazal Kaya

هازال کایا Hazal Kaya

این بازیگر زن متولد 1 اکتبر 1990 در استانبول ترکیه می باشد. هازال کایا فعالیت حرفه ای و جدی خود را از سال 2006 آغاز کرد و در فیلم و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخت و بسیار خوش درخشید. هازال کایا از جمله بازیگران مطرحی می باشد که تا کنون جوایز متعدد و بسیاری را کسب کرده است. از مطرح ترین کار های این بازیگر در کارنامه هنری اش می توان به سریال عشق ممنوع اشاره کرد. آخرین ایفای نقش هازال کایا در سریال حکایت ما می باشد که از سال 2017 تا کنون در حال پخش می باشد. هازال کایا در این سریال در نقش اصلی بازی می کند. حکایت ما سریالی است که در ژانر درام تولید و تهیه شده است. هازال کایا در سال 2019 با علی آتای ازدواج کرد.

طوبی بویوک اوستون Tuba Büyüküstün

این هنرمند متولد 5 ژوئیه سال 1982 در شهر استانبول کشور ترکیه می باشد. این بازیگر علاوه بر درخشش و کسب جوایز داخلی کشور ترکیه در سطح بین المللی نیز افتخاراتی را کسب کرده است. وی اولین بازیگر ترک نامزد جایزه امی آمریکا می باشد. طوبی بویوک اوستون از سال 2002 فعالیت حرفه ای خود در این عرصه را آغاز کرده و در آن بسیار خوش درخشیده است. وی با بازی در فیلم دفتر سلطان به این عرصه وارد شد و آخرین ایفای نقش او مربوط به فیلم دختر سفیر می باشد. فیلم دختر سفیر بسیار مورد استقبال و توجه علاقه مندان به سریال های کشور ترکیه قرار گرفته است. طوبی بویوک با اونور سایلاک ازدواج کرده است.

نسلیهان آتاگول Neslihan Atagül

متولد 20 اوت 1992 می باشد و از جمله بازیگران مطرح کشور ترکیه می باشد. وی با بازی در فیلم سینمایی عشق اول به شهرت و محبوبیت بسیاری رسید و خود را به عنوان یک استعداد به عرصه بازیگری معرفی کرد. اولین مجموعه تلویزیونی که نسلیهان در آن به ایفای نقش پرداخت مجموعه تلویزیونی برگ ریزان می باشد که بسیار در آن خوش درخشید و همین درخشش سبب کسب و دریافت جوایز متعدد و پیشنهاد های بهتر در عرصه سینما و تلویزیون برای او شد. نسلیهان آتاگول را می توان از جمله بازیگرانی دانست که بسیار در عرصه بازیگری خوش درخشیده و جوایز گوناگون و متعددی را نیز کسب کرده است. وی علاوه بر عرصه بازیگری در زمینه صنعت مدلینگ نیز مشغول به فعالیت می باشد.

آیچا آیشین توران Ayça Ayşin Turan

آیچا یکی از بازیگران زن ترکی بسیار با استعداد می باشد. وی متولد 25 اکتبر 1992 در کشور ترکیه می باشد. آیچا آیشین توران فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود را از سال 2011 آغاز کرد. آخرین مجموعه تلویزیونی که او در آن به ایفای نقش پرداخته است مجموعه داستان جزیره می باشد. آیچا آیشین توران در مجموعه داستان جزیره در نقش هازیران حاضر شده است.

دمت اوزدمیر Demet Özdemir

وی از مطرح ترین و شناخته شده ترین بازیگران کشور ترکیه می باشد. وی از سال 2013 به طور رسمی و حرفه‌ای فعالیت خود در این عرصه را آغاز کرد. وی علاوه بر عرصه بازیگری در زمینه مدلینگ و رقصندگی نیز فعالیت می کند. دمت اوزدمیر در سال 2019  به عنوان بهترین مدل و بازیگر زن کشور ترکیه انتخاب شد.

هانده ارچل Hande Erçel

هانده ارچل Hande Erçel

این بازیگر زن ترکی متولد 24 نوامبر 1993 می باشد و هم اکنون 28 ساله می باشد. هانده ارچل را می توان هم اکنون مطرح ترین و محبوب ترین بازیگر زن ترکیه نامید. وی علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه مدلینگ و نقاشی نیز فعالیت دارد. هانده ارچل در سال 2015 به عنوان ستاره نوظهور سینمای ترکیه انتخاب شد. هانده ارچل فعالیت حرفه ای خود در عرصه بازیگری را از سال 2012 آغاز کرد. وی با سریال عشق حرف حالیش نمی شه به عنوان یک استعداد به حرفه بازیگری معرفی شد و در آخرین فعالیت خود در سریال تو درم را بزن بسیار خوش درخشید. وی در حین بازی در سریال تو درم را بزن با کرم بورسین وارد رابطه شد.

برن ساعات Beren Saat

وی متولد 26 فوریه 1984 در آنکارا می باشد. وی فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود را از سال 2004 آغاز کرد و در فیلم و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. آخرین ایفای نقش وی مربوط به بازی در سریال موهبت می باشد که در سال های 2020-2019 تهیه و پخش شد.

هولیا دیکن

از جمله بازیگران زن ترکی می باشد که برای بازی در فیلم هولیا به ایران سفر کرد و هم بازی مرحوم علی انصاریان و پوریا پورسرخ شد.

مریم اوزرلی

مریم اوزرلی یکی از بازیگران ترکی زن است که متولد 12 اوت 1983 در آلمان می باشد و با بازی در سریال حریم سلطان به شهرت رسید. وی برای ایفای نقش در این سریال جایزه پروانه طلایی را دریافت کرد.

نور فتاح اوغلو

نور فتاح اوغلو متولد 12 نوامبر 1980 می باشد. وی در فیلم و سریال ها متعددی به ایفای نقش پرداخته است و هواداران بسیاری دارد.

بیرجه آکالای

بیرجه آکالای

متولد 19 ژوئن 1984 می باشد. در سال 2004 به عنوان دختر شایسته ترکیه انتخاب شد و در اروپا نیز به مقام سوم دست پیدا کرد.

سرا کوتلوبی بازیگر زن ترکی

او متولد 19 آوریل 1994 در ترکیه می باشد و در فیلم و سریال ها مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله آن ها می توان به استانبول ظالم اشاره کرد که این بازیگر در این سریال بسیار خوش درخشید.

بازیگران زن ترکی که خواننده هستند؟

برخی از بازیگران مطرح زن ترکی علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه های مختلفی مشغول به فعالیت می باشند. از جمله زمینه هایی که بازیگران زن ترکی بسیاری در آن مشغول به فعالیت هستند زمینه موسیقی و خوانندگی می باشد. سرنای ساریکایا در سریال عمر گل لاله آهنگ داستان تنهایی را اجرا کرد که به شدت مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت که موجب شد پیشنهاد های بسیاری در زمینه خوانندگی و موسیقی دریافت کند. وی پس از دریافت این پیشنهاد ها عنوان کرد که حرفه تخصصی فعالیت او بازیگری می باشد و علاقه مند به فعالیت در حوزه موسیقی نمی باشد. از جمله بازیگران زن ترکی که خواننده مطرحی نیز هستند می توان به الچین سانگو اشاره کرد که تا کنون دو موزیک ویدئو نیز منتشر کرده است.

عکس های بازیگران زن ترکی را از کجا ببینیم؟

برای تماشای عکس های بازیگران زن ترکی چندین گزینه مطرح است که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم. آسان ترین گزینه ممکن مرورگر گوگل می باشد که با جست و جوی نام مورد نظر خود می توان علاوه بر اخبار و حواشی مختلف آن عکس های مختلفی نیز از آن فرد را تماشا کرد. در مرورگر گوگل با جست و جو نام مورد نظر خود علاوه بر تماشای عکس ها می توان کلیپ های مختلفی از حضور آن هنرمند در جشنواره ها مختلف را نیز تماشا کرد. جدای از این ها فیلم های مختلفی که این بازیگر در آن ها به ایفای نقش پرداخته است را نیز می توان از این مرورگر دانلود و تماشا کرد.

گزینه مطرح بعدی سایت ها و خبرگزاری های متعدد می باشد که حواشی و عکس های افراد سلبریتی را به اشتراک می گذارند. صفحه رسمی اینستاگرام این بازیگران نیز می تواند گزینه قابل دسترسی باشد که با جست و جو نامشان در قسمت سرچ اینستاگرام می توان آن را پیدا و دنبال کرد. در سراسر دنیا افراد مطرح طرفداران بسیاری دارند که یکی از راه های ابراز علاقه به هنرمند محبوب می تواند ایجاد صفحات مختلف با نام آن هنرمند و به عنوان فن پیج باشد. این مدل طرفداری و ابراز علاقه در تمام دنیا مرسوم می باشد و افراد مشهور دارای فن پیج های متعدد می باشند. این فن پیج ها در صفحات خود عکس ها و ویدئو های مختلفی از فرد محبوب شان منتشر می کنند.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران زن ترکی را از کجا پیدا کنیم؟

برای دسترسی به آدرس رسمی صفحه اینستاگرامی بازیگران زن ترکی می توان به جست و جو در مرورگر گوگل پرداخت. در مرورگر گوگل آدرس اینستاگرامی افراد مطرح موجود می باشد. در برنامه اینستاگرام نیز با وارد کردن نام بازیگر مورد نظر خود می توان صفحه رسمی این بازیگر را پیدا کرد.

یوتیوب بازیگران زن ترکی؟

نرم افزار یوتیوب از جمله نرم افزار های محبوب در دنیای مجازی می باشد که افراد بسیاری از آن استفاده می کنند. در این نرم افزار می توان با به اشتراک گذاری هنر های تخصصی خود به کسب درآمد پرداخت. برخی از بازیگران زن ترکی نیز در این برنامه حضوری فعال دارند که از طریق جستجو در گوگل و خود یوتیوب می توان به کانال این بازیگران پیوست.

درآمد بازیگران زن ترکی چقدر است؟

درآمد بازیگران زن ترکی چقدر است؟

آمار دقیقی از این مورد در دست نیست زیرا این بازیگران تنها به کار بازیگری مشغول نمی باشند و در عرصه های مختلفی از جمله موسیقی و مدلینگ به فعالیت مشغول هستند.

چه حاشیه هایی برای بازیگران ترکی زن به وجود آمد؟

افراد مطرح و سرشناس گاها دچار حواشی خواسته و ناخواسته متعددی می شوند. از جمله حواشی مطرحی که اغلب بازیگران زن ترکی آن را تجربه می کنند روابط عاطفی و عاشقانه آن ها می باشد. کسب جوایز متعدد و مطرح نیز از سری حواشی مثبت پیرامون آن ها می باشد.

اخبار بازیگران زن ترکی را از کجا دنبال کنیم؟

سایت ها و خبرگزاری های مختلفی علاقه مند به انتشار اخبار مربوط به افراد مطرح و شناخته شده می باشند. با مراجعه به این سایت ها و مطالب آن ها می توان اخبار مربوط به بازیگران زن ترکی را دنبال کرد.

کانال بازیگران زن ترکی

افراد مطرح بسیاری در برنامه تلگرام و یوتیوب کانال دارند. برخی از بازیگران زن ترکی نیز دارای کانال می باشند که در این صورت آدرس کانال خود را در قسمت بیوی صفحه اینستاگرام خود وارد می کنند. علاوه بر این با جستجو در گوگل نیز می توان آدرس کانال آن ها را پیدا کرد.

نظر سلبریتی های زن ترکیه درباره ایران

ایران و ترکیه دو کشور مجاور و همسایه همدیگر می باشند و برخی از بازيگران زن ترکی این دو کشور در فیلم و سریال های کشور دیگر به ایفای نقش پرداخته اند. از جمله این افراد هولیا دیکن می باشند که پس از سفر به ایران مردم ایران را با سه ویژگی ظرافت مهربانی و آرامش خطاب کرد. هانده ارچل نیز به تازگی در فیلم مست عشق همکاری خود با سینما ایران را آغاز کرده است. این فیلم به کارگردانی حسن فتحی و امید ترکاشوند محصول مشترک کشور ایران و ترکیه می باشد.

مدل لباس سلبریتی های ترکیه

بسیاری از بازیگران زن ترکی مطرح فیلم و سریال های کشور ترکیه در زمینه صنعت مد نیز فعالیت دارند. برخی از فعالان صنعت مد از ابتدا در این حرفه مشغول به فعالیت بوده اند و سپس وارد عرصه بازیگری شده اند اما برخی دیگر پس از فعالیت در عرصه بازیگری پیشنهاد فعالیت در زمینه صنعت مد را دریافت کرده اند. از جمله بازیگران فعال در این صنعت می توان به هانده ارچل، الچین سانگو، برگوزار کورل، نسلیهان آتاگول و دمت اوزدمیر اشاره کرد.

سوالات متداول

  1. درآمد بازیگران زن ترکی چقدر است؟

    آمار دقیقی در دست نیست زیرا این بازیگران تنها به کار بازیگری مشغول نمی باشند و در عرصه های مختلفی از جمله موسیقی و مدلینگ به فعالیت مشغول هستند.

  2. مطرح ترین بازیگران زن ترکی چه کسانی هستند؟

    هانده ارچل را می توان مطرح ترین بازیگر زن حال حاضر کشور ترکیه خواند. از دیگر بازیگران زن ترکی مطرح می توان به نسلیهان آتاگول، دمت اوزدمیر، اویکو کارایل، سرنای ساریکایا و برگوزار کورل اشاره کرد.

  3. آدرس پیج اینستاگرام بازیگران زن ترکی را از کجا پیدا کنیم؟

    با جستجوی نام بازیگر مد نظر خود در قسمت سرچ اینستاگرام می توان به صفحه رسمی آن دست پیدا کرد. جستجو در مرورگر گوگل نیز گزینه مناسبی می باشد.

  4. بازیگران زن ترکی جز حضور در این عرصه در چه عرصه‌های دیگری فعالیت می کنند؟

    بسیاری از بازیگران مطرح زن ترکی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری، در عرصه موسیقی و مد نیز مشغول به فعالیت می باشند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *